Dodaj do ulubionych

S5 (do znudzenia)

14.06.09, 13:02
Jestem mieszkańcem Żołędowa i zaniepokoiła mnie informacja o zmianie
koncepcji przebiegu obwodnicy (rzekomo ma być bliżej wsi o około 300
metrów). Czy ktoś coś słyszał na ten temat? (wiem, że ten temat już
był przerabiany wielokrotnie, ale jeśli znowu coś się zmieniło to
wywoła to kolejne protesty). Mam podejrzenia, że obecna inicjatywa
jest "nakręcana" przez jednego z właścicieli działek budowlanych i
to on rozpuszcza te plotki, ale niepokój został "zasiany"
Edytor zaawansowany
  • osielsko_skinhead 17.07.09, 23:00
    Co zlego jest w chronieniu 'zabek'?
    Prosciej... wszystko zniszczyc, zdewastowac, bezrozumnie i bezpowrotnie zabic
    dla wlasnej wygody?!

    Bynajmniej, nie jestem przeciwnikiem tej trasy!
    Jestem jednak zwolennikiem spolecznej dyskusji, w tym i z udzialem ekologow
    rowniez!!!
    Pan Prezydent juz dawno zapomnial o czyms takim jak - spoleczna dyskusja,
    dlategoz to ma wiecej przeciwnikow, niz zwolennikow - mimo sporych, pozytywnych
    zmian w szacie Bydgoszczy.
  • d4d_bydg 19.07.09, 22:33
    Nie ma nic złego w chronieniu żabek a mnie jako osobnika
    popierajacego przebieg przez Bydgoszcz ta decyzja cieszy, zwłaszcza
    że lubię przejażdżki rowerowe w lesie przez który ma przebiegac ta
    obwodnica - dodam ze cichym i malowniczym lesie. Szkoda mi tego
    terenu. Poza tym obwodnica nie rozwiąże problemów komunikacyjnych
    zarówno mieszkańców Bydgoszczy jak i Niemcza, Osielska i okolic
  • blue_marianna 20.07.09, 08:03
    mnie również dobija spłycanie tego tematu do przysłowiowych "żabek"..

    powinniśmy dziękować Bogu za ekologów, bo może wydają nam się
    nawiedzeni (tzn mi osobiście nie) ale nasza wyobraznia nie sięga tak
    daleko- jak wyglądałby dziś świat bez ich działań..

    wszystko można zrobić tak by dostosować do ludzkich potrzeb, tylko
    przydałoby się myśleć długofalowo..
  • zamiejscowy1 24.07.09, 09:47
    Chronić przyrodę trzeba czego dowodem są rozwiązania stosowane przy
    budowie dróg jakich na "zachodzie" nawet nie uświadczysz.
    Upłynnienie ruchu to jest ochrona przyrody, parkingi w wyznaczonych
    miejscach na ekspresówkach i autostradach a nie tony śmieci w
    przydrożnych rowach i "miny" w lasach. Tego nie lubią żadne kumaki.
    Przyroda - jak jej pomożemy - da radę. Przy budowanym węźle w B.B.
    żyje sobie bociania rodzina jakieś 10 m od drogi. Czy obwodnica
    pomoże nam żyjącym w jej przyszłym wnętrzu?
    Wjeżdżając w Maksie czy Żołędowie i jadąc do Stryszka zajmie nam to
    15-20 min a nie 45 min przez miasto. Na Błoniu będziemy jeszcze
    szybciej. Nadkładając nawet drogi o połowę spalimy mimo to, mniej
    paliwa. A my ludzie co robimy?? Tylko sie kłócimy odwlekając w
    nieskończoność budowę aż pieniądze popłyną na 3 cz 4 linię metra.
  • volvo7000 03.06.10, 17:02
    Jestem za tym by S5 przechodziła obwodnicą Bydgoszczy. Wam też proponuję
    manifestować za obwodnicą.

    Dlaczego? Zobaczcie jak podzielona została gmina Białe Błota. Ludzie muszą
    kilometry chodzić by przejść z jednej strony drogi na drugą. Głównie problem
    dotyczy mieszkańców wsi Lipniki i Kruszyn Krajeński. Przede wszystkim zawinił
    Urząd Gminy Białe Błota, bo nie wnioskował o uwzględnienie w projektach
    dogodnych rozwiązań dla dróg lokalnych i swoich mieszkańców.
    Argument, że "droga podzieli gminę" jest jak najbardziej prawdziwy!

    --
    *METROPOLIA BYDGOSKA - nie dzieli, a łączy *
    www.bydzia.fora.pl
  • najlepszywero 03.06.10, 20:55
    Sporych zmian - mianowicie gdzie ja pytam (oprócz Wyspy Młyńskiej)
    nie zauważam jakiś sporych zmian - prawie wszędzie zieje
    beznadziejną nudą....
  • najlepszywero 03.06.10, 21:09
    też jestem za obwodnicą, czyli trasą, która przebiega poza miastem i
    o ile to możliwe poza innymi terenami zabudowanymi(omija je a nie
    dzieli na części).
    Myślę, że możemy na najbliższe (lub dalsze) lata zapomnieć o budowie
    takiej trasy (chociażby z powodu na potrzebę przesunięcia środków
    dla terenów objętych powodziami i obsuwiskami). Zgadzam się, że
    ewentualny przebieg trasy przez tereny zamieszkałe musi być dobrze
    przemyślany (żeby nie było takiej sytuacji jak np. w Osielsku, że są
    tylko dwa przejścia dla pieszych przez Szosę Gdańską - trzeba albo
    nadkładać drogi albo ryzykować życiem przechodząc w innych
    miejscach).
  • barttop 04.06.10, 11:07
    Myślę, że nie ma już problemu. Oto cytat z części gospodarczej GW (04.06.2010):
    " Takich opóźniających się inwestycji, na które drogowcy odłożyli miliardy
    złotych z Unii, jest znacznie więcej. Na pewno nie powstanie zgodnie z planem do
    2011 r. droga ekspresowa S5 Nowe Marzy - Bydgoszcz - Cotoń (1,3 mld zł z UE). W
    maju Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) informowała nas, że
    przetarg na jej budowę chce ogłosić w 2012 r.".
    W dalszym ciągu będziemy godzinami tkwić na skrzyżowaniu gdańska/centralna, bo
    nie wiedzieć czemu nikomu nie przyszło do głowy zrobić więcej wyjazdów z
    rozrastających się osiedli niż ten jeden... Więc rano i w południe wszyscy
    grzęzną w długim korku ( lewoskręt centralna/gdańska) Straciłem nadzieję...
  • najlepszywero 04.06.10, 12:31
    Nikt nawet nie pomyślał o rondach, a one prawdopodobnie ułatwiłyby
    życie....
  • zniemcza 10.06.10, 15:09
    barttop napisał:

    > W dalszym ciągu będziemy godzinami tkwić na skrzyżowaniu
    gdańska/centralna, bo
    > nie wiedzieć czemu nikomu nie przyszło do głowy zrobić więcej
    wyjazdów z
    > rozrastających się osiedli niż ten jeden...
    Akurat z Osielska masz 3 zjazdy do Bydgoszczy. Innym problemem jest
    to, że na światłach preferowany jest ruch wschód-zachód, ale to
    oczywiste, bo to ruch wewnątrzbydgoski. Potencjalni wyborcy
    K.Dombrowicza jeżdżą właśnie wschód-zachód, a nie na wylotówkach z
    Bydgoszczy.
  • barttop 13.06.10, 21:54
    Spróbuj wyjechać w godzinach szczytu tymi pozostałymi dwoma bez świateł. Akcja
    raczej ryzykowna, nie mówiąc o tym, że długotrwała. Część zdesperowanych używa
    środkowego pasa jadąc pod prąd, część po prostu wymusza.
    I to jest alternatywa?
    I co ma do tego Dombrowicz? I jaki ruch wewnątrzbydgoski - wschód - zachód?
  • j742 16.08.10, 07:39
    Mają przedłużyć ul. Mickiewicza do Szosy Gdańskiej. Dotychczas przeszkodą miała
    być decyzja o lokalizacji S5. Teraz sprawa jest wyjaśniona i nic nie stoi na
    przeszkodzie aby Mickiewicza włączyć do Szosy Gdańskiej. Tylko kiedy to zrobią.
    Powinniśmy bombardować Gminę aby włączenie nastąpiło jak najszybciej. Ponoć
    grunty są wykupione.
  • j742 16.08.10, 10:10
    Już wiadomo, że na razie Gmina nie ma w planach włączenia ul. Mickiewicza do
    Szosy Gdańskiej. Jedynie jeśli mieszkańcy wystąpią do Gminy z taką propozycją
    Gmina może się tym tematem zająć. Warto by na zebraniu do tego tematu wrócić.
    Wydaje się, że jest to jedyna koncepcja na rozładowanie korków przy włączaniu
    się do Szosy Gdańskiej.
  • barttop 16.08.10, 17:34
    może i metoda ale wyłącznie dla Niemcza
  • fazer5 17.08.10, 21:17
    , a w jaki sposób to włączenie spowoduje rozładowanie korków przy włączaniu się
    do Szosy Gdańskiej? Przecież włączenie się do Szosy Gdańskiej jest trudne z
    powodu dużego ruchu na tej właśnie szosie, a włączenie ul. Mickiewicza tego
    ruchu (na Szosie Gdańskiej) nie zmniejszy, a jedynie spowoduje, że korek będzie
    na ul Mickiewicza, a nie na ul. Jeździeckiej.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka