• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

francuskie samochody uzywane

  • 31.12.07, 14:48
    spotkalem sie z opinia ze generalnie uzywane francuskie samochody (interesuja
    mnie takie mniej wiecej 10-12 letnie) typu peugot czy renault nie oplaca sie
    kupowac poniewaz sa bardzo awaryjne a czesci do nich sa drogie ze lepiej kupic
    w podobnej cenie opla albo volkswagena moglby mi ktos powiedziec czy to
    sprawdza sie w rzeczywistosci
    • 31.12.07, 14:57
      Odpowiem nie wprost.
      Mówi się, że mężczyźni wolą blondynki. Jednak zadziwiająco dużo
      mężczyzn spotyka się, ba nawet żeni się z kobietami o innym kolorze
      włosów. Sporo mężczyzn jest potem z tego wyboru zadowolonych.

      Reasumując, nie patrz na stereotypy, szukaj dobrego egzemplarza ;-)
    • 31.12.07, 15:05
      kazdy samochod sie psuje bardziej lub mniej i glownie zalezy od jego
      stanu technicznego.
      fakt faktem ale francuskie sa bardziej "delikatne"
      elektronicznie/elektrycznie.

      i ma to odzwierciedlenie w cenie - niemieckie i japonskie z tego
      rocznika beda zawsze drozsze.
    • 31.12.07, 15:14
      Jeżeli chcesz kupić coś z hydropneuatyką by Citroen to szukaj auta które nie
      było walone bokiem. A Renault i Peugeot psują się na równi z innymi autami. Im
      więcej elektroniki tym więcej problemów.
      --
      www.motoryzacja.blox.pl - jak klikniesz to dopadnie cię biegunka. Poważnie.
    • 01.01.08, 08:45
      samo "uzywane" niewystarcza,wazne jest

      "co" przez "kogo" "gdzie" i "jak" uzywane

      jezdze C5 poprzednio Pgt.607
      chwale sobie wygode podrozowania,niewieksza niz w VW/AUDI
      awaryjnosc ,no i ze auto moje nierzuca sie w oczy,ze wtapia sie
      w gaszcz innych aut,-to wazne dla mnie.
    • 02.01.08, 12:49
      jestem szczęśliwym posiadaczem od 9lat Meganki co prawda kupiłem ją
      ze salonu wiec wiem co mam i co przeszła... a mianowicie ma za sobą
      jeden dzwon w słup telefoniczny, i delikatną stluczkę w małego
      fiacika ;) bardzo bezpieczne autko ;)
      co do trwałości to w silnik hhmmm 1.4-16v po 16000 cewki zapłonowe
      siadfają tz wymieniłem 2 z 4... zaczyna mi sie blokować silniczek
      krokowy wolnych obrotów, też do wymiany, bardzo cieńki układ
      wydechowy wymieniłem w tym czasie 2 środkowe, 4 końcowe, i siatkę
      elastyczną przy kolektorze ;(
      na duży + zawieszenie tego auta dosyć miękko zestrojone trzeba wiec
      sie przyzwyczaić do przechylania się nadwozia na zakrętach ale na
      polskie dziury to super komfortowe zawieszenie
      ceny końcówek drążków i wachaczy czy gum stabilizatora to ok 20-30zł
      wiec taniocha
      rozrząd co 100000km ok 500 zł z pompą wody i napinaczami
      nalezy tez dodać ze megan od 99r w standardzie ma 4x airbag, ABS,
      centralny zamek, wspomaganie kier, elektryka szyb z przodu, wiec
      całkiem nieżle hona czy vw w tym czasie w pl wypuszczała golasy

      biorąc całokształt to ciekawe do rozpatrzenia autko pozdrawiam
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.