E-zakupy z Tesco

Oszczędzamy

założyciel: roxanna1336

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Jak Wam się kupuje w Tesco przez net?
    • 09.09.12, 17:15 Odpowiedz
      dansch napisała:

      > Jak Wam się kupuje w Tesco przez net?

      prawie dobrze, kupowałem 4 razy.
      ceny dowozu są bardzo atrakcyjne w ciągu dnia (około 1-5 pln) potem jest trochę drożej ale max było chyba 10 pln.
      jedyne co zawodzi to, to że podmieniają artykuły (zwykle 1-3 szt na 50) i nie powiadamiają o tym, zawsze dają artykuł ten sam np pasta colgate na inna colgate - zwykle parę groszy tańszą. nie informują Cię o tym, dostajesz info dopiero od ich dostawcy.
      druga sprawa, że czasami czegoś nie ma (tez znowu 1-3 artykuły na 50) i też nie masz info od nich, tylko od dostawcy.

      w każdym przypadku możesz odmówić przyjęcia zakupów.
      płatność chyba tylko kartą.


      dostawcy byli zawsze w umówionym przedziale godzin. wnoszą zakupy do domu, zapakowane tez są odpowiednia (tzn chemia z chemią, mrożonki z mrożonkami - nic nie rozpuszczone).

      no, to tyle
      pozdro!
    • 10.09.12, 13:50 Odpowiedz
      Też jestem ciekawa, ja od kilku miesięcy kupuję regularnie w leclerku, ale mam już dosyć. Co prawda jak chcą coś podmienić to dzwonią i pytają czy mogą podmienić i na co - bo możesz też zrezygnować - ale tych propozycji podmian jest sporo, za każdym razem kilka rzeczy. Denerwuje mnie to, bo jak jest coś na ich stronie i można to włożyć do koszyka to powinno to być jakoś zintegrowane z tym co jest w magazynie. Rozumiem, że godzinę temu im coś zabrakło, ale jeśli trzy tygodnie pod rząd zamawiam ten sam produkt i ciągle go fizycznie nie ma, to mogliby z tej strony www usunąć. No ale chociaż dzwonią i proponują coś w zamian, a jeśli w tesco nie dzwonią to jeszcze gorzej.
      A jak w tesco ze świeżością warzyw i owoców? Wybierają ładne? Bo w leclerku generalnie ok, ziemniaki, jabłka itp to zawsze w porządku, ale już np bazylię świeżą przywieźli podwiędniętą i po jednym dniu była do kosza, podczas gdy normalnie w tej doniczce stoi tydzień. Niby możesz wszystko sprawdzić przy odbiorze, ale w praktyce jak facet wnosi ci do domu 5 pudeł i siatek, a przy nodze wisi ci niewiele ponad roczne dziecko w fazie lęku przed obcymi, to szybko płacisz i zamykasz drzwi. Także jak mi zależy na jakimś produkcie, żeby był świeży i ładny to idę sama na zakupy.
    • 10.09.12, 16:11 Odpowiedz
      zamawiałam u nich juz kilka razy.
      zawsze wszystko ładnie zapakowane - choć trochę śmieszy jak wrzucają samą pastę do zębów do 1 siatki, 4budynie też do oddzielnej i masz tysiąc siatek (w sumie to idealne na śmieci).
      dostawa na na czas.

      co do jakości warzyw i owoców - są ok, ładnie dobrane, idealnie wagowo/ilościowo. choć nie zamawiam owoców delikatnych ale ziemniaki, marchew, ogórki, jabłka itp. to mogę powierzyć tesco.

      mamy bardzo miłego kuriera bo wnosi towar do samego przedpokoju, a kiedyś jak zależało mi na kilku rzeczach to cierpliwie czekał aż je odnajdę i sprawdzę.

