Dodaj do ulubionych

francuskie samochody uzywane

31.12.07, 14:48
spotkalem sie z opinia ze generalnie uzywane francuskie samochody (interesuja
mnie takie mniej wiecej 10-12 letnie) typu peugot czy renault nie oplaca sie
kupowac poniewaz sa bardzo awaryjne a czesci do nich sa drogie ze lepiej kupic
w podobnej cenie opla albo volkswagena moglby mi ktos powiedziec czy to
sprawdza sie w rzeczywistosci
  • 31.12.07, 14:57
    Odpowiem nie wprost.
    Mówi się, że mężczyźni wolą blondynki. Jednak zadziwiająco dużo
    mężczyzn spotyka się, ba nawet żeni się z kobietami o innym kolorze
    włosów. Sporo mężczyzn jest potem z tego wyboru zadowolonych.

    Reasumując, nie patrz na stereotypy, szukaj dobrego egzemplarza ;-)
  • 31.12.07, 15:05
    kazdy samochod sie psuje bardziej lub mniej i glownie zalezy od jego
    stanu technicznego.
    fakt faktem ale francuskie sa bardziej "delikatne"
    elektronicznie/elektrycznie.

    i ma to odzwierciedlenie w cenie - niemieckie i japonskie z tego
    rocznika beda zawsze drozsze.
  • 31.12.07, 15:14
    Jeżeli chcesz kupić coś z hydropneuatyką by Citroen to szukaj auta które nie
    było walone bokiem. A Renault i Peugeot psują się na równi z innymi autami. Im
    więcej elektroniki tym więcej problemów.
    --
    www.motoryzacja.blox.pl - jak klikniesz to dopadnie cię biegunka. Poważnie.
  • 01.01.08, 08:45
    samo "uzywane" niewystarcza,wazne jest

    "co" przez "kogo" "gdzie" i "jak" uzywane

    jezdze C5 poprzednio Pgt.607
    chwale sobie wygode podrozowania,niewieksza niz w VW/AUDI
    awaryjnosc ,no i ze auto moje nierzuca sie w oczy,ze wtapia sie
    w gaszcz innych aut,-to wazne dla mnie.
  • 02.01.08, 12:49
    jestem szczęśliwym posiadaczem od 9lat Meganki co prawda kupiłem ją
    ze salonu wiec wiem co mam i co przeszła... a mianowicie ma za sobą
    jeden dzwon w słup telefoniczny, i delikatną stluczkę w małego
    fiacika ;) bardzo bezpieczne autko ;)
    co do trwałości to w silnik hhmmm 1.4-16v po 16000 cewki zapłonowe
    siadfają tz wymieniłem 2 z 4... zaczyna mi sie blokować silniczek
    krokowy wolnych obrotów, też do wymiany, bardzo cieńki układ
    wydechowy wymieniłem w tym czasie 2 środkowe, 4 końcowe, i siatkę
    elastyczną przy kolektorze ;(
    na duży + zawieszenie tego auta dosyć miękko zestrojone trzeba wiec
    sie przyzwyczaić do przechylania się nadwozia na zakrętach ale na
    polskie dziury to super komfortowe zawieszenie
    ceny końcówek drążków i wachaczy czy gum stabilizatora to ok 20-30zł
    wiec taniocha
    rozrząd co 100000km ok 500 zł z pompą wody i napinaczami
    nalezy tez dodać ze megan od 99r w standardzie ma 4x airbag, ABS,
    centralny zamek, wspomaganie kier, elektryka szyb z przodu, wiec
    całkiem nieżle hona czy vw w tym czasie w pl wypuszczała golasy

    biorąc całokształt to ciekawe do rozpatrzenia autko pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.