Dodaj do ulubionych

ręczny - pytanie

IP: 217.153.119.* 16.06.03, 15:54
Witam,
dziś rano zaczęła mi się palić w trakcie jazdy kontrolka od ręcznego -
oznaczona:(!/P).
Nie znam się zupełnie - o co może chodzić? To stary samochód:(
Mogę spokojnie nim jechać czy coś się może stać?
Dziękuję z góry za odpowiedź
Obserwuj wątek
    • Gość: Adam Re: ręczny - pytanie IP: *.acn.waw.pl 16.06.03, 16:07
      Gość portalu: anula05 napisał(a):

> Witam,
      > dziś rano zaczęła mi się palić w trakcie jazdy kontrolka od ręcznego -
      > oznaczona:(!/P).
      > Nie znam się zupełnie - o co może chodzić? To stary samochód:(
      > Mogę spokojnie nim jechać czy coś się może stać?
      > Dziękuję z góry za odpowiedź

Witaj,

Stawiam na dwie możliwości. Zużyte klocki hamulcowe albo ubytek płynu
      hamulcowego co jest sygnalizowane właśnie w ten sposób.

Proponuję pokazać to mężowi, koledze albo w najbliższym warsztacie szybkiej
      obsługi Carmanie, Norauto, Midasie czy Feu Vert.

Pozdrawiam,
    • Gość: Sherlock Holmes Re: ręczny - pytanie IP: *.kolornet.pl / 192.168.11.* 16.06.03, 16:38
      Ta kontrolka pokazuje tez,ze cos sie dzieje z ukladem hamulcowym. Jest kilka
      mozliwosci:
      - niski poziom plynu hamulcowego - zobacz w instrukcji gdzie jest zbiorniczek
      plynu i dolej,a najlepeij wymien na nowy (jesli plyn nie byl dawno zmieniany)
      - uszkodzony czujnik poziomu plynu hamulcowego - sama raczej nie naprawisz.
      Mozesz ew. odkrecici korek i sprawdzic czy przewody dobrze "siedza" i nic sie
      nie zacina
      - zuzyte klocki hamulcowe - pozostaje jechac do mechanika, niech oceni ich stan
      i zakwalifikuje do wymiany.
      Po wymianie klockow wzrasta poziom plynu hamulcowego i moze wlasnie tak jest u
      Ciebie,ze poziom spadl,bo zuzyly sie klocki.
      • greenblack Re: ręczny - pytanie 16.06.03, 16:40
        Gość portalu: Sherlock Holmes napisał(a):

> Po wymianie klockow _wzrasta_ poziom plynu hamulcowego i moze wlasnie tak