Dodaj do ulubionych

Xyzal - pytanie

19.05.09, 10:50
Od czwartku synek dostał dodatkowo jeszcze Xyzalw syropie 2x5ml i
odkąd go bierze dostał straszliwej wysypki na całym ciele. Dzisiaj
rano juz mu go nie podałam. Czy któraś z Was miała u swojego dziecka
taki przypadek, czy było to właśnie od tego leku? Proszę o odpowiedź
bo do lekarza idziemy dopiero w poniedziałek, nie ma mozliwośc
wcześniej bo go nie ma i sama nie wiem co robić, dawać czy tak jak
dziś nie. Pozdrawiam
--
Pawełek 09.10.2004 r. moje ukochane słoneczko
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=30034453
Edytor zaawansowany
  • gosia66 19.05.09, 17:18
    Ja podaję xyzal od ponad miesiąca, bez skutków ubocznych :)
    Ta wysypka to może zbieg okoliczności albo alergia na coś innego ??
  • domiangli 19.05.09, 19:41
    Franek bierze xyzal od stycznia zadnych skutkow ubocznych
  • agnieszkaj10 19.05.09, 20:19
    Dzisiaj nie dostał go i skóra o niebo lepsza, więc to chyba jednak
    on....
    --
    Pawełek 09.10.2004 r. moje ukochane słoneczko
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=30034453
  • kasia9699 20.05.09, 10:48
    ma dosyć dużą dawkę, może w tym jest problem. A w jakim wieku jest synek??
  • kasia9699 20.05.09, 10:49
    wiem że to bardzo bezpieczny, dobry i skuteczny lek. U nas się sprawdza.
  • dorek3 20.05.09, 14:25
    Mój też 2 x 5ml (5,5 roku), Po xyzalu nie ma żadnych problemów. Wręcz przeciwnie właśnie dostał zwiekszoną dawkę w związku z wysypką po actitrinie lub bakusiu.
    --
    pozdrawiam
    Dorota i Kuba&Bartek
  • maja4021 20.05.09, 22:21
    ale to nieznaczy ze nie mozna miec wysypki po nim,moj syn czesto
    reaguje jakims dziwnym skutkiem ubocznym przeciez zawsze moze byc 1
    dziecko na 100 ktore bedzie miało jakis problem i moze to własnie to
    dziecko.Jezeli myslisz ze od tego to odstaw i zobaczysz czy napewno:)
    mnie zawsze dziwi ze wypoiwada sie tyle osob ze jej dzieciom nic nie
    jest wiec czemu innemu ma byc ,dziwne

    odstaw i zobaczysz :)
  • maja4021 20.05.09, 22:21
    ale to nieznaczy ze nie mozna miec wysypki po nim,moj syn czesto
    reaguje jakims dziwnym skutkiem ubocznym przeciez zawsze moze byc 1
    dziecko na 100 ktore bedzie miało jakis problem i moze to własnie to
    dziecko.Jezeli myslisz ze od tego to odstaw i zobaczysz czy napewno:)
    mnie zawsze dziwi ze wypoiwada sie tyle osob ze jej dzieciom nic nie
    jest wiec czemu innemu ma byc ,dziwne

    odstaw i zobaczysz :)
  • agnieszkaj10 22.05.09, 07:42
    Pawełek ma 4,5 roku ale wzrostowo i wagoowo to taki 7 latek. Xyzalu
    nie podaję i wysypka zniknęła więc jestem juz na 100% pewna że to po
    nim.
    --
    Pawełek 09.10.2004 r. moje ukochane słoneczko
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=30034453
  • dorek3 22.05.09, 12:57
    No pewnie że ktoś może byc uczulony na jakiś składnik.
    Każdy odpowiada jak wynika z jego doświadczeń. Co z tym zrobi pytający to jego sprawa. Może statystycznie chce ocenić czy to może być to.
    --
    pozdrawiam
    Dorota i Kuba&Bartek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka