Dodaj do ulubionych

silnik 1,6 czy 2,0 litra

IP: *.*.*.* 10.01.02, 22:18
Mam zamiar kupić nowego forda focusa kombi . Silnik 2,0 l. ma 130 KM, zaś silnik
1,6 l. ma 100 KM.Auto z większym silnikiem jest około 7000 zł droższe od tego z
silnikiem 1,6. Nie ukrywam ,że rajcuje mnie focus z silnikiem 2,0. Ale czy
warto dokładać 7000 zł. Tym bardziej że ten wiekszy silnik co jest oczywiste
więcej pali i podobno jest głośniejszy. Proszę wiec szanownych forumowiczów
o jakieś merytoryczne argumenty które pozwolą mi podjąć mądry wybór.
Szczególnie liczę na posiadaczy focusów.
Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • 123ryry Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra 10.01.02, 22:30
      2l to jednak 2l a nie jakieś 1,6. Silnik o większej pojemności to większa
      trwałośc i w razie czego jest czym pocisnąć. Silniki 1.6 wcale nie są bardziej
      oszczędne przy tej samej prawie masie samochodu. Przy zakupie auta nowego nie
      zastanawiał bym się wiele. Odbyłem kiedyś jazdę próbną fordem Mondeo z
      silnikiem 1.6 a następnie 2.0 - różnica była taka, że nie miałem żadnej
      wątpliwości. Zakładam, że finanse nie grają tu dużej roli ale jeśli to zakup
      nowego auta to pewnie nie na rok czy dwa i miałbym się bujać czymś słabszym i
      potem żałować? Jednak wybór należy do ciebie. Pozdrowienia
      • Gość: fankar Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: *.*.*.* 11.01.02, 17:41
        dziekuje za dotychczasowe posty . Wynika z nich że biorąc wszystko pod uwagę
        lepszym wyborem jest focus z silnikiem 2,0 l .Ja chcę kupic samochód na dłuższy
        okres więc tak jak ktos zauważył chyba nie będę żałował kiedyś że auto ma za
        mało mocy i przyśpieszenia . W tej sytuacji spróbuje pokusić się na większy
        silnik . Czekam na kolejne posty . Pozdrawiam .
      • Gość: Michal Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: *.telia.com 11.01.02, 11:10
        Nie kupujcie diesli,te motory mimo katow i duzej czystosci spalin,sa
        fantastyczne rok a potem zaczynaja wydzielac wiecej i wiecej.Nie trujmy sie
        nawzajem.
        Koledzy maja racje ze z motorem 2l bedziesz mial wiecej satysfakcji,lepsze
        wlasnosci trakcyjne,ale w miescie bedziesz kopcil wiecej,poniewaz bedziesz
        wiecej cisnal na gaz.
        Pzdr.Michal
            • Gość: Tomasz Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: 193.59.192.* 11.01.02, 11:38
              Gość portalu: wuj napisał(a):

              > tak, dobry wybór, cos chyba za stówke. Widziałem to raz na drodze, fajnie
              > wyglada, cicho jedzie.

              ale produkcja niewielka ok. 2.000 sztuk rocznie i to chyba poza Europą, u nas na
              zamówienie. Cena piękna, a trochę jednak pali, no ale te zalety silnika
              elektrycznego - ogromny moment obrotowy przy każdej prędkości obrotowej
              (silnik el. chłodzony). Ciekawy system zarządzania energią i na pewno dobra
              zabawa w czasie jazdy - szczególnie kiedy zapalasz i chcesz ruszać a silnik
              spalinowy gaśnie (bo tak ma) i nie wiesz o co chodzi a tak ma być !!!
              i pełen moment obrotowy chyba coś ok. 300 Nm (do sprawdzenia) od "0" obrotów.
              TOĆ TO SZOK !!!!!!!!!!!
              • Gość: Pitz Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: 217.153.119.* 11.01.02, 11:52
                Gość portalu: Tomasz napisał(a):

                > Gość portalu: wuj napisał(a):
                >
                > > tak, dobry wybór, cos chyba za stówke. Widziałem to raz na drodze, fajnie
                > > wyglada, cicho jedzie.
                >
                > ale produkcja niewielka ok. 2.000 sztuk rocznie i to chyba poza Europą, u nas n
                > a
                > zamówienie. Cena piękna, a trochę jednak pali, no ale te zalety silnika
                > elektrycznego - ogromny moment obrotowy przy każdej prędkości obrotowej
                > (silnik el. chłodzony). Ciekawy system zarządzania energią i na pewno dobra
                > zabawa w czasie jazdy - szczególnie kiedy zapalasz i chcesz ruszać a silnik
                > spalinowy gaśnie (bo tak ma) i nie wiesz o co chodzi a tak ma być !!!
                > i pełen moment obrotowy chyba coś ok. 300 Nm (do sprawdzenia) od "0" obrotów.
                > TOĆ TO SZOK !!!!!!!!!!!

                A ciekawe jak mechanicy w ASO Toyoty sa przygotowani do naprawy czegos takiego.
    • Gość: ffmarkus Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: *.icpnet.pl 11.01.02, 11:23
      Gość portalu: fankar napisał(a):

      > Mam zamiar kupić nowego forda focusa kombi . Silnik 2,0 l. ma 130 KM, zaś silni
      > k
      > 1,6 l. ma 100 KM.Auto z większym silnikiem jest około 7000 zł droższe od tego z
      >
      > silnikiem 1,6. Nie ukrywam ,że rajcuje mnie focus z silnikiem 2,0. Ale czy
      > warto dokładać 7000 zł. Tym bardziej że ten wiekszy silnik co jest oczywiste
      > więcej pali i podobno jest głośniejszy. Proszę wiec szanownych forumowiczów
      > o jakieś merytoryczne argumenty które pozwolą mi podjąć mądry wybór.
      > Szczególnie liczę na posiadaczy focusów.
      > Pozdrawiam.

      Kombi jest dostępne zarówno w wersji 1.6 jak i 2.0. Ceny: 1.6Comfort-54000,
      1.6Ghia-65000, 2.0Ghia-68000. Także różnica zależy od wyposażenia.
      Wybór silnika zależy od potrzeb. 2.0 to wiadomo- będzie ciągnąć, ale też musi się
      czymś posilać: średnio o 1,5 l/100km więcej (czyli 5 zł na setkę więcej zostawisz
      na stacji). Mam możliwość jazdy 1.6 HB i faktycznie naprawdę dobrze przyspiesza
      ok.3000 obrotów. Najlepiej poszukaj w archiwum( jakieś pół roku wstecz) a
      będziesz wszystko wiedział. Zastanów się więc czy potzrebujesz większą moc. Może
      lepiej wziąć za te parę tysiaków ESP czy klimę automatic.
      • 123ryry Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra 11.01.02, 11:49
        Gość portalu: ffmarkus napisał(a):


        > lepiej wziąć za te parę tysiaków ESP czy klimę automatic.

        Jeżeli klima przy silniku 1.6 to należy liczyć się z dalszą utratą mocy
        na "jazdę". Klima nie pracuje za darmo i parę koników znowu "na łące". Klima przy
        silniku 2.0 też daje właścicielowi odczuć, że jest ale nie tak mocno. Pozdrawiam

        • Gość: ffmarkus Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: *.me.put.poznan.pl 11.01.02, 16:31
          123ryry napisał(a):

          > Gość portalu: ffmarkus napisał(a):
          >
          >
          > > lepiej wziąć za te parę tysiaków ESP czy klimę automatic.
          >
          > Jeżeli klima przy silniku 1.6 to należy liczyć się z dalszą utratą mocy
          > na "jazdę". Klima nie pracuje za darmo i parę koników znowu "na łące". Klima pr
          > zy
          > silniku 2.0 też daje właścicielowi odczuć, że jest ale nie tak mocno. Pozdrawia
          > m
          >

          Nio niestety to wiadomo i jeszcze wzrasta spalanie. Ale jaka jest z tego
          przyjemność, szczególnie w lecie. PZDR
    • Gość: Adam Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: 10.4.4.* 14.01.02, 13:00
      mam takiego Focusa (2,0) i nie moge powiedziec zeby to byla rakieta, jakos
      jezdzi ale czuje niedosyt, przy czym troche pali: srednio ok.10l/100km, na
      trasie (niemiecka autobahna) da sie zejsc do 7,0 l/100km.

      Wczesniej jezdzilem BMW 525i 24V i bylem bardziej zadowolony - spalanie
      niewiele wieksze a osiagi znacznie lepsze.

      Focus 2,0 nie jest zly, choc chetnie sprobowalbym wersji SVT 170PS, ktora ma
      wejsc w lecie.

