• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

na Kretę z Itaką

  • IP: *.adsl.inetia.pl 08.04.11, 19:34
    Chcę się wybrać na Kretę, mam na oku kilka hoteli z Itaki, ale jakoś tak ostatnio natykam się na negatywne opinie o tym biurze (nie tylko odnośnie greckich destynacji). A to zmiany godzin wylotów lub kiepskie godziny, a to zmiany hoteli ni z gruszki ni z pietruszki, a to niekompetencja pracowników. Jeszcze nie podróżowałam z tym biurem, więc proszę o opinie kogoś, kto był z nimi na Krecie - czy były jakieś problemy? Czy po prostu ludzie narzekają, bo tak lubią?
    Edytor zaawansowany
    • 08.04.11, 19:45
      Ludzie narzekają na wszystko, to nic dziwnego :) Parę wątków niżej jest o tym, jak TUI nie zabrało ludzi z hotelu na lotnisko.
      Ja byłem z Itaką na Krecie i w innych miejscach też, było tak jak w katalogu. Zawsze brałem lasta, to nie było czasu na zmianę hotelu czy lotu.
      --
      www.panoramio.com/user/279993

      kolumber.pl/u/voyager747
    • Gość: sava IP: *.e-wro.net.pl 08.04.11, 19:47
      Jeżdżę na wycieczki i latam na wczasy z Itaką od 1996 roku. Wracam zawsze zadowolona. W tym roku lecę na Kretę Creta Palm i do Turcji Babaylon. Pozdrawiam.
      • Gość: Ania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.04.11, 21:25
        Nie ma reguły. Roznie bywa. Ogolnie to prawie wszędzie jest problem z wylotem i powrotem. To są loty czarterowe i mają inne prawa niz loty rejsowe. Jak odprawa jest o czasie to czasem w samolocie czekasz godzine na start. To tak jak latanie tanimi liniami.
        • 08.04.11, 21:41
          e... problemy bywają rzadko, zależy od linii i tego jak biura te loty poustawiały. Może z 3-4 razy miałem opóźnienie na jakieś 50 lotów czarterami.
          --
          www.panoramio.com/user/279993

          kolumber.pl/u/voyager747
        • Gość: shirley IP: *.adsl.inetia.pl 09.04.11, 09:10
          Dzięki wszystkim za odpowiedzi.:)
          Nie chodzi o problemy tupu lot opóźniony o godzinę, bo to pikuś, tylko raczej o akcje typu - wylot miał być rano, a jest wieczorem (co okazuje się znienacka), w związku z czym traci się cały dzień. Albo powrotny odwrotnie - zamiast wieczorem, jest rano, chociaż miało być inaczej.
          No ale chyba rzeczywiście należy wziąć poprawkę na to, że ludzie narzekają na każde biuro.:)
          • 09.04.11, 10:27
            Teraz jak są już ustalone godziny lotów, to raczej nie będą zmieniać, ale nigdy nic nie wiadomo.
            --
            www.panoramio.com/user/279993

            kolumber.pl/u/voyager747
          • 21.06.11, 13:14
            Ja od lat jezdzialam z Neckermannem ale po wtopie, jaka zaliczyli w tym roku...koniec.
            Loty poprzesuwane z porannych na wieczorne (DO) i z wieczornych na przedpoludniowe ( z powrotem) , z czego zabrane 2 dni pobytu.
            Rezerwacja robiona w styczniu na czerwiec , na konkretny hotel (wybierany dlugo) a po wyladowaiu okazuje sie, ze hotel bedzie inny! Zart.
            O rezydencie nie bede nawet wspominac.
            Do tej pory myslalam, ze takie rzeczy to wszedzie, ale nie w Neckermanie.
            Czlowiek uczy sie cale zycie:)

            Z Itaka bylam raz i musze powiedziec , ze nie mam zadnych zastrzezen.

            Wniosek: Skoro i drogie i tansze i zupelnie tanie biuro moze odwalic takie same numery, to po co przeplacac?? :)))

          • Gość: magda IP: *.ip.netia.com.pl 06.07.11, 12:59
            witam, ja chcę podłączyc się do głosów osób, które jeździły z Itaką i były zadowolone do ubiegłego roku:)moja rodzina jeździła przez ostattnie lata z itaką i generlanie było super - nie zaliczamy się też do "narzekaczy", więc jakieś drobne potknięcia były"wliczone w ryzyko". Natomiast to co się się działo w tamtym roku do tej kategorii nie należą - powiem krótko:niezrealizowane punkty programy , problemy z wyegzekwowaniem tego co było w rezerwacji,wyloty o 1 w nocy (co realnie przekładało się na skrócenie czasu pobytu o 1 dzień) plus niekompetentna do bólu pilotka - w przypadku wycieczki "Weekendowe Lisbon Story", ktora nie rozliczyła się z nami z zaliczki pobranej w 1 dniu - a z naszych rachunków wynikało, że sporo pieniążków jej zostało w kieszeni - a na nasze uwagi biuro stwierdziło, ze to w ogóle nie jest problem..Reasumując - w tym roku już z Itaką nigdzie nie jedziemy!!! A szkoda - bo to było fajne biuro - fajne programy, fajne pomysły i kilka naprawdę udanych wycieczek im zawdzięczamy - ale szkoda, ze naszym kosztem rekompensuje sobie ubiegłoroczne i tegoroczne straty..
    • Gość: Ada IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.04.11, 16:27
      Byłam z nimi 10 razy na wakacjach i nigdy nie zdarzyła się wpadka, wszystko jak w katalogu - co nie zmienia faktów, że trafiały się marudy, którym wszystko się nie podobało.
    • 10.04.11, 11:18
      Mnie Itaka odwołała wyjazd 2,5 miesiąca przed wylotem z powodu "zbyt małego zainteresowania imprezą". Oczywiście mieli takie prawo, ale niesmak pozostał i wybrałem inne biuro.
      • Gość: gość IP: *.dynamic.chello.pl 10.04.11, 11:45
        jasne, pewnie miał pusty samolot lecieć tylko z Tobą, a jakiejś Łodzi...
        • 10.04.11, 16:31
          Pewnie ciężko nazbierać Itace skład samolotu w połowie czerwca na tak małą wyspę jak Kreta.
      • Gość: shirley IP: *.adsl.inetia.pl 10.04.11, 16:37
        2,5 miesiąca przed wylotem? Przecież przez ten czas ludzie mogli się jeszcze pozgłaszać, nie każdy kupuje wyjazd z dużym wyprzedzeniem. Dziwne.
        • Gość: gość IP: *.dynamic.chello.pl 10.04.11, 19:06
          przecież to bajki są, a z skąd ten wylot miał być ? ze wsi jakiejś ?
        • 14.04.11, 21:29
          Właśnie bardzo dziwne , nawet w agencji turystycznej się dziwią co się ostatnio dzieje z tą Itaką.
          Rezerwują ostatnie miejsca, a po kilku dniach muszą dzwonić do klientów odwołując imprezę "z powodu małego zainteresowania".
          • Gość: gość IP: *.dynamic.chello.pl 14.04.11, 22:27
            taaak, bardzo to dziwne i bardzo nieprawdopodobne, ale każdy może bajki e necie wypisywać.
            jakieś szczegóły tej nieprawdopodobnej sytuacji ? pewnie nie będzie, to już nie jest dziwne.
            • 14.04.11, 23:02
              Różne biura nie takie numery klientom wykręcały więc nie wiem dlaczego się dziwisz tej sytuacji.
              Prędzej czy póżniej ktoś spotka się z tą sytuacją bo z tego co wiem nie jest to pojedynczy przypadek.
              • Gość: gość IP: *.dynamic.chello.pl 14.04.11, 23:25
                dziwię się, bo sytuacja jest nieprawdopodobna i pewnie zmyślona. Itaka ma najwięcej klientów, wysyła masę turystów i nie wierzę, że odwołali Kretę w czerwcu, po prostu. Z tego co zdążyłem pogooglować to chyba z Katowic, to nie jest raczej możliwe.
    • Gość: shirley IP: *.adsl.inetia.pl 05.05.11, 16:11
      Itaka właśnie zmieniła mi godzinę wylotu z 6.00 na 22.20.
      To chyba będzie mój pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem.:/
      • Gość: shirley IP: *.adsl.inetia.pl 24.05.11, 16:48
        Zwracam honor. Jedyny minus to nocne przeloty, wszystko poza tym było super i tak jak w ofercie. Wyjazd bardzo udany.:)
        • 24.05.11, 17:23
          to super :) cieszymy się, z lotami mieszają strasznie w tym roku.
          --
          www.panoramio.com/user/279993

          kolumber.pl/u/voyager747
          • Gość: shirley IP: *.adsl.inetia.pl 24.05.11, 18:56
            Dzięki, też się cieszę.:)
            I również na tym wyjeździe przekonałam się, że są ludzie, którym wszystko nie pasuje (była taka para), dlatego nie warto za bardzo przejmować się opiniami na forum.:)
            • 24.05.11, 19:34
              Ja to wiem od jakichś 11 lat :)
              --
              www.panoramio.com/user/279993

              kolumber.pl/u/voyager747
    • Gość: toja IP: 217.153.153.* 05.05.11, 16:53
      mnie też zmieniono wylot o 17 godzin później!!!!!!!! Czyli de facto pobyt z obiecanych 8 dni skróci sie do 6!!!! Zaoszczędzą na kilkuset ludziach za ponad cały dzień. Ja mam opcję All Incl. więc to dla mnie duża strata. A oni nie proponują nic w zamian!
      Takie zmiany poza sezonem wyglądają dla mnie na zamierzone i celowe.

      Jeździłam z nimi kilkakrotnie, ale teraz to już chyba ostatni wyjazd.
      • 06.05.11, 06:03
        Ja jeździła z Itaką kilka lat i było super. Do tamtego roku. Cała wycieczka wielka porażka. Dużo rzeczy nie zgodne z umową. Pare osób pisało reklamację wiec pomyślałam , że też napiszę. Najmniej na co liczyłam to słowo przepraszamy postaramy to poprawić na przyszłość. A otrzymałam odpowiedź w stylu : jak się nie podoba to proszę z nami nie jeździć. I że chcę wyłudzić od nich pieniądze.Hmm. Nie pojadę z nimi już i tyle. Widocznie nie zaleźy im na klientach. Biuro Itaka w ostatnich latach zyskało dużo klientów i poczuli się mocni. No i nadal powinni trzymać poziom . A tak to dużo klientów odejdzie od nich.
        --
        1talea
    • Gość: gość IP: *.imp.sosnowiec.pl 20.06.11, 13:40
      Negatywne opinie są zawsze tego się nie pozbędziemy z żadnego forum ja się cieszę ze takie opinie są bo jak coś nie wyjdzie to się wtedy bardzo zaskoczonym nie jest :). Ja wylatuje w Lipcu do Turcji i jedyne co mnie zdenerwowało w Itaka jak na razie oczywiście to jak przemiła Pani z biura zadzwoniła do mnie i powiedziała ze minoł termin zapłaty, więc z wielkim oburzeniem odp jak to przecież Pani miała zadzwonić po czym odp, że ona nic takiego nie mówiła dziwne bo ze mną były jeszcze 3 osoby i wszystkie czekały na telefon więc dalej z oburzeniem powiedziałam proszę nie kłamać nie byłam tam sama mogą to potwierdzić 3 osoby i zapytałam się czy mogę to zapłacić. Może to pierdoła dla niektórych ale jeśli miała ta Pani czas żeby sprawdzić kto nie zapłacił za podróż to dziwne, że nie miała czasu by nas wcześniej powiadomić no ale to już wyjaśnione jest więc zobaczymy jak będzie z odlotem i przylotem. A tu jest ciekawy artykuł www.strefabiznesu.nto.pl/artykul/uokik-biuro-podrozy-itaka-musi-zaplacic-kare-60632.html
    • Gość: marta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.06.11, 14:01
      nie polecam tego biura, w hotelu o różnych standardach pokoi zostaliśmy zakwaterowani w pokojach najgorszych, standard hotelu 5*, otrzymanego pokoju max 3*, oczywiście informacji o tym różnym standardzie brak, dodatkowo wykupiliśmy junior suite, a co otrzymaliśmy to szkoda opowiadać. w przypadku hotelu który miał wszystkie pokoje jednakowe nie mieliśmy problemów. jednak nigdy już nie skorzystam z oferty tego biura.
      • 07.07.11, 23:54
        He:) Ja zawsze mowie-nie wiesz, co to podróz ekstremalna? Jedz z Triada:)
        Ogolnie, nie sadze, zeby Itaka byla gorsza, albo nawet na tym samym poziomie co Triada!


        --
        www.gazeta.pl www.youtube.com/watch?v=uhV4me_k8Y8
    • 08.07.11, 14:04
      Wróciłem właśnie z Krety by Itaka i jak się wydaje - była to moja druga i ostatnia podróż z tym biurem.
      Podstawowa uwaga - na każdym kroku ( w tym i ubiegłym roku to samo...) widać oszczędności, które czynią. Najgorsza pula pokoi, wycieczki organizowane przez najtańszych operatorów, wyeksploatowanymi autobusami, ograniczenia zakresu All Inclusive, oczywiście tradycyjna zmiana godzin przelotów (oczywiście na gorsze...), mili, ale niekompetentni i zestresowani rezydenci itp.... Ilość gwiazdek w hotelu ma tu niewielkie znaczenie.
      Da się odczuć, że starą metodą białoskarpetkowych kupców z bazaru ITAKA stara się przyciąć, co się da. "Tu przyoszczędzimy, tam czagoś nie zapewnimy i jakoś to będzie... tak, żeby klient nic nia wskórał przed sądem w razie czego"
      Ja w każdym razie na przyszłość skłonny jestem zapłacić więcej, ale skorzystać z usług firmy, która nie będzie mi przywoływała wspomnień a'la FWP, czy obóz harcerski. Nie mam ochoty wykłócać się na wakacjach o każdą duperelę... W dobie globalizacji hasło "Dobre, bo polskie" trzeba traktować mniej dosłownie :)
    • 08.07.11, 23:38
      Nie mogę zlego słowa powiedzieć o tym BP.Co prawda zmienili mi hotel na trzy tygodnie przed odlotem, ale na moją korzyść, z hotelu z wyżywieniem BB na HB bez dopłaty na dotatek w atrakcyjniejszym miejscu niż sama zaplanowałam, bo w Rethymno w cichej i spokojnej okolicy niedakeko centrum, gdzie bez problemu dostawałam się do niego busem za 1E bilet.Przygotowując się na wyjazd miałam zaplanowaną podróż co będę zwiedzać,jednak zmiana ta wcale nie pokrzyżowała mi miłych wakacji, bo szybko znalazłam plan awaryjny B i zorganizowałam sobie nie mniej atrakcyjny wypoczynek.Pomogła mi w tym znajomość wiedzy o Krecie jako wyspie i wiem ,że w każdym jej regionie można znaleźć coś ciekawego do obejrzenia
      • 10.07.11, 09:08
        elena1_1 masz rację , że z kazdej sytuacji jest wyjście. Ale jeżeli wybieram sobie hotel w grudniu , wpłacam zaliczkę , czekam parę miesiecy na upragnione wakacje a potem wszystko jest inaczej niż powinno być . Płace wiec wymagam - dlaczego mam jeszcze szukać planu awaryjnego .
        --
        1talea
        • 10.07.11, 15:30
          Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.Wiele osób jeszcze przed wyjazdem narzeka a potem wracają zadowoleni z wakacji.Tylko,że już później nie napiszą na forum przeprosin.Ja zawsze licze tylko na siebie i np żaden rezydent nie jest mi potrzebny,chociaż nie znam języka angielskiego ani niemieckiego,zawsze daję sobie radę, nawet wypożyczenie samochodu nie sprawia trudności,wszystko zalezy od własnej kreatywnosci,a jak ktoś jest nieporadny to najlepiej za nieudane wakacje zlość swą przelewa na BP.Każde biuro podróży ma często jakieś wpadki,nie tylko Itaka.
    • Gość: Jarek IP: *.dynamic.chello.pl 10.07.11, 09:39
      Z Itaką wybieramy się już po raz czwarty na wakacje (wcześniej Turcja i Wyspy Kanaryjskie) i jak do tej pory nie mogliśmy nigdy narzekać.W tym roku przesunięto nam wylot o 3 dni i zmieniono godziny , ale również powrót jest w godzinach póżniejszch więc nic nie tracimy.Wyjeżdżamy pod koniec sierpnia na Kretę...
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.