Dodaj do ulubionych

Metro w Rzymie

IP: *.chello.pl 17.05.10, 09:46
Czy jechal ktos linia A od stacji Anagina do Watykanu,jaki jest czas przejazdu,czy bilet 75 min za 1 euro wystarczy,czy trzeba kupowac jakis inny?
Edytor zaawansowany
  • Gość: Yaris68 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.05.10, 09:58
    Swobodnie wyrobisz sie na jednym bilecie. Sprawdzone.
  • Gość: Byniek IP: *.chello.pl 17.05.10, 23:24
    A moze zna ktos ceny parkingu przy stacji metra Anagina
  • Gość: Maciej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.10, 08:44
    Konkretnych cen Ci nie podam, ale parkingi przy metrze nie są drogie.
    Ale poszperaj po starych wątkach - był wątek o tym, że nie jest to bezpieczny
    parking.
  • linn_linn 18.05.10, 08:53
    Anagnina to koszmarne miejsce. Niestety glownie za sprawa cudzoziemcow.
  • Gość: fxx IP: *.nask.waw.pl 18.05.10, 09:05
    www.youreporter.it/video_Roma_-_Degrado_alla_Stazione_Metropolitana_Anagnina_1
    nie wygląda to najlepiej, ale czy można tam bezpiecznie zaparkować samochód czy
    lepiej szukać innego parkingu?
  • linn_linn 18.05.10, 09:33
    Mamma mia! Dzieki za linka. Ja calego dworca nie widzialam. Niestety mieskzam w
    miejscowosci, z ktorej autobusy przyjezdzaja wlasnie tam. Jadac na Fiumicino nie
    moge tego miejsca ominac. Mimo wszystko kilka razy bralam taksowke po to tylko,
    aby nie korzystac z metra na linii St. Termini-Anagnina. Widze, ze nie byly to
    wyrzucone pieniadze.
    Juz o tym pisalam: dla mnie metro rzymskie i dworzec Anagnina to 2 koszmary tego
    miasta. Samochodu bym tam nie parkowala. Widze, ze wprowadzili stale patrole. Ja
    bylam tam wczesniej i niestety trzeba bylo szukac policji i wojska w celu
    interwencji.
  • linn_linn 18.05.10, 09:44
    Tu sa parkingi z mozliwoscia rezerwacji online:
    www.myparking.it/parcheggio_roma.php
  • Gość: fxx IP: *.nask.waw.pl 18.05.10, 10:30
    Dzięki! Właśnie czegoś takiego szukałem:)
    Mam nadzieję, że tak z dnia na dzień będzie można coś zarezerwować, że będą
    mieli jakieś wolne miejsca.

    Zaparkuję sobie przy Ciampino i do centrum dojadę sobie pociągiem.
  • Gość: fxx IP: *.nask.waw.pl 18.05.10, 08:52
    Parking nazywa się Anagnina.

    Dla Anagnina A i C oraz B:

    Charges

    * For the first 12 hours of continuous parking € 1.50
    * Up to 16 hours of continuous parking € 2.50

    Means of payment

    * Cash payment in automatic or hand operated pay machines
  • Gość: justi IP: 91.198.179.* 18.05.10, 10:29
    Czy ktoś z "Tambywalców" może polecić zatem w miarę bezpieczny
    parking - najlepiej w okolicach metra rzymskiego.
    Będę jechała autem spod Florencji i chciałabym zostawić samochód na
    jakims parkingu, a po mieście poruszać się juz komunikacją miejską.
    Będę wdzięczna za pomoc i dobą radę :)
    Pozdrawiam!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka