Nie mogę się odnaleźć.....na rynku pracy Dodaj do ulubionych

Witam wszystkich, poczytuję Was od kilku lat i chętnie korzystam z porad tego forum. Nie pisałam do tej pory, a w tej chwili sama potrzebuję porady, albo raczej obiektywnego spojrzenia na mój problem. Mam 34 lata, partnera, córkę lat 10. Pracuję zawodowo od 19-go roku życia.
Wyuczone zawody: technik handlowiec i germanista. Znam także biegle język angielski - znajomość potwierdzona certyfikatem CAE.