Dodaj do ulubionych

100 post:)

13.10.04, 23:49
No i stuknęła nam setka...
Forum zdecydowanie ożyło!
Jednego wciąż tutaj brakuje.....
Szkoda, że tylko 3 osoby aktywnie udzielają się na forum.
Może jest ktoś z gminy Osielska, któremu nie jest obojętny los jego gminy?
Może czyta nas jeszcze ktoś, kto jednak nie pisze swych opinii
Zapraszam wszystkich czytających te posty do wyrażania swojej opinii na temat
gminy Osielsko w poszczególnych jej wątkach.
pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • coooler1 20.10.04, 23:46
    W niedługim czasie stuknie forum 200 post...
    Fajnie. Forum sie rozwija, a my mówimy co jest dobre a co złe w gminie....tak
    być powinno!
    pozdrawiam
  • kleoo 25.12.04, 16:00
    jestem zaskoczona, ze w ogóle ejst forum Osielska, przez przypadek tu trafiłam
    mieszkam w Osielku od dobrych kilkunatu lat i zaczynam żałować zę się
    przeprowadziłam z Bydgoszczy-_- no ale nie powinnam tego pisać na tym forum^_^''
    pozdrawiam
  • coooler1 25.12.04, 17:30
    Powoli Osielsko staje się małym miastem, przybywa mieszkańców....
    Niedługo z racji liczby ludności zaczną powstawać jakies knajpki, zajazdy , itp.
    Będzie można miło spędzić wolny czas na miejscu...
    pozdr.
  • kleoo 25.12.04, 23:02
    zanim zici się to co piszesz to jeszce trochę czasu zleci, ale pozyjemy zobaczymy:P
    poza tym bardzo lubię czytać Twoje posty coooler1 są takie optymistyczne i
    konkretne^_^
    serdecznie pozdrawiam
  • coooler1 26.12.04, 12:54
    Dzięki Kleoo...
    Ja juz jestem takim optymistą, ale nie zawsze jest to dobre...
    Ale optymistycznie pozdrawiam Ciebie i wszystkich forumowiczów z Gminy Osielska.
    :):):):):):):)
  • coooler1 11.02.05, 13:51
    Pamiętacie obchody święta napisania setnego postu....kiedy to było:P:P:P
    pozdro...
  • vanilia_01 11.02.05, 14:23
    no, no,nie tak dawno... :)
  • vanilia_01 11.02.05, 14:26
    dzieki za pozdrowienia. malo jest juz optymistow na tym globie, dlatego
    coooler1! - zarazaj swym optymizmem wszystkich dookola siebie!
    to jest COS.
  • coooler1 11.02.05, 19:21
    Ja już jestem taki niepoprawny optymista....Na żywo faktycznie zarażam nim
    troche:)))
    Pozdro vanilia 01...i wszyscy pozostali...
  • coooler1 17.04.05, 23:48
    Pamiętam, jakby to było wczoraj:)))))))))))))))))))))

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka