Dodaj do ulubionych

Heraklion - wylot 5 rano a pokój do 12.00 ...?

IP: *.dynamic.chello.pl 03.09.12, 19:25
Lecimy na Kretę z Grecosem do Aquis Bella Beach. Właśnie zdałam sobie sprawę, że w noc poprzedzającą wylot nie mamy już opłaconego pokoju. Zostaniemy wykwaterowani o 12...
Dopóki nie dostałam odpowiedzi na piśmie nie wierzyłam, że to wogóle możliwe.
Jak można zrobić coś takiego własnym klientom i liczyć, że za rok wrócą ???
Niby wszystko zapisane w umowie, ale w głowie się nie mieści, że nie można wliczyć tej doby w koszty i niech klient odrazu zapłaci ...
paranoja...
Czy to normalna praktyka?
Mieliście tak?
Lecę z 4 latką, trudno mi sobie wyobrazić jak będzie wyglądać noc? Chyba rozłożę koc w recepcji :)) A dziecko będzie głośno płakać :)
K.

Edytor zaawansowany
  • Gość: suprise IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.09.12, 19:36
    Czego sie spodziewasz? Moze jednak oplacisz noc w hotelu?
  • Gość: kasia IP: *.dynamic.chello.pl 03.09.12, 20:24
    Mam nadzieję, że będę MOGŁA dopłacić i korzystać z pokoju, przespać się trochę.
    A co jeśli nie będzie miejsc?

    Jestem bardzo zdziwiona, że biuro podróży - GRECOS pozwala sobie na takie traktowanie klientów. Na sam koniec skazuje ludzi na tułanie się po recepcji do 1.30 w nocy. Jakie wrażenia zostają po takich wakacjach? A dotyczy to wszystkich podróżujących z Heraklionu do Warszawy, nie ważne z jakiego hotelu korzystasz.
    Na pewno nie polece tej firmy nikomu. Właśnie z powodu braku szacunku dla klientów!
    Rozumiem, że można poczekać 3-4 godziny, ale pół doby???? Nocą?

    Można spojrzeć na całą sytuację, że dostaje się pół dnia wakacji gratis ;)

    Ale niech napiszą w ofercie wyraźnie, że pokój opłacony do 12.00, wtedy można się zastanowić, czy taka sytuacja mi odpowiada, ja na pewno nie zdecydowałabym się z małym dzieckiem (bo przecież może nie być miejsc w hotelu) i wybrałabym inną ofertę.

    Nie jeżdżę na wakacje z BP często, to mój 3 raz, ale do tej pory nigdy nie spotkałam się z takim problemem, a zwykle wylatywaliśmy nad ranem.
    K.







  • lee_a 03.09.12, 19:51
    my mieliśmy wylot o 23:55, wykwaterowanie z pokoju o 12:00. Na godzinę (od 17:00 do 18:00 mieliśmy też udostępniony inny pokój z prysznicem aby się odświeżyć (hotel oferował za free). O 21:00 był transfer na lotnisko. Zupełnie nie poczuliśmy problemu z brakiem pokoju. Byliśmy z dwojgiem dzieci (3 i 5 lat). Do końca dnia mieliśmy opaski All Inclusive, korzystaliśmy z basenów itp. U was pozostają jakieś dodatkowe 3-4 godziny, bo pewnie ok. północy będą was wieźli już na lotnisko... Może hotel wam będzie mógł zapewnić jakieś dodatkowe miejsce. U nas niby w teorii była możliwość przedłużenia doby hotelowej (koszt 40 eur) ale w praktyce w hotelu po prostu nie było miejsc i nie można było z tego korzystać. Byliśmy na Kos z TUI.
  • Gość: Milka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.09.12, 22:25
    Dobrze jest zapytać w biurze czy jest mozliwosc juz teraz dokupienia doby hotelowej. Czasem na miejscu nie ma mozliwosci aby dobe przedłużyc.
    Z moich doswiadczeń z biurami dosc czesto zdarzały sie takie sytuacje.
    Na lotnisku w Heraklionie ogolnie jest bałagan i lepiej w ostatniej chwili przejsc przez bramkę niz potem dusić sie w zamknietej hali.
  • Gość: helioso IP: *.3s.pl 03.09.12, 23:11
    A umiesz czytać co podpisujesz?
  • Gość: oli IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.09.12, 10:30
    Wszędzie na świecie doba hotelowa kończy się o 12, więc czemu się dziwisz?

    Pewnie będziecie mogli dokupić dobę hotelową bez problemu ale to pewnie 50-60 euro.

    Też wyjeżdżam z małym dzieckiem (5 lat), i w tym roku miałam podobną sytuację, ale dla nas to nie był problem że musimy tyle godzin czekać. To nie jest aż taka tragedia. A byłam z podobno dobrym biurem bo tui.
  • Gość: kasia IP: *.pwrsa.pl 04.09.12, 10:53
    Przede wszystkim jako klient BP jestem zdziwiona nierzetelnoscia oferty.
    Czemu BP nie wykupuje dodatkowej doby wliczajac w calkowite koszty wycieczki?
    Problemu by nie bylo.
    A tak duzy dyskomfort, zwlaszcza, ze bedzie to juz noc.
    Gdyby biuro dbalo o klienta i swoje dobre imie to wyraznie zaznaczyliby ze moze sie zdazyc brak mozliwosci wykupienia pokoju na ostatnia noc, oraz ze trzeba sie nastawic na dodatkowe koszty lub nocleg pod chmurka (zwlaszcza gdy podrozujesz z maluszkiem)
    Tak czy siak, jak dla mnie PB zle skalkulowalo oferte.
    Ja na pewno nie skorzystam wiecej z ich oferty.
    Przepraszam za brak polskich liter.
    dziekuje za podpowiedz zarezerwowania dodatkowego noclegu juz teraz!
    K.
  • Gość: alojjola IP: *.digitland.pl 04.09.12, 10:54
    Ja tak miałam, leciałam z Eximem, w hotelu dokupiliśmy noc w cenie 20 euro za pokój i po problemie, ludzie lecący do Krakowa już w południe chętnie by się z nami zamienili.
  • Gość: Yulia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.09.12, 11:58
    Ja co roku latam z TUI i nigdy nie miałam lotu rano następnego dnia po wykwaterowaniu, najpóźniej raz miałam w Egipcie wylot około po północy, ale transfer na lotnisko mieliśmy ok. 21, więc było spoko, ale jakbym miała prawie całą noc spędzić jeszcze w hotelu to nie wiem co bym z dziećmi zrobiła, tym bardziej, że w środku sezonu hotel był tak obłożony, że nie było szans na wykupienie dodatkowej doby.
    A kiedy miałaś taki przypadek i w jakim kraju, bo to naprawdę dziwne, że w TUI mieli takie dzikie godziny lotu.
    A to że doba hotelowa kończy się o 12 to jest oczywiste, ale co innego przesiedzieć do wieczora w hotelu mając all inclusive i dostęp do wszystkich obiektów hotelowych, a co innego męczyć się jeszcze prawie cała noc, z tego 2 godziny na lotnisku przed odlotem.
  • pietnacha40 04.09.12, 17:10
    nie rozumiem tej ,ostatnio coraz częściej stosowanej praktyki . Zawsze było tak - pierwszy i ostatni dzień ,to podróż . Opłacało się wczasy na 14 dni ,13 noclegów . W 14 dzień był wylot . Teraz leci się na 14 dni i 12 noclegów . Doba hotelowa do 12 ,to norma ,ale nie jest normą
    ( znaczy zaczyna być ) kończyć turnus we wtorek ,a wylatywać w środę . Noclegi powinny być opłacone do dnia wylotu . No ale tu rządzi ,nie podoba się to w...laj , przyjdą inni . To już drugie takie biuro po Itace .
    --
    [img]http://tiny.pl/hx4sx[/img]
  • rozetkaaa 04.09.12, 18:07
    Mi też zawsze się wydawało, że dobre biuro podróży dba o komfort klienta.
    Wakacje to wyjątkowy czas odpoczynku po ciężkiej pracy... tak w teorii.
    Przecież każdy byłby wkurzony takim traktowaniem, kiedy zostaje na lodzie ostatniego dnia pobytu.
    Bo niby dlaczego ma koczować na recepcji zamiast we własnym pokoju. Przecież ostatni nocleg też można opłacić i wpisać w koszty wycieczki.

    Chyba nie na tym polega wybieranie wycieczki żeby bawić się w oficera śledczego prześwietlającego ofertę pod kątem "jak tu nas chcą wykiwać i na czym" ?!
    Grecos - biuro do du...
  • Gość: Mała IP: *.dynamic.chello.pl 04.09.12, 18:26
    Rzeczywiście coś jest na rzeczy. Itaka w swojej ofercie podaje ośmiodniowy termin pobytu a Easy Travel siedmio. Oferta dotyczy tego samego hotelu i dni wylotu i przylotu. Co ciekawsze, Itaka wylatuje później i wraca wcześniej:(
  • Gość: kasia IP: *.dynamic.chello.pl 04.09.12, 19:38
    Zwykle chyba to jest tak, że turyści wymieniają się turnusami, tzn jedni wylatują tym samolotem, którym przybywają następni turyści, a w przypadku Grecosa nowi goście przylatują już w niedzielę w południe, a starzy koczują w recepcji bo ich samolot jest następnego dnia rano, a ich pokoje są "zajęte" przez nowych lokatorów.
    Wszystko zależy od BP, ale uważam, że są nierzetelni i mają w nosie dobre samopoczucie turystów...
  • Gość: Milka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.09.12, 21:22
    Nam kiedys pracownicy biura powiedzieli ze wylot i przylot jest wiadomy tuz przed. Spowodowane to jest tym ze loty to czartery i nigdy do konca praktycznie nie wiadomo jak beda ustawione. Hotele sa rezerwowane zas duzo wczesniej.
  • Gość: Yulia IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.09.12, 12:00
    Chodziło mi oczywiście o post oli.
  • Gość: Adam IP: *.adsl.inetia.pl 07.09.12, 08:41
    Koszt w tym hotelu przedłużenia do 2 w nocy (o tej jest wyjazd na lotnisko ) to ok 100 euro tyle płaciłem.Ja musiałem zmienić pokój. Godziny wylotów były znane już od 3 miesięcy, więc nie widzę w czym problem.Ciesz się wyjazdem , fajny hotel , dobre jedzenie baseny dla dzieci.
  • Gość: Adam IP: *.adsl.inetia.pl 07.09.12, 08:52
    Przepraszam pomyliłem hotele myślałem o Hotel Aquis Vasia Beach

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.