Dodaj do ulubionych

kot -koszt

19.07.19, 14:56
Mam 2 psy i szynszyle, tydzień temu mąż znalazł wyrzuconego kociaka około 2 miesięcznego. Wszystko wskazuje na to, że u nas zostanie. Aaaaaa!!!!!
Tak rozważam czy koszty zwierzęce nie będą już zbyt wysokie. Napiszcie ile kosztuje utrzymanie kota. Póki co małe załatwia się w drewniany żwirek (znalazłam 30 kg za 46 zł, ale nie wiem na ile to starczy) i je saszetki dla maluchów 2 szt dziennie. Dziś dostał gotowane mięso bo mąż słusznie zauważył żeby przyzwyczajać go do różnego jedzenia.
Czym karmicie swoje koty? Można surowe mięso, rybę? JAk będzie zdrowo i ekonomicznie? Nie znam się na kotach wcale.
Obserwuj wątek
Edytor zaawansowany
    • kwietniowapani Re: kot -koszt 19.07.19, 19:47
      Moja zgredka je suchą karmę, szukam lepszej, miesnej bardziej, kupuje w necie - worek za około 100 zł starcza na miesiąc czy ponad nawet - trudno mi powiedzieć bo kupuję hurtem. Puszki różnie - z czasem kupię jakieś lepsze - te są też bardziej wydajne - tzn musi ich zjeść mniej niż marketowych, więc czasem droższa puszka wychodzi suma sumarum taniej niż syf z marketu. Kosztem była sterylizacja, preparat na kleszcze (wychodzi), szczepienia, chipowanie, raz miała biegunkę więc badanie pod tym kątem i odrobaczanie. Żwir kupuję w Lidlu zbrylający. Generalnie mąż narzeka, że mamy najdroższego kota świata, ale nie jest tak źle - jeśli zdrowe i nie ma kosztów weta, to luz. Ja chcę jej jeszcze zbudować wolierę w ogrodzie - żeby jednak nie łaziła za daleko i nie łapała myszy. A to już będzie pewnie konkretny koszt.
    • tol8 Re: kot -koszt 19.07.19, 20:24
      Żwirek kupuję w Carrefour, najtańszy został zaakceptowany. Worek chyba 5 kg wystarcza na 1,5 tygodnia i kosztuje to 4,95zl.