Dodaj do ulubionych

Kreta Retymno hotel Sentido Pearl Beach

28.06.19, 15:19
Dzień dobry,
czy był ktoś z Państwa w tym hotelu?
Jest bardzo mało opinii na jego temat w necie.
Jedziemy z BP Neckermann - kiedyś wyjazdy z tym BP były na poziomie.
Nie wiem jak jest teraz?
Proszę o każde info.
Dziękuję i pozdr
Edytor zaawansowany
  • ja.s.i.u 28.06.19, 16:02
    Rzeczywiście mało opinii.
    Na www.holidaycheck.de/hi/sentido-pearl-beach/afcd0cc4-1230-3b42-a719-6c4c9aa54da9 masz 699 opinii.
    Na googlach tylko 402
    Na pl.tripadvisor.com masz 675 opinii w tym 130 po polsku. Te nie po polsku przetłumaczy ci translator.

    Nie martw się, to naprawdę bardzo dobry hotel, byłem w sąsiedztwie.
  • vv55 28.06.19, 17:21
    ja.s.i.u na pewno sympatyczny i uprzejmy z Ciebie człowiek, ale niepotrzebnie pouczasz …
    Nie znam j. niemieckiego, a nie polegam na tłumaczu Google.
    Zależy mi na opinii Polaków, a nie Niemców., czy innych obcokrajowców.
    Na tripadv są stare opinie.
    Nie ma więc po co tak się mądrzyć.
    Swoją drogą, dziękuję za zainteresowanie.
  • wislok1 28.06.19, 18:55
    Hotel z polecenim 92% i z przecietna opinii 5,2 na 6 jest dobry i Niemcy sa wymagajacymi turystami, ktorych trudno zrobic w ...

    Wiec, opinie polskich turystow NIC tu nie zmienia
  • ja.s.i.u 28.06.19, 20:37
    Jedną z zasad, jakie stosuję przy wyborze hotelu, jest sprawdzenie na holidaychecku. Wisłok1 ma rację, Niemiec jest wybredny, jeździ czasem dwa, trzy razy w roku na urlop i ma porównanie. Zauważy wszystko i potrafi konkretnie opisać. Translator góglowski tłumaczy na tyle dokładnie, że nie będziesz mieć problemu ze zrozumieniem.

    Na marginesie, przypomniała mi się opinia Polki na temat hotelu, w którym przeżyła fantastyczny urlop, bo jej chłopak poprosił ją o rękę i ustalili przybliżoną datę ślubu. Więcej danych w opinii nie było. No cóż, czasem i tak bywa.

    Jeszcze raz cię zapewniam, będziesz zadowolona. Polski Neckerman bierze pokoje od swojej "niemieckiej matki", a więc nie grozi ci, że będą to najtańsze pokoje (takie jakie kupuje wiele innych biur). Do sutereny nie trafisz.
  • vv55 29.06.19, 12:40
    Dziękuję za info (może nie do końca uzyskałam odp na temat hotelu, ale dzięki).
    Na wczasy również jezdzimy 2-3-4/rok, nie tylko Niemiec tak jeździ :))
    Fajnie, że zarówno ty ja.s.i.u jak i wislok1 macie domniemane opinie na temat tego hotelu.
    I macie rację, jeżeli chodzi o BP.
    Właśnie bardzo często jadąc z innymi biurami można było spotkać się z sytuacją, że hotel oczywiście OK, opinie tez były w porządku (zwłaszcza z Wlk Brytanii), a przyjeżdżając na miejsce okazało się, że otrzymujesz.... te gorsze pokoje.
    Domyślam się, że Wy akurat piszecie z zagranicy.
    Chciałoby się w Polsce znać takie BP, żeby mieć pewność tego co się zamawia i za co się płaci.
    Nie mówię tu o hotelach 3* (chociaż europejskie są całkiem w porzo).
    Grecja ma jednak to do siebie, że i hotele 4+* są wielkim rozczarowaniem

    "Jeszcze raz cię zapewniam, będziesz zadowolona. Polski Neckerman bierze pokoje od swojej "niemieckiej matki", a więc nie grozi ci, że będą to najtańsze pokoje (takie jakie kupuje wiele innych biur). Do sutereny nie trafisz."

    I właśnie o to chodzi!!!
    Może dla Anglika mieszkać w suterenie , to całkiem fajnie.
    Ale ...
  • ja.s.i.u 29.06.19, 17:42
    Z Iperiona Beach (o którym mógłbym ci więcej napisać - super hotel) do twojego hotelu jest, sama zobaczysz, niedaleko. Fakt opinia domniemana, ale przecież podczas spacerów widać było, jak to wygląda. W środku nie byłem, ale z zewnątrz nędznością nie pachniało ;-)

    Często, jak mam okazję, rozmawiam na urlopach z innymi osobami, mówiącymi po polsku. Nie twierdzę, że zawsze, ale najczęściej Polacy dostają te pokoje, które wykupiło biuro, organizujące wyjazd, a wiele polskich biur stara się jak najkorzystniej skalkulować cenę wycieczki, dlatego dla innych organizatorów często zostają te droższe pokoje. Tak mi tłumaczyli w jednym z hoteli, że od początku pokoje są przydzielane z puli, którą zarezerwowało biuro. Czasem masz szczęście o dostaniesz lepszy pokój. Przy słabym obłożeniu, po sezonie, opłaci się wyłączyć jakąś część hotelu, zrobić tam jakiś remont i wówczas goście mają szansę na coś lepszego, niż wykupiło dla nich biuro organizujące urlop.

    Pozdrowienia!
  • vv55 29.06.19, 17:56
    Dzięki ja.s.i.u
    no właśnie!
    Nie jestem ten gorszy sort, żeby otrzymać gorszy pokój.
    Oczywiście jest prawnik, reklamacja etc
    Ale przecież po to płacimy duuuuże pieniądze, aby wypoczynek był relaksem.
    W razie co!... kancelaria będzie miała dodatkowe zadanie.

    No ale ok.
    To już nie Twój problem :))

    Pozdr :)
  • wislok1 29.06.19, 20:00
    No, ale co to za urlop, jak ma sie nerwy kaputt, a potem chodzi sie do adwokata...
  • vv55 29.06.19, 22:19
    Masz rację.
    Ale nie chodzi się do adwokata.
    To już adwokat/kancelaria sam działa.

    Niestety nie ma się żadnej pewności przy wykupywaniu.
    Dlatego lepiej korzystać z ... pewniejszych BP.

    Chociaż do końca też nic nie wiadomo.

    Po przyjeździe będę mieć więcej wiedzy
  • ja.s.i.u 29.06.19, 21:41
    vv55, to nie jest tak.

    Kupujesz usługę. Jeśli będziesz nalegać, hotel może twojemu prawnikowi przedstawić umowę z firmą, która wysłała cię na urlop. I będzie w tej umowie stało, jakie warunki firma dla ciebie kupiła. Nie wygrasz nic. Dostajesz to, co zgodnie z umową ci się należy. To nie hotel przydziela "gorsze pokoje". One są przydzielone przez system nie dla konkretnego gościa, tylko dla tego, kto za pokój zapłacił.

    Firmy takie, jak Neckermann (a jest stowarzyszony z innymi firmami, np. Thomas Cook, Bucher, Air Marin) mają umowę w ten sposób, że na cały sezon zamawiają całe piętra hotelu. Firmy na I czy na R zamawiają poszczególne pokoje. Dlatego trafiasz do pokoju, jaki jest do dyspozycji organizatora urlopu. To kogo chcesz pozwać za gorszy pokój?

    Duże pieniądze - zgoda, ale czy one są też dla hotelu, czy tylko dla organizatora, który skubie, jak może.
  • wislok1 30.06.19, 18:23
    Dokladnie, tak to jest

    I adwokat moze tylko wygrac, jak sie UDOWODNI zlamanie umowy na swiadczenia

    Chodzi o konkrety, typu pokoj nie mial funkcjonujacej indywidualnie sterowanej klimatyzacji, a w umowie bylozagwarantowane, ze jest i dziala
  • wislok1 29.06.19, 19:59
    Potwierdzam, tak to niestety jest...

    Generalnie niektore polskie biura szukaja maksymalizacji zyskow i licza na to, ze klient nie bedzie protestowal...
    Te w sieci miedzynardowej,np. TUI czy Neckermann negocjuja pokoje dla wszystkich swoich klientow, bez podzialu na gorszych i lepszch
  • dodekanezowiec 29.06.19, 20:43
    Wislok nie zgadzam się. Itaka ma często drożej i lepiej niż TUI.
  • wislok1 30.06.19, 18:10
    Drozej tak

    Czy lepiej nie wiem, nie skusilem sie, bo jest drozej, a TUI jest pewne
  • ktos_z_kosmosu 29.06.19, 21:38
    wislok1 napisał:

    > Te w sieci miedzynardowej,np. TUI czy Neckermann negocjuja pokoje dla wszystkic
    > h swoich klientow, bez podzialu na gorszych i lepszch

    Akurat te dwa biura nie.
    Względem pokoi, oni przedstawiają opcje do wyboru. Pokoje mają podzielone na, przykładowo w zależności od oferty hotelu, z widokiem, bocznym widokiem, standard, tzw. ekonomiczne, a też i dzielą pokoje na metraż i ilość pomieszczeń.
    Neckermann od lat tak działał i jeśli pytająca pani wykupiła sobie pokój z widokiem, to problemów nie powinna mieć. Jeśli wykupiła ekonomiczny, lub standard, to gwarancji nie ma, że nie trafi do przyziemia z wyjściem na taras od strony ogrodu, a w rzeczywistości na podeschnięte rośliny, a podeschnięte, bo ogród usytuowany jest między budynkami, ma kiepski przewiew i panują tam temperatury powyżej 40.
  • wislok1 30.06.19, 18:18
    To nie jest podzial na lepszych i gorszych, tylko daje sie mozliwosc wyboru i oczywiscie cena jest od tego uzalezniona
    Chozilo mi o cos innego

    Co innego, gdyby jedno biuro wykupilo ODNOWIONE pokoje, a drugie nie
    I to drugie by o tym NIE poinformowalo

    A nastepnie to drugie by przedstawilo swoja oferte jako tansza superokazyjna

    Albo nieuczciwe biuro by wykupilo pokoje w suterenie, ale by o tym klientow nie poinformowalo, piszac tylko, ze sa to pokoje bez widoku na morze, a samo hotel ma *****, wiec domyslnie jest boski....
  • vv55 29.06.19, 22:22
    "Jedną z zasad, jakie stosuję przy wyborze hotelu, jest sprawdzenie na holidaychecku"

    W Polsce HolidayCheck już nie działa :P

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka