Dodaj do ulubionych

Audi A3 1.6

15.02.07, 14:49
chciałbym zasięgnąć waszych opinii na temat tego auta.
Silnik 1.6L wiec 105 koni.
Jestem jutro umówiony na jazde próbną wiec chciałbym wiedzieć o co mam sie
zapytać i czym zaskoczyć konsultanta. Co moze sie ewentualnie popsuć? Cy były
jakies wadliwe serie?
Wszystko co mozecie powiedzieć na te tematy.
dzieki, pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • pindoll Re: Audi A3 1.6 15.02.07, 15:52
      dave0 napisał:

      > chciałbym zasięgnąć waszych opinii na temat tego auta.
      > Silnik 1.6L wiec 105 koni.

      a wyszukiwarka aż kipi od takich informacji.

      --
      I do not feed the trolls.
        • mamatrojga Re: Audi A3 1.6 15.02.07, 17:40
          Moja opinia na temat tego auta jest nastepujaca: droga kosiarka.
          Silnik 1.6 105km nie daje najmniejszej przyjemnosci z jazdy, do tego stosunkowo
          sporo spala. Ale to Twoj wybor. Jezdzilam 2.0 tdi - ten silnik byl dosc
          przyzwoity, ale tak lekkie autko ze stosunkowo mocnym motorkiem i tak bylo
          jakies niemrawe.
          Dla mnie a3 jest jakims cenowym nieporozumieniem.
          • dave0 Re: Audi A3 1.6 15.02.07, 18:10
            dziekuje bardzo za podsumowanie cenowe.
            W sumie jak w nowej hondzie civic doszukałem sie wielu niedoróbek tak tutaj nie
            miałem sie zbytnio to czego przyczepić (o dziwo).
            Jezeli mozna to prosze tez o opinie o wnetrzu auta. Czy moze coś stuka,
            obluzowuje sie, trzeszczy, wyciera sie itp
            A własnie- nie wyciera sie prawa poduszka fotela od wsiadania?
          • dave0 Re: Audi A3 1.6 15.02.07, 18:12
            poprawka do moje posta
            dziekuje bardzo za podsumowanie cenowe.
            W sumie jak w nowej hondzie civic doszukałem sie wielu niedoróbek tak tutaj nie
            miałem sie zbytnio to czego przyczepić (o dziwo).
            Jezeli mozna to prosze tez o opinie o wnetrzu auta. Czy moze coś stuka,
            obluzowuje sie, trzeszczy, wyciera sie itp
            A własnie- nie wyciera sie lewa(a nie prawa) poduszka fotela kierowcy od
            wsiadania?
        • pindoll Re: Audi A3 1.6 15.02.07, 18:15
          dave0 napisał:

          > Mi chodzi o nowy model (salon) laweciarzu

          popatrz, a ja w nowym to żadnego faceta jeszcze nie widziałem... Czyli jak
          powinenem ciebie nazwać?

          --
          I do not feed the trolls.
      • czernobyl.zdr6j Re: Audi A3 1.6 15.02.07, 21:11
        > 1.6 z tego co wiem ma 102KM

        były takie - 8v, jeszcze w latach 90-tych, ale pojawił się też 1.6 16v - 105km,
        oznaczeń literowych nie pamiętam, tylko tyle, że jeden z 8v (było ich kilka)
        miał symbol AFT

        no i przy okazji: nie wiem, czego oczekujesz od auta, ale jako cywilny dupowóz +
        sensowne wyprzedzanie to ten 102KM da radę. do tego pali w granicach rozsądku
          • czernobyl.zdr6j Re: Audi A3 1.6 16.02.07, 07:57
            > ten silnik to chyba sporo pali...
            ujeżdżam czasem octavię I z tym silnikiem, więc ta sama płyta podłogowa, masa
            podobna - na trasie, przez pół Polski, gdzie średnia prędkość przejazdu wyszła
            79km/h spalanie wyszło 7L/100, jak się trochę lepiej ciśnie (średnia v blisko
            90km/h) to spali z 7.5L/100. W mieście nie szarżując ale i w żadnym wypadku nie
            tamując ruchu wychodzi jakieś 8.5L/100. A osiągi do cywilnej jazdy wystarczające
            - chcesz, zmieniasz biegi przy 2000rpm i masz ciszę i małe spalanie, chcesz -
            kręcisz do 5500rpm, masz hałas wiertarki, nienajgorsze przyspieszenie i spalanie
            rzędu 11-12L/100 :)

            > i jeszcze zanieczyszcza bardzo...
            tu nie dam sobie palca za to uciąć, ale chyba normę Euro-3 to on spełnia
      • paulinka-p Re: Audi A3 1.6 15.02.07, 20:11
        LOL!!

        to jest slaby silnik. za slaby do dosc ciezkiego audi. przymierzalam sie do
        takiego, jednak wybor padl na cos z zupelnie innej beczki.
        wg artykulow, testow, opinii to bardzo trwaly silnik. wykonczenie w audi bardzo
        dobrej jakosci, choc oczywiscie bardzo konserwatywne.

        co do 1.6 fsi - niewielka roznica, a cenowo duzo drozej (ok. 10 tysiecy,
        poprawcie mnie jak sie myle). fajniejszy juz 2.0 fsi, nie mowiac o 2.0tfsi. ale
        to oczywiscie zupelnie inna polka cenowa.

        powaznie sie zastanow czy chcesz wydac tak duze pieniadze na tak slabe autko. i
        nie sluchaj opinii, ze 1.6 w A4 jest wystarczajace o ile nie jestes emerytem w
        kapeluszu "mknacym" przez miasto.
    • tohk Re: Audi A3 1.6 15.02.07, 22:09
      Ten silnik ma z 15 lat. To akurat nie jest największą jego wadą ale moc - 105
      benzynowych koni to za mało jak na dość ciężkie audi. Jak juz kupisz nie pozwól
      nalepić na bagazniku oznaczenia 1.6 bo to aż śmiesznie wygląda.
      No i zawieszenie - wytrzęsie Cię koszmarnie.
    • przemekthor Re: Audi A3 1.6 16.02.07, 22:11
      Przygladalem sie z bliska temu cudu motoryzacji. Co nastepuje:
      - a3 1.6 w wersji podstawowej to kompletny golas za kupe kasy; brak
      klimatronika w klasie "premium"? Wolne zarty...
      - wszystkie dodatki sa nienormalnie drogie; ponad 6 tysiecy za 17 calowe felgi,
      7 za klimatyzacje, podsufitka w kolorze czarnym za przeszlo tysiac...
      - jakosc wykonania - przecietna; jezdzilem golfem V, jedyna rzecz ponad w audi
      wzgledem golfiny to osloniete ramki drzwi od srodka :-))
      Ja bym tam sie zastanowil 3 razy czy warto...
      • moderator10 Re: Audi A3 1.6 16.02.07, 22:42
        przemekthor napisał:

        > Przygladalem sie z bliska temu cudu motoryzacji. Co nastepuje:
        > - a3 1.6 w wersji podstawowej to kompletny golas za kupe kasy; brak
        > klimatronika w klasie "premium"? Wolne zarty...
        > - wszystkie dodatki sa nienormalnie drogie; ponad 6 tysiecy za 17 calowe
        felgi,
        >
        > 7 za klimatyzacje, podsufitka w kolorze czarnym za przeszlo tysiac...

        Audi A3 to bardzo drogi kompakt i nie ma co z tym dyskutowac
        natomiast kupujac samochod troche trzeba myslec .
        Felgi 16 cali kosztuja 2 tys zl a jak ktos chce 17 to albo placi
        duzo wiecej (6tys) albo kupuje sobie gdzie indziej .
        To samo dotyczy klimatyzacji jasne ze jako pojedyncza opcja kosztuje
        ponad 6 tys ale juz w pakiecie Advantage z podgrzewanymi
        fotelami ,podlokietnikiem kosztuje 4.7 tys.
        Takie samochody trzeba wyposazac pakietami .
        Czy sie oplaca ten samochod kupic czy nie to juz osobna sprawa .To jest
        samochod dla wymagajacych i bogatych .Ilosc opcji jest ogromna :
        10 rodzajow foteli
        3 rodz kola kierownicy
        kilkadziesiat dodatkow wnetrza ,obic tapicerki itd ,itd.
        • wowo5 Re: Audi A3 1.6 17.02.07, 04:00
          Niezle auto ale z silnikiem minimum 2.0T. 1.6 sobie odpusc. Juz lepiej kup
          sobie Golfa z wiekszym silnikiem.
          --
          You know what I did before I got married? Anything I wanted to. (Henny Youngman)
        • przemekthor Re: Audi A3 1.6 17.02.07, 15:00
          > Audi A3 to bardzo drogi kompakt i nie ma co z tym dyskutowac
          > Czy sie oplaca ten samochod kupic czy nie to juz osobna sprawa .To jest
          samochod dla wymagajacych i bogatych .

          Nic wiecej nie musisz dodawac :)

          Majac do wyboru to podstawowe 1.6 lub golfa w tej cenie, wybor wydaje sie
          oczywisty. Tym bardziej, ze naprawde, w tym podstawowym wykonaniu to audi jest
          dosc marne.
          • black_code Re: Audi A3 1.6 17.02.07, 15:39
            przemekthor napisał:


            >
            > Majac do wyboru to podstawowe 1.6 lub golfa w tej cenie, wybor wydaje sie
            > oczywisty. Tym bardziej, ze naprawde, w tym podstawowym wykonaniu to audi
            jest
            > dosc marne.

            A ty myslisz ze tak jest tylko w Audi ?
            Zdaje sie ze jestes wielbicielem Volvo zobacz tam ile kosztuja dodatki.
            Dodam tylko ze tam nawet jak bedziesz chcial wydac na to 10 tys to
            nie bedziesz mial do wyboru koloru posufitki.
            Czy standardowe S40 1.6 100KM ma klime ?Felgi 17 tez kosztuja ponad 6
            tys a najdrozsze ponad 13 tys.Rownie dobrze mozna napisac ze wyborem
            oczywistym jest Focus , tym bardziej ze roznica w cenie miedzy Focusem a
            S40 jest wieksza niz miedzy A3 a Golfem.
            --
            -
            prawdziwy-polak.matka-kurka.net/
            • przemekthor Re: Audi A3 1.6 17.02.07, 17:59
              > Dodam tylko ze tam nawet jak bedziesz chcial wydac na to 10 tys to
              > nie bedziesz mial do wyboru koloru posufitki.

              Dowcip polega na tym, ze tych podsufitek w audi jest do wyboru kilka, a tylko
              za czarna trzeba doplacic :)

              Co do reszty, zbaczamy z tematu :-O
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się