Dodaj do ulubionych

dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ?

22.01.09, 14:36
w cenie do 40 kpln, około 5 latek
co wybrać: Passat, Mondeo, Audi A4, ... Mazda 6 ?
Jeżdziłem do tej pory japończykami (civic, almera, corolla) i
przesiałbym się na coś większego co do ładnego zbierania się nie
koniecznie wymaga 3 tys obrotów.
Drugi warunek - bezawaryjność statystycznie duża :)
Obserwuj wątek
    • frax1 Re: dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ? 22.01.09, 15:15
      Wszystkie auta są podobnie bezawaryjne, fakt są auta "statystycznie" bardziej
      awaryjne, ale to bardziej statystyka niż prawda. Jak kupisz z normalnym
      przebiegiem i z normalnych rąk to jesteś w stanie kupić coś fajnego co Ci
      posłuży bez względu na markę.
      Mondeo diesel - zapomnij, sypie się układ wtryskowy.
      Mazda 136km - pomysł nie najgorszy, z tego co się orientuje(ale mogę się mylić)
      ma inny układ zasilający w dieslu
      Passat - jeden stoi na każdym rogu ;) Generalnie fajne auto, nieźle się
      prowadzi, dobre silniki (ale nie 2.0tdi), dobre wykończenie.
      A4 - fajniejszy passat, ale mniejszy za to lepiej wykończony i lepiej się prowadzi.
      Generalnie w tej kwocie trzymałbym się europejczyków, z japońców ciężko znaleźć
      interesującego diesla.
      Pomyślałbym jeszcze o bmw serii 3 - na dobre 330d może Ci zabraknąć pieniędzy,
      chyba że kupisz coś starszego ale zadbanego i z zasady nie będziesz mieć
      problemów. Osiagi rewelacyjne na 204km może Ci nie wystarczyć pieniędzy ale
      184km kupisz. Wyjątkowo trudne do znalezienia w dobrym stanie w Polsce.
      Jest jeszcze 320d - dynamikę ma niezłą, do tego jak na diesla jest dość
      elastyczne. Za podaną kwotę kupisz b.ładną z ok.2002-2003 roku. Z super
      wyposażeniem mogą być nawet droższe. Wiem że na allegro są za te pieniądze 3
      lata młodsze, ale tego bym się nie dotykał. Poza tym w BMW masz tylny napęd -
      para nie idzie w gwizdek(kręcenie kołami w miejscu) tylko auto jedzie i
      przyspiesza.
      Pozdrawiam
            • frax1 Re: dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ? 22.01.09, 16:42
              Oba, to są wprowadzone w 2005 silniki które mają wady wieku dziecięcego, osprzęt
              i nie tylko się sypie. Nie mam czasu poszukać w necie ale czytałem o tym całkiem
              sporo. Jeżeli VAG to 1.9tdi bo to ich dobry motor. Ja mam 320d i jeździłem
              bardzo wieloma autami - taka praca - mogę Ci go z czystym sercem polecić.
              Generalnie diesel ma swoje wady, ale BMW ma niezły silnik którym dość przyjemnie
              się jeździ i te dieslowskie wady są dość niewidoczne. Dość szeroki jest zakres
              użytecznych obrotów, a w mieście nie ma problemu z jazdą poniżej 2000obr -
              przyśpiesza i nie gaśnie poza tym jest względnie cichy w środku. A oprócz tego
              masz doskonałe auta ze świetnym zawieszeniem, hamulcami prowadzeniem i dający
              przyjemność z jazdy. Fakt problemem może być cena. Ale jeżeli zdecydujesz się na
              Passata to wybierz 1.9 - będzie głośny, ale przynajmniej względnie bezawaryjny.
              Pozdrawiam
              • eurotaxt Re: dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ? 27.01.09, 18:40
                Passat B5 FL z silnikiem 1,9 TDI PD o mocy 130 KM nie jest z
                pewnością najcichszym dieslem świata, ale z moich doświadczeń
                wynika, że po pierwsze po rozgrzaniu hałas bardzo spada, po drugie
                najbardziej słychac silnik na zewnątrz pojazdu, w środku z trakcie
                jazdy naprawdę nie jest źle. A w porównaniu z konkurencją TDI jest
                mało awaryjny i w razie konieczności relatywnie tani w naprawie (np.
                w porównaniu z TDCI lub HDI)
      • baartur Re: dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ? 25.01.09, 13:39
        Ja bym poszukał A4 1.9 TDI z silnikiem 130KM i 6 biegową skrzynią. Jeżeli jeździsz głównie po mieście to lepsza była by 5 biegowa ponieważ 6 ma trochę krótsze przełożenia i trzeba się przyzwyczaić do częstszej zmiany biegów, ale za to na trasie rewelacyjnie się prowadzi. Ogólnie A4 jest bardzo dobrze wyciszona w porównaniu np z Passatem (bierzemy pod uwagę ten sam silnik)

        --
        Pozdrawiam,
        Artek
        Forum Motoryzacyjne
    • marekglowacz Re: dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ? 22.01.09, 15:30
      Jeśli chodzi o A4 to możesz mieć problem ze znalezieniem zadbanego egzemplarza z 2004 roku do 40 tysięcy. W benzynie może się udać ale diesel...mało prawdopodobne, co nie znaczy że niemożliwe. Audi z pełną historią potwierdzoną w ASO, ze stosunkowo małym przebiegiem i bez wypadkowe kosztują koszmarnie dużo.
    • kpt_stopczyk Re: dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ? 22.01.09, 15:59
      ta kasa powinna wystarczyc na Mondeo 2.2tdci
      jest na tyle szybkie ze wspomniane wyzej passaty, a4, mazdy itp wysiadaja jedynie BMW moze tu byc dynamiczniejsze

      aczkolwiek druga sprawa to wajchowanie biegami w tego typu autach
      jest nieco uciazliwe bo powyzej 3tys obr kazde z nich jest glosne
      a z ruszaniem bywa slabo bo lubi zgasnac dlatego lepszy wybor to skrzynia automatyczna ale wtedy dynamika jest troche mniejsza
      i mniejszy wybor automatow

      • frax1 Re: dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ? 22.01.09, 16:16
        BMW nie gaśnie to pewnik - mówię tu o 320 bo takiego mam. Ale są auta które to
        uwielbiają. Najgorsze są właśnie fordy. Powiem tak, Galaxy 1.8 tdci miał taką
        turbo dziurę i tak się dławił, że prawie nie dało się tym jeździć.
        Czy ten diesel 2.2 to konstrukcja PSA tak jak 1.6? Bo jeżeli tak to jest to
        jedyny diesel w mondeo który można polecić. Bo generalnie diesla fordowskie to
        jest to porażka.
        Pozdrawiam
        • drab59 Re: dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ? 22.01.09, 16:50
          Galaxy 1,8 tdci??? Czy coś przegapiłem? Mam 1,9 TDi 130KM, oczywiście silnik VW,
          nie mam turbodziury i da się tym jechać.
          Mondeo 2,0 tdci jedzie fajnie, ale wtryski padają i kosztują 4x1.700,- plus
          robota. Mogą paść po 150kkm lub po 250kkm, ale prędzej czy później padają. BMW
          320d ekstra autko, ale znacznie mniejsze od Paska i Mondeo, napęd na tył, trochę
          inna zabawka.
          A skoro Mondeo to dlaczego nie Superb 2,5TDI? Serce A6, skrzynia "6", a dużo
          taniej.
          --
          Darek Dax od Busów - www.dax-transport.pl
    • robert888 albo tanie albo dobre. ty wybrałeś TANIE. 23.01.09, 10:18
      A4 dyzel (dynamiczny) z 2004 kosztuje od 10 do 20 ojro (wypada
      oczekiwać tych zadbanych bliżej 20 niż 10 ojro).
      Ty chcesz "wydać do 9 ojro".

      Przestań marzyć, kup Fabię.

      PS. Równie dobrze możesz twierdzić, że szukasz mieszkania przy AL.
      Róż w Warszawie do 8 tys za m.kw. Pewnie znajdziesz jakiś "gitoski
      apartamęt" w piwnicy. No ale adres będzie:) Podobnie będzie z
      zadbanym, bezawaryjnym egzemplarzem Audi.
        • robert888 samochody kolego to taniaŁY a nie tanieją 23.01.09, 12:08
          Spokojnie Jędrek - wszystkie auta, o których marzysz są u nas z
          importu. Przejrzyj na oczy i zobacz co się dzieje z kursem walut,
          jak zmieniają się kwoty płaconej akcyzy, a potem zrewiduj swoje
          chciejstwo "samochody tanieją".
          Nikt nie będzie ci przywoził samochodu i do tego dokładał.
          Pozostanie ci sprowadzić samemu i wtedy zobaczysz jak
          będzie "taniutko" he he:)
          Tanie będą tylko szmelce, których nikt nie chce. Sprowadzanie
          dobrego auta będzie ekonomicznie bezsensowne z punktu widzenia
          pośrednika.
          Handlarz autami to nie ASO, fabryka kapci czy deweloper, którzy
          muszą coś robić bo mają koszty stałe, majątek, proli, personel etc
          etc. Pośrednik zamknie kramik na rok, da w komisie Burkowi wolne i
          popatrzy jak sobie rynek poradzi. W tym czasie zadba o tężyznę
          fizyczną, opali się na Karaibach, zmieni partnerkę życiową. Czymś
          się tam zajmie. A wszyscy naiwni, "poszukujący okazji" będą grzebać
          w coraz uboższych śmietnikowych ofertach krajowego rynku
          motoryzacji. Tam będą jedyne okazje, na które sobie mogą pozwolić.
          Podobnie jak w przebranych promocjach w supermarkecie - zostaną
          płyty Mieczysława Fogga i filmy z Eugeniuszem Bodo. Nowych produkcji
          oskarowych tam już nie znajdziesz he he:)
          Ale szukać można, wolny kraj:)
            • frax1 Re: A może V50, V70 23.01.09, 13:28
              Robert ma 100% rację, przeczytaj też mój post z wątku o tym dlaczego na
              autoscout auta są droższe niż w PL. Jeżeli v40 to tylko 1,6, 2.0 to chyba ten
              sam silnik co ford - kłopoty. 1.6 nie będzie super szybkie ale jest
              wystarczający. O avensis zapomnij, raz że generalnie auto jest dość kiepskie i
              awaryjne to jej diesel jest b.słabiutki.
              Pozdrawiam
                • frax1 Re: A może V50, V70 24.01.09, 18:33
                  1.6 to PSA - występuje w Citroenie C4 i C5, Peugeocie 207, 308 i 407. To bardzo
                  dobry silnik bo francuzi w dieslach są b.dobrzy. Ford maczał w nim ręce ale tak
                  naprawde to francuski silnik, jest jeszcze w mazdzie.
                  Pozdrawiam
              • rory_gallagher Avensis awaryjny ???!!!??? 28.01.09, 10:51
                Toyota adresuje swoje auta do konkretnej grupy odbiorcow. Sa to
                samochody wyjatkowo bezawaryjne, jednak czesto maja dosc nijaki
                design i raczej nie nadaja sie do dynamicznej jazdy.

                Ja jechalem Avensisem z najmocniejszym dieslem (chyba 170km) i na
                pewno mocy mu nie brakuje. Auto prowadzilo sie bardzo fajnie w
                miescie, natomiast na niemieckiej autostradzie przy okolo 180km/h
                nie czulem sie pewnie -- uklad kierowniczy zbyt "miekki". Tyle, ze w
                Polsce 180km/h sobie raczej nie pojezdzisz, wiec problem odpada...

                Mi sie design Avensisa nie raczej nie podoba. Z dostepnych karoserii
                moim zdaniem najladniejszy jest hatchback. Z drugiej strony predzej
                kupilbym Avensis niz Mondeo, Passata, czy Audi -- dlatego, ze Toyota
                w podobnym stanie bedzie tansza.
                • frax1 Re: Avensis awaryjny ???!!!??? 28.01.09, 11:14
                  Adresuje marketingowo - Avensis jest kiepskim autem pod względem jakości - mówię
                  o II generacji, bo pierwsza oprócz paru mankamentów była ok jeżeli chodzi o
                  bezawaryjność. Tą opinie podzielają serwisy jak i użytkownicy. Poza tym silnik
                  d4d ani nie jest dynamiczny ani bezawaryjny, a naprawy kosztują bardzo drogo. Ze
                  swojego doświadczenia wiem że właśnie Avensisy mają bardzo często problemy z
                  elektryką.
                  Poza tym te auta w porównaniu z Mondeo Passatem kiepsko się prowadzą i moim
                  zdaniem wcale nie są wygodne. Nie porównuję jej celowo z a4 czy bmw 3 bo to nie
                  klasa premium.
                  Pozdrawiam
                  • rory_gallagher Re: Avensis awaryjny ???!!!??? 28.01.09, 11:50
                    Avensis w tescie JD Power z 2007 roku zajela 5 miejsce na 112
                    samochodow. Audi A4 bylo 32, Mondeo 52, VW Passat 75. JD Power to
                    test niezawodnosci samochodow, w internecie mozna sobie znalezc na
                    czym polega.

                    Stawiam pytanie -- dlaczego wyniki tego testu, i innych podobnych,
                    maja malo wspolnego z opiniami na tym forum ? Odpowiedz jest prosta -
                    - w takich testach nie bierze sie pod uwage aut starych i o bardzo
                    duzym przebiegu. Jest tak dlatego, ze praktycznie w kazdym aucie o
                    przebiegu ponad 100tyskm cos trzeba bedzie wymienic, auto nie bedzie
                    sie prowadzic jak nowe, bedzie glosniejsze (zuzywa sie uszczelnianie
                    drzwi) itp. Ok, niektore auta dociagna do 200tyskm, ale granica
                    przebiegu przy projektowaniu auta to okolo 100tyskm.

                    Trzeba pamietac, ze testy to statystyka. To, ze auto zle wypadlo w
                    tescie nie znaczy, ze twoje auto zaraz sie zepsuje. Z drugiej strony
                    to, ze sasiad ma w Toyocie problemy z elektryka to nie znaczy, ze
                    twoja Toyota bedzie je miala.

                    Nie zgadzam sie, ze silnik d4d jest malo dynamiczny -- jest tak samo
                    dynamiczny jak inne diesle w swojej klasie. Toyota Avensis jest
                    raczej leaderem niz outsiderem w swojej klasie. Brytyjska strona
                    whatcar.com robi testy zarowno nowych jak i starszych aut. Tutaj
                    jest o uzywanej Toyocie Avensis:

                    whatcar.com/used-car-summary.aspx?rt=2449
                    • frax1 Re: Avensis awaryjny ???!!!??? 28.01.09, 12:28
                      A więc tak, ja mam doświadczenia tylko z nowymi lub maksymalnie 1-2 letnimi
                      autami, przebieg do 50 tyś km. Toyota kiedyś była bardzo niezawodnym autem co
                      niestety się zmieniło. Testy testami, statystyki statystykami, a ja uważam że
                      życie pokazuje zupełnie coś innego. Nie ma bezawaryjnych aut i nie twierdzę, że
                      ford czy vw będzie zupełnie nie awaryjne bo tak nie jest, ale toyota avensis to
                      już nie ten sam bezawaryjny japończyk co kiedyś - została jeszcze mazda i honda.
                      Tutaj coś ze strony auto świata:
                      "Chyba będzie na sprzedaż“ Generalnie z mojego Avensisa jestem zadowolony,
                      przede wszystkim ze względu na komfort użytkowania. Ale musiałem już naprawiać i
                      zawieszenie, i silnik . Obawiam się, że po upływie gwarancji mądrzej będzie go
                      sprzedać. Avensis 2.0 D-4D, 60 000 km
                      Jak się komuś Avensis podoba to niech ją kupi, ale koszt serwisu będzie znacznie
                      wyższy niż pozostałych marek (diesel). Poza tym wydaje mi się że pod wieloma
                      względami zarówno wymieniony Passat poprzedniej generacji jak i mondeo avensisa
                      biją na głowę. Co ciekawe, avensis jest jednym z niewielu aut w który ani ja
                      (ponad 180cm wzrostu), ani mój kolega (170cm) nie mógł znaleźć wygodnej pozycji
                      za kierownicą.
                      Pozdrawiam
                      • rory_gallagher Re: Avensis awaryjny ???!!!??? 28.01.09, 20:33
                        No tak, ja tez Avensis'a nie kupilem... kupilem Honde Accord i-CTDI
                        mimo, ze to troche mniejsze auto.

                        A propos autorowi tego watku polecam Honde Accord lub Mazde 6. Oba
                        maja fajne diesle, Honda bedzie pewnie drozsza a Mazda gorzej
                        wykonczona wewnatrz, ale oba potrafia super wygladac, szczegolnie na
                        17-tkach z oponami 225 :) Na pewno jest to wyjscie tansze niz Audi
                        A4.

                        Frax, ja rozumiem Twoje opinie ale nie zgadzam sie z nimi. Moim
                        zdaniem Avensis nie psuje sie bardziej niz inne marki a Twoje
                        doswiadczenia moga byc przypadkowe. Ja mieszkam w Niemczech i juz od
                        kilku osob slyszalem, ze m.in. musieli wymieniac lozyska w swoich
                        Audi (rozne modele) juz po 70tyskm. Jednak ja przez takie opinie
                        wcale nie uwazam, ze Audi to awaryjne auto -- po prostu awarie
                        czasem sie zdarzaja...
                        • frax1 Re: Avensis awaryjny ???!!!??? 28.01.09, 21:00
                          Wiem co masz na myśli, ja jednak widzę to w ten sposób - jeżeli auto oferuje
                          swoim klientom coś oprócz bezawaryjności tzn. prowadzenie, wykończenie czy
                          bezpieczeństwo (itd.) na poziomie przewyższającym konkurencję to inaczej się na
                          to patrzy. Toyota perfidnie opiera swoją strategię marketingową na opinii
                          zdobytej lata temu, nota bene bardzo zasłużonej i okazuje się że jest to jedna
                          wielka lipa. Bo nie dość że dostajemy auto, które w niczym się nie wyróżnia,
                          jest nudne do sześcianu i do tego z tej osławionej bezawaryjności wynika tyle
                          samo awarii co w każdym innym aucie klasy średniej to ja uważam że nie jest to
                          udany model. To tak jakby kupić BMW i by się okazało, że to auto prowadzi się
                          beznadziejnie albo Audi które w środku jest wykończone gorzej niż Daewoo... A
                          to, że auto może się popsuć to jest to normalne i raczej cała stawka nowych aut
                          klasy średniej przez pierwsze 100tyś km raczej nie będzie odbiegać od siebie
                          awaryjnością.
                          Pozdrawiam
                          • rory_gallagher Re: Avensis awaryjny ???!!!??? 29.01.09, 21:50
                            Ja lubie auta japonskie bardziej niz niemieckie. No ale to jest
                            kwestia gustu :)

                            W Polsce ceny aut sa moim zdaniem 'dziwne' i trudno o nich
                            dyskutowac. W Niemczech jest tak, ze auta japonskie sa znacznie
                            tansze niz niemieckie. W pelni wyposazonego Accorda czy Mazde 6
                            mozna kupic za jakies 20-22 tys Euro (mowie o poprzednich modelach
                            ale nowych fabrycznie, diesel). Dobrze wyposazony Passat TDI pewnie
                            bedzie kosztowal 25-30 tys Euro, a diesel BMW3 jakies 30-35 tys, a
                            nawet wiecej. Mercedes C pewnie jeszcze drozej.

                            Mysle, ze wlasnie te roznice w cenie definiuja roznice w jakosci aut.
          • v-6 Re: samochody kolego to taniaŁY a nie tanieją 23.01.09, 15:32
            Witam!
            Słusznie prawisz. Dodać można, że jeśli w zachodniej Europie sprzedaż nowych aut spadła o 30% - a w segmentach, o których tu mowa więcej, bo najlepiej sprzedają się małe auta - to znaczy, że ludzie tam trzymają dobre np. 5-letnie samochody, a nie wymieniają je na nowe ochoczo i na kredyt, jak to czynili przed kryzysem. Podaż godnych uwagi egzemplarzy musi sie skurczyć w takich "okolicznościach ekonomicznych".
            Pozdrawiam
            v-6
    • don.wasal Alfa 156 23.01.09, 13:59
      Alfa 156.
      Sedan albo kombi - Sportwagon.
      Silnik 1.9 JTD 16V dwuwałkowa głowica, w wersji 140 / 150 KM albo silnik 5
      cylindrowy 2.4 JTD 20V dwuwałkowa głowica 175 / 200 KM.
      Mit o ich awaryjności możesz między bajki włożyć.
      To jest trwały, mocny i oszczędny samochód. Do tego piękny.
      Sporo ich sprzedali polscy dilerzy.
      Zwróć uwagę na wersje z fabrycznym pakietem Ti.
      • undaor Re: dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ? 23.01.09, 16:26
        Jeśli chodzi o passata to na pewno jest to samochód niezawodny, na lata, mi
        osobiśnie jednak nie podoba się jego wygląd, taka trochę szafa, szeroki rozstaw
        osi, itd. Jak chcesz coś bardziej sportowego to albo to audi albo leon też
        mógłby Ci podpasować, jeśli się nie mylę to chyba każdy diesel seata od 1.9 w
        górę ma 6 biegową skrzynie, a niektóre mają nawet 7 tak jak audi a4. Obczaj
        sobie na stronie, mają teraz nawet przecenę, ale cudów nie ma musiałbyś ze 20k
        dorzucić, jednak jak chcesz kupować używany to pewnie za 40k będzie full opcja.
        • 220cdi Nikt nie wspomnial o C klasie 23.01.09, 16:50
          Witam, mocny diesel, skrzynia 6 biegowa - mysle ze mocny diesel to cos wiecej
          niz 1.9TDI, aczkolwiek wszystko zalezy od punktu widzenia mocy.. Sam posiadam
          Mercedesa C, 2002, na lcinziku juz niestety stuknelo 200k, ale nic powaznego sie
          nie dzialo.. Zawsze byl lany najlepszy olej, wszystkie czesci oryginalne i moj
          jezdzi po troszke lepszych drogach w UK. Nie wiem czy za ok 40k da sie kupic
          03/04 C klase w polsce, moze warto pomyslec a przynmajmniej sie przejechac. Ja
          postaram sie pdozielic kilkoma swoimi spostrzezeniami z Andym i kazdymz
          ainteresowanym tematem.. moja wersja to niestety tylko 220CDI, 143hp 315 NM,
          mialem go na hamowni przy przebiegu 206k jakis meisiac temu, wiele sie nie
          zmienilo - 138hp i wciaz 315NM, zatem silnik chyba trwaly.. Gdy mialem go
          jeszcze na 16stkach z duzym profilem zakrecal osie starsznie, na wprost sie
          ejchal onajlepiej, dzis mam 17stki od AMG przod 225, tyl 245, znacznie lepiej.
          Bardzo oszczedny, na 205tkach robilem w miescie w cyklu mieszanym ok 6,5.100km
          co mysle ze jest dobrym wynikiem, w zime podskakuje plus w samym meiscie w zime
          w korkach moze podejsc pod 9.. Wciaz lepiej niz 14 jak to mialem w A6(1.8T
          CHIP). W zasadzie do codziennej jazdy te 140 koni wystarczy, samochod jest
          elastyczny, spokojnie mozna pokonywac ronda an 3cim biegu i nic sie nie dzieje
          gdy oborty spadaja do 1100-1200 obrotow, calkiem nie anjgorsze wypsoazenie anwet
          w wersjach classic, taka mam, sa 4x szyby elektryczne, jest 2strefowa
          klimatyzacja automatyczna, sa pol elektryczne fotele, ESP, kontrola trakcji,
          czujni kzmierzchui i bardzo wiele przydatnych zabawek na allegro by nazwali full
          wersja.. ~B otam wszystk oco ma klime i i szyby elektryczne to full wypas.. no
          ale, he wracajac do auta, mnie nigdy nie zawiodlo, predkosc maksymalna ok 220km
          mierzona an GPS, na liczniku juz ponad 230.. lubi puscic kopcia, chyba po 04
          instalowali filtr czastek stalych, wiec zostawia mniej po sobie, za akzdym razie
          gdy sie uderzy na 2jce, trojce w lusterku widac ze diesel hehe, ponadto samochod
          wg. mnie ladny, dosc rzadko spotykany w Polsce - nie wiem dlaczego? w UK jeden
          za drugim jedzie, duzay wybor silnikow, zarowno benzynowych jak i diesla, od 143
          koni w gore, zawsze 6 biegow, i zawsze dobre wypsoazenie w proownaniu do
          passatow i innych mondeo.. Ma gwiazde na masce i z przodu wyglada jak CL do 2005
          ;- ) Wg. mnie duzo fajniejszy niz passat, czesci ksoztuja chyba pdoobnie, za
          komplet ATE tarcze i klocki przod zaplacilem 400zl no i jesli chodzi o diesla,
          mozna go podciagnac troche do 165/170 koni - 400NM z 220cdi, napewno warto za
          1300zl, jest niby common rail ale w zime rano mozna go uslyszec ; - ) P.S moglby
          miec wygodniejsze fotele i lepsze trzymanie boczne, pozdrawiam!
    • eurotaxt Re: dynamiczny 6-biegowy diesel - co polecacie ? 26.01.09, 08:52
      Najłatwiej chyba znaleść Passata 1,9 TDI 130 KM i 6 biegów.
      Oczywiście w kraju masz ciężki wybór bo ze względu na dobrą trwałość
      tych samochodów handlarze potrafią wyprać wnętrze, wypolerować
      lakier i z przebiegu 300K zrobić 129K i sprzedać jako auto po
      niemieckim emerycie ;-) To jest pewna pułapka, ale jak sam
      przywieziesz albo znajdziesz ładny egzemplarz to bierz w ciemno.
      Wszystkie części łatwo dostępne, od groma dobrych zamienników, każdy
      mechanik naprawia volkswageny, a po za tym aut jest wygodne i
      funkcjonalne. Za tą kwotę możesz mieć naprawde bardzo dobry
      egzemplarz
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się