Dodaj do ulubionych

Ceny Golfa V

IP: 80.48.103.* 27.10.03, 23:47
Najtanszy Golf V w Niemczech ma kosztowac 17.000 Euro to daje prawie 80.000
zl. W Polsce cena bedzie jednak duzo nizsza nieco ponad 50.000 zl ale
wyposazenie bedzie biedniejsze. W Niemczech standartowo ESP w Polsce brak
nawet centralnego zamka ale szyby juz elektryczne.
Obserwuj wątek
    • krakus.mp Nie ma czym się podniecać!! 28.10.03, 22:01
      Nie rozumię ludzi którzy, jak tylko usłyszą nazwę Golf ,to sikają po nogach z
      wrażenia.
      Golf to dla mnie taki sam samochód jak wiele innych w jego klasie.Wyobraźcie
      sobie że ktoś pozamieniał emblematy na maskach i Golf V to Astra III,a Megane
      II to Golf V.Które auto byście wybrali?
      Prawda jest taka,że obecnie każde auto jest jakosciowo zbliżone do Golfa.Może
      nawet go przewyższa jakością.To tylko mit z przeszłości o bezawaryjności VW!
      VW za ten mit każe sobie słono płacić.A ludzie płacą,bo przecież Golf,to Golf.
      Pozdrawiam.
      PS.
      Nigdy Golfa nie kupię,bo to przereklamowane auto.
    • Gość: Robert Re: Ceny Golfa V IP: *.adm.us.edu.pl 29.10.03, 07:26
      Mjałem Golfa 4 z silnikiem 1,4 75 konny spalał mi średnio 8,5 L .W tym roku
      zaminiłem w maju na nową Megene 2 ze względu na wygląd wreszcie inne auto ,a
      przede wszystkim na jego wypsażenie Ten nowy samochód z silnikiem 1,4 98
      konnym spala mi średnio 7,1 L przy takiej samej jeżdzie jak Golfem nigdy w
      życiu nie kupił bym VW .a mit o nie awaryjności niech sobie wsadzą miedzy
      książki
      • Gość: mac1 Re: Ceny Golfa V IP: *.katowice.pl 29.10.03, 08:41
        Gość portalu: Robert napisał(a):

        > Mjałem Golfa 4 z silnikiem 1,4 75 konny spalał mi średnio 8,5 L .W tym roku
        > zaminiłem w maju na nową Megene 2 ze względu na wygląd wreszcie inne auto ,a
        > przede wszystkim na jego wypsażenie Ten nowy samochód z silnikiem 1,4 98
        > konnym spala mi średnio 7,1 L przy takiej samej jeżdzie jak Golfem nigdy w
        > życiu nie kupił bym VW .a mit o nie awaryjności niech sobie wsadzą miedzy
        > książki

        To chyba trafiłeś na nieudany egzemplarz, albo masz ciężką nogę.

        Ja ujeżdżam dwa Golfy IV 16V 1,4 i 1,6. Pierwszy pali średnio 6,5 l, a drugi
        (Variant) 7 l. Nie wspomne, że na trasie do Chorwacji (bez wyścigów) 1,6 spalił
        5,8 l. Ale prędkość nieautostardowa - 70-90 km/h. Na autostardzie ok. 180 km/h
        śr. spalanie wzrasta do 8,5 l. Ale to max. Pzdr.
        • remo29 do mac'a 29.10.03, 10:37
          Heh, rozglądam się codziennie za twoim variantem, ale coś nie mam szczęścia.
          Może za szybko jeżdżę i widzę tylko granatowy blur :))
          pzdr
          • Gość: mac1 Re: do mac'a IP: *.katowice.pl 29.10.03, 11:04
            remo29 napisał:

            > Heh, rozglądam się codziennie za twoim variantem, ale coś nie mam szczęścia.
            > Może za szybko jeżdżę i widzę tylko granatowy blur :))
            > pzdr

            Wypatrujcie, a znajdziecie :).
            Ja ranny ptaszek jestem. W pracy juz o 6,40, ale często jadę po 15,00 przez
            rondko na 1000lecie.
            Pzdr. Maciek
            PS. Tylko dla Twojej wiadomości ==> przestrzeń bagażowa oklejona. Taki tjónink
            coby inne gały nie widziały co wiozę.
        • Gość: kkakadu Re: Ceny Golfa V IP: *.rgsa.pl 29.10.03, 12:34
          z tym spalaniem to chyba lekka przesada, mam seata leona z silnikiem 1.6 105
          KM - to samo co golf 4. spalanie w miescie przy spokojnej jeździe (+clima) 8.2 -
          9.0.
          Przy 150 - 160 km/h spalanie od 10-17 l/100km - w zależności od tego czy musisz
          przyspieszyć , zredukować bieg.
          Spalanie na poziomie 6-7.5 l/100 km uzyskałem jadąc po płaskim terenie z
          prędkością 80 km/godz, ale jak długo można tak jeździć....
          • Gość: mac1 Re: Ceny Golfa V IP: *.katowice.pl 29.10.03, 12:45
            Gość portalu: kkakadu napisał(a):

            > z tym spalaniem to chyba lekka przesada, mam seata leona z silnikiem 1.6 105
            > KM - to samo co golf 4. spalanie w miescie przy spokojnej jeździe (+clima)
            8.2
            > -
            > 9.0.
            > Przy 150 - 160 km/h spalanie od 10-17 l/100km - w zależności od tego czy
            musisz
            >
            > przyspieszyć , zredukować bieg.
            > Spalanie na poziomie 6-7.5 l/100 km uzyskałem jadąc po płaskim terenie z
            > prędkością 80 km/godz, ale jak długo można tak jeździć....

            Po pierwsze nie mam klimy, jak przystało na tani produkt vw.

            Po drugie nie mam zwyczaju pisać głupot, bo jak już się na tym forum odezwę to
            mam powód.

            Po trzecie coś z Twoim Seatem się dzieje, może to hiszpański temperament ???

            Reasumując nie w głowie mi żarty i mój samochód spala jak podałem wyżej. Wyniki
            pochodza z obliczeń klkunastu miesięcy użytkowania.
            Pzdr.
            • Gość: mac1 Re: Ceny Golfa V IP: *.katowice.pl 29.10.03, 12:49
              > Gość portalu: kkakadu napisał(a):
              >
              > > z tym spalaniem to chyba lekka przesada, mam seata leona z silnikiem 1.6 1
              > 05
              > > KM - to samo co golf 4. spalanie w miescie przy spokojnej jeździe (+clima)
              >
              > 8.2
              > > -
              > > 9.0.
              > > Przy 150 - 160 km/h spalanie od 10-17 l/100km - w zależności od tego czy
              > musisz
              > >
              > > przyspieszyć , zredukować bieg.
              > > Spalanie na poziomie 6-7.5 l/100 km uzyskałem jadąc po płaskim terenie z
              > > prędkością 80 km/godz, ale jak długo można tak jeździć....
              >

              Aha żeby nie było niedomówień. Mówimy cały czas o spalaniu średnim (pełny bak
              55l), a nie chwilowym. Pzdr.
      • Gość: mac1 Re: do m IP: *.katowice.pl 30.10.03, 08:02
        Gość portalu: m napisał(a):


        > Do maca1: montaż golfów jest do bani, to chyba słowackie niewprawne ręce i
        > słaba kontrola jakości

        Masz rację. Mam porównanie.
        Golf 1,4 był złożony w Słowacji. Tragedia, masa usterek, rdza itp.
        Golf 1,6 Variant w salonie zgłosiłem, że chcę tylko z fabryki z Niemiec.
        Czekałem i dostałem. Słowacja odpadła od razu, Holandię odradzał znajomy w
        salonie. Na razie jakość zadowalająca, aczkolwiek niepowalająca. Pzdr.


    • Gość: Sławek Re: Ceny Golfa V IP: *.trzebinia.net / *.trzebinia.net 29.10.03, 20:18
      Równiez nie naleze do osób które sikają na słowo Golf.
      Jeszcze nigdy VW nie był aż tak konserwatywny w rysunku jak z modelem V.
      Osobiście to Golf IV robi na mnie większe wrażenie.
      W sumie to wygląda jak rozciągniete Polo (tutaj też uważam,ze to stare choć
      narysowane w połowie lat `90 było ładniejsze) z przednimi światełkami od Almery
      Tino.
      Ktoś tam napisał,ze w Polsce za 70 tyś nic nie kupimy?
      Kupimy praktycznie wszystkie kompakty z najmocniejszymi turbodieslami (100-120
      KM) i pełnym wyposażeniem,a nawet samochody klasy sredniej czy minivany w tym
      minivana na podwoziu Golfa z silnikiem 1.6!
      Jednym słowem niczym nie wyrózniające sie autko kompaktowe o bardzo słabym
      wyposazeniu i zawyżonej cenie (czyli jak to u VW ;-)


      pozdr
    • Gość: m Re: Ceny Golfa V IP: *.acn.pl 29.10.03, 20:48
      Sławku, Golf wyróżnia się detalami, których nie ma u konkurencji, wykończenie
      środka: użyte materiały, wygodne fotele, duperele typu światełka w drzwiach,
      uszczelki, dźwięk zamykanych drzwi, wyciszenie kabiny od strony silnika, zero
      szumu wiatru, samochód kupuje się dla dobrego samopoczucia. Golf pod wieloma
      względami jest bolidem z klasą, której nie uświadczysz w inncych samochodach
        • Gość: m Re: Ceny Golfa V IP: *.acn.pl 29.10.03, 22:39
          Taaaaaaa! Jechałem focusem 3 razy na jazdach próbnych u dealera, brałem go
          kiedyś pod uwagę, focus po pierwsze ma opinię sporej awaryjności, po drugie
          kosztował tyle samo co golf, po trzecie wersja ambiente miała kiepawą tapicerkę
          która po prostu smelowała. Zawieszenie, silniki, wyposażenie b. dobre to na
          osłodę. Więc focus przegrał z golfem.
      • devote Re: Ceny Golfa V 30.10.03, 01:47
        Gość portalu: m napisał(a):

        > Sławku, Golf wyróżnia się detalami, których nie ma u konkurencji,
        wykończenie
        > środka: użyte materiały, wygodne fotele, duperele typu światełka w drzwiach,
        > uszczelki, dźwięk zamykanych drzwi, wyciszenie kabiny od strony silnika,
        zero
        > szumu wiatru, samochód kupuje się dla dobrego samopoczucia. Golf pod wieloma
        > względami jest bolidem z klasą, której nie uświadczysz w inncych samochodach



        wszystko sie zgadza i to mi sie podoba
        a ze trzeba zato wiecej zaplacic to juz inna sprawa.jak kogos nie stac lub sie
        nie podoba to kupuje inne auto.



        • Gość: mac1 Re: Ceny Golfa V IP: *.katowice.pl 30.10.03, 08:08
          devote napisał:


          > a ze trzeba zato wiecej zaplacic to juz inna sprawa.jak kogos nie stac >
          >

          Właśnie o to chodzi. Szkoda tych kilku tysiaków. Wszyscy krytukują Golfa, bo
          ich na niego nie stać. Dlatego wolą jeździć Astrami i Focusami. Najlepiej
          krytykować żeby sobie ulżyć. Ale właściciele Vw wiedza co mają :).
          PS
          Ja kupiłem Golfa okazyjnie tanio. Gdyby nie ten fakt zapewne jeździłbym jedynie
          oplem albo co gorsza fordem. Pzdr.
      • Gość: Sławek Re: Ceny Golfa V IP: *.trzebinia.net / *.trzebinia.net 30.10.03, 10:46
        > Sławku, Golf wyróżnia się detalami, których nie ma u konkurencji, wykończenie
        > środka: użyte materiały, wygodne fotele, duperele typu światełka w drzwiach,
        > uszczelki, dźwięk zamykanych drzwi, wyciszenie kabiny od strony silnika, zero
        > szumu wiatru, samochód kupuje się dla dobrego samopoczucia. Golf pod wieloma
        > względami jest bolidem z klasą, której nie uświadczysz w inncych samochodach

        Może było tak kiedyś za czasów Kadetta,Astry I ale nie dzisiaj.
        Stilo tez ma światełka,Xsara od 6 lat ma maske na teleskopach itp.
        Ja jakoś nie doszukałem się sensacyjnych rzeczy które ma Golf,a nie ma
        konkurencja.No moze za wyjatkiem najmniejszego rozstawu osi oraz
        nieprawdopodobnie wielkiego profilu opony - no ale to jest na minus.
        Nie spotkałem się by Golf w pomiarach głośności czymś sie wyróżniał.
        Przykłady moge mnożyć ale nie o to chodzi.
        Do momentu kiedy ludzie chetnie będą przepłacac za mit (nie samochód) Golf
        bedzie miał wysoka cene.Jesli sprzedaż Golfa spadnie na ryj to albo cena
        spadnie albo elektryczne szyby i kilka innych wynalazków znajdzie zastosowanie
        w Golfie.Pytanie tylko kiedy do tego dojdzie bo punktem honoru Niemca jest
        kupic cos niemieckiego,a rynek niemiecki to połowa wszystkich Golfów.

        pozdr


Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się