Dodaj do ulubionych

OPEL ASTRA III ... czy warto?

05.03.07, 18:26
Co sądzicie na temat Opla Astra III silnik 1.6 115KM wersja Enjoy (metalik, klima elektroniczna, kierownica skórzana, podłokietnik, felgi strukturalne, sterowanie w kole kierownicy, radio MP3, komputer pokładowy), może ktoś podzieli się wrażeniami z jazdy Astrą III, czy warto wydać za to autko w tej konfiguracji ok.65000. Pomóżcie!
Obserwuj wątek
    • pracuj Zdecyduj sam 05.03.07, 20:36
      Ja jeździłem zastępczą Astrą III 1,7 diesel.
      Na co dzień jeżdżę Astrą II 1,6 benzyna.
      Uczciwie muszę przyznać, że różnica w komforcie jest znacząca.
      W nowej astrze są dużo lepsze fotele i większy bagażnik.
      Nie wiem, czy podana przez ciebie cena jest atrakcyjna, ale ja jestem trochę
      uprzedzony do opli na podstawie użytkowania mojej astry.
      • dx771 Re: Zdecyduj sam 05.03.07, 21:16
        Do "pracuj":
        >Uczciwie muszę przyznać, że różnica w komforcie jest znacząca.
        - bardzo mnie interesuje porównanie A.III/A.II jeśli chodzi o hałas,
        zawieszenie,pewność prowadzenia, poreczność;

        > ale ja jestem trochę uprzedzony do opli na podstawie użytkowania mojej astry.
        - bardzo mnie interesują przyczyny tego uprzedzenia;
        Ciekawi mnie czy kupno Astry II jest tak wielkim krokiem w tył w stosunku do
        Astry III. Bardzo mnie interesuje opinia osoby która dobrze zna II, a jeździła
        też AstrąIII.
        • pracuj Re: Zdecyduj sam 10.03.07, 21:29
          Trudno porównać mi oba samochody pod względem głośności, bo moja Astra II jest
          benzynowa, a III była z silnikiem diesla.
          Jedno mogę stwierdzić na pewno, od razu znalazłem swoje miejsce w nowej astrze.
          Jeździło mi się nia naprawdę świetnie.
          Co do porównania dwójki i trójki jest to technicznie przepaść moim zdaniem.
          Jeszcze jedna uwaga: kolega ma Golfa V i jest dużo ciszej wewnątrz i wydaje się
          być lepiej wykonany.
      • januszz4 Re: Zdecyduj sam 06.03.07, 12:24
        pracuj napisał:

        > > W nowej astrze są dużo lepsze fotele i większy bagażnik.
        >
        Fotele tak, ale bagażnik już nie. W AII ma 370 lt, a w AIII mmniej, bo 350 lt,
        ale jest pełnowymiarowe koło zapasowe. od 8 lat jeżdżę Astrą II, jestem z niej
        zadowolony. W tej chwili właśnie stanąłem przed decyzją o kupnie nowego auta.
        Dostałem od dealera atrakcyjną ofertę, wersja Enjoy, dodatkowo kurtyny boczne,
        fabryczny czujnik cofania, sterow. radiem w kier., ale klimatyzacja ręczna (za
        ok. 66.000 zł). A więc cena nieco wyższa od ceny wymienionej na tym Forum. Po
        zastanowieniu zdecydowałem się jednak na Toyotę Aurisa, jeszcze załapałem się
        na dostawę z Japonii, cena 68.200 (z lakierem metalic), 3 lata gwarancji (w
        oplu tylko 2). Poza tym zadecydowała chęć zmiany, pojeżdżenia innym modelem.
        Zobaczymy, czy dokonałem dobrego wyboru. Pozdro.
    • dlugopisem OPEL AsTRA III warto jeśli to sedan z Gliwic 06.03.07, 14:16
      Jeśli to "Made in Poland" to tak, za 3miesiące będzie w sprzedaży, jeśli ten
      Made in Germany to nie, droższe części zamienne, słabsze spasowanie no i nie
      potrzebnie kapitał się wywozi z kraju, trzeba stwarzać miejsca prawcy w Polsce
      --
      Pracuje się za darmo, a pieniądze dostaje za nic.
    • jot-23 2007.5 Opel Astra 10.03.07, 17:34
      jaki to model? II czy III? bo to bedzie niedlugo oferowane w USA pod marka
      Saturn...
      --
      HEAD ON, APPLY DIRECTLY TO THE FOREHEAD!
      HEAD ON, APPLY DIRECTLY TO THE FOREHEAD!
      HEAD ON, APPLY DIRECTLY TO THE FOREHEAD!
      • hemofilus Astra III GTC 10.03.07, 21:39
        Jest to samochód unikalny a zarazem nieporównywalny z żadnym w klasie compact -
        jeździłem , porównywałem, wiem. Jedynym mankamentem jest głośny silnik.
        Zawieszenie na piątkę - przykleja auto do asfaltu. Jeśli chcesz Astrę II
        wyposażyć jak III, np. enjoy to licz się z jednakową ceną. Warto kupić klimę
        elektroniczną oraz silnik 1.6 benz lub 1,9 CDTI 150 KM. Obecnie pojawił sie
        silnik 1.6 benz turbo około 180 KM. Hit. Astra GTC - jeszcze raz polecam!!!
    • andy85 Re: Chyba warto. 11.03.07, 11:01
      Jeździłem Astrą III z silnikiem 1,3 cdti. Byłem zaskoczony możliwościami tego
      małego silniczka. Sądziłem, że w takim aucie to nieporozumienie. Nic bardziej
      mylnego. Utrzymując go na obrotach powyżej 2000 jest bardzo żwawy i ma
      niezłe "odejście". Co prawda jechałem w 2 osoby i nie wiem jak wpłynęłoby na
      niego większe obciążenie.
      Teraz o samochodzie. Wg mnie nie ma się do czego przyczepić. No może do
      schowków, a raczej ich braku. Jechałem wersją Enyoj z pakietem Enjoy+, trasa
      ponad 500km, warunki różne, luty. Jazda szosowa bez zarzutu, pokonywanie
      zakrętów nie robi na samochodzie wielkiego wrażenia. Jeżdżę na codzień Astrą I
      i na zakrętach, które tym autem pokonuję prawie z piskiem i wykładaniem
      pasażerów na kanapie oraz nieodpartą chęcią przejazdu przez rów, na III te
      zakręty nie robią większego wrażenia i można przejechać je spokojnie ze
      znacznie większą prędkością. Jazda na wprost, nawet przy dużym wietrze spokojna
      i stabilna. Po wyjeździe zza przeszkody nie traci toru jazdy. Jechałem przez
      kilka km drogą, na którą nikt dbający chociaż trochę o własny samochód się nie
      zapuści. Dosłownie dziura na dziurze. Problemem było jedynie omijanie większych
      dziur, żeby i tak wjechać w jeszcze większą. Słychać było tylko pracujące
      zawieszenie. Żadnych pisków i stuków świadczących o luzach i niedpasowanych
      elementach. Trakcję oceniam na 5.
      Radio też chyba niezłe. Ani razu nie trzeszczło ani nie gubiło fali, chociaż
      inne muszę na tej trasie kilkakrotnie przestrajać, chociaż podobno mają RDS.
      Uważam, że jest to auto godne polecenia. Jeździłem na jazdach próbnych również
      kilkoma innymi, ale tylko ta kilkusetkilometrowa próba dała mi w miarę
      obiektywne spojrzenie na auto.
      Nieporozumieniem jest spasowanie podłokietnika i wysokości drążka zmiany
      biegów. Zbiana biegów z łokciem na podłokietniku to istna ekwilibrystyka. Taka
      Kia cee'd ma to dopracowane idealnie.
      Proponują mi to auto w cenie: 1.4 kombi + pakiet Enjoy + metalic + felgi
      strukturalne za 61000, 1,6 kombi + pakiet Enjoy + metalic za 64000.
      Zastanawiam się, ale chyba się zdecyduję. Jeszcze kuszą mnie vany Renaulta i
      Citroena, ale z Oplem nie miałem do tej pory żadnego problemu i chyba ten
      argument przeważy.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się