Dodaj do ulubionych

Wojskowe domy w Osielsku

  • sant.ander 25.08.04, 22:45
    I bardzo dobrze.
    Dosc duza inwestycja. Pewna, bo wojskowa i sasiedzi beda malo uciazliwi. Jesli
    buduja je dla natowskiej kadry JFTC to moze i jakis autobusik MZK w duzej
    bliskosci bedzie?

    --
    Santander
    --
    Odi profanum vulgus et arceo
  • osielsko 05.09.04, 16:41
    i jakis autobusik MZK w duzej
    > bliskosci bedzie?

    Kiedys byl.Jezdzil kilka razy dziennie z Osiedla Lesnego do bylej siedziby ATR
    w Osielsku.W chwili obecnej jezdzi komunikacja prywatna z Fordonu i z
    centrum.Oblozenie kursow jest b.wysokie, moze wiec MZK dostrzeze interes i
    uruchomi polaczenia autobusowe, tm bardziej, ze sa polaczenia Lesne - gorny
    Myslecinek.
  • grom3 05.09.04, 20:40
    Czy chociaz stawiaja ladne domy czy dziadostwo.
  • coooler1 30.09.04, 22:19
    dzięki inwestycji wojska gmina Osielsko się wzbogaci. Wojskowi będą w gminie
    zostawiać swoje pieniądze.
  • coooler1 13.10.04, 23:44
    Dzięki tej inwestycji wzrośnie prestiż gminy!!!!!!!!!
    p.s. Kiedy zaczynają budować?
    pzdr.
  • sant.ander 07.03.05, 16:31
    miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,2587452.html
    Bloki w Osielsku. Maja byc w okolicach ulicy Ziolowej. 320 mieszkan to ogromna
    inwestycja, w najwiekszych bydgoskich mrowkowcach jest ich okolo 500. Lepiej
    gdyby to wlasnie centrum szkolenia powstalo tu, ale dobre i to. Na pewno
    rozwina sie w poblizu jakies male uslugi, mieszkancy nie straca, a raczej
    zyskaja. Jest moze ktos z tej okolicy, bo chyba juz tam cos powinni powoli budowac.

    Pozdrawiam
    --
    Santander
    --
    Please, think of the kittens
  • sant.ander 07.03.05, 16:32
    Poza tym chyba to nie beda same kawalerki. Ilosc osob mieszkajacych w gminie
    wzrosnie o jakies 10% ;-)

    Pozdrawiam
    --
    Santander
    --
    Please, think of the kittens
  • kleoo 19.04.05, 22:21
    budowa ruszyła i to ostro, widziałam pracujące koparki, są zalane fundamenty, z
    tego co mi wiadomo jest mało czasu na postawienie dudynków, bo wojsko(i ich
    rodziny) ma się w przyszłym roku już tam zakwaterować
  • coooler1 25.04.05, 23:12
    Dzisiaj artykuł w Wyborczej...12 bloków !!
    Fajnie, będą pieniądze dla gminy !!
    pzdr.
  • osielsko 13.08.05, 08:04
    ...juz siegaja III pietra.
    Jezeli tempo prac bedzie postepowac tak jak w tej chwili, na wiosne jest szansa
    oddania osiedla.
  • gitas 17.09.05, 12:59
    Gmina za dużo się nie wzbogaci np. wodę ciągną sobie z Bydgosczy zamiast z
    Żołędowa. Jestem mieszkańcem w pobliżu tej inwestycji i przeraża mnie ogrom
    tego osiedla. Kiedyś w tym zakątku było sielsko-osielsko a za pare miesięcy
    będzie spęd !!!! Już widzę jak będą łazić z psiorami na spacerki po okolicy.
  • sant.ander 02.10.05, 16:25
    Najwieksza tragedia to plan tego osiedla. Bardziej przypomina oboz pracy niz
    osiedle mieszkaniowe. Bloki sa niesamowicie blisko siebie, mimo ze ziemi tam nie
    brakuje. Nie widze zadnego placu centralnego, ani miejsca na mala architekture
    albo plac zabawa. Domy postawiono jak domino. Nie przylozyli sie architekci,
    chyba ze to jakis wojskowy machnal na serwetce :/

    --
    Santander
    --
    Please, think of the kittens
  • sant.ander 30.10.05, 10:22
    Pierwszy etap budowy jest juz bliski zakonczeniu. Mieszkanie na tym osiedlu
    zdecydowanie nie bedzie niczym szczegolnym. Okolica w niczym nie jest lepsza niz
    w Fordonie, budownictwo nawet gorsze i do tego brak porzadnej komunikacji
    miejskiej. Szkoda jeszcze ze architekt nie przewidzial, tak jak to sie robilo za
    dawnych lat, jakiegos sklepu i drobnych uslug wkomponowanych w osiedle.

    --
    Santander
    --
    Please, think of the kittens
  • zacisze1 09.11.05, 17:12
    360 nowych rodzin w Osielsku, to chyba 4-5 mln podatku dochodowego z którego
    35% procent zostanie w gminie.
    Zdaje się, że tak wygląda podział kasy.
    Kwestią pozostaje obowiązek zameldowania mieszkańców.
  • wojtek2000 09.11.05, 22:23
    ja się zamelduję , będę mieszkał na wiosce i będzie mi słoma z butów
    wychodzić :)
  • mamamuminka01 22.11.05, 14:28
    uwazam ze to zaden wstyd mieszkac na wiosce, a juz szczegolnie w tak pieknej
    okolicy, jak osielsko. to wlasnie niejednemu mastowemu "sloma z butow wychodzi".
  • airmax1 22.11.05, 15:58
    no tez uwazam ze niemcz jest swietnie polozony. do centrum 7km i rzut beretem do mysla:>
  • coooler1 22.11.05, 19:11
    macie zdjęcia tych bloków ?
  • osielsko 22.11.05, 19:16
    coooler1 napisał:

    > macie zdjęcia tych bloków ?

    Zapraszamy. Zdjecia nie oddaja uroku... chcialem powiedziec sredniej jakosci
    urody tych blokow:-)
  • sant.ander 22.11.05, 22:58
    Trzeba niestety przyznac, ze urbanistycznie to osiedle Kwatera okupuje najnizsze
    rejestry miernego poziomu :( Wojacy nam sie nie popisali :( Dobrze, ze zbudowano
    to na granicy z Bydgoszcza, a nie gdzies w centrum wsi ;)

    --
    Santander
    --
    Please, think of the kittens
  • mamamuminka01 23.11.05, 09:32
    pewnie tak, choc trudno mi sie wypowiedziec, bo stosunkowo nieczesto bywam w
    niemczu
  • osielsko 08.12.05, 09:53
    Oddanie osiedla ma nastapic w lutym 06.
  • sant.ander 08.12.05, 10:59
    Przeciez jeszcze nie zaczeli drugiej 6. blokow. Moze tylko pierwsza polowe oddadza?
    --
    Santander
    --
    Please, think of the kittens
  • osielsko 16.12.05, 07:28
    sant.ander napisał:

    > Przeciez jeszcze nie zaczeli drugiej 6. blokow. Moze tylko pierwsza polowe
    odda
    > dza?

    Sprawa dotyczy napewno 1 czesci.
    Wczoraj bylem na miejscu budowy. Przyznam, ze inwestycja robi wrazenie i nic
    nie zapowiada, ze bedzie jakis poslizg w realizacji.
  • gitas701 23.06.06, 18:05
    Elita z NATO olała te "przepiękne" bloki i zrezygnowli z zamiszkania w naszej
    gminie. Ale za to juz od lipca będziemy gościć naszych żołnierzyków. Pamiętam
    rok temu z wielką pompą wmurowano kamień węgielny notabene sam minister
    Zemke !!! I po co to było ??? Miemy nadzieje że ci nasi wojacy to ludzie na
    jakimś pozimie nie jakieś sierście po podstawówce co to wojsko im życie
    uratowało.
  • edi281 23.06.06, 22:50
    Blokowisko piękne - ludzi nie widać ...
  • sant.ander 24.06.06, 20:37
    W tych blokach nigdy nie mieli mieszkac zolnierze trenowani w JFTC, dla nich
    bedzie hotel i wynajete mieszkania.
    >>sierście po podstawówce<< niezbyt mile okreslenie, ale pomijajac to, nie
    sadze, zeby tacy dostawali od wojska przydzialowe mieszkania.

    Pozdrawiam

    --
    Santander
    --
    Please, think of the kittens
  • osielsko 07.07.06, 09:20
    Za GP:
    Do końca lipca polscy żołnierze ze swoimi rodzinami wprowadzą się do 160
    mieszkań w nowo wybudowanych blokach w Osielsku.
    W tych blokach do końca lipca zamieszkają bydgoscy żołnierze
    Tomasz Czachorowski
    Nowiutkie mieszkania, średnio 60 metrów kwadratowych każde, z trawnikami i
    parkingami pod blokami. W każdym ładne kafelki i elegancka glazura. Łazienki z
    prysznicami albo wannami. To wszystko czeka na bydgoskich żołnierzy, którzy do
    końca lipca wprowadzą się do "wojskowego" osiedla w Osielsku.

    Poprawiają usterki
    - Właśnie trwa odbiór obiektów - mówi Lech Pocztowski, z bydgoskiego oddziału
    Wojskowej Agencji Mieszkaniowej. - Pozostały jeszcze do naprawy drobne usterki,
    ale myślę, że w ciągu kilku dni wykonawca je usunie i żołnierze będą mogli się
    wprowadzać.
    Bloki wybudowało warszawskie Wojskowe Towarzystwo Budownictwa
    Społecznego "Kwatera", które jest też ich właścicielem.

    - Inwestycję rozpoczęliśmy jeszcze w ubiegłym roku. Teraz wszystko szczęśliwie
    kończymy - mówi Władysław Kawiak z "Kwatery".

    Wbrew różnym pogłoskom, które od kilku tygodni krążą po Osielsku, nie będą w
    nich mieszkać zagraniczni oficerowie NATO. - Oczywiści,e polskie wojsko jest w
    NATO, więc będą to oficerowie paktu, tyle że Polacy. Zgodnie z ustawą o
    zakwaterowaniu sił zbrojnych nie mogliśmy przydzielać mieszkań zagranicznym
    żołnierzom - dodaje Lech Pocztowski.

    Sąsiedzi się cieszą

    Przydział mieszkań nie ograniczał się tylko do mundurowych z jednostek ściśle
    podlegających dowództwu NATO. W mieszkaniach zamieszkają żołnierze z różnych
    bydgoskich jednostek.

    Mieszkańcy Osielska już cieszą się z nowych sąsiadów. - Teraz żaden złodziej
    nie pokusi się na akcje w naszej okolicy. To będzie chyba najbezpieczniejsze
    osiedle w naszej miejscowości - mówi pani Marta Dolatowska, sąsiadka nowych
    bloków.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka