Dodaj do ulubionych

KOS - Kipriotis Village

IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 17.06.02, 06:58
zastanawiam się nad wyjazdem tygodniowym na KOS, do hotelu 4* Kipriotis
Village, w miejscowości Psalidi (4 km od miasta Kos), cena za tydzień wydaje
się być ok. 629euro - z dwoma posiłkami.

czy był ktoś w tym hotelu? czy warto jechać na KOS? co warto zobaczyć? czy są
jakieś fajne knajpki, gdzie toczy się życie nocne?
Edytor zaawansowany
  • 17.06.02, 08:58
    b. ciekawa mała wyspa, warta uwagi, blisko Turcja, Rodos, wulkan Nyssyross
    wszystko polecam bo warto , zajzyj na atek z chyba kwietnia Kos - wasze opinie
    było tam trochę na ten temat
  • Gość: Polo IP: 62.233.164.* 02.07.02, 14:50
    Jesli zalezy Ci na zyciu nocnym, to raczej wybierz hotel blizej centrum.
    Mieszkalem w tym hotelu przez tydzien. Bardzo sympatyczne apartamenty. Jednak
    atomsfera bardzo "niemiecka". Duzo grubasow lezy tylko przy basenach.
    A wiec jesli odleglosc do centrum oraz sasiedzi nie przerazaja Cie to jedz.
    Aha! Plaza kolo hotelu fatalna!
  • 03.07.02, 10:34
    zgodnie z opisem w katalogu do miasta Kos jest 4 km, więc myślę, że taxi nie
    będzie zbyt drogie ? mam jeszcze pytanko, czy faktycznie plaża jest żwirowa i
    potrzebne jest obuwie kąpielowe ? jakie jest wyżywienie w tym hotelu ?
    czy wymajmowałeś auto, ile to kosztuje, w jakiej wypożyczalni? ile kosztuje
    taxi z hotelu do miasta Kos ?
  • Gość: Polo IP: 212.244.81.* 03.07.02, 10:58
    Taxi nie jest drogie i jest rowniez autobusowy przystanek zaraz obok hotelu.
    Plaza jest zwirowo-kamienista i lepiej korzystac z plazy Lambi (druga strona
    miasta) - jakies 5-6 km. Samochod wynajmowalem na 3 dni w Avis, ale raczej nie
    jest to tania firma. 3 dni - ok 500 PLN za samochod klasy A. W innych
    wypozyczalniach bedzie 100 PLN taniej, ale musisz uwazac na sprawnosc samochodu
    oraz co jest wliczone (ubezpieczenia przede wszystkim). Jak masz jakies inne
    pytania, to pisz...
  • Gość: Polo IP: 212.244.81.* 03.07.02, 11:02
    Zapomnialem napisac o wyzywieniu. Jest tam bufet, ale z przewaga serow i wedlin
    (korzystalem tylko ze sniadan). Praktycznie nie ma zieleniny ani owocow!
    Najgorsze, ze sala jest troche za mala w stosunku do wielkosci hotelu, wiec
    oprocz godzinnych wczesno-rannych jest straszny tlok i czasem trudno o wolny
    stolik. Jeszcze o plazy: raczej trzeba uzywac obuwia do kapieli!
  • 03.07.02, 14:16
    mam jeszcze pytanie
    - co warto zobaczyć na wyspie, a jakich miejsc raczej nie należy zwiedzać?
    czy obok hotelu są jakieś sklepy i tawerny, i jakie są ceny ?
    czy warto pojechać na jakieś wycieczki organizowane przez biuro ?

    Na początku myślałem o Kardamenie na Kos, ale ta miejscowość jest za daleko od
    miasta Kos, więc wybrałem Psalidi. mam nadzieje, że życie nocne w Kos jest OK.
    chodzi mi o jakieś fajne knajpki, gdzie można posiedzieć

    myślałem też o wyjeździe na Krete, ale tam jest chyba zbyt dużo polaków, więc
    wybrałem Kos.
  • Gość: Polo IP: *.punkt.pl / 10.10.10.* / *.punkt.pl 04.07.02, 13:43
    Na samej wyspie niewiele jest do zobaczenia. Ale w poblizu sa ciekawe wysepki.
    Nissyros - z wygaslym wulkanem, Kalymnos - fajna atmosfera, malo turystow i
    mile knajpki do posiedzenia. Jak masz duzo czasu, to mozna poplynac na Samos,
    ale raczej z noclegiem. W miescie Kos jest duzo pubow, gdzie mozna bawic sie do
    bialego rana. W tych samych knajpkach przed 22-ga mozna posiedziec i milo
    pogadac. Najwiecej ich znajdziesz kolo portu i przy plazy w centrum "Baywatch".
    W Kardamenie tez mozna sie pobawic, ale tam sa klimaty ze "stadionow
    angielskich"... Kolo hotelu sa ze 2-3 tawerny, ale cen nie pamietam. Rowniez to
    dotyczy sklepow. Dobre warunki do windserfigu nie daleko Psalidi.
  • 04.07.02, 14:00
    Dzięki za informacje!
    jade tylko na 1 tydzien, więc mam nadzieje, że nie będę się nudził.
    mysle o spacerach, leniuchowaniu przy basenie i na plaży.

    jeszcze jedno pytanko - samolot z wawy na kos jest o godz. 5 rano, więc pewnie
    po przylocie trzeba w hotelu trzeba czekać na pokój do godz. 15? czy
    przypadkiem pokoje można otrzymać zaraz po przyjeździe do hotelu ?
  • Gość: Polo IP: *.punkt.pl / 10.10.10.* / *.punkt.pl 04.07.02, 14:06
    Raczej bedziesz czekal do 14-tej. Nie liczylbym na to, ze uda sie wczesniej.
    Natomiast maja calkiem spore patio przed recepcja z barem o raz bar przy
    basenie. Zawsze mozesz tam poczekac. Z lotniska jedzie sie ok 30-40 minut, wiec
    bedziesz szybko w hotelu. Milych wakacji!!!
    PS na basenach jest tloczno, ale sa fajne!
  • 04.07.02, 14:15
    mam nadzieje, że nie rozczaruje się hotelem! lece z TUI.
    wybrałem pokój standardowy, a były jeszcze studia i apartamenty? czy pokoje są
    w budynku głównym , czy też w pawilonach w ogrodzie ?
    czy można w hotelu gdzieś złożyć bagaże i skorzystać z basenu przed
    zakwaterowaniem w pokoju? jak wygląda sprawa z sejfem?
  • Gość: Polo IP: *.provider.pl 05.07.02, 14:49
    Sejf jest za doplata w pokoju. Ja korzystalem z apartamentu dwupokojowego i
    bylem bardzo zadowolony. W sumie urzadzony ze smakiem, co w Grecji zdarza sie
    rzadko. Jesli jedziesz z TUI, to mozesz byc spokojna. Kiedys pracowalem w innym
    biurze podrozy i jest to chyba jedyne biuro, ktoremu bym jeszcze zaufal, jesli
    chodzi o jakosc. Bagaze mozna zlozyc kolo recepcji, ale czy sa bezpieczne to
    tego nie wiem. Mysle, ze grupa bedzie mozna sie dogadac na zlozenie bagazu w
    jednym pokoju. To jest hotel dbajacy o klienta.
  • 05.07.02, 15:06
    wielkie, bardzo wielkie dzieki za wszystkie informacje !
    oczywiscie jade z TUI, bo uwazam, ze jest to najlepsze biuro dzialajace w
    Polsce. Nie jest tam tanio, ale nie lubie dziadostwa. Mam nadzieje, ze spedze
    milo urlop na Kos.
  • Gość: Polo IP: 2.4.STABLE* 06.07.02, 10:59
    Zycze wspanialych wakacji i wielu wrazen na tzw "Bar Street":-))
  • 07.07.02, 23:43
    Polo, czy faktycznie "bar street" jest fajna ??? jakie lokale polecasz ?
    czy w pobliżu hotelu jest jakiś bankomat ?
  • Gość: Polo IP: 213.76.140.* 08.07.02, 16:16
    Bar Street jest fajna, ale do pewnej godziny. Jak na wszystkich takich ulicach
    jest milo do czasu. Potem, gdy wiekszosc jest w upojeniu alkoholowym, lepiej
    sie przeniesc gdzie indziej. Uwazam, ze bary sa troche przyjemniejsze niz te
    nad sama plaza. Ale oczywiscie to kwestia gustu. To co dla mnie jest ok, dla
    Ciebie moze nie byc. Bankomatu kolo hotelu nie przypominam sobie, wiec lepiej
    zawsze wybrac wystarczajaca ilosc w miescie, aby potem nie zmuszac sie do
    dlugiego spaceru.
  • 09.07.02, 14:40
    znam "bar street" z Rodos, tam również nad ranem jest bardzo wesoło! pijane
    dzieci po wpływem narkotyków. jest to bardzo ciekawy widok
  • Gość: Polo IP: *.punkt.pl 10.07.02, 12:57
    Na Rodos tez znam, ale wedlug mnie tam jest spokojniej niz na Kos...:-))
  • 10.07.02, 14:09

    czyli będzie super !!! mam nadzieje, że ceny nie będą zbyt szokujące
    ale na wakacjach, grunt do dobra rozrywka

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.