Dodaj do ulubionych

sklep wojtek

10.12.07, 16:32
czy wiecie ile czasu czeka się na towar z tego sklepu?nie mam z tym sklepem kłopotu,pytam bo jestem poprostu ciekawa.
Edytor zaawansowany
  • bborowka 10.12.07, 17:45
    dokladnie nie powiem ale niedawno pierwszy raz korzystalam
    płaciłam przelewem i od dnia w którym złożyłam zamówienie, zapłaciłam też od razu to chyba 5 lub 6 dni i przesyłka była w domu
  • jola_ep 10.12.07, 18:12
    > czy wiecie ile czasu czeka się na towar z tego sklepu?

    Ja czekałam dwa tygodnie.
    Potem grzecznie spytałam na mail'a dlaczego tak długo.
    Tego samego dnia odpowiedzieli, że właśnie wysyłają i przesyłka była na drugi dzień wink

    Deklarują, że do dwóch tygodni (zwykle klika dni). Przed świętami trzeba wziąć poprawkę na opóźnienia pocztowe.

    Pozdrawiam
    Jola
  • sylwia15a 10.12.07, 19:00
    no to mam już problem,zamówiłam mulinę bo zabrakło mi do wyszycia prezentu pod choinkę a jeśli towar idzie ok. 2 tygodni to to jest dla mnie katastrofa.A może macie do sprzedania mulinę madeira nr.2007 i 2005(ciemny brąz).
  • jola_ep 10.12.07, 21:29
    > zamówiłam mulinę bo zabrakło mi do wyszycia prezentu pod
    > choinkę a jeśli towar idzie ok. 2 tygodni to to jest dla mnie katastrofa.

    Napisz do nich smile Może właśnie już wysłali? Napisz, że będziesz ich wychwalać na forach dyskusyjnych smile)) - jak zdążą smile

    Pozdrawiam
    Jola
  • sylwia15a 11.12.07, 10:08
    pisałam wczoraj do nich,ale jak narazie zero odzewu,poczekam do południa i napiszę jeszcze raz.
  • kwiatek-maks 11.12.07, 10:31
    ja tez długo czekałam na przesyłkę, a dostałam dopiero jak
    zadzwoniłam z zapytaniem co sie dzieje, że tyle czekam - opczywiście
    powiedzieli mi, że własnie pakują, a paczka dotarła 2 dni później
  • sylwia15a 11.12.07, 10:39
    to chyba był to mój pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie.Jeśli możecie mi polecić na przyszłość lepszy sklep to bardzo proszę.Wdłg.mnie zakupy w sklepach internetowych powinny odbywać się w tempie ekspresowym.Dziś składam zamówienie i wpłacam pieniążki a za dwa trzy dni powinnam mieć towar.
  • esta69 11.12.07, 13:43
    Ja robiłam zakupy dwa razy i za każdym razem musiałam się upominać.
    Mało tego, odpowiedź na maile przyszła dopiero za 5 razem i
    oczywiście już wysłali. Przelew robiłam natychmiast po złożeniu
    zamówienia ale to chyba nie ma dla nich najmniejszego znaczenia.
    Pewnie już nie będę tam robić zakupów, przejadę się 5 przystanków
    dalej do pasmanterii.
    --
    Igusia

    ♪ ♫ ♪ ♫
  • kinia_1979 11.12.07, 13:59
    A sprawdzałaś historię zakupów? Za drugim razem wcześniej się dowiedziałam
    właśnie stamtąd o przesyłce. Jak nie będzie informacji to radzę lepiej zadzwonić
    niż mailować. Co prawda za pierwszym razem odpisali szybko, za drugim było to
    znacznie dłużej.
    --
    Jaś(12.02.1999), Matiś (25.06.2004) i Maruś (13.03.2006)
    Mojepierwsze XXX
  • monikazm 12.12.07, 08:40
    ja polecam ten sklep nie miałam "niespodzianek" i wszystko można dogadać przez
    telefon. po prostu tam zadzwoń i powiedz ze ci bardzo zależy może przed świętami
    są jakieś poślizgi.ja nawet zaznaczałam inny kolor nici a miał być pzrysłany
    inny i też nie było z tym problemu choć sie bałam takich transakcji. wszystko
    było ok.
  • sylwia15a 12.12.07, 08:56
    wczoraj dostałam od nich wiadomość,że towar wyślą dopiero w piątek bo czekają na kanwe plastikową którą zamawiałam.Odpisałam aby wykreślili kanwe z mojego zamówienia,zamówię ją w innym terminie.Zobaczę czy odpiszą.
  • milocin73 12.12.07, 09:05
    Ja robiłam tam zakupy dwa razy. Ostatnio byłam z nich tak średnio zadowolona.
    Nie wnikam w kwestię terminu dostawy, choć też najpierw musiałam się upomnieć,
    ale obsługa jest OK. Osobiście najbardziej nie podoba mi się to, że po złożeniu
    zamówienia, wpłaceniu pieniędzy okazuje się, że jakiegoś produktu nie ma. W obu
    przypadkach tak mi się zdarzyło. Czekam tydzień nic. W odpowiedzi na e-maila
    dowiedziałam się, że czegoś tam nie ma, że będzie za dwa tygodnie, a coś tam za
    miesiąc i czy mogą mi przesłać coś innego w tej samej cenie. Zgodziłam się, bo
    nie będę czekać miesiąc. Co prawda jakaś żabka, albo słonik - w zamian - do
    niczego nie są mi potrzebne, ale cóż. To na czym mi najbardziej zależało
    otrzymałam. Nie rozumiem tylko tego, że jeśli jakiegoś produktu nie ma w
    momencie składania zamówienia, to dlaczego od razu nie jest zaznaczone, że
    "towar chwilowo niedostępny". W przyszłości chyba najpierw będę pytać czy to co
    chcę jest, a dopiero potem składać zamówienie.
    Pozdrawiam
  • jasmin62 12.12.07, 12:42
    No to ja się dopiszę, zamawiałam raz i chyba już nie skorzystam.Bez
    zawiadomienia zmieniono mi produkty, wysłano mi jakąś żabkę i słonika na
    szczęście a ja zamawiałam zapięcia do kolczyków na których bardzo mi zależało bo
    zrobiłam kolczyki decu córce na prezent.Po odpakowanie paczki na którą czekałam
    dwa tygodnie moje szczęście prysło , bo jak ja mam zamiast zapięcia do kolczyków
    doczepić żabkę?.Gdyby napisano że produktu nie ma za ten czas zamówiłabym
    zapięcia gdzie indziej.
    Uważam że powinni zaznaczać że produkt chwilowo niedostępny i po sprawie.
    --
    Moje prace : jasmin62.fotosik.pl/albumy/235245.html
    jasmin62.fotosik.pl/albumy/241555.html
  • sanja3 13.12.07, 10:19
    no cóż zakupy w necie są takie same jak w zwykłym sklepie
    czasami brakuje towaru
    ale najważniejsze jest informować klienta ,że tego towaru nie ma
    chwilowo - niż zmieniać asortyment wysyłanych rzeczy - to przesada
    oststecznie to kupujący ma prawo decydować na co chce wydać swoje
    pieniążki
    smile))
  • sylwia15a 13.12.07, 13:56
    dostałam e-maila aby potwierdzić swój adres więc mam nadzieję że dziś lub jutro
    paczka będzie wysłana.
  • osobista1 13.12.07, 15:05
    Ja zamawiam w sklepie Mulinka i nigdy nie miałam z nimi problemów. Szybko i sprawnie.
    Pozdrawiam Iwona
  • jola_ep 13.12.07, 16:03
    > Ja zamawiam w sklepie Mulinka i nigdy nie miałam z nimi problemów.

    Ale nie mają Madeiry. Z tkaninami też u nich cieniutko sad

    Pozdrawiam
    Jola
  • wieroczka 16.12.07, 11:22
    Ja składałam zamówienie u wojtka raz i wszystko było OK.Teraz będę miała obawy ,
    aby nie było przykrych niespodzianek. Mój ulubiony sklep to Hobby Studio - miła
    obsługa, szybka realizacja, jak dotąd bez problemów.
    Pozdrawiam - Wiesia
  • jola_ep 16.12.07, 13:36
    > Mój ulubiony sklep to Hobby Studio

    Czekam, aż się dorobią porządnego sklepu internetowego lub przynajmiej katalogu on-line (z cenami) z ich pełną ofertą smile

    Pozdrawiam
    Jola
  • natasha05 17.12.07, 13:18
    i jak, dostałaś już zamówienie?

    Kilka razy zamawiałam w Wojtku i nie miałam żadnych problemów (zawsze płaciłam
    przy odbiorze).

    --
    Nasze Szczęście
    Moja galeria
    Zapraszam na forum Rodzice we Włoszech
  • sylwia15a 17.12.07, 15:52
    w dalszym ciągu czekam...poczekam do środy,jak nie dojdzie to zadzwonie do nich -w środę dam znać co i jak.
  • sylwia15a 20.12.07, 20:59
    no i nie doszło...
  • iwona-2007 22.12.07, 13:37
    Zamawiałam w Wojtku już kilka razy, zawsze miałam towar dostarczony
    po kilku dniach, a ostatnio nawet po 2 dniach otrzymałam zamówione
    towary. Owszem, raz nie było zamówionego nawlekacza, ale w paczce
    był list, że doślą później i faktycznie tak było.Zawsze płacę przy
    odbiorze. Korzystam też ze sklepu Hobby studio, ale tam przydałby
    się porządny sklep internetowy, a nie tylko katalog. Pozdrawiam
    wszystkie hafciarki. Iwona
    --
    www.iwona2007.fotosik.pl/
    photofile.ru/users/iwona2007/
  • wiga77 27.12.07, 14:29
    Witam!
    Ja bardzo polecam Hobby-Studio.Poproście o katalog a tam już jest pełen zestaw i wtedy można zamawiać.Obsługa super zakupy super i bez problemu wszystko kupisz a stały klient dostaje zawsze nowe katalogi.
    Korzystałam wiele wiele razy polecam.
  • nutilka 27.12.07, 16:49
    pytanie jak w tytule
    pozdrawiam serdecznie
    --
    Sieben, sieben ai lu lu!
  • wiga77 28.12.07, 14:08
    Kiedyś kosztował ok 5,- 6,- zł. Ale to jakiś czas temu.Czasem dla zachęty wysyłają gratis . Myślę że nie powinien przekroczyć 10,- zł.
    Przesyłam Ci tel.0 55 2324472 , e-mail: poczta@hobbystudio.pl.Miała być małpa w adresie ale nie wyszła.
  • sylwia15a 28.12.07, 14:31
    Ja już napisałam i złożyłam na katalog zamówienie.Nie pytałam o cenę,ile kosztuje -to kosztuje.Zamawianie przez katalog wdłg.mnie jest wygodniejsze.Wiga77-dziękuję za namiary do hobby studio.A jeśli chodzi o moją przesyłkę ze sklepu wojtek to w dalszym ciągu czekam,mimo że towar był do mnie wysłany ok 12.12.07r.ale czy to prawda to wiedzą tylko w tym sklepie.Pozdrawiam.
  • sylwia15a 29.12.07, 11:09
    Dziś odebrałam z poczty paczkę i na 100%był to mój pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie.Mulina wrzucona do koperty byle jak,tasiemka zwinięta i związana gumką-więc jest potwornie pognieciona,jedynie szpileczki ładnie dotarły,bo w swoim opakowaniu.Zamówienie np.z HP przyszło w krótszym terminie i starannie opakowane-do tego dostałam igły do XXX gratisowo.Tak więc moje zakupy w Wojtku zakończyłam raz na zawsze.
  • sylwia15a 29.12.07, 12:29
    hmmmmmmmm,może i racja z tymi klientami-ale napewno ich ilość zmniejszyła się o jednego,czyli mniesmile)
  • bborowka 17.01.08, 15:59
    Jak naczytałam się o przebojach sylwi15a to aż się bałam składać zamówienie. Chciałam madeirę więc i tak skazana byłam na internet. Zamówiłam 11.01 i przed chwilą dostałam. Nie jest źle.
    Może tak bezproblemowo bo sama mulina. Te kłopoty powstają chyba wtedy gdy brakuje im asortymentu. Coś tu mają niedograne. Ja potrzebuję tylko nici, bo reszta jest zwykle dostępna w pobliskiej pasmanterii w Gorlicach.
    Pozdrawiam.
    Mimo kłpotów miłego szycia.
  • anasia1 19.01.08, 10:56
    cześć Gorliczanko faktycznie mamy całkiem dobrze zaopatrzoną
    pasmanterię smile
    pozdrawiam
  • mariareis 19.01.08, 10:35
    No to się dopiszę - też czekam na przesyłkę z wojtka, już tydzień i jest
    niewysłana, a płaciłam przelewem od razu - i to był chyba błąd, te z Was, które
    płaciły przy odbiorze, dostały towar szybciej. Dzwoniłam do nich, bo chciałam
    dodać coś jeszcze do paczki i miła pani od razu powiedziała, że paczka już mogła
    zostać wysłana - ja na to, że w historii zakupów jest napisane, że nie. A ona
    wtedy, że to nic nie znaczy. No więc teraz nie wiem, czy ta przesyłka idzie do
    mnie, czy może jeszcze leży w wojtku, bo historią zakupów nie mam się co
    sugerować. Będę dzwonić i myślę, że w końcu mulina do mnie dotrze, ale szczerze
    mówiąc zacznę szukać innego sklepu, bo nie na tym, według mnie, mają polegać
    zakupy przez internet.
    --
    Nie zawsze trzeba mieć za drania
    Tego, co jest innego zdania

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka