Dodaj do ulubionych

Vectra Station Wagon

IP: *.trzebinia.net / 192.168.1.* 24.06.03, 21:51
motoryzacja.interia.pl/premiery/wiecej/news?inf=395651
To po co jest Signum skoro ta Vectra jest taka wielka,ma podobne rozwiązane
tylne miejsca siedzące,większy bagażnik i niższą cene? Silniki chyba
wszystkie jak w Signum (np.V6 CDTI 3.0 177 KM czy benzyna 211 KM)

Podstawowy silnik Vectry sedan to 1.6 100 KM czyli w kombi pewnie też.
Podstawowy silnik Signum to 1.8 122 KM
Pytanie czy da się czymś takim jeździć?
Mondeo i Vectra rozrosły się do rozmiarów ekstremalnych by przy okazji
zastąpić niewypały Omega i Scorpio.Dla starych nabywców Vectry i Mondeo
wstawili kosiarki 1.6 na otarcie łez i tym samym mają dwie pieczenie na
jednym ogniu (klasa srednia i srednia +)
Signum to raczej pokaz możliwości Opla (jedna wersja nadwozia) niż następca
Omegi gdyż trudno przypuszczac by stała się hitem (podobnie jak Avantime)
Na kilometr czuć rękę księgowego co w przypadku prawdziwych miłośników
samochodów robi się przykre i bolesne.


pozdr
Obserwuj wątek
    • greenblack Re: Vectra Station Wagon 24.06.03, 22:02
      Gość portalu: Sławek napisał(a):


      > To po co jest Signum skoro ta Vectra jest taka wielka,ma podobne rozwiązane
      > tylne miejsca siedzące,większy bagażnik i niższą cene?

      Ja też nie wiem:)

      Silniki chyba
      > wszystkie jak w Signum (np.V6 CDTI 3.0 177 KM czy benzyna 211 KM)

      Tak, te same motory. Nawet 3.0d, którego (jeszcze) nie ma w GTS i sedanie.


      > Pytanie czy da się czymś takim jeździć?

      Da się tak samo, jak Octavią Kombi 1.4.

      > Mondeo i Vectra rozrosły się do rozmiarów ekstremalnych by przy okazji
      > zastąpić niewypały Omega i Scorpio.

      Nowa Omega jednak będzie, a co do Scorpio, to nie wiadomo. Mają adaptować
      jakiegoś amerykańskiego Forda.


      >prawdziwych miłośników
      > samochodów robi się przykre i bolesne.

      Czy przykre? Firmy muszą zarabiać, a Vectra Kombi bardzo mi się podoba. Tylko
      Scorpio żal:(

      > pozdr


      Pozdrawiam
    • greenblack 2.6 V6 24.06.03, 22:29
      Wygląda na to, że ten silnik ostatecznie zakończył egzystencję w Oplach i
      zastąpił go 2.0T 175KM. Pozostał tylko w Cadillacu CTS. Niewdzięczny to los dla
      silnika, który wprowadził europejski dział GM do klasy V6, ale można to
      zrozumieć, bo różnica między Omegą 2.6 a 3.2 z tym samym wyposażeniem wynosi
      poniżej 1000 zł. Czy ktoś pamięta Vectrę A 2.5?


      Pozdrawiam
      • Gość: Sławek Re: 2.6 V6 IP: *.trzebinia.net / 192.168.1.* 25.06.03, 04:07
        Pamietam nawet taki test w nieżyjącym już Motomagazynie. Było to gdzieś w 1994
        czy jakoś tak (mam nawet gdzieś ten numer ;-).
        W tamtych czasach kiedy takie Vectry ważyły nieco ponad tone takie silniki nie
        były wcale takie oczywiste i dziennikarze byli zachwyceni ;-) Vectra i Pasek
        miały przecież tylko 75 KM z 1.8 l pojemności,a jeździły całkiem żwawo i
        bardzo elastycznie.

        pozdrawiam

        greenblack napisał:

        Czy ktoś pamięta Vectrę A 2.5?

        • greenblack Re: 2.6 V6 25.06.03, 09:37
          Gość portalu: Sławek napisał(a):

          > Pamietam nawet taki test w nieżyjącym już Motomagazynie. Było to gdzieś w
          1994
          > czy jakoś tak (mam nawet gdzieś ten numer ;-).

          Też mam:) - MM 6/93.

          > W tamtych czasach kiedy takie Vectry ważyły nieco ponad tone takie silniki
          nie
          > były wcale takie oczywiste i dziennikarze byli zachwyceni ;-)

          Niemcy też się nad nim rozpływali.

          Vectra i Pasek
          > miały przecież tylko 75 KM z 1.8 l pojemności,a jeździły całkiem żwawo i
          > bardzo elastycznie.

          To była inna szkoła konstruowania aut i silników. Dzisiaj kompakty ważą 1400
          kg, a podstawowe silniki to 1.4 albo 1.2 - gdzie tu sens?;(


          Pozdrawiam
          • Gość: Sławek Re: 2.6 V6 IP: *.trzebinia.net / 192.168.1.* 25.06.03, 10:09
            Analogicznie jak w/w Vectra i Mondeo tzn. jak najbardziej poszerzyć grono
            potencjalnych nabywców.
            Inna sprawa,ze jak taki kompakt ma się przyzwoicie zwijać i dawać radość z
            jazdy to musi to być wersja o 50-100 % droższa od wersji golas + kosiarka.

            pozdr

            greenblack napisał:

            Dzisiaj kompakty ważą 1400
            > kg, a podstawowe silniki to 1.4 albo 1.2 - gdzie tu sens?;(
            >
            >
            > Pozdrawiam
            • greenblack Re: 2.6 V6 25.06.03, 10:16
              Tak, podstawowym silnikiem Omegi było kiedyś 2.0, a ostatnio 2.2 i to można
              zrozumieć, ale 1.6 w równie wielkim i ciężkim wozie jest po prostu nonsensem i
              zwyczajnym chwytem marketingowym, bo chyba nikt nie poważny nie bierze tego
              silnika pod uwagę.


              Pozdrawiam
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się