      • Gość: fankar Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: *.*.*.* 14.01.02, 19:13
        Dzięki Adam za twojego posta. Właśnie o to mi chodziło żeby wypoeiedzieli się
        posiadacze fokusów. Skłaniam się do 2.0l ale trochę sie niepokoję spalaniem.
        Informujesz mnie że średnio wychodzi 10 l. Mam pytanie czy to tylko w jeżdzie
        po mieście ? czy w cyklu mieszanym można zejść do ok. 9 litrów ? I jeszcze
        jedno czy wg ciebie silnik foki jest głośniejszy od tego z BMW ?
        Będę wdzięczny za odpowiedz. Pozdrawiam
        • Gość: Adam Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: 10.4.4.* 15.01.02, 10:09
          > Dzięki Adam za twojego posta. Właśnie o to mi chodziło żeby wypoeiedzieli się
          > posiadacze fokusów. Skłaniam się do 2.0l ale trochę sie niepokoję spalaniem.
          > Informujesz mnie że średnio wychodzi 10 l. Mam pytanie czy to tylko w jeżdzie
          > po mieście ? czy w cyklu mieszanym można zejść do ok. 9 litrów ?

          W miescie moze byc nawet 12, w cyklu mieszanym wychodzi mi ok. 10l, ale musze
          przyznac ze dosc deptam, sadze ze przy lzejszej nodze zmiescisz sie w 9.

          I jeszcze
          > jedno czy wg ciebie silnik foki jest głośniejszy od tego z BMW ?
          > Będę wdzięczny za odpowiedz. Pozdrawiam

          Napewno BMW jest cichsze. Choc nie moge powiedziec zeby w Focusie bylo jakos
          szczegolnie glosno. Jedynie podczas przyspieszania motor wyrazne buczy -
          szczegolnie przy obr 2000-4000. Po przekroczeniu 4000obr znacznie lepiej ciagnie
          i troche cichnie.
          Utrzymujac motor na obrotach ok.4000 mozna sie juz scigac, wtedy dopiero czuje
          sie te konie mechaniczne.

          Miedzy 2.0 a 1.6 wg mnnie nie ma wyboru - zdecydowanie 2.0. Oplaca sie troche
          wiecej dac za paliwo. Takie 1.6 to taczka - dobra dla kobiety dowozacej dzieci do
          szkoly.

          Pozdrawiam i zycze dobrego wyboru


    • Gość: lapciuch Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: *.sap-ag.de 14.01.02, 14:17
      pomysl o 1.8

      podobno relqcjq cenq itd lepsza niz 2.o
      µ
      pozdrawiam

      Gość portalu: fankar napisał(a):

      > Mam zamiar kupić nowego forda focusa kombi . Silnik 2,0 l. ma 130 KM, zaś silni
      > k
      > 1,6 l. ma 100 KM.Auto z większym silnikiem jest około 7000 zł droższe od tego z
      >
      > silnikiem 1,6. Nie ukrywam ,że rajcuje mnie focus z silnikiem 2,0. Ale czy
      > warto dokładać 7000 zł. Tym bardziej że ten wiekszy silnik co jest oczywiste
      > więcej pali i podobno jest głośniejszy. Proszę wiec szanownych forumowiczów
      > o jakieś merytoryczne argumenty które pozwolą mi podjąć mądry wybór.
      > Szczególnie liczę na posiadaczy focusów.
      > Pozdrawiam.

