• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Dzisiejszy Super Express!!!!!! Dodaj do ulubionych

  • IP: 89.174.248.* 21.07.06, 15:23
    Czytaliście dzisiejszy SuperExpress a w nim artykuł o rodzinie która miała
    niewątpliwą przyjemnosc gościć za pośrednictwem BP NECKERMANN w hotelu ALKYON
    BEACH na Korfu!!!!!!!!!!Może ktoś z was tam był i zweryfikuje to co opisują
    ci nieszczęśni wczasowicze????
    Edytor zaawansowany
    • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 21.07.06, 16:50
      Tak to właśnie jest jak się w ogóle nie sprawdza hotelu i nie poznaje specyfiki kraju.

      Hotel ma kategorie C. Słabą prasę w serwisach z ocenami hoteli. Trzeba jednak powiedzieć, że kategoria C to 2-3*.

      Necker niestety przesadza z NNN+. Karygodna była też sprawa z ALL (ale za to z pewnością oddadzą im pieniądze).

      Żenujące jest jednak też to, że ludzie załadowali się do samolotu i polecieli do hotelu klasy C licząc na świetny ALL i królewskie warunki.

      Racje rozstrzygnie tutaj sąd.

      Ja byłem rok temu a Agios Georgios Pagi. Mieszkałem w jednym z dwóch hoteli kategorii B, które tam są. Właśnie dlatego, że wiem czym może grozić kategoria C.

      Alykon wyglądał z zewnątrz bardzo dobrze i na pewno nie staro. Nie wiem jak w środku, ale jest to bliźniaczy hotel Atheny (też C), który w środku wygląda ok i również jest wyceniany na 3,5 tyle że przez AT.

      To, że są tam małe pokoje i słabe jedzenie można bez problemu sprawdzić szukając informacji o hotelu.

      Prawda jest tutaj chyba pośrodku. Ludzie pojechali do słabego hotelu licząc na nie wiadomo co. Z drugiej strony hotel nie zasługuje na więcej niż NNN. Wpadka z ALL jest nieciekawa. Na posiłki świetne w hotelu C nie bardzo można liczyć.

      Pozostaje apelować - ludzie sprawdzajcie gdzie jedziecie i się czegoś uczcie. Czasem chyba lepiej te pieniądze z urlopu na jakąś edukację wydać, byle praktyczną...
      • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 21.07.06, 16:57
        Jeszcze kwestia jedzenia. Śniadania w ofercie są zaznaczone jako "kontynentalne".
        • 21.07.06, 17:00
          Gość portalu: Ocenyhoteli.pl napisał(a):

          > Jeszcze kwestia jedzenia. Śniadania w ofercie są zaznaczone
          jako "kontynentalne".

          na mnie biura podróży wogóle nie zarabiają!;_))))
          • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 21.07.06, 17:03
            Nie ma obowiązku jazdy z biurem. Jeśli ma się trochę czasu to najlepiej sobie zorganizować all samemu.

            Tak swoją drogą to w ogóle te ALL ciekawe, być może zmienili:

            All inclusive: śniadanie kontynentalne, na obiad i kolację wybór z karty. W godz. 16.00.-17.00 kawa, herbata, ciastka. Lody dla dzieci. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godz. 10.30.-23.00.

            Te 10% o których mowa w arcie to jest nie różnica pomiędzy bufetem, a serwowanym jedzonkiem przez kelnerów, a różnica w cenie pomiędzy ALL, a 2 posiłki. Tak dla ścisłości informacji:)
            • 21.07.06, 17:21
              oczywiście, kwestia organizacji i chęci, starzeję się wiec pewnie niebawem z
              biurem!:-)))
              • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 21.07.06, 17:23
                To chyba powinno być na odwrót. Im lat tym więcej i czasu i wiedzy i doświadczenia do wyjazdów na własną rękę. Hmm?:)
                • 21.07.06, 17:26
                  Właśnie u mnie nie, im młodszy, nie zwracam uwagi na warunki, mogę przespać się
                  na dworcu i 7 godz., a i luksusów na razie nie potrzebuję, choć przemieszczanie
                  sie po obcym kraju co dzień gdzie indziej już mnie nie kręci!....

