• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Ile zabrać Euro ,na wycieczkę do Włoch? Dodaj do ulubionych

• IP: 37.31.12.* 15.03.12, 19:24
    Jadę we wrześniu na wycieczkę do Włoch na 8 dni wraz z jedzeniem i wstępami.Wiem że zapewne będę musiała wziąść trochę jedzenia trwałego. Może kto był we Włoszech i orientuje się ile kosztują podstawowe artykuły spożywcze,napoje typu woda,soki itp. Ile wziąść euro aby mieć na pamiątki,podstawowe artykuły i trochę na stratę. Ile zabrać-pomóżcie.Jestem laikiem,byłam kiedyś jak były liry,ale to ubiegłe stulecie. Czy nadal się opłaci przywieżć alkohol z San Marino?,bo tam też mamy pojechać. Co warto kupić we Włoszech? Pomóżcie-napiszcie.Dziękuję!
    Edytor zaawansowany
    • 15.03.12, 19:44
      Renia napisała
      Czy nadal się opłaci przywieżć alkohol z San Marino?,bo tam t
      > eż mamy pojechać. Co warto kupić we Włoszech?

kobieto jedź i wypoczywaj, nie myśl o biznesie.
      • Gość: vvv IP: *.ists.pl 15.03.12, 20:29
        Być może pytająca nie wypocznie w pełni jak sobie czegoś nie kupi?
    • Gość: Z.B. IP: *.ip.netia.com.pl 16.03.12, 10:49
      Weź kartę bankomatową, jedzenia mają we Włoszech dużo i całkiem dobre jest, kupić warto to co dobre i lokalne. Na pewno wino i oliwę (też nie byle gdzie). Jak masz lodówkę turystyczną, warto też kupić dobre sery.
      U nas te rzeczy można kupić, ale relacja jakość/cena jest zupełnie inna. Szczególnie jeśli chodzi o wino i oliwę.
    • Gość: kris IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.03.12, 12:04
      Mysle, ze 100 euro to minimum! wszystko zalezy od tego, ile chcesz przywiezc pamiątek, prezentów itp.
      Ja w ub. roku wydałem na takiej tygodniowej wycieczce - zorganizowanej - około 400-500 euro, ale min. przywiozłem lokalne alkohole, perfumy, torebkę na prezent z florencji itp :)
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się