Dodaj do ulubionych

do yagus1-moja opinia

22.11.05, 19:27
Tutaj napisałam w sprawie tego Waszego naczyniaka.
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20428&w=32320098
Ja nie jestem lekarzem i moge się mylić z rozpoznaniem. No, ale płaski to on
napewno nie jest...W dodatku wyczytałam, ze nadal rośnie. W przypadku tak
rozległego naczyniaka powinno się moim zdaniem zacząć coś robić, leczyć.
Tutaj czekanie moze tylko zaszkodzić.
--
pozdrawiam
Zapraszamy mądre mamy:-)
www.tik-tak.pl
Edytor zaawansowany
  • monika_lwo 22.11.05, 19:34
    Dopiero zobaczyłam, ze Pan Doktor już odpowiadał na Twoje pytania. Ja teź
    uważam, ze w Waszym wypadku nie powinno się czekać, bo naczyniaki moga urosnać
    dużo bardziej.
    --
    pozdrawiam
    www.tik-tak.pl
  • yagus1 22.11.05, 20:06
    Dzieki za odp. Wiesz mam jeszcze jedna obawe, otoz weszlam wlasnie na str internetowa www.birthmark.org/before_and_after1 Tam po prawej str jest takie zdjecie dziewczynki, corki nijakiej Kristen, przed i po zabiegu. Ma ona mniej wiecej w tym samym miejscu naczyniaczka. Boje sie ze jezeli dalej bede czekac tak jak radza wszyscy lekarze to mojej corci naczyniak tez osiagnie taka wielkosc. Nie znam sie na tym, nie wiem czy to ten sam rodzaj naczyniaka ale wiem ze czas tu jest cenny a nikt jeszcze oprocz CIEBIE i dr. Wyrzyka nie radzil mi leczenia. Jestem powoli zrozpaczona tymbardziej ze on naprawde rosnie, wlasnie powiekszyl sie ten na powiece. Nie wiem moze jest jakis dobry prywatny lekarz ktory super sie na tym zna. Jestem z Warszawy ale dojade jesli bedzie potrzeba. Pomocy, moja Nadia ma naprawde nietypowego naczyniaczka, a nawet dwa rodzaje dlatego tymbardziej nie wiem czego moge sie spodziewac!!! HELP... Pozdrawiam, papapapapa... Acha, przesle jeszcze jedno zdjecie Nadii. Jezeli ktos widzial podobny przypadek niech pisze, kazda rada jest na wage zlota a nawet bezcenna...
  • olga326 22.11.05, 20:15
    witam,
    obejrzalam zdjecie twojej coreczki i mam tylko jedno zdanie. Leczyc jak