Dodaj do ulubionych

Eurodebile i CO2

11.12.03, 23:13
Jełop admin usunął mój wątek. Widocznie wypociny henia i innych frustratów
onanistów bardziej mu się podobają.

Wklejam zawartość wartościowych wypowiedzi.




• Eurodebile wykańczają koncerny normami na CO2!
greenblack 10.12.2003 22:25 odpowiedz na list odpowiedz cytując


Kogo to obchodzi i lubi czytać, to i tak przeczyta, więc darujcie sobie
brednie o wklejaniu długich tekstów.

UK: European motor industry struggles with demands for reduced CO2 and
noxious emissions
10 Dec 2003
Source: SupplierBusiness.com

Demands for lower C02 emissions are swallowing an astonishing 50% of R&D
spending at European carmakers.

A threat to put tailpipe emissions targets even lower may break the
industry's back.

European automakers are resisting pressure from the EU to toughen the
industry's self-imposed goal of 140 grams CO2 emissions per kilometre by 2008.

A second round of talks may lead to the industry trying to reduce emissions
to 120 grams per kilometre by 2012.

"It is an unreasonable target," Renault CEO Louis Schweitzer, told Automotive
News Europe. Schweitzer is head of ACEA, the European car manufacturers'
association.

European carmakers and suppliers are investing heavily to meet their self-
imposed limits.

Carmakers are investing up to 50% of their research and development budgets
to improve fuel efficiency, say engineers. And carmakers and suppliers are
developing a wide range of new technologies and systems to improve fuel
economy to meet the industry's goal.

The 2008 targets require consumption to drop to 5.3 litres per 100 kilometres
for a diesel, and 5.8 litres per 100 kilometres for petrol engines.

The industry is attacking the problem with near desperation --- applying new
generations of turbochargers, petrol and diesel high pressure direct
injection systems, new transmissions systems such as dual clutch
transmissions, starter-alternators, electric steering and new air-
conditioning systems.

Imperfect tool

Suppliers say carmakers are looking for systems that offer several percentage
points of fuel efficiency gains. They are not interested in advances that
offer a mere one or two percentage points.
But if the economic incentives are wrong for consumers, the industry's
technical virtuosity could come to nothing.

Average fleet economy targets are an imperfect tool for delivering CO2
reduction. So far, consumers appear to be choosing higher output powertrains
with greater efficiency. ACEA says 2002 emissions were 165g/km - a slight
rise from the 2001 figure of 164g/km.

It's Economics 101 - issues like CO2 reduction are a classic case for
the 'free-rider' problem.

While it makes sense for everyone else to improve their fuel economy, the
calculus can be quite different for an individual consumer. Many consumers
opt to take the benefits of better fuel economy in higher performance engines
rather than maintaining the same power output and saving money.

Without further large hikes in fuel taxes in Europe, consumers will likely
continue to go for the fun option rather than the environmentally friendly
one.

But rather than confront this reality, regulators are considering further
regulations - a reduction in particulate emissions, for example, or a shift
to CO2 air-conditioning systems that will make it even more difficult to
achieve the CO2 reduction targets.

"Today's cars are clean, but the people in Brussels want more," said one
development executive.

Cars have also become heavier and less fuel-efficient as more equipment is
added to meet safety regulations.

The industry feels that it is running up against the limit of what it can do.
If regulators recognise this (a big ‘if’ at present) this will mean that we
are reaching the apogee of the pay-off for environmentally friendly
technologies.


Działalność człowieka to 1% światowej emisji CO2. Efekt cieplarniany to mit
rozpowszechniany przez popapranych pseudekologów, którzy żyją z wygłaszania
takich bredni. 50% budżetu na rozwój idzie na taką bzdurę. Pocieszające, że
zajmą się cząstkami stałymi.



• Re: Eurodebile wykańczają koncerny normami na CO2 IP:
*.warszawa.sdi.tpnet.pl
Gość: mgr 10.12.2003 23:42 odpowiedz na list odpowiedz cytując


Normy emisji spalin powinny być zaostrzane co roku.
To o wiele rozsądniejsze działanie mądrych i przewidujących ludzi w
przeciwieństwie do watachy miłośników "hardcorowej" motoryzacji.
Samochody służą do jeżdżenia a nie leczenia frustracji, szpanu czy
sztukowania
penisa.
I tyle.
Firmy sprzedające trujące, paliwożerne gówna muszą być wyelimunowane z rynku.
I dla wielu jest oczywiste, że akurat tego nie da się zrobić tylko przez
rynek.
POZDR



• Re: Eurodebile wykańczają koncerny normami na CO2 IP: *.ipt.aol.com
Gość: Gabriel 10.12.2003 23:52 odpowiedz na list odpowiedz cytując


...Działalność człowieka to 1% światowej emisji CO2...
Czy masz na mysli jelito grube czy pluca ?!



• Re: Eurodebile wykańczają koncerny normami na CO2 IP:
*.warszawa.sdi.tpnet.pl
Gość: mgr 11.12.2003 00:13 odpowiedz na list odpowiedz cytując


Niezależnie od sposobów oceny wartości emisji gazów "cywilizacyjnych" do
atmosfery -nie było w histori takiego przykładu marnotrawstwa energii jak w
bieżącym i minionym stuleciu. To była energia nagromadzona przez miliony lat
w
ropie naftowej i węglu. Zużyta na bzdurne poruszanie milionów stalowych pudeł
(samochodów) w tę i nazad ze współczynnikiem (głupoty,marnotrawstwa)
sięgającym
100%.
Odzyskiwana w sposób najbardziej brutalny dla środowiska: poprzez spalanie
paliw.
Nie ma wątpliwości, że ludzie zachowują sie na ziemi jak barbarzyńcy. Niszczą
i
zatruwają środowisko nie przejmując się przyszłością planety.
W dupie mam twoje rewelacje GB o jednym procencie.
To szczęście, że rządzą "eurodebile" a nie motoryzacyjne oszołomy.



• Re: Eurodebile wykańczają koncerny normami na CO2 IP: 210.0.209.*
Gość: Owalny 11.12.2003 01:27 odpowiedz na list odpowiedz cytując


Zgadzam sie z Greenblackiem na temat CO2 emissions. Caly ten CO2 burdel to po
to aby sprzedawac nadwyzki emisji do innych
krajow ktore na tym zarobia (np Rosja albo Kazachstan) Przy okazji mozna
upchnac wiele zalegajacego na polkach lub fabrycznych
parkingach gowna o pojemnosci 600 cc i chwalic sie jakie to samochody sa
oszczedne. Do momentu gdy pieprznie taki 600 cc w
mojego Forda i zobaczysz wtedy kto lepiej na tym wyjdzie. Koszty leczenia
beda duzo wyzsze niz oszczednosi z tytulu emisji
CO2. I ty za to zaplacisz!

Dumny posiadacz Ford Excursion 6.9 l (benzyna jak by sie kto pytal, 12 mpg)



• Re: Eurodebile wykańczają koncerny normami na CO2
devote 11.12.2003 01:36 odpowiedz na list odpowiedz cytując


w US wszyscy maja w dupie normy emisji spalin
silniki wielkie pala jak smoki
dizle ciezarowki i autobusy kopca jak parowozy :)

• Re: Eurodebile wykańczają koncerny normami na CO2
greenblack 11.12.2003 20:41 odpowiedz na list odpowiedz cytując


devote napisał:

> w US wszyscy maja w dupie normy emisji spalin

I pewnie dlatego Kalifornia ma tak surowe normy emisji. Ile diesli spełnia
amerykańskie normy emisji?


Obserwuj wątek
    • greenblack Re: Eurodebile i CO2 11.12.03, 23:19
      Mgr, uważaj, CO2 ten silnie toksyczny związek występuje w znacznych ilościach w
      gazowanej wodzie mineralnej, coli, a nawet w chlebie. Cud tylko sprawia, że
      spożywając te produkty, ludzie nie umierają śmiercią nagłą i bolesną. Czy na
      butelki z napojami gazowanymi eurodebile też ustalą normy emisji CO2? A może
      katalizatory na butelki?


      Pozdrawiam
    • producer Re: Eurodebile i CO2 12.12.03, 09:28
      Spoko, greenblack, admin nic nie kuma widocznie, że takie a nie inne wątki
      usuwa. Tylko nie podoba mi się, żeby przycytować kolesia od 7litrowej fury, co
      wali tekty durne, że aż strach; w gruncie rzeczy U.S. to mendy, że pozwalają
      narodowi bujać się wcąż tymi big-blokami; myślą że po nich choćby potop, a to
      gnidowe myślenie. Auta powinny jak najmniej palić, to se dłużej dwunożne
      pojeżdżą.
      Żyj w zdrowiu i pomyślności:)
      • Gość: Radek Re: Eurodebile i CO2 IP: 209.176.38.* 12.12.03, 16:30
        > Spoko, greenblack, admin nic nie kuma widocznie, że takie a nie inne wątki
        > usuwa. Tylko nie podoba mi się, żeby przycytować kolesia od 7litrowej fury,
        co
        > wali tekty durne, że aż strach; w gruncie rzeczy U.S. to mendy, że pozwalają
        > narodowi bujać się wcąż tymi big-blokami; myślą że po nich choćby potop, a to
        > gnidowe myślenie. Auta powinny jak najmniej palić, to se dłużej dwunożne
        > pojeżdżą.

        Eee typowy socjopopulizm, w Polsce to sie samo ladnie reguluje cenami paliwa, i
        jest automatycznie zacheta do uzywania aut ekonomicznych, takie odgorne
        komunistyczne sterowanie to bylo dobre 30 lat temu. Jak kogos stac na to zeby
        jezdzic V10 8 litrow to jego sprawa, pewnie ma takie zarobki ze i tak placi
        panstwu spora gore pieniedzy w podatkach wiec, wiec sie do ochrony srodowiska
        takze istotnie doklada (przynajmniej teoretycznie), po drugie o dziwo musze sie
        zgodzic z GB w kwestii wplywu czlowieka na srodowisko, akurat od strony emisji
        gazow cieplarnianych jest ono znikome. Zaostrzone przepisy o emisji spalin w
        Californi sa skutkiem czestych i dotkliwych smogow w najwiekszych miastach tej
        czesci stanow (glownie LA), co i tak nie zmienia faktu ze jak narazie w dalszym
        ciagu 7litrowe potwory spelniaja i te wysrubowane normy.
        A jesli chodzi o wyczerpanie sie zapasu paliw plynnych, jak to sie stanie to
        napewno sie znajda jakies alternatywne zrodla, narazie nikt w tym nie ma
        interesu bo ropa jest w dalszym ciagu relatywnie tania ale jak sie zacznie
        konczyc i jej cena skoczy 10x to sie nagle okaze ze koncerny samochodowe sa
        przygotowane i moga zaproponowac jakas alternatywe, w tej chwili po prostu nie
        ma ekonomicnzych motywacji. Hybrydy sie cienko sprzedaja wiec o inwestycjach w
        zupelnie inne napedy juz wogole nie ma rozmowy. Juz pomijajac fakt ze
        kalkulacje ekologow na ile to starczy ropy sa zawsze superpesymistyczne. Ktos
        tu kiedys podawal link do amerykanskiej strony wyjasniajacej wszystko na temat
        paliwa, chodzilo o liczbe oktanowa ale tematy wyczerpania zasobow byly tez
        poruszane, bardzo ciekawa lektura.

        PZDR
        • producer Re: Eurodebile i CO2 12.12.03, 22:55
          Oczywiście, mając miliony, możesz nagromadzić, co dusza zapragnie, a potem
          spalić wszystko w piromańskim szale i rozkoszy. Możesz pójść do lasu, a kiedy
          nikt nie widzi, zdeptać pięć mrowisk i powycinać napisy na drzewach. A potem w
          domu cieszyć się swoją bezkarnością.
          W konsumpcyjnym społeczeństwie pazerność może być cnotą, bo napędza
          koniunkturę, jest przejawem agresywnych sił witalnych i tzw. woli przetrwania.
          7l. dżip, stawiany w opozycji 600ccm. malucha...oto pojedynek, w którym staje
          tzw. prawdziwy mężczyzna.
          Ale nie musi tak być, mimo reklam i ogólnego amoku.
          I wbrew macho-opiniom, przyjemne da się połączyć z pożytecznym w mniej
          gwałtowny sposób.
          Nie ma to nic wspólnego z podlizywaniem się żadnemu systemowi ideologicznemu.
          Żyj w dobrym zdrowiu i przyrodzonym rozumieniu:)
    • Gość: TO JA Gdyby Ziemia byla zbudowana odwrotnie IP: *.honeywell.com 12.12.03, 17:05
      Cwiczenie umyslowe: wyobrazmy sobie ze Ziemia jest zbudowana odwrotnie, jak
      wielka bryla sera a my zyjemy na powierzchni dziury w tym serze. Cale powietrze
      swiata jest zamkniete w tej dziurze. Wtedy kazdy widzi ze tego powietrza jest
      tylko skonczona ilosc i wszyscy je dzielimy. Czy wtedy tez siedmiolitrowe
      samochody wozace jedna osobe nie wzbudzalyby kontrowersji? Czy palenie ropy,
      wegla, smieci i papierosow byloby legalne? Ja mysle ze nawet puszczanie bakow
      byloby karalne. A przeciez i teraz mamy tylko skonczona ilosc powietrza i
      wszyscy go dzielimy, tylko to nie jest tak ewidentnie oczywiste. Pozdrawiam
      wszystkich.
    • maczacz Re: Eurodebile i CO2 14.12.03, 20:56
      greenblack napisał:

      ) Jełop admin usunI?ł mu?j wI?tek. Widocznie wypociny henia i innych
      frustratu?w
      ) onanistu?w bardziej mu się podobajI?.
      )
      ) Wklejam zawartośs? wartościowych wypowiedzi.
      )
      )
      )
      )
      ) Ľ Eurodebile wykaU?czajI? koncerny normami na CO2!
      ) greenblack 10.12.2003 22:25 odpowiedz na list odpowiedz cytujI?c
      )
      )
      ) Kogo to obchodzi i lubi czytas?, to i tak przeczyta, więc darujcie sobie
      ) brednie o wklejaniu długich tekstu?w.
      )
      ) UK: European motor industry struggles with demands for reduced CO2
      and
      ) noxious emissions
      ) 10 Dec 2003
      ) Source: SupplierBusiness.com
      )
      ) Demands for lower C02 emissions are swallowing an astonishing 50%
      of R&D
      ) spending at European carmakers.
      )
      ) A threat to put tailpipe emissions targets even lower may break the
      ) industry's back.
      )
      ) European automakers are resisting pressure from the EU to toughen
      the
      ) industry's self-imposed goal of 140 grams CO2 emissions per
      kilometre by 2008.
      )
      ) A second round of talks may lead to the industry trying to reduce
      emissions
      ) to 120 grams per kilometre by 2012.
      )
      ) "It is an unreasonable target," Renault CEO Louis Schweitzer, told
      Automotive
      ) News Europe. Schweitzer is head of ACEA, the European car
      manufacturers'
      ) association.
      )
      ) European carmakers and suppliers are investing heavily to meet their
      self-
      ) imposed limits.
      )
      ) Carmakers are investing up to 50% of their research and development
      budgets
      ) to improve fuel efficiency, say engineers. And carmakers and suppliers
      are
      ) developing a wide range of new technologies and systems to improve
      fuel
      ) economy to meet the industry's goal.
      )
      ) The 2008 targets require consumption to drop to 5.3 litres per 100
      kilometres
      ) for a diesel, and 5.8 litres per 100 kilometres for petrol engines.
      )
      ) The industry is attacking the problem with near desperation --- applying
      new
      ) generations of turbochargers, petrol and diesel high pressure direct
      ) injection systems, new transmissions systems such as dual clutch
      ) transmissions, starter-alternators, electric steering and new air-
      ) conditioning systems.
      )
      ) Imperfect tool
      )
      ) Suppliers say carmakers are looking for systems that offer several
      percentage
      ) points of fuel efficiency gains. They are not interested in advances that
      ) offer a mere one or two percentage points.
      ) But if the economic incentives are wrong for consumers, the industry's
      ) technical virtuosity could come to nothing.
      )
      ) Average fleet economy targets are an imperfect tool for delivering CO2
      ) reduction. So far, consumers appear to be choosing higher output
      powertrains
      ) with greater efficiency. ACEA says 2002 emissions were 165g/km - a
      slight
      ) rise from the 2001 figure of 164g/km.
      )
      ) It's Economics 101 - issues like CO2 reduction are a classic case for
      ) the 'free-rider' problem.
      )
      ) While it makes sense for everyone else to improve their fuel economy,
      the
      ) calculus can be quite different for an individual consumer. Many
      consumers
      ) opt to take the benefits of better fuel economy in higher performance
      engines
      ) rather than maintaining the same power output and saving money.
      )
      ) Without further large hikes in fuel taxes in Europe, consumers will likely
      ) continue to go for the fun option rather than the environmentally friendly
      ) one.
      )
      ) But rather than confront this reality, regulators are considering further
      ) regulations - a reduction in particulate emissions, for example, or a shift
      ) to CO2 air-conditioning systems that will make it even more difficult to
      ) achieve the CO2 reduction targets.
      )
      ) "Today's cars are clean, but the people in Brussels want more," said
      one
      ) development executive.
      )
      ) Cars have also become heavier and less fuel-efficient as more
      equipment is
      ) added to meet safety regulations.
      )
      ) The industry feels that it is running up against the limit of what it can do.
      ) If regulators recognise this (a big ÔifŐ at present) this will mean
      ) that we
      ) are reaching the apogee of the pay-off for environmentally friendly
      ) technologies.
      )
      )
      ) Działalnośs? człowieka to 1% światowej emisji CO2. Efekt cieplarniany
      to mit
      ) rozpowszechniany przez popapranych pseudekologu?w, ktu?rzy N?yjI? z
      wygłaszania
      ) takich bredni. 50% budN?etu na rozwu?j idzie na takI? bzdurę.
      PocieszajI?ce, N?e
      ) zajmI? się czI?stkami stałymi.
      )
      )
      )
      ) Ľ Re: Eurodebile wykaU?czajI? koncerny normami na CO2 IP:
      ) *.warszawa.sdi.tpnet.pl
      ) Gośs?: mgr 10.12.2003 23:42 odpowiedz na list odpowiedz cytujI?c
      )
      )
      ) Normy emisji spalin powinny bys? zaostrzane co roku.
      ) To o wiele rozsI?dniejsze działanie mI?drych i przewidujI?cych ludzi w
      ) przeciwieU?stwie do watachy miłośniku?w "hardcorowej" motoryzacji.
      ) Samochody słuN?I? do jeN?dN?enia a nie leczenia frustracji, szpanu czy
      ) sztukowania
      ) penisa.
      ) I tyle.
      ) Firmy sprzedajI?ce trujI?ce, paliwoN?erne gu?wna muszI? bys?
      wyelimunowane z rynku.
      ) I dla wielu jest oczywiste, N?e akurat tego nie da się zrobis? tylko przez
      ) rynek.
      ) POZDR
      )
      )
      )
      ) Ľ Re: Eurodebile wykaU?czajI? koncerny normami na CO2 IP:
      *.ipt.aol.com
      ) Gośs?: Gabriel 10.12.2003 23:52 odpowiedz na list odpowiedz
      cytujI?c
      )
      )
      ) ...Działalnośs? człowieka to 1% światowej emisji CO2...
      ) Czy masz na mysli jelito grube czy pluca ?!
      )
      )
      )
      ) Ľ Re: Eurodebile wykaU?czajI? koncerny normami na CO2 IP:
      ) *.warszawa.sdi.tpnet.pl
      ) Gośs?: mgr 11.12.2003 00:13 odpowiedz na list odpowiedz cytujI?c
      )
      )
      ) NiezaleN?nie od sposobu?w oceny wartości emisji gazu?w
      "cywilizacyjnych" do
      ) atmosfery -nie było w histori takiego przykładu marnotrawstwa energii
      jak w
      ) bieN?I?cym i minionym stuleciu. To była energia nagromadzona przez
      miliony lat
      ) w
      ) ropie naftowej i węglu. ZuN?yta na bzdurne poruszanie milionu?w
      stalowych pudeł
      ) (samochodu?w) w tę i nazad ze wspu?łczynnikiem
      (głupoty,marnotrawstwa)
      ) sięgajI?cym
      ) 100%.
      ) Odzyskiwana w sposu?b najbardziej brutalny dla środowiska: poprzez
      spalanie
      ) paliw.
      ) Nie ma wI?tpliwości, N?e ludzie zachowujI? sie na ziemi jak barbarzyU?cy.
      NiszczI?
      ) i
      ) zatruwajI? środowisko nie przejmujI?c się przyszłościI? planety.
      ) W dupie mam twoje rewelacje GB o jednym procencie.
      ) To szczęście, N?e rzI?dzI? "eurodebile" a nie motoryzacyjne oszołomy.
      )
      )
      )
      ) Ľ Re: Eurodebile wykaU?czajI? koncerny normami na CO2 IP:
      210.0.209.*
      ) Gośs?: Owalny 11.12.2003 01:27 odpowiedz na list odpowiedz
      cytujI?c
      )
      )
      ) Zgadzam sie z Greenblackiem na temat CO2 emissions. Caly ten CO2
      burdel to po
      ) to aby sprzedawac nadwyzki emisji do innych
      ) krajow ktore na tym zarobia (np Rosja albo Kazachstan) Przy okazji
      mozna
      ) upchnac wiele zalegajacego na polkach lub fabrycznych
      ) parkingach gowna o pojemnosci 600 cc i chwalic sie jakie to
      samochody sa
      ) oszczedne. Do momentu gdy pieprznie taki 600 cc w
      ) mojego Forda i zobaczysz wtedy kto lepiej na tym wyjdzie. Koszty
      leczenia
      ) beda duzo wyzsze niz oszczednosi z tytulu emisji
      ) CO2. I ty za to zaplacisz!
      )
      ) Dumny posiadacz Ford Excursion 6.9 l (benzyna jak by sie kto pytal, 12
      mpg)
      )
      )
      )
      ) Ľ Re: Eurodebile wykaU?czajI? koncerny normami na CO2
      ) devote 11.12.2003 01:36 odpowiedz na list odpowiedz cytujI?c
      )
      )
      ) w US wszyscy maja w dupie normy emisji spalin
      ) silniki wielkie pala jak smoki
      ) dizle ciezarowki i autobusy kopca jak parowozy :)
      )
      ) Ľ Re: Eurodebile wykaU?czajI? koncerny normami na CO2
      ) greenblack 11.12.2003 20:41 odpowiedz na list odpowiedz cytujI?c
      )
      )
      ) devote napisał:
      )
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka