Dodaj do ulubionych

Hvar Stari Grad Hotel Arkada, czy to prawda?

IP: *.static.sitel.net.pl 26.12.11, 16:43
Witam,
chcielismy jechac w te wakacje do hotelu arkada, jednak ten filmik na youtube www.youtube.com/watch?v=xAxzgFV2ids troche mnie odstraszyl:) wiem ze tą cene luksusow nie mozna sie spodziewac, ale czy ktos kto byl w tym hotelu moze sie do tego odniesc?
pzdr
Edytor zaawansowany
  • 26.12.11, 17:16
    Nie byłam co prawda w tym hotelu ale Stari Grad jest na tyle dużym miastem, że spokojnie można znaleźć inny hotel albo kwatery prywatne. Choć ja osobiście w mieście nie chciałabym mieszkać. Plaża kiepska.
    --
    Dzieciaki 2002
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=21428
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 26.12.11, 18:59
    Hotel położony poza miastem . Nie wiem jak jest w pełnym sezonie ale przed można polecic.W sezonie moze być znaczaco gorzej przy pełnym obłożeniu. W mojej ocenie ważne też czy wybierasz hotel na pobyt dla dorosłych czy jedziesz z dziećmi.
  • 26.12.11, 19:01
    Wiecej opinii o hotelu:
    www.holidaycheck.pl/hotel-Informacje+turystyczne_Hotel+Arkada-hid_35711.html
    Hasła typu:
    "nie ma darmowych obiadów"
    albo
    "płacisz jak w namiocie ,nie mieszkasz w Mariottcie"
    ciągle aktualne ;)
    Reszta to kalkulacja między ceną,możliwościami i wymaganiami.
    W komentarzu pod filmikiem:
    "jebo ti pas mater švapsku"
    chyba niesprawiedliwie sie dostało Niemcom,bo na moje ucho to nie "Szwab" komentuje ;)
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 26.12.11, 19:28
    Jak sama widzisz w linku podesłanym przez hepika , cztając nawet kilka opinii doczytasz to co chcesz , nawet to ,ze zaskoczeni brakiem klimatyzacji i lodowki/ a czy była w ofercie za tę cenę?/.Jeśli ktoś chce mieć za niewielkie pieniądze super komfort i bajery to powiem ze w tym hotelu nie bedzie miał. Ma to za co zapłacił.
  • 26.12.11, 20:58
    Filmik jest dość dziwny.
    Autor czepia się wszystkiego.
    Z drugiej strony hotel, który poleca tylko 50%, jest kiepski, nie ma cudów.
    Czyli negatywna opinia nie jest jednostkowa.
    Zawsze jest do 20% klientów, którzy zawsze są niezadowoleni i zawsze jęczą.
    Ale 50% ?

    Ja to bym się nie zastanawiał ani trochę, w końcu to są wasze pieniądze i szkoda je wydać, a potem narzekać
  • 26.12.11, 22:34
    Polecam zajrzeć na opinie w innych językach, można nie znać niemieckiego czy angielskiego, ale
    www.holidaycheck.pl/hotel-opinie_Hotel+Arkada-ch_hb-hid_35711.html
    czerwona buzia i niskie punkty mówią wszystko.
    Klienci z Niemiec są zwykle dość wymagający, jeśli hotel ma ***, to goście mają prawo czegoś wymagać, to nie hotel ** lub schronisko młodzieżowe.
    Gadanie, że to nie Marriott, mnie nie przekonuje. *** to ma być solidna klasa średnia, bez luksusów, ale też bez syfu
    Warto też zwrócić uwagę, czy negatywne opinie sa z tego roku, czasem hotel przeszedł remont lub zmianił się szef i wypier... obiboków i się polepszyło
  • 27.12.11, 05:15
    >Klienci z Niemiec są zwykle dość wymagający, jeśli hotel ma ***, to goście mają
    > prawo czegoś wymagać, to nie hotel ** lub schronisko młodzieżowe.
    > Gadanie, że to nie Marriott, mnie nie przekonuje. *** to ma być solidna klasa ś
    > rednia

    Problem (albo rozwiązanie problemu)polega na tym,ze to hotel dwugwiazdkowy:

    www.hvarinfo.com/pl/hotele-hvar-chorwacja/hotel-arkada-stari-grad.htm
    www.travelplanet.pl/hotele/chorwacja/wyspa-hvar/stari-grad/arkada/
    Wybudowany w 1977 roku(z tego wynika socjalistyczny standard pokoi -m kw na turystę) lifting przeszedł w 2001.
    To,że w ofercie niektórych BP pojawia sie jako 3*,jest nadużyciem.
    Pokoje z widokiem na morze(a kto nie chce mieć widoku na morze?) są od południa.Widoki ,podejrzewam nie zrekompensują męczarni upałów w pokojach bez klimy.
  • 27.12.11, 13:32
    No to wszystko jasne.
    Stosuje się metodę łap naiwniaka, który nie sprawdzi ocen i faktycznej iloścci gwiazdek danego hotelu. Skasuje się forsę, a co potem nikogo nic nie obchodzi, czysta partyzantka.
    Najfajniejsze jest to, że w ofercie polskiego biura ten hotel jest znacznie droższy niż w ofercie niemieckiego biura podróży
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.12.11, 23:28
    Bylam w tym hotelu w ostatnie wakacje ..filmik jak dla mnie dziwny... fakt hotel nie jest wysokich lotow (lata 80-te) ale ja nie mialam szczegolnych zastrzezen., łazienka nadaje sie do remontu :) biale kafelki i prysznic wygladaja na swoje lata. pokoje skromne ale schludne, kazdy z balkonem takich mebli jak na filmiku nie mialam :)) tv z Polonia :) sprzataczki sprzataja codziennie ,reczniki wymieniaja raz na 3 dni .jedzenie super. bylam zadowolona nie polecam tylko pokoju na poludnie bo goraco !!!
  • 27.12.11, 11:05
    Ja również w zeszłe wakacje odwiedziłam ten hotel i muszę powiedzieć, że czepialstwo kolesia na filmiku mnie zdumiało. Przede wszystkim byłam w środku sezonu (przełom lipca i sierpnia), hotel nie miał pełnego obłożenia, ale choć było sporo gości, nikt na siebie nie wpadał i nie miało się wrażenia tłoku. Dopiero na stołówce widać było, ile aktualnie jest w nim gości.
    Jak na swoje lata jest utrzymany w dobrym stanie. Pokoje są urządzone skromnie (łóżko lub dwa, dwa stoliki nocne, lustro, toaletka, krzesło, szafa, telewizor, lodówki nie ma. Na niewielkim balkonie dwa ogrodowe krzesła i stolik, balkony oddzielone są od siebie szybą z mlecznego szkła. Rzeczywiście w jednym miejscu na barierkach było dość sporo rdzy, ale noc przespałam spokojnie i nie śniły mi się koszmary z tego powodu. Łazienki stare, ale czyste. Toaleta jest na sznurek, prysznic z zasłoną, lustro z półką i umywalka. Jedyny problem to dosyć wysoko umiejscowione gniazdko (zaraz pod tv). Drugie gniazdko jest w łazience. Tapeta rzeczywiście nie jest idealnie gładka, w jednym miejscu nawet odeszła, ale jakoś nie zepsuło mi to wakacji. Co do łóżek i pościeli - nie zauważyłam żadnych skaz. Łazienki sprzątane codziennie - jak pokoje to nie wiem, zawsze sama dbam o porządek więc nie zauważam, czy było odkurzane czy nie - po prostu mam czysto cały czas.
    W stołówce dania w sporym wyborze, tak samo śniadania. Każdego dnia można skomponować sobie inny zestaw, obsługa też miła (przed wyjazdem przeczytałam, że nie lubią Polaków i ich ignorują - mnie nikt nie zignorował, nie mam żadnych złych doświadczeń).
    Z czystym sumieniem poleciłam po przyjeździe ten hotel moim rodzicom i ich przyjaciołom i w przyszłe wakacje jadą do Arkady. Sama go jeszcze odwiedzę. Wg mnie ma zasłużone 2,5 gwiazdki. Tak jak pisałam - ani tapeta, ani rdza na balkonie ani też toaleta na sznurek nie sprawiły, że płakałam po nocach. Podczas naszego turnusu były osoby, które wymieniały dwukrotnie pokój, bo np. szyby były zaciągnięte ("słone" powietrze po jakimś czasie zostawiło na szybach osad nie do usunięcia, tak jak się zdarza po latach np. na lustrach). Uważam to za totalną głupotę, szczególnie jeśli wakacje z wyżywieniem 2x dziennie kosztują 1500 zł. Jednak z moich doświadczeń wynika, że im niższa cena wyjazdu, tym wymagania pewnego typu turystów rosną. Swoją drogą podziwiam obsługę za zachowanie spokoju w takich sytuacjach...

    Także moja rada - chcesz spędzić wakacje w hotelu Arkada - nie bierz tej oferty. Chcesz jechać na Hvar i nie jesteś królewną, tylko normalną dziewczyną - jak najbardziej warto, bo otoczenie, wyspa, miasteczko są przepięknymi miejscami, a sam hotel jest po prostu ok :)

    Pozdrawiam :)
  • 27.12.11, 13:35
    Dziękujemy pani z biura podróży za reklamę hotelu
  • 27.12.11, 13:56
    Z całą sympatią,wiślok ale bywasz irytujący ze swoimi podejrzeniami i insynuacjami w stosunku do forumowiczów...
    Gdzie tu jakaś reklama?
    "Pokoje są urządzone skromnie (łóżko lub dwa, dwa stoliki nocne, lustro, toaletka, krzesło, szafa, telewizor, lodówki nie ma. Na niewielkim balkonie dwa ogrodowe krzesła i stolik, balkony oddzielone są od siebie szybą z mlecznego szkła. Rzeczywiście w jednym miejscu na barierkach było dość sporo rdzy, ale noc przespałam spokojnie i nie śniły mi się koszmary z tego powodu. Łazienki stare, ale czyste. Toaleta jest na sznurek, prysznic z zasłoną, lustro z półką i umywalka".
  • 27.12.11, 14:22
    Nie Wisłoku1, nie jestem z żadnego biura podróży. Po prostu denerwują mnie malkontenci, którzy potrafią rozwodzić się przez cały urlop nad zamglonymi szybami lub urwaną tapetą i oczekiwać cudów w starym hotelu podczas wczasów za 1500 zł. Psują przy tym swoimi awanturami wczasy innym. Mieliśmy nieprzyjemność kilkakrotnie być świadkami takich sytuacji. Sama staram się zawsze znaleźć jakąś fajną i niedrogą ofertę w piękne miejsce, po czym znajduję, siadam na forum i wyczytuję, jakie to daremne pokoje, obrzydliwe jedzenie, niemili rezydenci, hałasy, robale itp. Stresu co niemiara, a na koniec okazuje się, że jest ok. Dlatego napisałam tyle, ile mogłam - moim zdaniem obiektywnie. Standard hotelu jest adekwatny do ceny - jest w porządku. Jeśli ktoś chce luksusu, to nich wybierze jakiś wielki hotel w mieście Hvar. Mam nadzieję, że jeśli jeszcze raz będziesz chciał skomentować mój post, nie pomylisz obiektywizmu z naganianiem sobie klientów. Serdeczne pozdrowienia.
  • 27.12.11, 15:43
    50% niezadowolonych, to już nie jest wąska grupa, to jest połowa opinii.
    Za dużo, stanowczo za dużo
  • Gość: Monia IP: 31.178.125.* 05.10.12, 16:05
    Byliśmy w hotelu arkada w połowie września z biurem test tour i na pewno skorzystamy za rok z ich oferty.Jeżeli chodzi o hotel to podpisuję się w całości pod poprzednią opinią,pokoje nie są luksusowe ale jedzenie pyszne i widoki przepiękne.Biuro godne polecenia:przemiła obsługa (szczególnie P.Patryk),dobre autokary i profesjonalni kierowcy.Piszę w imieniu 5-ciu dorosłych osób i dwójki dzieci.Nie jestem pracownikiem biura.
  • 05.10.12, 20:26
    Odszukać wątek ,gdzie ostatni wpis z grudnia 2011 by pochwalić biuro i hotel ...pełen szacun ;)
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 27.12.11, 14:04
    A ja nie jestem pani z biura i a co do opisu hotelu jestem zgadna. Autorka założyła wątek , sama nie reaguje na wpisy a dyskutują Ci co tego hotelu nie znają z tymi co tam byli . Nie chcę reagować na takie wymagania jak klimatyzacja,brak lodowki. reakcję personelu na wynoszenie ze śniadania w serwetce jak napisał hepik darmowych obiadów itp. To właśnie te 50 % niezadowolonych , którzy chcą jechać do hotelu a nie na Hvar jak to dobrze oceniła katarina. Tam mogą pojechać Ci ktorym nie zalęży na szpanowaniu gdzie to nie spędzali urlopu. W mojej ocenie relacja jakości / całokształt/ do ceny dobra. Nigdy nie wybrałabym tego hotelu do wyjazdu z wnukami bo wtedy stawiam inne wymagania ale też ceny tych wybranych hoteli to 2,5-3 razy wyższe.Jakie wymagania ma autora - tajemnica
  • 27.12.11, 14:46
    Cóż w Chorwacji jest nie wiele jakiś naprawdę fajnych hoteli , większość jest dziedzictwem
    z poprzedniej epoki . Ja widziałem Arkadę mieszkałem tuż obok w Hotelu Lavanda , to dosłownie 150m . Arkada jakoś tam wcale nie odbiega od chorwackiej średniej . A chorwacka średnia , to nie jest super resort nastawiony na to , że turysta praktycznie spędzi w nim 24h na dobę , nie wychodząc na zewnątrz . Tak przygotowanych resortów w Chorwacji , może jest kilka / kilkanaście , a przeważająca większość jest jak Arkada czy Lavanda w której byłem . My byliśmy zadowoleni , bo świadomie wybierałem i wiedzieliśmy co zastaniemy na miejscu , za 4 osobową rodzinę (dzieci 14 i 11 lat) zapłaciłem w sierpniu około 1000 euro za 7 dni z all inkl i to była oferta warta swojej ceny , w życiu bym nie zamienił na apartament . Morze na wyciągnięcie ręki , jako dodatek basen ze słodką wodą , baza nurkowa 200m od hotelu , jedzenie bardzo przyzwoite , alkohol jak to alkohol ...... chorwacki akcyzowy , nieprzyjemnych włascicieli kwater brak ;) kilkanascie minut spaceru i bardzo klimatyczny Stari Grad , można się dostać również taksówką wodną . To Chorwacja z całym jej pieknem i niedostatkiem , albo się to akceptuje , albo nie .....

