Dodaj do ulubionych

Lancia Y10/Ypsilon

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.06.03, 16:08
Lancia Y elefantino 1,1 pięć lat

Poza zwykłym serwisem wymieniono;

1 rok , akumulator . pęknięta przednia szyba, "duże"? opory
podnaszenia PP szyby wymagany servis - słaby silniczek

2 rok , zardzawiał w plastiku trzpień tylnej wycieraczki -
STANĘŁA ,

3-rok łożysko w PP kole, wachacz Pp, przestało działać
ogrzewanie tylniej szyby, do wymiany wspomaganie hamulcy, do
wymiany szczęki i bębny tył hamulce, alternator, silnik
chłodzenia cieczy(wiatraczek)tłumiki zespolone( środek-tył) do
wymiany przerdzewiała rura pomiędzy,końcówka Pp drązka
kierowniczego,

4-rok ; nagrzewnica , wachacze tył,

5-rok ; sprzęgło , łożysko Pp znowu ; końcówka Pp drązka
kierowniczego(znowu), do wymiany amortyzatory przód - wina
naszych dróg,

6-rok dopiero się zaczął co czeka na wymianę - końcówki drążków
Pp i Lp, wachacze Pp i Lp,

Nie wymieniane tu są elementy zwykłego zużycia a jedynie to co
zepsuło się ponadstandardowo w moim mniemaniu - to wina
wyjątkowo kiepskiej jakości!! Zbyt szybko w porównaniu nawet z
Polonezem czy Punto

Ale samochód ma jeden plus jest jak na swoją klasę ładnie
wykończony ( przyjazne plastiki) i ma sporp schowków +
rewelacyjna półka z przodu!!
Obserwuj wątek
    • Gość: zadowolony Re: Lancia Y10/Ypsilon IP: *.stansat.pl / 10.1.2.* 12.06.03, 18:48
      Miałem Lancię Y 1,2 LE i nie miałem żadnych usterek, a
      wymienione stuki w zawieszeniu to tylko częstsze wymiany
      poduszek pod tylną belką, mniej więcej co 60.000 km i oczywiście
      przeglądy regularne co 15.000 km. Do serwisowania nie polecam
      serwisu w Autorexie, robią aby szybko niedokładnie , jak im
      palcem nie pokazać to nie zrobią a już sprawdzenie wszystkich
      płynów przekracza ich normę pojmowania jak powinien wyglądać
      przegląd auta. Generalnie Lancia Y jest bezawaryjnym autem
      przynajmniej przez 4 lata .
    • Gość: Test_Driver Re: Lancia Y10/Ypsilon IP: *.coig.katowice.pl 24.06.03, 10:06
      Co do tej nagrzewnicy sprawdziłbym na twoim miejscu czy
      uszczelka pod głowicą nie jest przepalona i czy pompa wodna nie
      ma wycieków. Ja też wymieniłem nagrzewnicę, poza tym pompę wodną
      i uszczelkę pod głowicą - spaliny dostające się do płaszcza
      wodnego przez przepaloną uszczelkę powodowały nadmierny wzrost
      ciśnienia wody no i w efekcie padła pompa i nagrzewnica.
      Pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się