• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

swędząca plama na skórze Dodaj do ulubionych

  • 24.01.11, 22:41
    Od pół roku borykam się ze swędzącą plamą na skórze. Zaczęło się od tego, że na nodze zaczęło mnie swędzieć i wiadomo-drapałam. Pod wpływem tego pojawiło się zaczerwienienie, które miało kształt mniej-więcej kulisty ok 1,5 cm na 1,5 cm. Swędziało jeszcze kilka dni, ale starałam się nie drapać, kupiłam Hydrokortizon i wydawało mi się, że pomogło. Ale plama pomału znikała i zanim znikła całkowicie, znowu zaczęła swędzieć (po jakiś 2-3 tygodniach). Ta sytuacja trwa już od lipca. Smarowałam to Tridermem i Bedicortem G (od internistów) oraz maścią Novate (od dermatologa-jednak pani dr nie była mi w stanie powiedzieć, co to jest). Ostatnio poszłam do znanego u mnie dermatologa i stwierdził, że to naczyniak (nacisnął skórę i faktycznie zbledła) i powiedział, że skoro sterydy nie pomogły, to wymrozimy to. Kazał psikać 2x dziennie takim preparatem z chlorkiem etylu. No i miałam wrażenie, że pomaga, bo nawet jak specjalnie drażniłam skórę, to nie swędziało. ale wystarczyło, że odstawiłam na 2 dni świąd powrócił. dodam, że znamię nie powiększa się. Po drapaniu jest bardziej czerwone i tak jakby lekko puchło, wystaje ponad skórę lekko. Jak nie drapie, to blednie, ale nigdy nie znika całkowicie-jest bardzo mało widoczne, ale jest.
    Czy wg Was to może być naczyniak?
    Będę wdzięczna za wszelkie uwagi i podpowiedzi :)
    --
    [url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-36497.png[/img][/url]
    Edytor zaawansowany
    • 29.01.11, 08:14
      proszę skierowac się do specjalistów w krakowie w prokocimiu tam przyjmuja tylko dzieci ,ale napewno uzyska Pani informacje
      • 29.01.11, 17:19
        No niestety, mieszkam w Radomiu, więc mam spory kawał drogi... Więc odpada...
        Ale dziękuję za odpowiedź :)
        --
        [url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-36497.png[/img][/url]
    • 18.04.13, 07:59
      Pani Marzeno czy poradziła Pani sobie z tą plamą? Mam podobny problem.
      Jesli tak to proszę o maila jak mozna to usunąć. Mail: Enjot@interia.pl
      Będę wdzięczny za inf.
      Pozdrawiam Jacek
      • 24.04.13, 22:20
        Może to tzw. "wyprysk" czyli egzema- maść sterydowa od dermatologa + tabletka antyalergiczna + mniej stresów = powinny pomóc.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.