Dodaj do ulubionych

Audi RS6 po tuningu.

        • frax1 Re: RS2 jest autem nieużytecznym w normalnym ruch 10.03.09, 09:17
          Ciekawe to co piszesz. Ja niestety nie miałem okazji jeździć rs2 i pewnie
          niestety nie będę miał. Ja takie wrażenie miałem jeżdżąc s-maxem 1.8 tdci - wiem
          że to nie ta skala i żadne porównanie, ale w ruchu miejskim jazda tym autem to
          była niesamowita męczarnia.
          Pozdrawiam
        • foreks dlaczego gasnie? 11.03.09, 12:00
          bo pierwszy raz w zyciu sportowe wielotarczowe sprzeglo poczules? a
          moze to byla rajdowka z metalowym sprzeglem? w zyciu na oczy turbiny
          nie widziales i nie wiesz, jakie wydajne turbiny moga miec rozmiary.

          duze turbo, duza dziura, inaczej sie nie da przy tej pojemnosci.
      • mameja21 Re: Audi RS6 po tuningu. 10.03.09, 10:45
        wiertara_z_misiem_i_jechane napisał:

        > > Trochę przyspiesza hehe.
        >
        > i jak stanął ci ?
        > udało się dojść ?
        > zachalapłeś monitor czy poszło do skarpety ?

        Hehe ile Ty masz lat, że rozumujesz w ten sposób ?
      • franek-b Re: Audi RS6 po tuningu. 10.03.09, 22:49
        > Kazdy posiadacz sportowego motocykla o pojemnosci od 1000cm w gore tylko wzrusz
        > y przy tym filmie ramionami z lekcewazeniem.

        He he niech wzrusza. A potem niech zabierze 3 pasażerów plus bagaż i wyruszy na wakacje do włoch :-)

        --
        Pozdrawiam,
        Frank
        • kubaa27 Re: Audi RS6 po tuningu. 11.03.09, 09:52
          > He he niech wzrusza. A potem niech zabierze 3 pasażerów plus bagaż i wyruszy na
          > wakacje do włoch :-)

          Tylko problem w tym, że takiego samochodu nie kupuje się po to żeby z rodzinką
          na wakacje do Włoch jeździć, tak samo jak nie kupuje się sportowego motocykla po
          to żeby pasażerów wozić (chyba, że jakieś fajne laski) :))

          Co do porównania motocykla i samochodu. Wprawdzie nie miałem przyjemności
          jeździć Audi RS6 ale miałem przyjemność jeździć BMW M5 E60 i powiem tak:
          samochód naprawdę niesamowity i robi wrażenie, ale w porównaniu do Suzuki GSXR
          1000 K8, albo chociażby starszego Kawasaki ZX12R jest to wóz drabiniasty.
          Przyspieszenie na sportowych motocyklach jest znacznie wyraźniej odczuwane (nie
          jest to kwestia subiektywnych odczuć tylko faktów, od 0-100km/h poniżej 3s, od
          0-200km/h poniżej 7s)
          Z drugiej strony natomiast nie jest tajemnicą, że sportowym motocyklem o mocy
          blisko 200KM trzeba po prostu UMIEĆ JEŹDZIĆ. Nie da się wsiąść tak jak do
          samochodu, puścić sprzęgło i jechać. Postawienie takiego motocykla na koło nawet
          na 3 biegu nie stanowi większego problemu.
            • kubaa27 Re: Audi RS6 po tuningu. 11.03.09, 10:57
              > Dlaczego nie ?

              Bo jak kogoś stać na taki wóz to stać go też na wakacje w Tajlandii, Brazylii
              czy na Hawajach :)) Sam przyznasz, że Tajlandia brzmi ciekawiej niż Włochy. Poza
              tym jaki jest sens kupować samochód z silnikiem o mocy 500KM czy grubo ponad to
              i jeździć nim po bułki do sklepu? Jak się ma taki samochód to wypadało by
              przynajmniej od czasu do czasu przejechać się na jakiś tor... no ale w Polsce
              nie ma torów (pomijając kilka badziewi) i nie ma też zbyt wiele takich
              samochodów :))
                • kubaa27 Re: Audi RS6 po tuningu. 11.03.09, 11:20
                  > Taki sam jak zakup 500-konnego rodzinnego kombi ale przypuszczam ze ty tego i
                  > tak nie zrozumiesz.

                  Oczywiście, że zrozumiem. Samochody dla starszych panów, przechodzących kryzys
                  wieku średniego też są potrzebne. Z jednej strony ma samochód którym może się
                  pochwalić kolegom i podrywać laski (chociaż która poleci na kombi???) a z
                  drugiej ma ciężarówkę do wożenia rodzinki. Takie dwa w jednym, ani to samochód
                  sportowy ani rodzinny.
                  • mameja21 Re: Audi RS6 po tuningu. 11.03.09, 11:43
                    kubaa27 napisał:

                    > Oczywiście, że zrozumiem. Samochody dla starszych panów,
                    przechodzących kryzys
                    > wieku średniego też są potrzebne.(...) ma samochód którym może się
                    (...) podrywać laski (chociaż która poleci na kombi???)

                    Jeżeli "laska" nie "poleci na kombi" to jak można nim te "laski"
                    podrywać ?
                    Coś motasz.
                      • mameja21 Re: Audi RS6 po tuningu. 11.03.09, 14:07
                        kubaa27 napisał:

                        > > Jeżeli "laska" nie "poleci na kombi" to jak można nim te "laski"
                        > > podrywać ?
                        >
                        > Nie można podrywać... ale można próbować, to nie jest zabronione.

                        Fajne masz koleżanki, które "lecą" na auta.
                          • mameja21 Re: Audi RS6 po tuningu. 11.03.09, 18:54
                            kubaa27 napisał:

                            > > Fajne masz koleżanki, które "lecą" na auta.
                            >
                            > No stary, jasne, że fajne... a jak wyglądają :))
                            > Jak chcesz to Cię zapoznam z którąś, sam wszystkich nie obskoczę
                            przecież

                            Jesteś sutenerem ?
                                • kubaa27 Re: Audi RS6 po tuningu. 12.03.09, 09:50
                                  > Nie, po prostu w przeciwieństwie do Ciebie z nikim nie dzielę się
                                  > swoją kobietą.

                                  Sama się dzieli, Ciebie o zdanie pytać nie musi :))
                                  Poza tym ja coś pisałem o tym, że dzielę się swoją kobietą? Napisałem tylko, że
                                  znam takie które lubią samochody... nie koniecznie kombi dla starszych panów.
                                  • mameja21 Re: Audi RS6 po tuningu. 12.03.09, 10:38
                                    kubaa27 napisał:

                                    > Sama się dzieli, Ciebie o zdanie pytać nie musi :))
                                    > Poza tym ja coś pisałem o tym, że dzielę się swoją kobietą?
                                    Napisałem tylko, że
                                    > znam takie które lubią samochody... nie koniecznie kombi dla
                                    starszych panów

                                    To, że Twoja kobita przyprawia Tobie - za Twoją zgodą - rogi, nie
                                    oznacza, że wszystkie są takie hehe.
                                    • kubaa27 Re: Audi RS6 po tuningu. 12.03.09, 10:58
                                      > To, że Twoja kobita przyprawia Tobie - za Twoją zgodą - rogi, nie
                                      > oznacza, że wszystkie są takie hehe.

                                      Nigdy nie mówiłem, że wszystkie, ale Twoja akurat tak, wiem, bo osobiście miałem
                                      przyjemność.
              • reconquista Re: Audi RS6 po tuningu. 11.03.09, 11:08
                Tajlandia, Brazylia brzmią ciekawiej niż Włochy? To zależy co lubisz i czego
                szukasz.