    Pozdrawiam Wojtek
  • 27.12.11, 22:18
    Z tymi hotelami jest, jak piszesz.
    Trzeba pamiętać, że kiedy je budowano za Tity, były na poziomie zachodniej Europy, a nawet lepszym, bo we Włoszech czy Hiszpanii za te same pieniądze był gorszy standard.
    Do tego te klocki hotelowe budowano w bardzo ładnym otoczeniu, wśród drzew i na plaży ich klockowatość ujdzie.
    Potem przyszła wojna, dopiero od 1995 Chorwacja zabrała się do odbudowy turystyki i modernizacji hoteli.

    Ciekawe jest to, że Chorwaci postawili raczej na apartamenty i rozwój turystyki indywidualnej niż na wznoszenie wielkich nowych hoteli jak w Bułgarii:
    np. takich POTWORKÓW
    t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQl7_Rr9ziAr6BFim3fLxkm61Zy3qlpSIAfMIDjURsb9pBX09TX
    Nie lubię hoteli jako zamkniętych enklaw, oddalonych od miejscowości, gdzie ludzie spędzają 90% czasu nad basenem.
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 27.12.11, 14:50
    Wislok analizował ceny biura polskiego i niemieckiego . Dodam , ze jesli chodzi o Test Tour, ktory oferuje ten hotel, to w mojej ocenie katastrofa./ nie jestem panią z konkurencyjnego biura/
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.11, 15:05
    a co nie tak z ta oferta Test touru bo ja wlasnie z nimi bylam :)
  • 27.12.11, 15:41
    Test Tour nie ma dużych zniżek dla dzieci i po prostu jest o wiele drożej dla rodziny 2+2 jechać z nimi, niż z niemieckiego biura, które takie zniżki ma.
    Czy to wina tego biura ? Nie wiem, problem dotyczy wielu polskich i czeskich biur podróży. W ITS rodzina 2+2 zapłaci w tym hotelu 972 euro za 9 dni pobytu od 14 lipca, z Testourem 4900 zł
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.11, 16:30
    Pewnie masz racje ..mysmy jechali 2+1 szukalam oferty z wyjazdem z krakowa i autobusem dla mnie oferta tego biura byla ok :)
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 27.12.11, 15:55
    Nie będe rozwijać wątku pt test tour. / był w ubiegłym roku szeroko dyskutowany/ Dojazd szeroko pojęty/ autokary, awarie , organizacja antenki itp/ dno, dno i jeszcze raz dno.
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.11, 16:24
    na szczescie kazdy moze miec wlasne zdanie :) ja bylam zadowolona :) wyjechalismy z Pl o 15 w Splicie bylismy ok 8 :30 mysle ze to dobry czas jak na autobus :) pilot w autobusie mlody ale kumaty :)) nasz grupa naprawde nie miala sie do czego przyczepic..
  • 27.12.11, 17:56
    U nas też podróż przebiegła sprawnie. Żadnych awarii, postoje co 4 godziny. Chociaż autobus był dość niewygodny, po kilku godzinach rozbolały mnie plecy. Jednak czym jest te kilkanaście godzin - dało się przeżyć ;) W drodze powrotnej trafił się nam wygodniejszy. W czasie oczekiwania na prom zorganizowany był spacer po pałacu Dioklecjana w Splicie, także nie dłużyło się nam. Ogólnie i pilot, i kierowcy, a i rezydentka byli bardzo w porządku. Nawet napisałam po powrocie maila z podziękowaniami do Test-tour, szkoda tylko, że nie odpisali ;)
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 27.12.11, 19:21
    Koleżanka ktora namowiła mnie na wyjazd , we wrzesniu ubiegłego roku po awarii autokaru czekała 4 godz w Splicie na autokar ktory zawoził uczestnikow na Hvar a [otem ich zabierał na Korculę W czerwcu wracałam z Hvaru 30 godz bo czekalismy na trasie na powracajacych z Korculi ,/ ich autokar miał awarię /. W Słowacji podzielili uczestnikow wracających z Czarnogory i nas na jadących do Krakowa i do Katowic a ten z Czarnogory w Słowacji znowu miał awarię. Przyjechałam na styk do wylotu z wnukami do Grecji . Opłacony w marcu transfer z Wrocławia do Katowic nie doszedł do skutku/ bo nie był dla biura opłacalny/ o czym uczestniczka dowiedziała się na dwa dni przed wyjazdem ,sama dzwoniąc do TT upewnić się czy nie zaszły jakieś zmiany. Takich organizacyjnych wpadek znam kilka, ale to nie ten wątek.
  • 27.12.11, 20:58
    Tak klikając sobie...tylko w Test Tourze ten hotel osiąga 3 gwiazdki...
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 27.12.11, 21:49
    Hepiku to ze hotel ma 2 czy 3 gwiazdki to nie problem bo relatywnie cena do jakości nie jest zła .Jesli ktoś na kazdą noc zmienia partnea to itotnie nie wiem czy codziennie skłoni byliby zmieniać pościel ale z ręcznikami na pewno nie było problemu. W mojej opinii problem to Test tour a to ze zawyżają kategorie to jeszcze jeden dowod do negatywnej oceny tego biura.Za te utrudnienia zeby chociaż na stronie internetowej"grupowo" przeprosili. Widzę ze teraz mają ofertę samolotową /co dla tego kierunku jest interesującą propozycją/ ale po fatalnych doświadczeniach trudno podjać decyzję a tym bardziej kogoś namawiać do wyboru ich oferty. Trzy lata temu wybrałam Rodos z Grecosa . Były kłopoty z telefonem w pokoju to zaproponowali mi upust 5% w ich przyszłej ofercie / co przy kilkunastu tys. było znaczącą obniżka/. Wpadki test tour to w ich ocenie nie ich wina tylko moj pech.Powiem tak -w mojej opinii hotel tak ale Test tour nie .
  • 27.12.11, 22:00
    Generalnie gwiazdki wprowadzono po to, żeby odróżnić jakość usług:
    * bardzo skromne warunki
    ** skromnie, bez klimatyzacji, mogą być stare pokoje
    *** dobrze, choć bez cudów
    **** bardzo dobrze
    ***** full wypas
    W tym kontekście ktoś oczekujący w hotelu ** wysokiego poziomu usług jest dziwny.
    Ale nawet w hotelu z jedną * klient ma prawo oczekiwać czystości.
    Zawyżanie kategorii hotelu to już ostre przegięcie
  • Gość: kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.11, 23:25
    heliosfaros.hr/introhr.htm
    to jest oficjalna strona hotelu -dalej widnieja 3 gwiazdki...
  • 27.12.11, 23:32
    tiny.pl/hjrt4
    A tu 2 i pół


    Coś mi się zdaje, że co rozsądniejsze biura podrózy daja temu hotelowi ** gwiazdki, żeby uniknąć pozwów o zwrot kasy
  • 28.12.11, 07:27
    kasia napisał(a):

    > to jest oficjalna strona hotelu -dalej widnieja 3 gwiazdki...

    A na stronie Ministerstwa Turystyki-2 gwiazdki
    skan:
    i44.tinypic.com/2nsncdh.jpg
  • 28.12.11, 23:04
    Tu jest JEDYNA opinia o tym hotelu z 2011 roku ( na holidaycheck są najpóźniej z 2010 )

    www.oceniacz.pl/profil/chris911/opinie/hotel/733/arkada/30167
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 29.12.11, 14:36
    Z mojego doświadczenia gwiazdki to jedna sprawa a realia druga. Trzeba przed wyborem bardzo dobrze rozpoznać warunki bo rzeczywistośc moze zakoczyć. Wislok podaje relację miedzy iloscią gwiazdek a tym co za tym stoi .. Ludzie w Arkadzie / hotelu 2 czy 3 gwiazdkowym zaskoczeni brakiem klimatyzacj i nie tylko . W Itace wykupiłam pobyt w hotelu poleconym jako spełniajacym moje wymagania . Hotel Joy Pegasos World 5* , istotnie moc bajerow głownie basen 10 tys m2 ze zjeżdzalniami tylko ze klimatyzacja nie działała 0d 6-14. /w katalogu podane , mogłam mieć pretensje do własnej głupoty ze zaufałam agentce w biurze , ale jak mołam założyć tak sytuację/. W tym hotelu własnie mąz z wnukami mieli przygodę spędzenia 30 min w windzie. Z 8 wyjazdow rodzinnych to były zdecydowanie bardzo drogie a tylko liczylismy dni do wyjazdu. Czego Ci ludzie oczekują w Arkadzie za te pieniądze . Jedzenie monotonne . Ja byłam tam dwa turnusy czerwcowe , nie jem mięsa ale bez problemu komponowałam posiłki codziennie inne . Trudno spełnić oczekiwania jeśli ktoś nakłada na talerz dwa rodzaje mięsa , dwa rodzaje drobiu , dwa rodzaje ryby i jeszcze co jarskiego /czyli z każdego pojemnika / Na deser ciasta, owoce lody/. Może żle rozumiem urozmaicenie czy monotonie posiłkow. W hotelu nie było problemu z windami ale może przed sezonem kiedy obłozenie było może ok30%. Widać ze nie do się obiektywnie ocenić warunkow pobytu .trzeba ryzykować i pojechać albo wybrac inny hotel.
  • 29.12.11, 15:55
    JJ napisał(a):

    > Z mojego doświadczenia gwiazdki to jedna sprawa a realia druga.

    I tak ,i nie ;)
    Gwiazdkowośc w UE jest technicznie ścisle obwarowana.W CRO też,bo ich biurokratycznosc przekracza polskie wyobrażenia.
    W tym kontekscie dziwi mnie osobiscie róznica miedzy ocena Min.Turizmu (2 *) a ocena samej spółki zarządzającej hotelem (3*)
    Dla średnio dociekliwego-wielkośc pokoju,brak klimatyzacji itp itd-jest dostępna bez jakiegoś specjalnego drążenia tematu.
    W całej reszcie moge sie tylko powtórzyć-relacja ceny,do wymagań i oczekiwań.
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 29.12.11, 16:20
    Hepiku wiem ze za głupotę sie płaci ale czy można sobie wyobrazić ,ze hotel 5*w sezonie nie ma klimatyzacji działajacej całą dobę . Takich ja naiwniakow była cała moc . My zgłaszliśmy awarię a oni niby przyjmowali reklamację. Byłam na przegranej bo istotnie w katalogu była tak informacja. Wg wisloka tez 5* gwarantuje klimatyzację, innej opcji wtedy nie brałam pod uwagę . Teraz to skrupulatnie sprawdzam.Dyskutujący forumowicze zrobili odwrotne założenie . W katalogu brak informacji o klimatyazji a mysleli ze na miejscu bedzie inaczej.. Co do gwiazdek w Arkadii myślę,ze orzy 2* nie ma basenu a nawt 2/, szwedzkiego stołu / , codziennie muzyki na żywo , w pokoju telefon i telewizoritp. Co do pokoi to myślę ze są takie przed ale i po remonci
  • Gość: Foxer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.12.11, 16:33
    Jeśli w katalogu brak jest informacji, to oznacza, że takiego wyposażenia lub takiej usługi nie ma.
    Nie nazwałbym tego głupotą. Wygląda mi to na ordynarne naciąganie klientów.
    Hotel ** może mieć basen, tak samo może być szwedzki stół.
    Decydujące znaczenie ma standard pokojów.
  • 29.12.11, 22:11
    Obok gwiazdek trzeba poczytać opinie o hotelu, np. na holidaycheck, thomascook, trivago, bookongcom itd.
    Generalnie jeśli hotel ma poniżej 60% ocen pozytywnych nie ma co ryzykować wczasów z rodziną, chyba że ktoś chce mieć prze... od żony i dzieciaków.
    Między 60 a 80% można zaryzykować, tylko trzeba być przygotowanym na to, że nie ma cudów ( no i oczywiście uprzedzić żonę i dzieci ).
    Powyżej 80% ocen pozytywnych to raczej dobra oferta i pewność dobrych wczasów.
    Raczej, bo nigdy nie ma gwarancji, że np. nie będzie huraganu, pożaru, strajku personelu, itp.
    Liczy się też to, czy negatywne opinie są z tego roku, czy też sprzed kilku lat. Jak w ostatnim sezonie hotel ma pozytywne recenzje, a wcześniej tak nie było, to znaczy, że zmienił się szef
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 29.12.11, 16:43
    To tym bardziej w 5* JPW nie mogłam sie spodziewać apartamentu bez całodobowej klimatyzacji , ale Pani w biurze przy reklamacji pokaze katakog i powie ze widziały gały co brały .
  • 29.12.11, 18:37
    Jotjot-nie bardzo łapię ?
    Gdzie ten 5* hotel bez klimatyzacji(znaczy z klimatyzacja w pewnych godzinach)?
  • 29.12.11, 18:55
    Może sie mylę...z pierwszej wyskakującej stronki:

    Ze strony:
    mfiles.pl/pl/index.php/Kategoryzacja_hoteli
    Kategoryzacja hoteli nie jest pojęciem uniwersalnym - pomiędzy poszczególnymi krajami występują różnice w liczbie gwiazdek przyznawanych hotelom za określony standard (ta sama liczba gwiazdek nie zawsze odpowiada takiemu samemu standardowi hoteli w różnych miejscach na świecie).
     "*" - obiekty o podstawowym standardzie i skromnym wyposażeniu pokoi (zawsze posiadają łazienki). Przeznaczone dla mniej wymagających Klientów.
     "**" - proste obiekty średniej klasy o funkcjonalnych pokojach.
     "***" - dobre hotele średniej klasy oferujące właściwy serwis i miłe, zadbane pokoje. Stanowią najczęściej spotykaną kategorię obiektów w naszej ofercie.
     "****" - komfortowe obiekty o wysokim standardzie usług i zakwaterowania.
     "*****" - luksusowe obiekty o najwyższym standardzie, spełniające wymagania najbardziej wymagających Klientów.
    Akurat żadne konkrety nie wynikają ;)
  • 29.12.11, 22:03
    Hotel ***** bez klimatyzacji to jakiś ponury żart.
    Słyszałem, że Itaka wykupuje najtańsze pokoje w hotelach, tzw. economy, a potem sprzedaje je jako normalne.
    Są hotele w Grecji, które mają takie pokoje w hotelu *****, wyjątkowo perfidna pułapka na turystów ze strony hotelu i biura podróży
    Za coś takiego biuro podróży w Niemczech ma prze..., bo go zjedzą w sądzie. W Polsce jeszcze taki numer przejdzie, np. w tym roku tak oszukano ludzi w pewnym hotelu na Rodos
  • Gość: JJ IP: *.dynamic.chello.pl 29.12.11, 20:04
    Hotel o ktorym piszę to Joy Pegasos World w Turcji wykupiony w Itace/ pobyt chyba trzy lata temu /

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.