      rzeczywiście czasami brakuje produktów - dają wtedy zamienniki (zazwyczaj w zblizonej cenie lub tańsze) i po obejrzeniu możesz zdecydować czy bierzesz je czy nie.
      • 12.09.12, 21:39 Odpowiedz
        Od półroku robie zakupy przez internet. Ostatnio zmieniłem auchana direct na tesco e-zakupy.
        Przyciągnęły mnie fajne promocję na niektóre produkty i w sumie chęć sprobowanie czegos innego. Po 2 razach mówię serdecznie dość. Zawsze brakowało jakiś 5 produktów dla mnie czasami bardzo waznych, bo jak ma sie w planach pewne rzeczy i zaplanowany przywoz zakupów o 20 to ciezko gdzies nagle wyskoczyć. Zawsze były jakies zamienniki i nie zgadzam się, że tansze. Przewaznie np inny smak napoju etc. Gorzej jak ktos nie znosi grejfruta i zamiast pomaranczy dostanie wlasnie te smak... Zawsze można zrezygnować, ale to trochę trwa. DO tego trzeba pilnowac cen bo ceny w dostawie moge sie roznic od tych z internetu. Chodzi o promocję (jesli zamawiasz zakupy na czwartek a robisz zakupy w srode i promocja trwa do srody w czwartek dostaniesz produkt w normalnej cenie -dla mnie chore!). A czasami i zwyklych produktów.

        Auchan zawsze posiadał produkty ktore chciałem. Nigdy nie korzystałem z zamienników. Więc nie wiem jak to tam działą, ale z tego co się orientuje oni pakuje zakupy na magazynie wiec pewnie dostepnosc bierze się stad.

        Uważam, że robienie zakupów jest totalnie chaotyczne z poczatku duzy wybor był atutem teraz uwazam ze kategorie sa dziwne ciezko je zawezic. Czesto nie ma zdjec nie wspominajac juz o opisie... Ale to wszystko kwestia gustu czy przyzwyczajnie.
        Auchan wydaje sie bardziej przestronny i przyjazny. Moze nie ma az tylu produktów, ale
        stopniowo asortyment jest poszerzany. Zdjęcia są do większości produktów . Wiem co biore.

        Dostawa raz przyjechała 5 minut przed czasem drugi raz 15 po. Oczywiscie dostałem informacje ze kierowca spozni sie do UWAGA 50 min! Naszczescie było troche mniej.

        Auchan kierowca zawsze był na poczatku zaplanowanego czasu. Czyli np w przedziale 18-20 był o 18:15. Raz nawet zadzownił sam i przywiózł je wczesniej, bo miał chwilę i było mu po drodze a mi to pasowało.

        Uważam ze zakupy zapakowane są tak sobie. Są posegregowane ale w sumie ilość siatek przytłacza ciezko je jakos ulozyc, moze to przyzwyczajenie bo zakupach w auchanie, gdzie wszystko pakowane jest do kartonów segregowane i układane bardzo fajnie. Mrozonki idealnie zamkniete w torbie. Karton mozna stawiac jeden na drugim i wszystko jest jakos tak bardziej ulozone.

        Kierowca z tesco zapomniał dać mrozonek przywiezie o 23, albo jutro. Najpierw spoznienie pozniej jeszcze trzeba na Pana czekać. Tylko słowa przepraszam.

        W Auchanie gdy zapomnieli dać pomidorów przeprosili przywiezli odrazu i przy następnych zakupach dali upominek.
        Zreszta na świeta wielkanocne dali rzeżuchę na 1 zakupy zupke gratis. Pierdoły, ale jakoś zawsze tak miło się robiło.

        infolinia miło zarówno w jednym jak i drugim sklepie.

        W Auchanie cena dostawy jest najwiekszym minusem bo to 19.9
        W Tesco mozna taniej, ale wole zapłacić wiecej miec zakupy na czas i swietnie zapakowane.

        Wiec nie polecam zakupów ezakupach tesco. CHyba ze komuś takie rzeczy nie przeszkadzaja, ale dla mnie obsługa klienta do podstawa.
    • 21.09.12, 12:40 Odpowiedz
      Dzisiaj skorzystałam po raz pierwszy i rewelacjasmile

      wszystko się zgadzało , dostawa na czas .płatność karta przy odbiorze a jak coś nie pasuje można oddać kurierowi.Jak dla mnie super oszczędność czasu i kasy smile
      --
      allegro.pl/listing/user.php?us_id=2767795
      • 21.09.12, 13:56 Odpowiedz
        przymierzałam się parę razy, lecz nic z tego nie wyszło. Widocznie mam pecha, bo przy wyborze terminu dostawy najbliższy był najwcześniej za 3 dni a raz było to 5dni - dla mnie to za długo by czekać.
        • 29.04.13, 08:48 Odpowiedz
          to chyba było dawno temu, albo zależy od miasta... ja robię regularnie we Wrocławiu i nigdy nie musiałam czekać dłużej niż dzień. Co więcej dostawcy są przesympatyczni, powoli zaczynam ich już z twarzy kojarzyć. zakupy z dostawą do domu to najlepszy wynalazek naszych czasow, szczególnie dla młodych, zabieganych mam wink
          www.youtube.com/watch?v=iOnNz0WlkCk
    • 07.10.12, 10:11 Odpowiedz
      Nie rewelacyjnie. AUCHAN zdecydowanie lepszy. W Tesco przywieźli filety z kurczaka z jednodniowym terminem ważności - nie przyjęłam. Natomiast marchewka koktjlowa była dwa dni przeterminowana. Nie sprawdziłam od razu i... Pan na infolinii mnie grzecznie poinformował, że oczywiście mogę tę marchewkę wziąć w garść i przyjść z reklamacją do sklepu. Ok - pomyślałam, spacer do sklepu Tesco Kabaty 5 min. Ale pan dodał, że to musi być ten konkretny sklep, znaczy się na Gocławiu. Czyli godzina samochodem w korkach. A marchewka 2,4 zł. Twarożki, jogurty stłamszone w torbach - w rezultacie poprzecinane folie na kubeczkach.
      Przyjechali terminowo, zamienniki dwa - inne firma, towar ten sam.
      Mięso droższe niż w Auchan, reszta podobne ceny.
      Wracam do Auchana bo: cudownie pakują w kartony. Reklamacje załatwiają na telefon - kurier przyjeżdża i dowozi/wymienia. Jeszcze nigdy (na 7 zakupów) Auchan nie zrobił przeterminowanego podrzuta. I terminy - przywożą następnego dnia - o Tesco pisał ktoś wyżej.
    • 07.10.12, 22:40 Odpowiedz
      Pierwsze zamówienie w eTesco, przedział czasowy chyba 16-18. 18.10 dzwoni telefon-infolinia Tesco z informacją ze kurier się spóźni ok 30 minut. Czekałam od 16 na dostawę za którą płacę i dostaję telefon że będzie prawie godzinę po czasie. Konsultant infolinii olewczym tonem przyjął rezygnację z zamówienia nawet nie przepraszając. Ja straciłam w domu 2 godziny a zakupy które zamówiłam i tak nie dojechały. Nie polecam!!!!
    • 31.10.12, 11:48 Odpowiedz
      tia, tylko auchan obsluguje bardzo maly region, eleclerc - tez nie moj - moze jednak zaryzykuje z tesco?
      --
      Nigdy sie nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą - M. Twain
      Co należy zrobić po upadku? To, co robią dzieci: podnieść się - A. Huxley
      58,6
    • 31.10.12, 15:47 Odpowiedz
      Ja dosyć dużo zakupów zamawiam przez net, ale uważam żeby nie przepłać za dostawę, więc albo wybieram jakąś promocję na darmowy dowóz, albo zamawiam już tyle żeby było darmowe. Zwykle jest to Leclerc lub PiP.
      Z Almy dostałam raz mięso, które po jednym dniu w lodówce śmierdziało, więcej tam nie zamówiłam. Auchan do mnie nie dowozi.
      Dwa dni temu byłam w podbramkowej sytuacji i spróbowałam z Tesco. Wrażenia mam średnie. Dostawa spóźniona o 60 minut. Zamawiałam dwa rodzaje ziemniaków, które teraz tak intensywnie promują Makłowiczem: jedne na puree, drugie twarde do sałatek. Przywieźli dwa inne rodzaje, które mają to samo, bardzo ogólne przeznaczenie. OK, wiem, że mogę zrezygnować. Nie wiem za to jakim cudem zabrakło im też pietruszki na wagę.
      Zapakowane wszystko dobrze, chociaż 2 torebki przypraw naprawdę nie musiały mieć swojej osobnej reklamówki wink
      --
      Mój zorganizowany dom
    • 31.10.12, 21:31 Odpowiedz
      Baaardzo wygodnie smile

