Dodaj do ulubionych

Pobyt testowo promocyjny z biura Holidayexpress

29.02.08, 14:54
Czy ktos z Panstwa był na Teneryfie na zasadzie pobytu testowo
promocyjnego? Czy trzeba w hotelu wpłacić kaucję i w jakiej
wysokości? Jakie ogólne wrazenia?
Edytor zaawansowany
  • Gość: Maciej IP: *.chello.pl 09.04.08, 15:58
    witam, ja tez dostalem taka ofertę i szukam kogos kto może mi
    cokolwiek więcej powiedzieć. czy to nie jest jakas sciema. czy
    Pan/pani sam załatwia bilet lotniczy czy przez nich? Prosze o
    kontakt najlepiej na e-mail: biuro@intergraf.bydgoszcz.pl lub tel.
    606118887
    będe bardzo wdzięczny

    Maciej

  • Gość: Pol IP: *.zwm.osi.pl 09.04.08, 20:57
    "Za darmo jest tylko ser w pułapce na myszy"
  • Gość: oszukany IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.06.10, 16:32
    022-8261270
  • Gość: mary IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.10, 12:09
    Mam pytanie, czy ktoś z Państwa był ostatnio na Teneryfie z tego
    biura??? Jak rzeczywiście jest w przypadku tej firmy? Dziwne jest
    to, że trzeba do nich dźwonić po kilka razy zeby wysłali ankietę,
    zeby potwierdzic czy jakiś mail dotarł. Własnie dowiedziałam się o
    kaucji, o której nikt wczesniej nie wspomniał. Chcemy lecieć w
    sierpniu, ale wolę stracić 450zł(juz wpłacone) niż ZOSTAĆ OSZUKANA.
    TA FIRMA WYDAJE SIĘ JAKAŚ DZIWNA. PROSZĘ O ODPOWIEDŹ
  • Gość: Crazymary18 IP: *.cn.net.pl 17.04.08, 21:25
    nie wiem jak to jest akurat w tej firmie, ale generalnie na takim pobycie
    testowym jest tak , po przybyciu do hotelu , wpłacacie kaucje 200-300euro
    (zwrotna w dniu w wyjazdu)wita was rezydent/przedstawiciel czy kto tam i umawia
    w sie na spotkanie (trwa to od pól dnia do dnia , podczas którego będą wam
    wciskać apartamenty na wyspach kanaryjskich w systemie time-share- spotkanie to
    jest obowiązkowe choć oczywiście nie musicie nic kupować;-) a jak kupicie to
    będą was traktować ciut lepiej -)
  • Gość: Klimat zero IP: *.skynet.net.pl 18.11.08, 02:20
    Oszyści i tyle, odwravcanie kota ogonem, od 4 mcy nie dostałem
    potwierdzenie terminu wyjazdu, UWAGA !!!!!
  • Gość: Hubert IP: *.aster.pl 24.11.08, 12:20
    Kompletna bzdura.Sam korzystalem kiedys z innego biura oferujacego
    podobna oferte.Fakt jeden dzien trzeba poswiecic na wysluchanie
    propozycji oferty zakupu apartamentu na lata,z ktorej
    skorzystalem.Nie ma to nic wspolnego z pozniejszym traktowaniem,tym
    bardziej ze spotkanie jest w polowie pobytu.Hotel wysokiej
    kjlasy,bylem z zona bardzo zadowolony,tylko mozna polecic za tak
    smiesszne pieniadze
  • Gość: Nati IP: *.adsl.inetia.pl 17.12.08, 21:17
    Bylam i jestem bardzo zadowolona, że dalam sie namówić tej Pani, która do mnie
    zadzwonila. Hotele świetne,a jaka atmosfera...aż chcialoby się wrócić. Teraz
    ciesze się, że nie sluchalam rad zazdrosnych znajomych!! Polecam Biuro
    HolidayExpress.
  • bella00 24.02.09, 12:24
    Witam.Dałam się namówić na promocyjną ofertę z biura
    holidayexpress.I mam zamiar polecieć na Teneryfę.Nie zagłębiałam się
    jeszcze w szczegóły,ale to zrobię.Mam nadzieję,że będziemy w
    kontakcie.Odezwij się ,jak będziesz coś ciekawego
    wiedziała.Pozdrawiam Izabela.
  • Gość: piotrek_tu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.03.09, 23:07
    Ja byłem z nimi na Kanarach i w Grecji. Kaucja jest 200 EUR, zwrot
    przy wyjezdzie.
  • Gość: Zniesmaczona.. IP: *.mobile.playmobile.pl 29.04.09, 21:23
    Tak to prawda.Hotele istnieja sa naprawde rewelacyjne a obsługa jest
    wspaniała.Osobiście byłam na Teneryfie z tego biura i jestem zadowolona.Tez
    poczatkowo sie bałam ale nie bylo czego.Kaucja owszem jest-ale zwrotna,
    spodkania też ale nikt nikogo do niczego nie zmusza a odbywa sie to naprawde w