                  objechałem tak Ukrainę, ale to dawne czasy!
                  • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 21.07.06, 17:32
                    Na warunki można zwracać uwagę i jeżdżąc solo i z biurem, ale tak czy siak w końcu jakieś zmęczenie życiowe też człowieka dopada... Tutaj mam na myśli własną organizację itp, co jednak wymaga trochę czasu i wysiłku...
                    • 21.07.06, 17:35
                      zdecydowanie racja. dlatego teraz jedno miejsce. jedna wyspa. i schlus!
      • Gość: nadja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.06, 19:23
        • Gość: nadja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.06, 19:26

          Moze to kwestia przekonania, ze skoro neckermann to niezaleznie od wszystkiego
          bedzie pieknie i kolorowo? nigdy nie lecialam z tym biurem, ale przegladalam
          taki katalog (chyba nazywal sie 'hit' czy jakos tak) i obiekty ktore tam
          znalazlam nie powalaly na kolana. naprawde - rowniez - nie moge sie nadziwic
          jak mozna nie sprawdzic miejsca w ktore sie jedzie? a z tego co widze na
          zdjeciu w internecie, bo artykulu nie czytalam, byla to wycieczka z dziecmi...
          ja wylatuje z narzeczonym 3.08 na Krete, hotel kat. C ale przeczytalam
          absolutnie wszystko co udalo mi sie znalezc w sieci na jego temat i jestem
          spokojna... oczywiscie, ze wszystko powinno byc opisane rzetelnie, ale w koncu
          od czego turysci maja glowy? :)

          n
          • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 21.07.06, 19:34
            Artykuł można przeczytać na internetowych stronach SE.

            Generalnie o ALL poszło i beznadziejne jedzenie. Oczywiście podłączyli też pleśń itd. Tyle, że pewnie zdjęć już nie zrobili (no chyba, że były w wydaniu papierowym).

            Są hotele całkiem fajne C i niestety słabsze. Trzeba dokładnie sprawdzać i tyle. Miło, że jednak niektórzy tak czynią.

            Co do NN to poza hitem (tania oferta) raczej można być spokojnym o ile oczywiście dominuje rozsądek. Ten hotel akurat nie był z Hita, ale za to łatwo go było sprawdzić. W Agios Georgios Pagi jest mało hoteli i dominuje tam Atlas Tours. Necker za to ma fajne hotele w miejscowościach dostępnych generalnie dla obcokrajowców. Niemniej tych informacji ci Państwo by się dowiedzieli, gdyby ruszyli odrobinę głowami przed otwarciem portfela...

            Generalnie zasada jest taka. Chcemy jechać do słabszego hotelu, konieczne jest sprawdzenie. Zresztą każdy hotel trzeba sprawdzić i tyle filozofii;)
    • Gość: Gaja IP: *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl 21.07.06, 23:17
      Witam,
      to nie jedyny taki przypadek w ofercie Neckermanna.
      O ile się zorientowałam wybiera się Pan do Lindos Sunny Village Rodos. W
      katalogu NEC podaje, że ten hotel jest kategorii A ( oficjalna kategoryzacja w
      Grecji nie ma gwiazdek, a wlaśnie symbole literowe - A to 4-5 gwiazdek gdzie
      indziej ). Na oficjalnej stronie informacji turystycznej Rodos hotel ma
      kategorię C !!! - dawny St. Georges). I nie jest to przypadek.
      Można to łatwo sprawdzić, bo obowiązkiem każdego hotelarza w Grecji jest
      umieszczenie informacji w widocznym miejscu ( jest to dokument formatu A 4
      wiszący z reguły koło recepcji ).
      Bardzo często biura postępują w ten sposób, także te renomowane i duże,
      zawyżając celowo kategorię hotelu, licząc na naiwność swoich klientów.
      Lub kwaterują klientów w gorszych obiektach dużych kompleksów hotelowych, gdzie
      są obiekty o wysokim standardzie i o niskim. A biuro świadomie dokonuje
      zamiany.
      I proszę nie wierzyć, że to hotelarze dokonuja zamiany.
      Duży touroperator taki jak Necekrmann zawiera umowę ( i nie na gębę ), i wie za
      co płaci. A hotelarz takiego touroperatora nie śmie oszukać, bo może on zerwać
      umowę i domagać się odszkodowania. Wobec niemieckich klientów taki numer by nie
      przeszedł. Bo za niedociągnięcia się w Niemczech płaci i to nie mało.
      Obowiązuję w Niemczech tabela frankfurcka, a sądy nie bawią się w ceregiele.
      W końcu i my Polacy musimy zacząć walczyć o swoje prawa. Płacimy i mamy prawo
      wymagać.
      Tyle, że jeszcze nie mamy świadomości co się nam należy.
      Jakie są nasze sądy wiadomo. Ale nie można rezygnować, bo to daje przewage
      nieuczciwym praktykom biur podróży. Są one bowiem na razie bezkarne i o tym
      wiedzą.
      Przed sezonem ukazują się co prawda porady w prasie, ale na ogół wprowadzają w
      błąd. Po co kierować skargi np. do Izb turystycznych, skoro nie mają one
      żadnych sankcji wobec nieuczciwych biur. Czy kto słyszał o wykluczeniu z Izby
      za naruszanie praw klienta?!!!
      Skargi należy kierować do Urzedów Marszałków Województwa, które wydają biurom
      zezwolenia na działalność i do sądów.
      Należy tez dążyc do tego, aby treść i ilość skarg była podawana do publicznej
      wiadomośći przez Urzędy Marszałkowskie ( na str www ). Oraz doprowadzić do
      takich zmian w prawie turystycznym, aby Urzędy te musiały wreszcie reagować na
      skargi.
      Na razie wszystko rozpływa się w morzu niebytu.
      A na dziś nie bać się dochodzenia roszczeń sądownie. Niech to potrwa, ale
      przypadki sądowe TP SA dają nadzieję.
    • Gość: gaja IP: *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl 22.07.06, 01:11
      Przepraszam, Sunny Village kat. B !!!
      • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 22.07.06, 08:56
        Bardzo mądry głos Gaja. Przykre tylko, że to na tę chwilę walka z wiatrakami. W końcu lepiej napisać w SE niż trwale coś poprawić:/
        • Gość: r_hojdus IP: 89.174.248.* 22.07.06, 09:20
          Moim skromnym zdaniem nie ma co liczyć na żadne odszkodowania od Biur podróży
          bo są to wobec kwoty "wywalonej" na wczasy jakieś śmieszne pieniądze ta
          tzw.otarcie łez tylko trzeba dokładnie tak jak zrobiła ta rodzina z
          artykułu, "walić" prosto do redakcji jakiejś poczytnej gazety lub zawiadomić
          reporterów programów typu "Uwaga" itp. W ten sposób sprawa zostanie na tyle
          nagłośniona że uchroni masę innych nieszczęśliwców od tego typu przykrości, a
          renoma biura z pewnością też na tym solidnie ucierpi. Pomijam już fakt , że nam
          (tym nabitym w butelkę) też w jakiś sposób ulży i poczujemy satysfakcję większą
          niż gdybyśby "wydarli" te 10% rekompensaty. A co do Lindos Sunny Village to
          wiem że byl to niegdyś hotel Saint George z nie najlepszą "prasą"gdyż
          przeczytałam o tym kompleksie wszystko co było do przeczytania i obejrzenia i
          nawet to że jest to kat.B mnie specjalnie nie przeszkadza (cóż znaczy jakaś
          literka) ale jeśli na miejscu zastanę:brud, grzyb, niejadalne jedzenie i do
          plaży będę szła dalej niż jest to napisane w katalogu........to się tak
          wścieknę że nie będę czekała do powrotu lecz już na miejscu zrobię wszystko co
          można aby mój urlop nie okazał się koszmarem.
    • Gość: Rezydent z Korfu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.07.06, 10:13
      Jak mazna tak zepsuc opinie temu"poczciwemu" 2* hotelowi.Znam ten objekt i
      uwazam,ze przy uczciwie podanej ofercie klienci moga byc
      zadowoleni.Kategoryzacja Nackermana jest niejasna i tak na dobra sprawe nie
      wiadomo z czego wynika.Nigdy nie bylo w tym hotelu opcji All inclusive.Mialem
      kilka lat temu klientow przez caly sezon i wszyscy byli zadowoleni.Moja
      kategoryzacja tego hotelu to:zakwaterowanie- 2*; wyzywienie-3*;polozenie-
      5*.Jest ona wiec w pewnym sensie zbiezna z Nackermanem ale uczciwie
      podana.Wspolczuje tym klientom,ze zostali wprowadzeni w blad i nie skorzystali
      w pelni z urokow Korfu i zatoki Agios Georgios.No coz wyjazdy z hurtowniami
      turystycznymi nie zawsze sa udane(jak zakupy w hipermarkecie typu
      Tesco,Castoramia itp).Pozdrawiam wszystkich milosnikow Korfu
      • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 22.07.06, 11:02
        Pozostaje się tu zgodzić z rezydentem, bo dokładnie tak samo wyceniłbym ten hotel. Jest to skromny grecki hotel i nikt tego nie ukrywa. Nie wiem, czy jedzenie na 3* zasluguje, bo nie próbowałem. Aczkolwiek ludzie z Atheny twierdzą, że mieli przyzwoite bez rewelacji. Więc by to pasowało.

        Zaszła jakaś pomyłka z tym all i lepiej dla Neckera będzie to poprawić. Co do wielkich wysyłalni to nie do końca się zgodze. Wiadomo, że lepsze są biura wyspecjalizowane i zawsze będą, ale biura duże oferują często obiekty o jakich mogą tylko pomarzyć biura małe (szczególnie lokacje mam na myśli).

        Nie zmienia to faktu, że Necker pozycyzje na Korfu ma słabszą niż chociażby AT i tak naprawdę z Neckerem warto tam jechać jeśli pobyt ma być w stolicy (w mojej ocenie).

        Urlop może być udany i z małym i dużym biurem. Trzeba jednak wiedzieć co się kupuje. Jak ze wszystkim.
        • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 22.07.06, 11:07
          Btw. r_hojdus jak z tym Twoim firstem? Bo się w końcu nie pochwaliłaś jak się sprawa skończyła? Hmm?:)
          • Gość: r_hojdus IP: 89.174.248.* 22.07.06, 18:01
            Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak, że przelałam wyliczoną przeze mnie
            należność i oczekuję na bilety lub jakieś informacje ze strony Neckermanna. Na
            pewno napiszę co dalej:D
            • Gość: r_hojdus IP: 89.174.248.* 25.07.06, 10:12
              Dziś otrzymałam telefon z Neckermanna, że muszę dopłacić 180PLN(18.08. wylot a
              ja wcześniej żadnego piosma nie otrzymałam w zwiazku z tym ubezpieczeniem),
              gdyż nie policzyli mi ubezpieczenia. Jak to możliwe???????????Można by sądzić
              że to może kwota niewielka ale po uprzednich podwyżkach(chodzi o wzrost opłaty
              paliwowej)jakie zafundował mi Neckermann chyba go sobie odpuszczę na przyszły
              rok a już Z PEWNOŚCIA nie skorzystam z oferty FIRST MINUTE. Zero poszanowania
              dla klienta, liczy się tylko kasa i nic poza tym.
        • Gość: Rezydent z Korfu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.07.06, 11:25
          Hotel Athena nie jest czescia Alkyona zas wyzywienie w Athenie jest lepsze niz
          w Alkyonie.Standard pokoi w Athenie tez jest nieporownywalnie wyzszy(moja ocena
          3*+).Prawda jest taka,ze N ma slaba oferte na Korfu.
          • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 22.07.06, 11:49
            Necker ma kilka ciekawych obiektów na Korfu z własną organizacją. Np w Paleokastritsie i w Kerkirze.

            Dużo ciekawych obiektów jest też w przypadku indywidualnego zakupu hotelu i indywidualnego dolotu. Po prostu nie mamy wtedy opieki rezydenta. Są to w większości hotele lepsze i przez to droższe (ale można też znaleźć w całkiem przyzwoitej cenie jeśli ktoś chce zapłacić mniej).

            Jadąc na Korfu gdzie indziej niż stolica warto w pierwszej kolejności sprawdzić Atlas Tours. Jeśli oferta AT nie podejdzie to polecałbym jednak Neckera, bo można tam znaleźć i różne obiekty i różne miejscowości. Trzeba tylko sprawdzać gdzie się jedzie...

            Polski Necker to bdb dobre biuro podróży dla świadomych turystów. Jeśli ktoś chce wszystkiego w trybie "automatik" to dobrze jest sprawdzić hotel. Reszta będzie ok. Są jednak tutaj słabsi niż odpowiednik niemiecki i tyle...

            • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 22.07.06, 22:17
              r_hojdus, ale pytałaś gdziekolwiek o tę sytuację? Bo jak zostawiłaś własnemu biegowi to różnie być może...
              • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 25.07.06, 10:41
                >Dziś otrzymałam telefon z Neckermanna, że muszę dopłacić 180PLN(18.08. wylot a
                >ja wcześniej żadnego piosma nie otrzymałam w zwiazku z tym ubezpieczeniem),
                >gdyż nie policzyli mi ubezpieczenia. Jak to możliwe???????????Można by sądzić
                >że to może kwota niewielka ale po uprzednich podwyżkach(chodzi o wzrost opłaty
                >paliwowej)jakie zafundował mi Neckermann chyba go sobie odpuszczę na przyszły
                >rok a już Z PEWNOŚCIA nie skorzystam z oferty FIRST MINUTE. Zero poszanowania
                >dla klienta, liczy się tylko kasa i nic poza tym.

                R_Hojdus przede wszystkim się uspokój. Popełniasz co chwila jakiś bład i obwniasz o wszystko biuro. Zacznijmy od tego, że ubezpieczenie jest O B O W I Ą Z K O W E. Powinno zostać doliczone podczas wykupu oferty. Powinien je doliczyć Twój A G E N T.

                Najprawdopodobniej stało się tak, że Twój Agent nie doliczył tego ubezpieczenia do kosztów wyjazdu. Popełnił błąd, a musiał je doliczyć, bo to jest OBOWIĄZKOWE!!!

                Necker Cię nie oszukuje, rozumiesz to?!

                Było pewno tak, że Agent nie doliczył. Necker uznał, że Ty dopłacisz ubezpieczenie przy dopłacie zaliczki (mogli tak pomyśleć, czemu nie). Jako, że nie dopłaciłaś to Cię nie poinformowali.

                Idź teraz z umową zgłoszenia do agenta i całą złość przelej na niego. Bo gdyby Necker miał by traktować Ciebie tak jak Ty traktujesz jego to powiedziałby Ci coś dosadnego, co też byłoby prawdą.

                Wybacz ostry ton, ale poradziłem Ci dokładnie co masz zrobić. Nie wyjaśniłaś sprawy i jedziesz na Neckera dalej. Ja jestem z tych "popranych" ludzi którym zależy na jasnych faktach i bardzo mi zależy na karceniu tych co trzeba i chwaleniu również zasłużenie. Zależy mi, bo to jedyny sposób na normalność w rynku turystycznym, której w Polsce wciąż brak.

                Po co ktoś ma się starać jakkolwiek jak dostanie kopa tak samo jak by się nie starał, hmmm?

                Idź ze sprawą do agenta. Jeśli Twoja umowa zgłoszenia nie ma ujętego kosztu ubezpieczenia to zjedź go na całego. Jeśli ma to w takim razie nie mamy o czym mówić.

                Zakładam, że nie ma. Necker nie sugeruje się Twoją umową zgloszenia tylko kosztem ogólnym wyjazdu. Umowa zgloszenia ma nikłe znaczenie. Liczą się dowody wpłaty i dokumenty podróży, które dostaniesz do domu.

                Rozumiesz?

                • Gość: Ocenyhoteli.pl IP: *.zvid.net 25.07.06, 10:43
                  >Jako, że nie dopłaciłaś to Cię nie poinformowali.

                  Oczywiście miało być:

                  Jako, że nie dopłaciłaś to Cię poinformowali.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.