      Wreszcie mam czas dla siebie i dzieci. Nie muszę ich ciągać po sklepie, nie muszę marnować paliwa, nie muszę stać w kolejkach, nie muszę robić kilometrów w sklepie stacjonarnym...
      • 01.11.12, 16:48 Odpowiedz
        ja sobie chwalę Almę.
        żadnych problemów,wszystko na CZAS,mili kurierzy,jedyny minus,że jak zamawialam mięso to ZAWSZE było go więcej,nie mniej,ale to drobiazg,i jak zamawialam piwo,to zawsze pisałam,że mam butelki na wymianę smile a te tumany doliczyli je do rachunku-i tak kilkanascie razy-ręce opadają smilesmile
        --
        Historia małej Emmy Marii
    • 11.12.12, 13:08 Odpowiedz
      Gdynia nareszcie dołaczyła !

      --
      Martusia 2006 ; Staś 2009
      • 15.12.12, 23:54 Odpowiedz
        oo, to fajnie, że dochodzą nowe miasta. mam nadzieję, że w Lublinie też będą, bo chyba niedługo czeka mnie przeprowadzka uncertain a zamawiałam już kilka razy i bardzo przydatna sprawa. nie dość, że nie traci się czasu w sklepach, to jeszcze wnoszą zakupy do samej kuchni smile
    • 30.04.13, 13:10 Odpowiedz
      sama zastanawiam sie dlaczego tak długo z tym zwlekałam. jestem naprawde bardzo zadowolona www.youtube.com/watch?v=iOnNz0WlkCk
    • 30.04.13, 13:43 Odpowiedz
      Ja jestem zadowolona, szczególnie z oszczędności czasu!
      Natomiast irytuje mnie opcja że zamienniki przywożą bez konsultacji - piotr i Paweł najpierw dzwoni i uzgadnia.
      Częściej korzystam z Piotra i Pawła ale jest sporo produktów które zamawiam z Tesco i na razie nic smierdzącego mi nie przwieźli wink

      W ogóle zakupy online sobie chwalę bo nie mam czasu na latanie po marketach a wręcz tego nie znoszę.
    • 23.06.13, 22:08 Odpowiedz
      Zamówiliśmy raz i nigdy wiecej! Mieso takie jakiego nigdy sama nie wzilabym z połki. Pieczywo , a zamowilismy na probe kilka gatunkow - niejadalne nawet świeze.
      Warzywa niby tanie ale np kalafior maciupenki.
      Wracamy do naszego stałego dostawcy,
    • 24.08.13, 20:42 Odpowiedz
      Jestem autorką wątku. Mam za sobą 4 spore zamówienia i bardzo pozytywne odczucia co do oferty. Zawsze świeżo, warzywa jędrne, ładne owoce, świeże mięso. Jeżdżą chłodniami więc bez obaw mozna zamówić mrożonki (bezpieczniej niż wieźć to własnym autem). Co jakis czas dostaję na maila kupony znizkowe, więc też jakaś oszczędność. Również oszczedność czasu. Minusy też są:
      bezsensowne pakowanie, stanie w oknie przez 2h i wypatrywanie samochodu (dzwonek czasami zawodzi), zaskoczenie, że czegoś nie ma i jest niesatysfakcjonujący mnie zamiennik (ale nie ma kłopotu, żeby nie przyjąc)
      Ja polecam (obszar podwarszawski)
      • 24.08.13, 23:10 Odpowiedz
        ja zamówiłam raz, "na próbę" i dla mnie nic specjalnego, no i raczej więcej nie zamówię
        ceny mało konkurencyjne, brak podstawowych towarów i wymiana kilku innych (dla mnie bezmyślna bo np ser salami wymieniony na roladę ustrzycką - tylko kształt się zgadza)
        popakowane w jakieś wielkie siaty
        wróciłam do auchan, gdzie zawsze wszystko jest, niczego nie wymieniają, pakują w kartony i są bardzo mili, grzeczni dostawcy
        tylko cena dostawy taka sobie

        --
        Basia ma już...
    • 18.11.13, 08:55 Odpowiedz
      Nie polecam robienia zakupów w Ezakupy, jednak kontakt bezpośredni z produktem jest najlepszym rozwiązaniem dla osób, którym nie jest obojętne to, co chcą dostarczyć do własnego domu i kuchni. Zamówiłem dwa lub trzy razy zakupy i do tej pory było wszystko dobrze, przy kolejnym zamówieniu otrzymałem zamiennik na masło - jakoś to przeżyłem, choć jestem przyzwyczajony do jednego produktu. sprawdziłem listę zakupów, zapłaciłem, a potem zacząłem odkrywać niespodzianki... w opakowaniu z jajami ściółkowymi jedno jajeczko pływało wśród innych jaj, pozalewało inne produkty w torbie reklamówce; kolejna rzecz to zastąpenie mąki produktem własnym z tesco, a takiego nie zamawiałem; kolejna rzecz to zgdniecione opakowanie po jogurcie, czyli jeden mniej i w dodatku upaprane pozostałe produkty. Po pierwsze - syf; po drugie - straty finansowe w produktach; po trzecie - nieuczciwe postępowanie wobec klienta i nieinformowanie o podmianach produktów na produkty własnej marki, brak rzetelności. Nie polecam!
    • 19.11.13, 10:19 Odpowiedz
      Kolejne zamówienia za mną w tym sklepie i nie mam wielkich zastrzeżeń. Może nie mam tez wielkich wymagań i po prostu cieszę się, że jedna z nielubianych czynności tj. zakupy mnie omija.
      Ludzie narzekają na e-tesco jako całość ale zastanawiam się czy to nie jest kwestia pracujących tam ludzi. Bywam w tesco w 3 różnych miastach i w każdym jest inaczej. Jeden sklep jest zawsze czyściutki, świeży towar, ład na półkach, obsługa pomocna a w innym, mniejszym śmierdzi na wejściu, pracownicy mają mnie doopie - jest po prostu odpychająco. Czy to nie kwestia np.kadry zarządzającej? Podobne obserwacje mam co do Biedry... Może zawodzi czynnik ludzki?
      • 19.11.13, 11:04 Odpowiedz
        duzo w tym prawdy i dotyczy także innych marketów.
      • 20.11.13, 13:25 Odpowiedz
        Masz absolutną rację, czynnik humanistyczny to podstawa, dotyczy zarówno punktów stacjonarnych jak i e-obsługi na platformach internetowych. Wiele błędów obsługi wynika z przekonania, że "jakoś to będzie", brak poszanowania dla innych. My szanujemy własny czas, trochę idziemy na łatwiznę, bo ktoś nam na gotowe przywiezie aż na wycieraczkę, ale też oczekujemy, że ktoś to uszanuje, ponieważ na nas zarabia, a my wydajemy lżej czy ciężej wypracowane środki z kart płatniczych. Oczekujemy zatem, że nie będziemy oszukiwani na jakości, na markach produktów, na zmianach cen, na dostępności produktów, na zniszczonym towarze, na towarze piątego gatunku itd. Ludzie o tym decydują, my konsumenci mamy tą mentalną przewagę, że decydujemy, kto przysłowiowo robi na nas szmal, to jest nasza konsumencka przewaga. Mało to pocieszające, ale jak ktoś nie potrafi godnie na nas zarabiać, to można za brud, za brak szacunku, za słabą usługę zrewanżować się odcięciem kroplówki z pieniążkami; bardziej pocieszające, że w masie siła i jeden zadowolony klient przyprowadzi trzech kolejnych, a jeden niezadowolony zabierze dziesięciu potencjalnych lub obecnych. Pozdrowienia!

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.