Dodaj do ulubionych

Ford Focus - Pół roku bez awarii

26.01.08, 18:13
Na pierwszej stronie gazety jest napisane "tyś" !!!
  • 26.01.08, 18:41
    Leć do ABW i Kurii Buskupiej na skargę. Widywałe mw tym portalu byki 10x większe. Akurat masa ludzi pisze tyś., no ale gazety.pl to nie usprawiedliwia.

    DJ
  • 28.01.08, 08:33
    No i co z tego? To nie błąd meroteryczny. Większosć ludzi i tak nie zwróciło na
    niego uwagi.
    --
    http://www.motoryzacja.blox.pl</a> - krzywe spojrzenie na motoryzacyjny świat.
  • 28.01.08, 09:02
    Mnie też to zdziwiło bo w realu po 40 tyś km ten Focusik byl by " do generalnego
    remontu"
  • 28.01.08, 17:34
    no ale summa summaum to już też nieco przegięcie :):):) jeszcze pięknie
    pogrubione :)
  • 29.01.08, 01:44
    Jest OK. Wad wylistowali więcej niz zalet.

    w4l
  • 29.01.08, 08:49
    W latach 90-tych miałem kolejno dwa Polonezy( dwóch Poldków).Każdym
    zrobiłem po 140k.Obydwa do 100k nie miały najdrobniejszych usterek.
    Co tam fokus.
  • 29.01.08, 11:04
    w pierwszej połowie lat 90-tych miałem 125p i poza wymianą uszczelki
    w misce olejowej i kompletu amorów to jak pamiętam chyba nic więcej
    nie wymieniałem [ poza płynami,olejami- ma sie rozumieć] a zrobiłem
    około 150 tyś.km. w 2001 kupiłem nowe auto i po przejechaniu
    niecałych 100 tys.km. już nie jestem w stanie zliczyć - napraw ,
    wymian i innych tego typu usterek!!!
  • 30.01.08, 04:06
    mam poldka plusa 99 na wielopunkcie, na dzisiaj 280tkm, poza normalnym serwisem
    padł silnik tylnej wycieraczki :) i do dzisiaj pali od zmiany oleju do zmiany
    oleju max 200g oleju.
  • 10.02.08, 11:18
    O Focusie:

    Starting and running problems and the car reverting to limp home mode can be due
    to the Power Control Module cluster gateway not closing properly and draining
    the battery overnight. May need to be reloaded with manufacturer data to
    overcome a sofware error.

    Estates have suffered water leaks due to non sealing of hatchback hinges.

    Mysterious 'Engine System Faults' on diesel leading them to lose power and
    revert to limp home mode may be caused by an intercooler pipe weld fault leading
    to a crack in the pipe. Problem of 1.6 and 2.0 16v diesels slipping into limp
    home mode put down to throttle butterflies sticking or their spindles wearing
    prematurely causing them to stick. The throttle position sensor identifies this
    and sends a message to the ECU to limit the engine to limp home mode.

    Front windscreen rubber surround can come adrift at the top middle of the screen
    directly below the aerial.

    Front leading edge door seals can come adrift, admitting water.

    Rust appears on the back of the front wheel arches. The underseal in this
    area is inadequate and Ford has introduced a fix which involves a small strip of
    plastic that runs the length of the under sill and front wheel arch.

    Pipes to screen washers can spring a leak and drain into spark plug orifices,
    causing corrosion of the plugs that leads to them becoming stuck fast in the
    head. Seems to be a TSB to replace the original washers with a revised design to
    stop water leaking onto the cylinder head.

    End of plastic dipstick of 1.6 TDCI engine can break and drop into sump
    requiring removal of sump to retrieve it.

    On the 1.6 auto, a sound like a relay clicking on and off repeatedly at idle or
    light throttle settings (at first thought to be connected with the rough idle)
    is explained as the Bowden cable connecting the gear shift to the gear box has
    an alloy junction box situated inside the car under the interior fan unit to
    provide free play. Re-routing the cable in the engine bay so it is no longer
    under tension gets rid of the noise.
    Recalls
    September 2005 (build April 2003 to March 2005): Recall of 68,722 Focus and
    C-Max for checks on the windscreen wipers. Water can work its way into the wiper
    motor along the arm of the blade. If the water contains salt it can cause the
    motor to short circuit and leave cars without working wipers. In extreme cases,
    the short circuit can also cause the wiper assembly to overheat and melt nearby
    trim components. Cars to be fitted with a new cover, which better seals the
    motor from water. TSB 28/2005 issued 11-1-2007 to correct creaky steering in
    early production cars built 1-6-04 to 31-1-05 by fitting revised tie rods.
  • 02.03.08, 14:11
    Czy ktos z Was zainstalowal gaz do fokusa 1.8 16V ZETEK i jak sie
    sprawdza w praktyce? W moim fokusie gaz wciaz wypala gniazda
    zaworowe W serwisie forda mowia ze ten motor nie lubi gazu To jedyny
    problem z tym autem Przejechalem nim 240000km(wiekszosc na
    autostradach)i do tej pory raz wymienilem tarcze hamulcowe(komplet)i
    tlumik Choc fokus1 ma pewne wady uwazam ze jest to swietne
    niezawodne auto Pozdrawim wszystkich uzytkownikow fokusa
  • 03.03.08, 08:44
    marekkropka napisał:

    > Czy ktos z Was zainstalowal gaz do fokusa 1.8 16V ZETEK i jak sie
    > sprawdza w praktyce? W moim fokusie gaz wciaz wypala gniazda
    > zaworowe W serwisie forda mowia ze ten motor nie lubi gazu

    Tu "lubi nie lubi" nie ma nic do rzeczy to nie sympatie tylko technika.
    Zakład montujący instalację lpg zapomniał zamontować lubryfikator - rzecz
    niezbędna w tego typu silnikach.
  • 07.03.08, 12:44
    To taki przewrotny tytul : "Ford Focus - Pół roku bez awarii ".
    Gdyby to dotyczylo pezota lub innego reno, to rzeczywiscie byloby
    osiagniecie... ale focusy to sie nie chca psuc.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.