T-mobile - taryfa Frii. Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witajcie. Czytam forum od dawna. Próbowałam już kilka razy wprowadzić w życie spisywanie zakupów, jednak z marnym skutkiem - krótko to trwało. W sierpniu zmarł mój mąż, zostałam bez dochodu, czekam na przyznanie renty na dzieci no i jest szansa na pracę od listopada. Muszę NAPRAWDĘ zacząć oszczędzać. Zaczęłam od rezygnacji z telefonów na abonament a mieliśmy cztery telefony plus internet, wszystko z T-Mobile. Wzięłam trzy telefony na kartę w taryfie Frii. I właśnie chcę ostrzec przed dziwną praktyką tej sieci. W placówce T-Mobile kupiłam trzy startery za 5 zł i chciałam kupić też doładowania i zmienić na taryfę Frii. Można tam wybrać za darmo rozmowy do T-Mobile i Heya lub smsy lub internet. Pani wzięła mój telefon, włożyła startery, załadowała a później zmieniła smsem taryfę. Za 50 zł powinnam mieć ważność na 100 dni a okazało się, że po tygodniu telefon stracił ważność. Poszłam do nich, pani złożyła reklamację i po jakimś czasie zadzwoniła do mnie, że okazało się, że po zmianie taryfy na Frii traci się ważność karty. Podobno one nie wiedziały. Nie wiem czy tak było faktycznie, czy specjalnie tak robią aby znowu doładować. Uważam, ze to nie w porządku. Miałam ulotkę o tej taryfie i nie widziałam informacji o utracie ważności karty.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.