                Ja najbardziej lubię basen morza Śródziemnego, a posiadam M5 E60 i M3 E46.
                Mój przyjaciel kocha Włochy i często tam bywa swoim SL 55AMG

                A bułki lubię szybko wozić, lepiej smakują.
    • wujaszek_joe Re: Audi RS6 po tuningu. 12.03.09, 09:02
      ciekawe ze takie wątki ściągają różnych chojraków, którzy jeździli wszystkim,
      300koni to cienizna, Kuzaj jest słaby itd.
      śmieszne
      --
      Jarosław Kaczyński: Gdybyśmy przyjęli założenia czysto moralne, tobyśmy nigdy
      niczego nie mieli
      • kubaa27 Re: Audi RS6 po tuningu. 12.03.09, 09:56
        > ciekawe ze takie wątki ściągają różnych chojraków, którzy jeździli wszystkim,
        > 300koni to cienizna, Kuzaj jest słaby itd.
        > śmieszne

        To nie kwestia chojractwa tylko zdrowego rozsądku. Jak ktoś pisze, że taki
        traktor jak to Audi objeżdża na zakrętach wszystko co się rusza to śmiech
        człowieka ogarnia. Widać, że taka osoba nie jeździła niczym lepszym niż starym
        Passatem z silnikiem o zabójczej mocy 110KM. Owszem, zaprezentowane Audi to
        fajne autko, bardzo dobre przyspieszenie jak na tej klasy samochód, ale to
        właśnie taki typowy wóz dla miszczuf prostej, a do sportowego wozu który płynnie
        pokonuje zakręty to naprawdę wiele mu brakuje. Założę się, że nawet stary 200
        konny Civic by to objechał po krętym torze, że o motocyklu nie wspomnę, nawet
        6000-ce
        • robert888 każdy ekspierd ma swoją tabelkę na którą się 13.03.09, 23:39
          może spuścić:
          www.fastestlaps.com/track7.html
          RS6 jest dla ułatwienia, na 77 pozycji. Szukajcie waszych "super
          szybkich i wściekłych" gdzieś drugiej i trzeciej setce. Dla każdego
          coś miłego he he:)
          Dla każdego forumowego ekspierda Golf R32 to wielka ciężka trumna
          wyjeżdżająca pługiem z każdego zakrętu, natomiast Honda S2000 to
          ostry i precyzyjny jak laser gokart. A tu psikus - taka
          niespodzianka - poszukajcie ich na liście. Miłej zabawy w
          porównywaniu przyrodzeń. Jak ich nie wyciągacie, to ciągle wam mało:)
          • kubaa27 Re: każdy ekspierd ma swoją tabelkę na którą się 14.03.09, 17:26
            Dla ścisłości RS6 Avant jest na 84 pozycji. Inna kwestia to sam tor, zobacz jak
            wygląda a później komentuj. 3/4 toru to długie proste i szybkie łuki a nikt nie
            twierdził, że to Audi jest wolne na prostych.
            Co do motocykli. Skoro zwykły fabryczny motocykl wygrywa z Lamborghini Gallardo
            Superleggera (na liście 11 pozycja) to chyba tym bardziej wygrywa z tym 2
            tonowym kombi i nie ma tutaj nawet co dyskutować.
            Zupełnie inną sprawą jest wiarygodność listy, bo to dość dziwne, że z kombi Audi
            przegrywają typowo sportowe samochody dysponujące podobną mocą i ważące niemal
            500kg mniej (np;Lamborghini Diablo SV, Ferrari 550 Maranello czy Dodge Viper GTS)

            A na koniec dobra rada; nie podniecaj się tak bo i tak nigdy cię nie będzie stać
            na ten samochodzik dla dziadków RS6 kombi, mało tego, obawiam się, że nawet o
            tym gokarcie Hondy S2000 nie masz co marzyć.
            • robert888 kubuś lepiej nie zajmuj się czyimś statusem majątk 14.03.09, 18:07
              owym, a moim w szczególności, zwłaszcza jeśli nie masz o tym
              zielonego pojęcia.
              Po kiego diabła ruszasz tematy, o których nic nie wiesz i wjeżdżasz
              z osobistymi bzdetami tam, gdzie nigdy nie byłeś?
              Chętnie zobaczyłbym jak odszczekujesz swoje "wymądrzenia" gdybyś
              zobaczył jak niebywale się mijasz z rzeczywistością.
              Taka już widać cecha internetu - każdy młody kuba wywija swoim
              przyrodzeniem i wypina swój czerwony pawiani tyłek he he:)
              Niektóre stare małpy patrzą na to z pobłażliwym spokojem, wierzaj mi
              chłopcze:)

              Wracając do wyścigu bika z lambo - to że ten pierwszy nie dał się
              wyprzedzić bynajmniej nie oznacza, że lambo nie przejedzie tego toru
              szybciej. Na każdym dohamowaniu z lekkością właziło motocykliście na
              plecy i mogłoby dużo szybciej pokonać zakręt, gdyby nie blokujący je
              motor. Niestety na zakręcie nikt nikogo na takim torze nie wyprzedzi
              bo
              a) nie ma na to miejsca
              b) wypadnie z optymalnego toru.
              Jedyne miejsce gdzie na takim torze można wyprzedzać jest na
              prostych, a tam zdecydowanie motocykl odjeżdża.
              Kto pokona szybciej tor?
              Wystarczyło nie robić wyścigu, tylko dać pustą drogę najpierw
              jednemu a potem drugiemu i porównać czasy. Wtedy lambo
              przejeżdżałoby zakręty tak jak mogłoby, a nie tak jak jechał
              blokujący (i spowalniający) je motocyklista. Każdy uczestnik
              wykorzystałby na maksa swoje mocne strony i wyszłoby, kto i jak
              szybko pojechał cały tor.

              Czytałem wiele takich porównań w Sport Auto i za każdym razem
              sportowe auto (np. 300KM A4, AR, BMW3, startujące w STW) objeżdżało
              wyścigowy motocykl na 1-2 sekundy na okrażeniu. To dość wyraźna
              różnica - 50-80 metrów.
              Motor uzyskuje większe prędkości na prostych (często o 30-
              40km/godz), jednak znacznie wcześniej musi hamować, robi to dłużej,
              bardzo psując swoją średnią prędkość. Dwukołowiec wytraca szybkość
              ok 8m/s2, natomiast auto ze sportowymi hamulcami 15-16 m/s2, ponadto
              szybciej przejeżdża zakręt, i z większą prędkością z niego wychodzi.
              To wystarcza, aby motocykl nie odrobił tej straty do kolejnego
              zakrętu.
              Reasumując dyskusja jest podobna do tej co lepsze - dyzel czy
              benzyna. Zawsze można znaleźć argumenty za tym czy za tym. Podobnie
              można znaleźć tor, gdzie wygra auto (krótsze proste) i motocykl
              (długa prosta).
              Idę się zająć czymś fajniejszym. Może sobie pozieeewam.
              EOT.
              • kubaa27 Re: kubuś lepiej nie zajmuj się czyimś statusem m 14.03.09, 20:22
                > Chętnie zobaczyłbym jak odszczekujesz swoje "wymądrzenia" gdybyś
                > zobaczył jak niebywale się mijasz z rzeczywistością.

                Jak na moje to masz jakieś 20 lat, pryszcze i jeździsz Skodą tatusia. To nie ja pierdziele co chwile jakieś głupoty o przyrodzeniu, tyłkach i pawianach, jeżeli masz z tego powodu kompleksy to doradzam wizytę u specjalisty, bo tutaj nikt ci z twoim przyrodzeniem i kompleksami nie pomoże.

                > Wracając do wyścigu bika z lambo - to że ten pierwszy nie dał się
                > wyprzedzić bynajmniej nie oznacza, że lambo nie przejedzie tego toru
                > szybciej. Na każdym dohamowaniu z lekkością właziło motocykliście na
                > plecy i mogłoby dużo szybciej pokonać zakręt, gdyby nie blokujący je
                > motor.

                Pooglądaj jeszcze raz, albo i dwa, tak żebyś zrozumiał.
                www.youtube.com/watch?v=xE7ib05VqE4&feature=related
                Lambo i motocykl NIE JADĄ JEDNOCZEŚNIE I NIKT NIKOGO NIE BLOKUJE. Jeżeli dodamy do tego fakt, że motocykl który brał udział w wyścigu (Ducati 999) nie należy ani do najnowszych, ani do najmocniejszych ani tym bardziej najszybszych, ot zwykła włoska dwucylindrówka, to Lambo wypada bardzo blado, tym bardziej, że motocyklista podczas wyścigu dobrze się bawił, jazda na jednym kole, drifting itd.

                > Wystarczyło nie robić wyścigu, tylko dać pustą drogę najpierw
                > jednemu a potem drugiemu i porównać czasy.

                właśnie tak zrobiono i samochód przegrał.

                Wtedy lambo
                > przejeżdżałoby zakręty tak jak mogłoby, a nie tak jak jechał
                > blokujący (i spowalniający) je motocyklista.

                Może napisz od razu, że nigdy nie jeździłeś na motocyklu (nie licząc ewentualnie skuterka) i nie masz pojęcia o czym piszesz. Coś słyszałeś, coś ci się wydaje ale tak naprawdę nie masz bladego pojęcia o motocyklach. ŻADEN SUPERSPORTOWY SAMOCHÓD NIE WYGRA Z MOTOCYKLEM, chyba, że bolid F1. A jeśli chcesz wiedzieć jak jest z hamowaniem, to prosze bardzo. Supersportowy samochód od 100km/h do 0km/h zatrzyma się na odcinku około 30-33m. Motocykl zatrzyma się na odcinku 35-37m, jeżeli dodamy do tego fakt, że zwykła fabryczna litrówka od 0km/h do 200km/h rozpędza się w czasie krótszym niż 7s wynik jest oczywisty i nie ma tutaj co gdybać. Nieznacznie słabsze hamulce niczego w tej sytuacji nie zmieniają. I należało by przypomnieć, że mówimy o ZWYKŁYCH FABRYCZNYCH motocyklach, które można kupić za około 40K zł, a nie o samochodach które ciężko kupić za mniej niż 1 mln zł.
              • foreks robercik, moje dziecko neostrady 15.03.09, 19:11
                udowodnij, ze masz cojones. chodz na Ulez albo Modlin albo Kielce, Poznan lub Tychy.

                podpiszesz glejty, ze jak bedzie rolka, to becelujesz szkody i dostaniesz ode
                mnie STI 380KM i EVOIX 370KM.

                bedzie tez kolegow nowa M3, RS4 moze z Nowego Sacza znowu dojedzie, na pewno C
                63AMG pojawi sie i mnostwo Subaru i EVO, kilka CTRow i Integr Type R, jedna
                S2000 na bank, MX5 i jak zawsze kilka Prosiakow 911 plus przedostatnia Vetta,
                jak zawsze.

                ja nie potrafie w ogole jezdzic, ale niejaki R.Herba moim STI mial na odcinku
                8km toru czas lepszy od ostatniego RS4 o... 4s :-D w Ewolucji 6,5s.

                zobaczysz pierwszy raz chlopaku na oczy, jakie czasy wykrecaja poszczegolne auta
                i moze w koncu przestaniesz zadzierac nosa jak skonczona pi zda. lubie
                wymienione niemieckie auta, ale to sie nadaje na autostradowe luki i moze
                Poznan, gdzie naprawde jest szybko.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się