      • Gość: Miky Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: 158.66.116.* 14.01.02, 15:29
        Mam Mondeo 1,8 i jeździ jak rakieta. W 300km trasie może ze dwa razy ktoś mnie
        wyprzedzi, 200 km/h- żaden problem. Pali poniżej 8. Focus jest lżejszy, zatem...
        Z 1,6 daj sobie spokój. Będziesz wyprzedzać Polonezy (z całym szacunkiem) i
        tico (bez). Trochę stresujące zważywszy na cenę auta:) Spalanie faktycznie
        niewiele bedzie się różnić. Prosta zależność: słabszy silnik trzeba mocniej
        dusić. Tyle ode mnie, pozdrawiam
        • Gość: fankar Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: *.*.*.* 14.01.02, 19:27
          Dzieki Miki za posta. Zgadzam się że mniejszy silnik trzeba bardziej kręcić.
          Ale z drugiej strony pojemność robi swoje czyli 2.0 misi spalić więcej.
          Ja idę na to, ale temat rzuciłem żeby wysondować czy to sie opłaca.
          Dotychczasowe jasno pokazują że tak , warto ponieść trochę wiekszy koszt
          eksploatacji ale za to ma się dużo frajdy z jazdy np foką 2.0 l.
          Pozdrawiam
        • Gość: Lovell Mam focusa 1.6 - dużo pali IP: *.eng.fsu.edu 15.01.02, 02:23
          Mam focusa 1.6: wg mnie te jego 100 KM jest mocno ukryte - przy wyprzedzaniu
          wcale nie jest rewelacyjny. No i dosyc dużo pali (miasto 10/100 przy spokojnej
          jeżdzie, na trasie oczywiście malutko, ale gdzie w Polsce są tzw. trasy..).
          Myślę że optymalny wybór to jedna 2.0 litra + klimatyzacja.
          A tak w ogóle to bardzo fajny samochód i jestem z niego bardzo zadowolony!
    • Gość: Artur Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: *.pkobp.pl 15.01.02, 10:24
      Powiem Ci tak:
      porównaj sobie własności trakcyjne modeli 1.6, 1.8, 2.0 najlepiej przejedź ok 5
      kilometrów zobaczysz w którym najlepiej się czujesz. Moje zdanie jest takie:
      jak chcesz samochód ekonomiczny to kup sobie litrówkę albo 1,2 i wstaw gaz
      wtedy będziesz miał zero osiągów ale maks ekonomiki. Jeśli kupujesz auto na
      parę latek i będziesz nim jeżdził w więcej niż dwie osoby bardzo ważny jest
      zapas mocy w takim samochodzie, to że kosztuje 7000 więcej jest napewno sporym
      bólem ale jak już kupujesz furę za ponad 500 000 to myślę że nie oszczędzisz na
      takich elementach jak elektryczne szyby zamek ect - a silnik jest wg mnie
      ważniejszym elementem. Męczyć się dużą furą z niedoborem mocy to pomyłka. I
      JESZCZE JEDNO CZŁOWIEKU NIE PCHAJ SIĘ W FORDA KUP SOBIE JAPOŃCZYKA W TEJ KASIE
      MASZ ACCORDA ALBO AVENSIS, JA MIAŁEM JUŻ AUTKA FRANCUSKIE NIEMIECKIE I
      JAPOŃSKIE WSZYSCY MOGĄ JAPOŃCZYKOM BUTY UMYĆ!!!
      • Gość: Miky Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: 158.66.116.* 15.01.02, 12:19
        A ja napiszę tak: nigdy nie słuchaj rad pisanych z włączonym Caps Lookiem:)))
        W mojej bliższej i dalszej rodzinie jeździło już kilkadziesiąt samochodów
        różnych marek i kierunków geograficznych. Na wszystkie ktoś coś narzekał.
        Obecnie mamy 6 fordów (2 Mondeo, 2 escorty, fiesta i sierra). I to nie jest
        przypadek. Chcesz mieć normalny i bezawaryjny samochód - kup forda. Chcesz
        szpanować-kup alfę i drugą na części. A japończyki są nudne i niewygodne. Ale
        może mam za małe doświadczenie... Pozdrawiam
        • Gość: Artur Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: *.pkobp.pl 15.01.02, 14:57
          Miki powiem tobie tak:
          Jest mi bardzo przykro z tego powodu że macie aż tak wiele nieszczęscia w
          swojej rodzinie (6-fordów), a jeśli chodzi o bezawaryjność fordów to guzik
          prawda, kanciaste blaszanki i nie mów mi że są wygodniejsze od japońców, a
          jeśli chodzi o bezawaryjność to przejrzyj sobie statystyki ADAC, NCAP i wiele
          innych i powiedz mi czy w pierwszych 30-50 pozycjach znajdują się blaszanki
          forda NIE od1 do 10 miejsca prym wiadą japońce w przedziałach wiekowych od 1
          roku do ponad 10 lat gościu trafiłeś na eksperta w dziedzinie motoryzacji ale
          jeździj sobie dalej fordem w słodkiej nieświadomości co to dobry samochód
          • Gość: Miky Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: 158.66.116.* 15.01.02, 15:06
            Może się znowu nie znam, ale gdzieś czytałem co warte są wszystkie testy na
            bezawaryjność... Ciekawe czemu Łada Samara wypada w nich lepiej od Merca
            Okularnika...? Otóż muszę Cię uświadomić, że te testy opierają się na wynikach
            badań na przeglądach rejestracyjnych. Czyli hamulce, światełka, spalinki,
            wycieki, luzy itp. Przed takim przeglądem właściciel Samary najpierw jedzie do
            warsztatu naprawić swe cudo. Właściciel Merca jedzie na pewniaka i siurpryza.
            Taka to wartość tych zestawień nie uwzgledniających świerszczy, niewygodnych
            foteli, pourywanych rączek, przeciekających szyb czy statystyk odwożenia bolida
            na lawecie. Te akurat przypadki jakoś dziwnie fordy omijają...
            Jak już pisałem znam mnóstwo opinii kierowców. Słyszałem już narzekania na
            Francuzów, Japońców, VW czy Ople. Akurat na fordy jakoś nikt nie narzeka. Może
            dlatego, że nikt rozsądny nie spodziewa się po tych autach cudów, chce tylko
            po prostu spokojnie, bezpiecznie i bezawaryjnie jeździć. Taki minimalista...
            Pozdrawiam
        • Gość: fankar Re: silnik 1,6 czy 2,0 litra IP: *.*.*.* 15.01.02, 22:15
          Dzięki Miky za twoje obydwa posty.Zgadzam się z nimi zupełnie. A tak przy
          okazji, jest wśród wielu ludzi taka dziwna opinia co do fordów że każdy ford
          itd. Bez obrazy dla każdego ale nie wiedzą co mówią. Ja jeżdżę escortem 5,5
          roku, on się ani razu nie popsuł, a piłuję go mocno bo ma tylko 60KM. W
          Niemczech zawsze przekraczam jego maks. predkość, ale on to jak do tej pory
          wytrzymał(a załadowany jestem zawsze na maksa).Poza tym ci ludzie nie
          dostrzegają że generalnie fordy są bardzo luksusowe i każdy w swojej klasie jest
          największy w stosunku do konkurentów.Wynika to z filozofii amerykanów, którzy
          są jakby z natury przyzwyczajeni do luksusu.Kto nie wierzy niech porówna np.
          rozstaw osi aut w danej klasie i tak toyota avensis ma tyle samo co fokus, ale
          przecież ona jest zaliczana do klasy wyższej. I tak jest z każdym modelem patrz-
          vw polo ford fiesta.Wielu tego nie chce dostrzec, a niezawodność aut jest wg
          mnie w dzisiejszej technologii naprawdę porównywalna wsród wielu marek.
          Skoro masz takie doświadczenie Miky to nie kupowalibyście tyle fordów. A na
          koniec fordy też mają swoje wady ale tak po prawdzie które auto ich nie ma.
            • Gość: fankar Re: Dowcip miesiąca. IP: *.*.*.* 16.01.02, 18:30
              Co cię tak ubawiło? Chyba to że komfort znaczy dla ciebie tylko super mocny
              silnik bo pokpiwasz z 60 KM escorta. Ja nie napisałem ,że to jakaś jest rakieta
              co do setki ma 4-5 sek.Wyraziłem moją opinię ganeralnie o wszystkich obecnie
              nowych modelach forda, a na uwadze miałem szczególnie wnętrze auta. Takie moje
              prawo.Po prostu podobają mi się, również te z mojego escorta.
              PZDR
          • Gość: Gość A ja na to... IP: *.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl 15.01.02, 23:00
            Drodzy Forumowicze!
            Z uwagą przeczytałem wszystkie Wasze dotychczasowe posty. Sam jeździłem Focusem
            1,4; 1,8, a obecnie od 52.000 km jeżdżę 1.6. W zasadzie bezawaryjny. Z włączoną
            non-stop klimą (manualna) pokonałem 2 razy całą Europę naokoło (ok. 7000 km
            taka jedna trasa) autem w pełni obciążonym. Nie mówię, że jest to rakieta, ale
            wcale nie jest tak źle, jak niektórzy piszą. Na autostradzie można mieć średnią
            prędkość niecałe 160 km/h przy prędkości ciągłej ok. 180-190 km/h. A przy
            takiej prędkości to rzadko kto wyprzedza – naprawdę rzadko to się zdarza. Także
            podczas przyśpieszania (niecałe 11 sekund do setki) nie jest tak źle.
            Generalnie, jeśli chcesz kogoś wyprzedzić to nie ma z tym większych problemów.
            Oczywiście przy tak szybkiej jeździe autostradą spalanie jest raczej zbliżone
            do tego w mieście, ale nawet w mieście pali „przepisowe, fordowskie” ok. 9,3
            l/100 km. W zimie ok.1-1,5 l więcej. Dodam, że nogę mam ciężką. Więc jeśli
            komuś pali w lecie 10 l, to coś chyba jest nie tak (mi też tak palił przez
            chwilę, jak miałem do wymiany – przed przeglądem filtr: tylko nie wiem czy
            paliwa, czy powietrza, a chyba oba naraz).
            Jeśli ktoś porównuje silniki do Focusa, to nieporozumieniem jest „wstawianie”
            Mondeo – przecież to większe i cięższe auto. Co do taczek, to taki Focus jest,
            ale ten 1.4. Coż..., kiedyś się rozpędzi. Natomiast porównując 1.6 i 1.8.
            Przyśpieszenie lepsze w tym drugim, a w zasadzie przede wszystkim elastyczność.
            Dźwięk jest bardziej „rajdowy”, ale za to jest głośniejszy. Przyśpieszenie ma
            lepsze, lecz niewiele, za to stosunkowo dużo więcej pali: ok. 11 litrów. Więc
            wybrałem 1.6, za to prawie full wyposażenie i wersja Ghia.
            W świetle powyższych faktów niemożliwym jest, aby Focus 2.0 palił mniej niż
            1.8, sam Ford podaje, że jest to ok. 12 l. Rzecz jasna kwestia przyśpieszeń
            jest bezdyskusyjna. Gdybym miał forsę na zakup, a przede wszystkim na paliwo(!)
            kupiłbym 2.0. Nawiasem mówiąc „japończyki” 2.0 to w kwestii spalania całkiem
            inna historia... O wiele... „mniejsza”.
            A wracając do 1.6, to na trasie faktycznie da się zejść nawet do tego
            przepisowego „poniżej 6 l” – chyba 5,7 czy coś tam. Ja tego nie praktykuję, bo
            wolę zajechać szybciej, choć trochę drożej – jak są warunki to wolę jechać 160
            a nie 100 km/h. Na zachodzie są. U nas niestety – raczej nie.
            Co do statystyk bezawaryjności, to Focus wypada bardzo dobrze. Co prawda w 1-
            wszej dziesiątce są tylko 3 europejczyki (reszta to japońce), ale Focus jest!
            Nawiasem mówiąc ten 1.6. Poza tym jest Audi A4 i Volvo S40. Chodzi o tę
            dziesiątkę w tej klasie, a nie ogólnie, choć zestawienia są pewnie i inne...
            Natomiast w wyborze pomiędzy 1.8 a 2.0 ja wybrałbym 2.0.
            Po za tym Ford nie takie wcale nieszczęście. Jeśli ktoś Ci mówi, że Ford g....
            wort – jest odpowiedź: Nie każda morda pasuje do Forda! Proszę się nie obrażać!
            To mój drugi (nowy) Ford – poprzednio miałem Ka i też byłem (odpukać)
            zadowolony.
            Jak miałbym kupować jeszcze raz, to kupiłbym też Focusa!!

            Ufff.., Sorry, że takie to długie!
            POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!!
            • Gość: fankar Re: A ja na to... IP: *.*.*.* 16.01.02, 18:17
              Fajny z ciebie "gościu".Dzięki za nowe wskazówki,szczególnie za porównanie
              wszystkich 3 silników benzynowych w focusie a w zasadzie 4 bo wspomniałeś
              również o 1,4 .Moje zdanie o marce ford już poznałeś. Twoja opinia o niej
              utwierdza mnie w przekonaniu że nie mam co że tak powiem eksperymentowć.
              Czytając posty o fokusie na tym forum widać że zbiera dobre opinie choć są
              również i złe. Ale jeszcze się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził.
              PZDR
                • Gość: Gość Re: A ja na to... IP: *.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl 17.01.02, 00:57
                  Gość portalu: ffmarkus napisał(a):

                  > Dodam jeszcze swoje 2 grosiki o spalaniu 1.6. Otóż za miastem naprawdę schodzi
                  > poniżej 6: 5,8-5,9 przy jeździe w Polsce z prędkością ok.110-120. Miasto to
                  > rzeczywiście 8,5(lato) do ok.10 zima. Także spalanie potrafi nawet miło
                  > zaskoczyć.

                  Potwierdzam. A po mieście tak jak pisałem, przy DYNAMICZNEJ jeździe - w lecie
                  ~9,4 l /100 km (sedan 1.6).
                  A na trasie nie mam cierpliwości jechać tak wolno. Choć ekonomicznie...
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się