Dodaj do ulubionych

Majorka 2011 - Insotel Club Cala Mandia

03.01.11, 20:59
witam - wybieram się do tego hotelu pod koniec czerwca z żonką i 2 dzieci. Chciałbym zapytać o Wasze opinie o nim, proszę napiszcie mi swoje uwagi pozytywne i negatywne.
1. Interesuje mnie szczególnie ten podział hotelu na sektory - jak to faktycznie wygląda ? bo z mapy googleEarth nie mogę się ich doszukać:)) Jak uzyskać najlepszy sektor blisko plaży? a który jest najgorszy? i jak go uniknąć ? :)))))
2. Jakie wycieczki fakultatywne polecacie?
3. Gdzie pojechać samochodem samemu?
4. itd :)))))
pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • owczarekmichal 06.01.11, 17:03
    Witam.
    Szczerze na temat samego hotelu nic konkretnego nie mogę powiedzieć , ale jeśli chodzi o wycieczki organizowane przez jakiekolwiek biuro - to niezbyt to się opłaca. Osobiście polecam kupić jakis dobry przewodnik po Majorce i wypożyczyć samochód i pozwiedzać samemu całą wyspę. Dużo można zaoszczędzić - śniadanie można zrobić sobie na wynos , wiec powinno starczyć na dzień zwiedzania. Choć zawsze można zasmakować lokalnej prawdziwej kuchni Hiszpańskiej , bo to co jest w hotelu to robione jest pod turystów i z hiszpańskimi przysmakami mało ma wspólnego.

    --
    turystyka-for-all.blogspot.com/
  • marrkoo 07.01.11, 12:43
    owczarekmichal napisał:

    > Witam.
    > Szczerze na temat samego hotelu nic konkretnego nie mogę powiedzieć , ale jeśli
    > chodzi o wycieczki organizowane przez jakiekolwiek biuro - to niezbyt to się o
    > płaca. Osobiście polecam kupić jakis dobry przewodnik po Majorce i wypożyczyć s
    > amochód i pozwiedzać samemu całą wyspę. Dużo można zaoszczędzić - śniadanie moż
    > na zrobić sobie na wynos , wiec powinno starczyć na dzień zwiedzania. Choć zaws
    > ze można zasmakować lokalnej prawdziwej kuchni Hiszpańskiej , bo to co jest w h
    > otelu to robione jest pod turystów i z hiszpańskimi przysmakami mało ma wspólne
    > go.
    >
    > --
    > turystyka-for-all.blogspot.com/

    owczarekmichal - dzieki za male info - wlasnie jestem na etapie planowania wycieczek, czesc wezme z diura podrozy a reszte zalatwie indywidualnie biorac wyporzyczajac samochod:)
  • marrkoo 07.01.11, 12:36
    Coś widze, że nic nie widze:)))) czyżby ten hotelik nie byl znany i sami pojedziemy do niego? w takim razie zamieszczam fajny link jaki znalazlem w sieci z podrozy po Majorce, może komus sie przyda:))
    www.podroze.kondi.pl/majorka-fornalutx-f643.html
  • marrkoo 27.01.11, 11:08
    Ponawiam temacik i przesylam kolejna ciekawa stronke z przewodnikiem m.in. po majorce:)
    pl.tixik.com/
    Okazuje sie, ze jest niesamowicie duzo pieknych miejsc na tej wyspie. Ale wracajac do hotelu Insotel Club Cala Mandia to nadal nie wiem jak to jest z tym podzialem na sektory. Moze mi to ktos wyjasnic??
    pozdrawiam
  • ibiza777 27.01.11, 21:24
    Hej. Hotel może i fajny (byłam obok w hotelu Blau Punta Reina Resort), ale po za tymi 2 hotelami tam nic nie ma!!!! Zycie tylko i wyłącznie toczy się w tych hotelach, gdzie jest mnóstwo Niemców. Z naszego hotelu to chodziliśmy na Cala Romantica( widok śliczny, ale dostać się na tą plaże z wózkiem to była masakra).Plaże są bardzo malutkie. Polecam Majorkę bardzo, ale to bardzo (byłam już 5 razy), ale nie to miejsce tam się można zanudzić!!!
    P.s zależy co kto lubi, jeśli lubicie przebywać większość czasu w hotelu, to będzie ok, ale jak lubicie wyjść po za hotel i spacerować po promenadzie gdzie toczy się życie na Majorce to zmieńcie hotel.
  • rafaleczka 28.01.11, 14:52
    Ibiza, mam prośbę polec mi hotel, albo chociaż region Majorki, wybieram sie z dzieckiem 1,5 rocznym, wiec raczej spokojna okolica
    Zależy mi na hotelu przy plaży z łagodnym zejściem, nie wielkim molochu najlepiej, z dobrym jedzeniem i atrakcjami typu baseny dla dzieci, z góry dziękuje za pomoc
  • Gość: Ola IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.11, 20:15
    Spokojna okolica to Can Picafort, byłam i wypoczęłam nieziemsko. Nie ma żadnej dyskoteki, woda w morzu ciepła i czysta, kilkadziesiąt metrów głębokość po kolana. Ewentualnie Alcudia, urocze miasteczko.
  • ibiza777 28.01.11, 20:46
    Hejka. Ja polecam Can Pastilla, blisko lotniska, piękna piaszczysta plaża, idealna dla małych dzieci. Nam nigdy samoloty nie przeszkadzały, wręcz przeciwnie moja córka była zachwycona samolotami. Jest kilka fajnych hoteli
    Hotel Java - itaka
    hotel El cid- rainbow tours
    Rainbow ma jeszcze fajny hotel Orient w miejscowośc Playa de Palma (obok can pastilla).
    Popieram to co napisała Ola, wiele dobrych opini o Alcudii.
    Aha i od razu odrzucaj hotele w Magaluff i El Arenal
  • marrkoo 29.01.11, 11:13
    dzieki za info :) na moje szczescie ja wlasnie specjalnie wybralem ten rejon majorki, poniewaz moje dzieciaki maja juz ponad 11 lat wiec takich problemow nie mam np. z wozkiem:) natomiast zabawowa okolica hotelu mnie nie kreci ponieważ wazny jest dla mnie sam hotel gdzie tylko wypoczywam miedzy wyjazdami albo samochodem po calej wyspie albo na wycieczki fakultatywne. Wiec co dla Ciebie jest wada ... to dla mnie zaleta:) Wazne jest ze hotelik bedzie wypasiony i all incl gold zeby przyzwoity:) i zeby byla przepiekna okolica:) a z tego co piszecie to wlasnie tak jest i to mnie cieszy:))))
    pozdrawiam
  • Gość: Gilma IP: *.dynamic.chello.pl 16.05.11, 22:32
    jak bylam tam 2 lata temu to bylo troche osob z Polski ale nie za wiele, za to sporo pracownikow hotelu bylo z nazego kraju. Bardzo dobry hotel dla rodzin z dziecmi, wspaniala kuchnia
  • marrkoo 22.02.11, 08:34
    odświeżam temat - i mam dodatkowe info dot. budynków tzw Area. Jest ich tam 4 (A,B,C,D) i podobno A jest najlepszy a D najgorszy:) czy ktoś to może potwierdzić?
    - i kolejne pytanie - czy w recepcji jak będę chciał mieszkać np. w Area A - to mam dać jakieś EURO recepcjoniście? czy raczej się nie wygłupiać i po prostu poprosić? bo wiadomo, że to nie Egipt:)))
  • Gość: Gilma IP: *.dynamic.chello.pl 16.05.11, 22:38
    Budynek A jest tam gdzie recepcja , C i D po drugiej stronie ulicy i Ronda, B to chyba budynek prostopadle polozony do budynku A w glownej czesci hotelu.
    Tylko z budynku A jest widok na morze ale hotel nie jest tuz przy plazy bo na Majorce nie ma prywatnych plaz
  • marrkoo 19.05.11, 13:23
    Gilma - dzieki za przydatne info :) pozdrawiam

    Gość portalu: Gilma napisał(a):

    > Budynek A jest tam gdzie recepcja , C i D po drugiej stronie ulicy i Ronda, B t
    > o chyba budynek prostopadle polozony do budynku A w glownej czesci hotelu.
    > Tylko z budynku A jest widok na morze ale hotel nie jest tuz przy plazy bo na M
    > ajorce nie ma prywatnych plaz
  • Gość: Kamil IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.11, 11:46
    Witam,

    Ja o samym hotelu nie pomogę, ale jeśli chodzi o zwiedzanie Majorki - polecam wynająć już w Polsce samochód i samemu zwiedzać.
    Co prawda byliśmy w listopadzie i samochód na 3 dni z paliwem i objechaniem prawie całej wyspy wyniósł nas ok 350 zł
    Zamieszczam link do mapy z naszą trasą.
    maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&msid=204830218403279661374.000478bf36e1700412a8d&ll=39.59299,3.370056&spn=0.901623,2.705383&z=9
    Zdecydowanie bardzo tanio to wychodzi a zwiedzić można wiele z różnymi przewodnikami.

    Jeżeli macie jakieś pytania zapraszam do kontaktu
    ____________________________
    www.gdansk.ostatnieimejsca.pl
    gg. 28093585
  • marrkoo 07.03.11, 12:10
    dzieki za info Kamil - i jeszcze pytanie ma ... dlaczego omineliscie Formentor ? :))
    pozdrawiam
  • Gość: Kamil IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.11, 11:47
    Witam,

    Ja o samym hotelu nie pomogę, ale jeśli chodzi o zwiedzanie Majorki - polecam wynająć już w Polsce samochód i samemu zwiedzać.
    Co prawda byliśmy w listopadzie i samochód na 3 dni z paliwem i objechaniem prawie całej wyspy wyniósł nas ok 350 zł
    Zamieszczam link do mapy z naszą trasą.
    maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&msid=204830218403279661374.000478bf36e1700412a8d&ll=39.59299,3.370056&spn=0.901623,2.705383&z=9
    Zdecydowanie bardzo tanio to wychodzi a zwiedzić można wiele z różnymi przewodnikami.

    Jeżeli macie jakieś pytania zapraszam do kontaktu
    ____________________________
    www.gdansk.ostatniemiejsca.pl
    gg. 28093585
  • Gość: gość IP: *.ssp.dialog.net.pl 10.03.11, 14:29
    Hej,my lecimy do tego hotelu 10 czerwca.Trochę się zmartwiłam,że w okolicy takie pustki:( Czy mógłby ktoś podpowiedzieć czy jest chociaż na miejscu jakaś wypożyczalnia samochodów?
  • marrkoo 11.03.11, 08:29
    Gość portalu: gość napisał(a):

    > Hej,my lecimy do tego hotelu 10 czerwca.Trochę się zmartwiłam,że w okolicy taki
    > e pustki:( Czy mógłby ktoś podpowiedzieć czy jest chociaż na miejscu jakaś wypo
    > życzalnia samochodów?

    No to jak Wy wracacie .. to my wylatujemy:))) Miejsc rozrywkowych to tam na miejscu poza hotelem to nie ma:( ale w hotelu pewnie atrakcji jest duzo:) a co do samochodu to my na pewno wezmiemy go z hotelu wiec dla mnie z tym tematem nie ma problemu:) pozdrowionka
  • Gość: gość IP: *.ssp.dialog.net.pl 11.03.11, 08:32
    Marrkoo, a orientujesz się może jakie są ceny wynajmu samochodu w tym hotelu?
  • marrkoo 11.03.11, 11:47
    Gość portalu: gość napisał(a):

    > Marrkoo, a orientujesz się może jakie są ceny wynajmu samochodu w tym hotelu?

    Niestety nie znam cen ... ale na pewno w hotelu jest drozej :)
  • Gość: maciej IP: *.cust.tele2.se 06.04.11, 18:53
    hej,

    tez zamierzam spedzic 2 tyg. w sierpniu w tym hotelu. poniewaz mam dwojke dzieci musialem wybrac hotel blisko plaskiej plazy z daleka od halasu i zgielku. z wylotem i przylotem do berlina w normalnych godzinach a nie w srodku nocy. wiadomo, wszystkich sie nie zadowoli, zona juz kreci nosem, ze pustkowie i ze duzo niemcow ale gdzie ich w sezonie nie ma. uwazam, ze pobyt tam plus ze trzy wycieczki po wyspie nie pozwola sie nam nudzic.
  • marrkoo 17.04.11, 11:20
    Nie zapominajcie o samochodzie:) Jest dosc tanio a praktycznie cala wyspe mozna zjezdzic w 3 dni:)))) Dodatkowo z tego hotelu, jak sprawdzalem na mapie, do jaskin dojechac mozna na rowerze :))) pozdrawiam

    Gość portalu: maciej napisał(a):

    > hej,
    >
    > tez zamierzam spedzic 2 tyg. w sierpniu w tym hotelu. poniewaz mam dwojke dziec
    > i musialem wybrac hotel blisko plaskiej plazy z daleka od halasu i zgielku. z w
    > ylotem i przylotem do berlina w normalnych godzinach a nie w srodku nocy. wiado
    > mo, wszystkich sie nie zadowoli, zona juz kreci nosem, ze pustkowie i ze duzo n
    > iemcow ale gdzie ich w sezonie nie ma. uwazam, ze pobyt tam plus ze trzy wyciec
    > zki po wyspie nie pozwola sie nam nudzic.
  • ibiza777 17.04.11, 14:57
    Jeśli chodzi o wypożyczalnie to jest ich kilka, akurat tego nie brakuje. My wypożyczaliśmy w naszym hotelu. W jednej wypożyczalni nawet polka pracowała ;-)). A co do jaskiń to co chwilka jeżdzą autobusy.
  • marrkoo 29.04.11, 08:09
    a rowery w hotelu sa platne? i jeszcze mam pytanie, o All Inclusive Gold - co dokladnie a wlasciwie jakie dokladnie napoje sa w tym zestawie? :))) wszystkie alkohole? czy tylko wybrane i jakie? :)))))))))))
  • Gość: monia IP: *.adsl.inetia.pl 05.05.11, 19:40

    ja lece do tego hotelu 1 lipca z 3 dzieci mam nadzieje ze bedzie ok bo kosztuje to majatek ;) brak rozrywek to dla mnie akurat zaleta mam tylko nadzieje ze w tamtejszym supermarkecie mozna kupic pieluchy bo nie mam ochoty wieźc zapasu z Polski :)
  • marrkoo 15.05.11, 22:33
    No to do zobaczenia na Majorce:))
  • Gość: Gilma IP: *.dynamic.chello.pl 16.05.11, 22:29
    z tego co pamietam na przeciwko wejscia do hotelu jest supermarket, na pieluchy nie zwracalam uwagi bo dzieci juz nie pieluchowe ale autobuswem mozna dojechac do miasteczka, w ktorym na prwno pieluchy dostaniecie
  • Gość: monia IP: *.adsl.inetia.pl 24.05.11, 13:21
    dzieki wielkie :)
  • marrkoo 30.05.11, 08:27
    Gość portalu: monia napisał(a):

    > dzieki wielkie :)

    Cala przyjemnosc po naszej stronie:)))

    i dodatkowe info mam: jak jedziecie tam z Itaka to oni maja rezerwacje w blokach (area) A i C :)) wiec to chyba dobra wiadomosc:)
    pozdro
  • Gość: maciej IP: *.cust.tele2.se 05.06.11, 11:56
    hej,
    mam do ciebie pytanie: napisałaś: "chorendalne pieniądze". ile płacisz za taką imprezę dokadnie za ten hotel?
  • Gość: monia IP: *.adsl.inetia.pl 07.06.11, 14:22

    www.itaka.pl/wczasy/hiszpania/majorka/insotel_club_cala_mandia_2201.php
    cena za 2 tygodnie dla dorosłego to na ta chwile niemal 6,7 tys + 3 dzieci (no najmłodsza nie ma 2 lat wiec tu luzik) ja rezerwowałam chyba juz w listopadzie wiec mam ciut taniej ale to i tak jest sporo jesli doliczyc do tego parkingi wymiane euro itd
    wiec mam nadzieje ze beda to dobrze wydane pieniadze
    a tak lece tam z Itaka :)
  • Gość: maciej IP: *.cust.tele2.se 07.06.11, 16:07
    Hej,
    Trudno mówić, że mi ulżyło, ale moje wczasy tez będą drogie. Myślałem, że jakoś wyjątkowo zostałem naciągnięty ale w tym roku niestety takie ceny są. Zresztą co tu dużo mówić: Do Egiptu, czy Tunezji ludzie się boja latać a to podbija cenę. Poza tym czerwiec- sierpień to przecież sezon. Ja za moje wczasy 2+2 w sierpniu zapłacę 18000. Wylot z TUI z Berlina. Dzisiaj zadzwoniłem dla uspokojenia sumienia do polskiego Tuja i za takie wczasy na Majorce z wylotem z Poznania chcą 16000. Drogi ten nasz wypoczynek sie zrobił.....:(
  • Gość: Kori IP: *.tktelekom.pl 07.06.11, 17:56
    "Drogi ten nasz wypoczynek się zrobił" - rozumiem, że piszesz o swojej rodzinie.
    Każdy rezerwuje takie wczasy na jakie go stać, a ceny wczasów.... zawsze można znaleźć jakieś dobre oferty odpowiadające kryteriom jakie się zakłada.
    Ja za Majorkę hotel 3* HB 2 tygodnie zapłaciłam za 2 osoby dorosłe + 1 dziecko łącznie 4500zł (wylot koniec czerwca) a nie 18000zł, ale zapewne jakbym miała takie pieniądze to czemu nie.
    Chociaż w sumie za taką kasę to bym wolała jakiś dalszy, bardziej egzotyczny kierunek.
  • Gość: monia IP: *.adsl.inetia.pl 08.06.11, 15:07
    no wiesz ja z małymi dziecmi na egzotyczny kierunek sie nie pisze na hotel 3 gwiazdkowy tez nie bardzo ( choc wiadomo sa hotele i hotele) a juz na pewno nie na HB, jak kiedys przeliczyłam ile wydałam na dodatkowe jedzenie gdzies, na atrakcje w hotelu które allin. miał wliczone to nie dziekuje bardzo nigdy wiecej :)
    poza tym ceny dla rodziców z 1 dzieckiem sa nizesze bo porównaj sobie cene apartamentu 2 osobowego ( ten hotel to akurat niewiele ponad 4 tys/os) a apartamentu 4 osobowego ( tu osoba dorosła niemal 7 tys jest róznicajednak i to spora
  • marrkoo 08.06.11, 07:52
    ceny sa rozne - u mnie z 2+2, All Gold, hotel 4*, wyjazd z pod domu (przyjezdzaja, dowoza na lotnisko a po powrocie odwoza do domu), Itaka, 2 tygodnie, hotel sam wybralem - wiec dokladnie to co chcialem - cena ok 14.000 (a itaka jakies znizki mi jeszcze dala w bonach) wiec dla mnie calkiem przyzwoita. Skad sie biora te roznice w cenie? Rezerwacje robilem w lutym chyba, oczywiscie w polskim biurze, ktore mam prawie pod domem.
  • Gość: Kori IP: *.tktelekom.pl 08.06.11, 19:03
    Wszystko zależy od tego co kto lubi. Jak komuś odpowiada siedzenie dwa tygodnie w hotelu i jedzenie cięgle w tej samej hotelowej restauracji to rezerwuje wczasu ALl inclusive.
    Dla mnie to jest ograniczenie. Wolę codziennie zjeść coś innego, w różnych miejscach, w różnych miastach...Wyjeżdzam po to by zobaczyć inny kraj, zwiedzić, posmakować różnej kuchni.
    Przyznam jednak racje z tymi cenami dla rodzin z dwójką dzieci. Na jedno dziecko można trafić spore zniżki, ale dla dwójki brakuje takich promocji
  • Gość: agnieszka IP: *.137.broadband5.iol.cz 09.06.11, 10:41
    W ogóle nie trzeba wydawać tylu pieniedzy. Moi rodzice właśnie sa w tym hotelu,nie korzystali z usług biura podrozy, wykupili bilet z Ryanair z Bratysławy do Palmy, transfer z lotniska do hotelu, no i hotel przez agencje w internecie, tydzień z all inclusive gold razem z biletami lot. i transferem kosztował ich wszystkich razem 2500zł (2osoby dorosłe oraz 1dziecko 6let). To wieeeelka roznica, no nie?:-)
  • Gość: maciej IP: *.cust.tele2.se 09.06.11, 18:02
    Ale ja nie narzekam. Stwierdzam tylko fakt. Drogo jest w tym roku.Oczywiscie, że nie trzeba wydawac masy pieniedzy. Pewnie i można skozystać z Grupona i pojechać jeszcze taniej. Ale napiszę ci za co zdecydowałem się zapłacić taką kasę:

    1. wyjazd z Berlina 2 godz. jazdy ze Szczecina dom - lotnisko.
    2. niemiecki Tui lata na Majorkę codziennie dzięki czemu jedziemy kiedy nam się podoba a nie wtedy, kiedy biuro organizuje czarter.
    3. niemiecki Tui daje mi sprawdzoną już nie raz gwarancję, że dostane to za co placę a może i coś miłego extra. Nigdy nie zeszli poniżej oczekiwań.
    4. przebywanie wśród niemieckich turystów może do najprzyjemniejszych nie należy ale wolę już ich towarzystwo od towarzystwa turystów polskich lub nie daj Boże angielskich, narzekających, przeklinających i podpitych.
    3. wylot i przylot o NORMALNEJ, porannej godzinie a nie w środku nocy.
    4. AI - bez tego pewnie i można się obejść, ale nie kiedy masz dzieci. A i ja sobie nie będę oszczędzał na wakacjach tym bardziej,że siedzenie w miejscu przez 2 tyg nie należy do moich ulubionych form spędzania wolnego czasu.
    5. najważniejsze: zadowolenie okopanej w jej ulubionym grajdołku żony i cisza z jej strony - bezcenne.

    Z mojej strony to już wszystko. Życzę wszystkim udanego wypoczynku.
    poz, Maciej
  • Gość: monia IP: *.adsl.inetia.pl 10.06.11, 08:21
    ja lece z itaka z wrocławia wylot w południe przylot w południe, mam opieke rezydenta i opieke medyczna w razie w nie musze szukac tego sama ( mimo ze jestem lekarzem to wole jednak jadac z 3 dzieci miec takie zabezpieczenie)
    nic nie musze organizowac sama, wszystko za mnie załatwia ktos ( nie mam fizycznie na to ani czasu ani ochoty)
    pewnie ze mozna taniej - jakby pojechac stopem pewnie wyszłoby jeszcze taniej ;) ale wole wszystko zlecic jednak firmie która sie na tym zna nawet jesli mam zapłacic majatek zreszta ze wzgaledu na dzieci i ich zdrowie swiadomie wybrałam hiszpanie a nie egipt czy tunezje gdzie zapłaciłabym pewnie 1/3 ceny
  • Gość: monia IP: *.adsl.inetia.pl 18.07.11, 13:19
    to moze raport powakacyjny :)
    hotel - piekny mimo ze ogromny to wydaje sie kameralny, zakwaterowani bylismy w czesci c w apartamencie 4 osobowym na parterze wiec mielismy do dyspozycji ogód z lezakami, czysciutko, wszyscy mili usmiechnieci, pokoje przyzwoite łazienka funkcjonalna
    jedzenie - europejsko amerykanskie - zreszta jest tam polski kucharz :), bary - czesc barmanów albo nie mówi po angielsku albo udaje ze nie mówi ale alkochole jakie sie chce i generalnie kazdy znajdzie cos dla siebie, animacje super szkoda tylko ze dla dzieci nie ma choc jednej osoby która mówi po polsku,
    auta - spokojnie mozna wypozyczyc koszt na tydzien to ok 400 euro koszt na 1 dzien z gps (mapa w jezyku polskim) 71 euro (peugot308)

    supermarket hotelowy bogato wyposazony, niedaleko apteka, mozna jechac do porto cristo koszt taxi w jedna strone to ok 6 euro ale sa autobusy lub kolejka ( ta wiecznie pełna)

    duzy wybór wycieczek fakultatywnych - bogatszy niz w opisie bo mase rzeczy mozna zobaczyc na tzw wycieczkach miedzy hotelowych (ale prowadzonych w jezykach obcych)
    genaralnie nam sie bardzo podobało i dla kogos kto nie jedzie szalec na 40 imprezech co noc jest to idealne urokliwe miejsce na odpoczynek :)
  • Gość: Olek IP: *.49.classcom.pl 04.08.11, 20:16
    Z gruponem lepiej nie ryzykować, no chyba ze ktoś lubi tzw ostrą jazdę. Max tydzien-dwa w dzień dobry tvn czy innym tego typu programie, wypowiadał sie pewna pani na temat grupona i nie jest tak kolorowo jakby się to wydawało.... dobra ide spać, bo w nocy wyjazd na majorkę :)
  • Gość: gość IP: *.dynamic.chello.pl 19.07.11, 17:16
    Ludzie, skąd wy bierzecie te ceny!Za 18 000 to można leciec na Dominikane, Kube czy inny egzotyczny kierunek, ale nie na Majorkę.Ja z niemieckiego biura za 2+2 płacę 10850 za 15 dni All, apartament 4-os, oczywiście Majorka.I zastanawiam sieczy taniej nie mogłam trafić...Itaka starsznie droga , naciaga ludzi i nie jest dla mnie godna zaufania.
  • marrkoo 18.07.11, 17:04
    Bylo SUPER :)
    Oto moje wspomnienia:
    www.youtube.com/watch?v=xEO5t-tcetM&feature=player_embedded

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka