Dodaj do ulubionych

Sklep haftkrzyzykowy.pl - nie odpowiadają

14.09.11, 12:39
6 września złożyłam zamówienie w sklepie haftkrzyzykowy.pl
Dostałam maila wygenerowanego automatycznie, że moje zamówienie musi być potwierdzone kliknięciem w link.

Potwierdziłam, zapłaciłam, wysłałam dodatkowego maila (z numerami mulin) i... cisza.
Czy macie doświadczenie z tym sklepem? Czy to jest normalne, że nie odpisują na maile?

Pozdrawiam smile
Edytor zaawansowany
  • klara1959.pl 14.09.11, 15:32
    Ja korzystalam z uslug tego sklepu i bylam zadowolona.Nastepny email dostaniesz o tym ze zamowienie jest w realizacji,nastepnie ze jest wyslane.Z mojego doswiadczenia wiem,ze jest to solidny sklep.
    --
    klara1959@interia.pl
  • okruszek444 14.09.11, 16:11
    Od wielu lat korzystam z uslug tego sklepu ale srednio raz na poltora roku.
    Zawsze bylam bardzo zadowolona, na maile odpisywali, towar szybko otrzymywalam ( dodam ze zawsze bralam za pobraniem )
    Wlasnie wczoraj zlozylam zamowienie ale sie w nim pomylilam i nie potwierdzilam w mailu tego zamowienia. Napisalam ze popelnilam blad, i czy moga anulowac, czy wystarczy ze nie potwierdze zamowenia i prosze o odzew bo chce ponownie zamowic towar juz bezblednie.
    Nie otrzymalam informacji zwrotnej od wczoraj rano, mam wrazenie ze nie czytali mojego maila wcale.
    Dlatego postanowilam odżalowac dodatkowe 7 zl i znowu zlozyc zamowienie za pobraniem tym razem ( bo to pomylkowe bylo po raz pierwszy z wplata na konto) - tak na wszelki wypadek za pobraniem bo cos stracilam pewnosc czy funkcjonuja nadal tak dobrze jak do tej pory. Jednak mimo ze sa inne sklepy wole zamawiac tutaj wlasnie bo bardzo lubie ich kanwe. Najwyzej nie przysla a ja nie zaplace kurierowi - zadna strata.

    --
    www.okruszek444.fotosik.pl/
    mizia.gallery.ru/
  • toya666 14.09.11, 22:15
    No ja właśnie skorzystałam z ich usług z polecenia hafciarek tu z forum. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.
    Choć jak piszesz - powinnam dostać maila, że zamówienie jest już w realizacji. Choć w sumie od 6.09 już trochę czasu minęło, moją wpłatę już na bank zaksięgowali. Więc chyba zamówienie powinno być w realizacji, a maila wciąż brak... sad
  • natasha05 15.09.11, 00:51
    Jeśli już zrobiłaś przelew to zamiast czekać na maila zadzwoń i zapytaj na jakim etapie jest realizacja Twojego zamówienia.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.