    miłej atmoswerze.Gdybym mogła wyjechałabym jeszcze raz.Nie wypisujcie juz tych
    bzdur-a do tych co je pisza-to wyjedzcie i sprawcdzie-ciekawe czy wtedy
    napiszecie pozytywną opinie.Pozdrawiam ZUZA
  • megi_6 07.05.09, 22:33
    Witam.
    Czytam właśnie posty dotyczące wyjazdu na Teneryfę ,z tego co
    zrozumiałam Pani wróciła i jest zadowolona z pobytu. Ja wybieram się
    w czerwcu z trójką dzieci i po przeczytaniu tylu negatywnych opinii
    nawet na tym forum mam bardzo duże obawy czy to wypali i czy jak
    wpłacę pieniądze firma się nie rozpłynie. Bardzo proszę o jakieś
    informację ,czy nie jest to jakieś oszustwo .Pozdrawiam serdecznie.
  • Gość: wyrolowany IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.09, 22:41
    UWAGA! Ich strona internetowa to LIPA, ma sprawiać wrażenie dużej firmy, ale nie
    zawiera żadnej funkcjonalności. Nie ma adresu firmy, a telefonów nikt nie
    odbiera. Jest podejrzenie, że to zwykli oszuści, prokuratura już zajmuje się ich
    sprawą!
  • Gość: Basia IP: *.elblag.vectranet.pl 20.08.09, 12:29
    Czy mogę prosić o tel .lub fax do nich, bo te z vouchera sa
    nieaktualne.
    basienka@gazeta.pl
  • Gość: marzena IP: *.centertel.pl 15.12.10, 15:17
    WITAM JA TEŻ DOSTAŁAM TAKĄ PROMOCJE, ALE WIDZĘ ŻE TO ŚCIEMA NIE DAM SIĘ NABRAĆ OTO NUMER DO NICH :228261270
  • pray_jah 21.07.09, 13:45
    I ja też dostałam - na razie wpłacamy te 4 i pół stówy, zobaczymy, co dalej...
    Firma istnieje- mieści się przy Kopernika 36 w Warszawie, można się do nich
    dodzwonić, kilka razy rozmawiałam dzisiaj z p. Niewiadomska a propos tych
    voucherów...
    Najwyżej będziemy stopem wracać z Hiszpanii ;)
    ALe miło by było dowiedzieć się więcej...
  • lkow7732 20.08.09, 15:34
    A można prosić telefon do tej Firmy? Bo ja zakupiłem voucher w lutym
    i obecnie nie moge sie dodzwonic na telefon podany w Ofercie?
    Pozdrawiam - Łukasz
  • Gość: Semperius IP: *.legnica.vectranet.pl 27.08.09, 13:14
    Firma ta jest typowym "naganiaczem" m.in. Regency Club na Teneryfie. Nie ma się czego obawiać. Obie firmy są prawdziwe i nie ma tu oszustwa. Pośrednik po prostu dostaje kasę za przysłanie na Teneryfę "jelenia", który być może da zarobić zleceniodawcy np. kupując apartament w ramach timesharingu - stąd "łapanki" klientów i tajemnicze SMS-y.
    Ponieważ bardzo lubię Teneryfę skorzystałem też z takiej oferty. Wiąże się z nią konieczność poświęcenia tam na miejscu nieco ponad pół dnia na uczestniczenie w prezentacji oferty Regency Clubu.
    Do całego wyjazdu mam tylko kilka uwag:
    1. fatalna organizacja w Polsce. Do samego końca nic nie wiadomo. Potwierdzanie dat wyjazdu na kilka dni przed jest dosyć dziwną praktyką. Stąd nie dziwię się wątpliwościom niektórych osób.
    2. warunki na miejscu - poniżej krytyki - "apartament" w którym nas zakwaterowano oscylował wokół poziomu chlewu, a sporo jeżdzę i niejedno już widziałem.
    3. oferta Regency Club jest wręcz zdumiewająca. Wśród gości znakomitą większość stanowią obywatele byłego bloku wschodniego. Najwyraźniej do nich skierowana jest oferta. Liczą tam chyba na to, że ciemniaki nie znają języków obcych i nie sprawdzą np. ile wart jest wciskany im produkt. Przykładowo 25.000 Euro za tydzień w roku za apartament u nich (naprawdę poniżej średniej) to ponad 2x więcej niż wynoszą oferty innych klubów dla Anglików. czy Niemców (o nieporównywalnie wyższym standardze). Trzeba być naprawdę "jeleniem", aby dać się im nabrać i wywalić np. 50.000 Euro za 2 tygodniowy urlop co roku w takich warunkach i otoczeniu )) Klasyczny przykład naciągania frajerów. Ciekawostką jest też, że koszty utrzymania takiej "rewelacji" jest też prawie 2x wyższy niż u konkurencji.

    Wniosek jest prosty - kto chce niech jedzie - kupować u nich nic nie trzeba.

    Pytanie tylko o dobre ceny na bilety lotnicze, bo może się okazać, że w podobnej cenie można znaleźć normalny pobyt w hotelu w lepszej lokalizacji i bez straty dnia na słuchanie bzdet wciskanych przez niezbyt uczciwego "prezentera".
  • Gość: holidayexpress.pl IP: *.centertel.pl 06.02.10, 01:16
    1. "Fatalna organizacja w Polsce" Gdy klien zglasza sie w miar
    wczesnie, jestesmy w stanie dokonac rezerwacj i zaproponiowac
    atrakcyjna cene bitet lotniczego. Gdy klient zglasza termin wyjazdu,
    możemy zaproponoas kazdy termin. Zdarza się i to bardzo często, że
    lepsza cena biletubędzie tydzień wcześniej lub tdzień póżniej.
    Zawsze przedstawiamy kientowi tak możliwość. Czasami jest to
    postrzegane jako zamieszanie, ale robimy to tylko po to aby klient
    zapłacił jak najmniejszą cenę.
    2. Absolutnie nie zgadzam się z Panem, że warunki były mało
    atrakcyjne. Zakwaterowanie jest zawsze w hotelach
    www.regencyresorts.com
    3.Holidayexpress.pl działa w imieniu i na rzecz Regency Resors.
    Pragnie aby goście którzy pryjeżdżają na tygodniowy pobyt zapoznali
    się z systemem wakacyjym z którego na całym świecie korzysta miliony
    zadowolonych klintów.
  • Gość: Beata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.05.10, 18:27
    Witam
    Niestety zbyt późno zajrzałam do informacji w sieci. Sama dziwię się swojej
    naiwności - zapłaciłam :(.
    Nie ma żadnego kontaktu, ani telefonicznego, ani pocztą elektroniczną.
    Czy ktoś z Was zdołał się dodzwonić do tej "firmy " ?
    Czy ktoś pojechał na oferowany urlop i wrócił?
    Kontaktowałam się (po fakcie) z hotelem w Wiśle - zupełnie inne warunki płacowe
    , socjalne i usługowe oferowane są niż przedstawiała to Pani w rozmowie
    telefonicznej. Nie mam żadnej umowy , tylko vouchery o zupełnie nietypowym
    wyglądzie.
    Czy ktoś może w jakiś sposób odzyskał swoje pieniądze ?
    Bardzo prosze o wszelkie informacje.
    Dziękuję
    pozdrawiam.
  • Gość: Joannapam IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 18.08.10, 10:51
    Witam Pania, ja rowniez dalam sie namowic na pobyt testowo
    promocyjny, zaplacilam 459zł ale wycofalam sie z tego i odeslalam
    Vouchery w terminie 14dni, bylo to w listopadzie 2009roku, od tamtej
    pory czekam na pieniadze, rozmawiam z Pania Niewiadomska i
    Wojciechowska ale co tydzien mowia ze za tydzien bedzie
    wplata,zastanawialam sie nad zgloszeniem tego do prokuratury, bo
    trace wiare ze zwroca mi pieniadze.Moze jakby bylo nas wiecej to
    reakcja Holiday bylaby szybsza, podaje swoj adres e-mail do kontaktu
    dhanvu@wp.pl
  • Gość: ORENISHI_83 IP: *.dynamic.chello.pl 09.01.11, 21:08
    My z mężęm również zakupiliśmy voucher na teneryfę. Jednak po przeczytaniu informacji i wypowiedzi klientów na temat tego biura , vouchera itp. chcielismy zrezygnować. odesłaliśmy te kolorowe papierki, które od nich otrzymaliśmy w ciągu 10 dni( jak należało zrobic) i mielisimy czekac na zwrot pieniędzy. oczywiscie po okresie oczekiwania ponad miesiąc czasu i kilkakrotnych telefonach do tego biura słyszelismy odpowiedz, że przelew jest w trakcie realizacji, albo ze jest w sektorze prawnym, albo Bóg wie gdzie jeszcze.... Zgłosiliśmy sprawę na policję! Policjant zatelefonował do tego biura chyba 5.01.11 a juz 7.01.11 mielśmy przelew- całkowitą kwotę 490 zł.
    Także są sposoby na odzyskanie pieniędzy !

    jeśli ktoś ma pytania, chętnie odpowiem.
  • Gość: Dorota IP: *.swinoujscie.vectranet.pl 14.01.11, 17:07
    Gratuluję odzyskania pieniędzy. Bo ja ich jeszcze nie mam na koncie. Czekam już pół roku, a biuro gdy dzwonię to właśnie wysyła przelew. Oszustwa trzeba zgłaszać na policję.Dobry pomysł.To karygodne, aby tak traktować klientów. Czy policja bez problemu przyjęła zgłoszenie? Pozdrawiam
  • Gość: ORENISHI_83 IP: *.dynamic.chello.pl 25.01.11, 13:15
    nas też zwodzili i za każdym razem "już" mieli wysyłać przelew.Czelakiśmy na pieniądze ponad miesiąc.
    Policja bez problemu przyjęła zgłoszenie. Oczywiście przed telefonem policjanta do tegoż biura, mąż poinformował Panią "odpowiedzialną" za przelewy, że wykonuje ostatni telefon w tej sprawie, i zgłasza to dalej.Ale tak jakby się tym nie przejeli, nie my pierwsi , nie ostatni.
    Tak jak napisałam-,po telefonie policjanta-przelew otrzymaliśmy dnia następnego w pełnej kwocie, ktorą zapłąciliśmy.
    Również nie wierzyłam w zwrot pieniędzy.
  • Gość: drog IP: *.devs.futuro.pl 17.02.11, 12:27
    do kogo do Policji trzeba sie zgłosić?
  • Gość: ORENISHI_83 IP: *.dynamic.chello.pl 19.03.11, 22:50
    Mąż zgłosił sprawę o popełnienie przestępstwa do policjanta który był na dyżurze. Zaznaczę, że mieliśmy potwierdzenie nadania i odbioru dokumentów.

    Pozdrawiam
  • Gość: Dorota IP: *.swinoujscie.vectranet.pl 27.11.10, 19:38
    Witam, ja też dałam się nabrać na tą promocje. Vouchery zakupiłam w lipcu 2010, gdy zajrzałam do sieci i przeczytałam opinie o firmie postanowiłam je zwrócić. Zwróciłam listem poleconym w ciągu 10 dni tak jak mówi prawo o dokonywaniu zakupów na odległość i do tej pory czekam na pieniądze. Dzwoniąc wielokrotnie informowano mnie o tym, że trzeba czkać póżniej, że moje dokumenty są u prawnika potem u księgowej, którą trudno zastać bo, albo wyszła do banku, albo jeszcze nie przyszła, albo już nie przyjdzie,albo jest chora, szef też jest nieosiągalny i nikt nic nie wie, póżniej, że wysyłają za każdym razem gdy dzwonię. Poczekam jeszcze, ale to się nadaje do programu interwencyjnego Celownik, a póżniej do sądu bo z tego co czytam to napewno jest wiecej osób nabranych albo niezadowolonych. Pozdrawiam Dorota podaję do mnie tel.601734159
  • Gość: Piotr IP: 217.170.179.* 16.06.14, 17:56
    Witam,

    czy mogę prosic o szczegóły odnosnie tego wyjazdu na Teneryfe gdyz chcemy skorzystać z takiej formy wyjadu ale mamy obawy. Będe wdzięczny za info. tel 606287661
  • Gość: aśka TEL DO BIURA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.10.09, 17:09
    TEL; DO NICH DO BIURA TO ;0224359912.
  • Gość: holidayexpress.pl IP: *.centertel.pl 06.02.10, 01:05
    Telefon do biura to 22/ 826 12 70. Numer aktualny jest podany na
    stronie www.holidayexpress.pl lub informacji udziela infolinia TP
    S.A. numer 118 913
  • Gość: Beata IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.05.10, 20:19
    Witam, ten nr telefonu milczy :(
    nikt nie odpowiada na e-mail.
    telefony podane na dokumentach 9 o ile można to coś nazwac dokumentami) są -
    czasowo wyłączone .
    Czy macie inne sposoby na kontakt ?
    Czy jest ktoś z Warszawy , kto mógłby sie wybrać do tego biura osobiście ?
  • Gość: marzena IP: *.centertel.pl 15.12.10, 15:28
    TO JA MAM INNY NUMER 228261270 POZDRAWIAM.
  • Gość: MARZENA IP: *.centertel.pl 15.12.10, 15:27
    228261270 9-16 PRACUJĄ POZDRAWIAM
  • Gość: ak IP: *.stk.vectranet.pl 03.04.11, 18:57
    Ja bylam wróciłam teraz w sobotę i było super, to nie żadna ściema, jak to wszystko czytam to aż sie włos na głowie jeży, ludzie nie byli a tylko narzekać potrafią.
  • Gość: kuszi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.10.09, 19:57
    prędzej mi kaktus na ręku urośnie niż ty zobaczysz teneryfę na
    zasadach holiday expres
  • Gość: Sławek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.03.10, 15:21
    Chciałbym wszystkich przestrzec z korzystania z usług tego "biura" oszustów.
    Dokładnie rok temu dałem się nabrać na ten rzekomo wylosowany telefon. Nie wiem
    co mnie podkusiło - zawsze jestem ostrożny, jeżeli chodzi o takie "promocje". Na
    dodatek wykupiłem dwa vouczery - jeden dla znajomych. Zaraz jak tylko facet
    wziął ode mnie pieniądze i się ze mną pożegnał dopadły mnie wątpliwości i
    postanowiłem, że jednak nie skorzystam z ich oferty. Napisałem pismo do nich
    odesłałem vouchery i naiwnie czekałem na zwrot pieniędzy. Kiedy zadzwoniłem do
    nich odebrała pani Niewiadomska, która jest mistrzynią kłamstwa i oszustwa.
    Powiedziała mi, że otrzymali moje pismo, są zawiedzeni, że zrezygnowałem ale
    wszystko jest ok, że mam takie prawo, dopełniłem wszystkich obowiązków włącznie
    z dotrzymaniem terminu zwrotu voucherów. W ciągu dwóch tygodni miałem otrzymać
    zwrot pieniędzy. Do dnia dzisiejszego tj. 04.03.2010 r. pieniędzy nie
    otrzymałem. Po moich monitach telefonicznych, chyba 20 - rozmowa zawsze z panią
    Niewiadomską (szefa nigdy nie było w firmie) w bezczelny sposób informowała
    mnie, że ona nie wie jak to się mogło stać, że pieniądze jeszcze nie zostały
    wysłane, że ona to sprawdzi u księgowej (której notabene nigdy nie ma w firmie i
    nie ma z nią żadnego kontaktu nawet telefonicznego?????????). Wysłałem już trzy
    pisma ponaglające ale oni nic sobie z tego nie robią. W tej chwili sprawę
    kieruję do prokuratury. Może nie poruszałbym tego tematu na forum ale w dniu
    wczorajszym otrzymałem telefon z Holidayexpress, że mój numer telefonu został
    wylosowany i proponują mi - o ironio - promocyjny wyjazd na Teneryfę. Mało mnie
    szlag nie trafił. Na dodatek na swoje stronie internetowej umieścili sobie logo
    RZETELNA FIRMA, które jest wystawiane przez Krajowy Rejestr Długów. Są tak
    bezczelni, że liczą na to, że jak ktoś zobaczy ten znaczek to będzie to dla
    potencjalnego klienta najlepsze uwiarygodnienie firmy. Zalecam kliknąć na to
    logo - otworzy się strona na której będzie można dokładnie sprawdzić rzetelność
    tego biura. Po kliknięciu Certyfikat Rzetelności on-line wyświetli się
    informacja że "Krajowy Rejestr Długów informuje, iż
    na dzień 2010-03-04 godz. 15:16 nie może potwierdzić rzetelności firmy:

    HOLIDAYEXPRESS.PL Sp. z o.o.
    Warszawa
    NIP: 5252383517

    ponieważ odnotował negatywny wpis do rejestru KRD spełniający warunki określone
    w Ustawie z dnia 14 lutego 2003 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych (Dz.
    U. Nr 50, poz.424 z późn. zm.).

    Więcej na temat ww. wierzytelności dowiesz się dzwoniąc do nr tel.
    +48 71 78-50-120."

    Wiem, że długi ten post, ale mam nadzieję, że nikt więcej nie da się nabrać tej
    firmie. Pozdrawiam
  • Gość: franco IP: 83.2.196.* 18.03.10, 14:53
    Witam! Zadzwoniłem do ww. biura i zapytałem dlaczego są w KRD
    (Krajowym Rejestrze Długów). Zmieszany pan odpowiedział, że nic o
    tym nie wie i zapytał gdzie się tego dowiedziałem. Gdy mu
    odpowiedziałem "przypomniał" sobie, że chodzi o fakturę, której
    płatnośc przeciągnęli o 2 dni. Słyszeliście kiedyś o takim
    przypadku, kiedy ktoś zwleka z zapłatą 2 dni i wciągają go do KRD?
    Resztę dodajcie sobie sami. Pozdro.
  • Gość: beta IP: 82.177.172.* 29.04.10, 16:15
    Dziś do mnie dzwonili i całe szczęście nie dałam się wciągnąć.Ufff. przeczytałam
    posty i to mnie utwierdziło w tym,że to oszuści.Dzięki za info
  • Gość: reformowany IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.02.11, 14:32
    Jak można być takim naiwnym durniem.
  • Gość: anna IP: 178.213.166.* 23.03.11, 09:55
    gruper.pl/x.php/1,2821/Holiday-Express-tydzien-na-Wyspach-Kanaryjskich.html
    Właśnie dlatego zaczęłam szukać o nich informacji, w pażdzierniku biorę ślub i to byłaby świetna podróż poślubna, ale dobrze, że coś mnie tknęło, żeby pogrzebać w internecie. Na pewno nie skorzystam z tej "wspaniałej oferty"
  • Gość: ala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.04.11, 17:55
    ja chyba też dałam się nabrać
  • Gość: sympatyks IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.11, 12:35
    czytam opinie na temat holidayexpres i widzie pare rzeczy:

    1. jest to napewno niezła okazja na urlop.
    2. nic za darmo czyli w tej cenie trzeba wysłuchac oferty "sprzedawcy" apartamentów
    3. nic nie trzeba podpisywać, spotkania promocyjne nikogo nie zobowiązują
    4. ogólne wrażenia ludzi z obytu w tym systemie są ok
    5. ogólne wrażenia ludzi którzy kupili apartament są złe i stąd te wpisy, bo jest to ofeta dużo droższa
    6. Jest baaaardzo dużo złych opinii o tym systemie od ludzi którzy poprostu z tej okazji nie skorzystali

    ja mam prośbę - jeśli już się zdecydowałem na ten wyjazd, świadomy tych wszystkich opini, nie chcę kupić żadnego apartamentu, moge je zobaczyć wysłuchać sprzedawcy czy w takiej sytuacji można jechać i proszę o wypowidź ludzi którzy tam byli i nie kupili apartamentów....
  • Gość: ad IP: *.stk.vectranet.pl 30.04.11, 23:20
    Byliśmy na Teneryfie od 26.03-02.04.2011 z voucherem, nic nie kupiliśmy spotkanie trwało 3 h w przyjaznej atmosferze. Pobyt był rewelacyjny, apartament super przy samym oceanie Flamingo Club, Teneryfa piekna, nie mam nic do zarzucenia.
    Też nie umiem czytać tych wszystkich opini od ludzi którzy kupili voucher i nie pojechali. Żalujcie że nie pojechaliście bo bylo poprostu super, jedne z lepszych wczasów!!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka