Dodaj do ulubionych

e-dom opinie

06.11.12, 11:29
Czy ktoś z Was korzystał z tego portalu i jakie ma opinie na ich temat. Kto to wogóle jest ?
Edytor zaawansowany
  • Gość: roma IP: *.dynamic.chello.pl 06.11.12, 12:14
    Odpowiedż na takie pytanie znajdziesz na tym forum ---> tinyurl.com/dyclshh
    Zanim założysz nowy wątek najpierw pomyśl, potem zakładaj a nie odwrotnie.
  • Gość: warmiak2 IP: *.olsztyn.vectranet.pl 06.11.12, 21:08
    tylko, że tam nie znalazłem !
  • g.adler 31.07.13, 12:56
    Uciekajcie od tej niemieckiej firmy , omijajcie tych naciągaczy i bezczelnych cwaniaków na kilometr. W niedzielę zarezerwowałem przez internet we Włoszech apartament. W poniedziałek a więc po dobie , bez jakiejkolwiek zaliczki zrezygnowałem , ponieważ apartament nie miał frontalnego widoku na morze tylko boczny. We wtorek przysłali na skrzynkę rachunek na 900 euro za rezygnację!!! W polskim prawie klient ma 10 dni na odstąpienie od umowy zawieranej na odległość! Ta firma chyba jest nacjonalistycznym biurem , fundującym Polakom horror i stres. Nigdy nie korzystajcie z ich usług!!!Przekażcie te informacje znajomym.
  • Gość: bb IP: *.CNet2.Gawex.PL 07.01.14, 21:33
    Ja tez identycznie się wpakowałam doładnie 2 dni temu. Teraz mnie straszą i każa płacić. Czy polskie prawo mnie chroni? Jak się skończyła Twoja sprawa?
  • Gość: bb IP: *.CNet2.Gawex.PL 15.01.14, 11:41
    Finał mojej przygody z edom: po rezerwacji, która trwała dokładnie 26 godzin, naliczono mi "koszty" rezerwacji poniesione przez biuro w wysokości 20 % ceny planowanego wyjazdu. U mnie było to 120 euro! Na szczęscie wybrany przeze mnie apartament nie był drogi......
    WYŁUDZACZE OKROPNI I BEZCZELNI!!!!!
  • Gość: lunka IP: *.play-internet.pl 14.02.15, 01:35
    To prawda dobrze ze nie doszło do rezerwacji bo wtedy dopiero byś się wkurzył jak byś się na miejscu dowiedział ze pobierają prowizje 20% od ciebie i od właściciela tyleż samo.A jak pojawiają się jakieś kłopoty to umywają ręce mówiąc ze są tylko portalem pośredniczącym w wynajmie a ty jak chcesz to masz dochodzić swoich praw z klientem w sądzie a e dom już zarobił i będzie miał cię w nosie. Lipa totalna wykorzystują na maksa i klientów i właścicieli obiektów. I co najważniejsze obracają klientów pieniędzmi przez kilka miesięcy. Dokonujesz rezerwacji powiedzmy w listopadzie na lipiec przyszłego roku i musisz dokonać od razu przelewu do edom a właścicielowi obiektu płacą na kilka dni przed twoim przyjazdem .Wiec rrzną nie tylko na prowizji ale też na odsetkach jakie im na koncie rosną z cudzych pieniędzy.Tak więc jak widzisz jedyną zadowoloną stroną w tym biznesie jest e dom nie biorąc na siebie żadnej odpowiedzialności.
  • edompl 15.06.15, 10:47
    Lunka, stworzyliśmy platformę edom.pl aby ułatwiać wynajmowanie noclegów w Polsce i Europie. Zależy nam na bezpieczeństwie naszych klientów, dlatego takie komentarze są bardzo krzywdzące. Nie oszukujemy naszych klientów i jak najbardziej wspieramy ich jeśli zaistnieją jakiekolwiek problemy ;)
  • g.adler 10.11.14, 09:59
    Nic nie rób Ignoruj pogróżki, nie odbieraj maili.. Mogą podać do sądu i tam nic nie uzyskają. Moja sprawa zdechła naturalnie.
  • Gość: karola IP: 185.14.148.* 05.03.18, 16:49
    Witam serdecznie, jak skończyła się ta sprawa?
  • Gość: eDom IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.03.14, 12:34
    Warunki korzystania z naszego serwisu oraz dokonywania rezerwacji określone są w ogólnodostępnym regulaminie znajdującym się na naszej stronie pod adresem www.edom.pl/content/agb/AGB_10097_20120820-080817_10_pl.pdf oraz bezpośrednio w procesie rezerwacji każdego obiektu noclegowego z osobna. Dokonując rezerwacji użytkownik potwierdza akceptację regulaminu, który w sposób szczegółowy określa warunki odstąpienia od rezerwacji przez podróżnego. Zachęcamy zatem do zapoznawania się z warunkami umowy przed jej zawarciem, co w przyszłości zapobiegnie podobnym sytuacjom.

    Chcielibyśmy zaznaczyć, że edom.pl nie jest jedynym serwisem, który dopuszcza pobranie opłaty za anulowanie rezerwacji – jest to zabezpieczenie przede wszystkim dla właścicieli apartamentów i domów wakacyjnych znajdujących się w naszej bazie. Regulamin naszego serwisu ma za zadanie chronić właścicieli i zapobiegać wszelkim nadużyciom, w skutek których traciliby oni na odwoływanych przez użytkowników serwisu edom.pl rezerwacjach. Rozwiązanie to stosują również inne serwisy związane z branżą turystyczną, między innymi portale rezerwacji lotów - przy rezerwacji lotu niestety nie ma z reguły możliwości anulowania rezerwacji bez pokrycia części kosztów przelotu, co jest ogólnie przyjętym rozwiązaniem. Ma to miejsce również w przypadku rezerwacji wycieczek pakietowych, apartamentów prywatnych, czy hoteli.

    Jeżeli chcą Państwo dokonać tak zwanej wstępnej, niewiążącej rezerwacji, chętnie służymy pomocą pod numerem naszej infolinii 801 066 666 lub 91 351 8000.
  • Gość: mat IP: *.30.40.155.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 02.04.14, 08:51
    jak zwykle u nas - nie czytamy regulaminu, a potem płacz.
  • sz-3 17.11.15, 12:15
    Nigdy nie korzystajcie z usług tego portalu, zamawiasz miasto, wysyłają Cię na wieś i to 300km dalej !!! Potem odkładają telefon kiedy domagasz sie wyjaśnień, nie respektują praw klienta obwiniając go że nie czyta ze zrozumieniem korespondencji. Stony internetowe nie mają prawdziwych informacji.
    Posiłkują się tabelą Kopenhadzką w wyliczaniu odszkodowania ale naliczają te najniższe. Nie odpowiadają na korespondencję. BIuro mają w Niemczech i wiedzą że klienci nie odzyskają więcej niż to co oni chcą dać.
    NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG, OSZUŚCI !!!
  • Gość: karo IP: 185.14.148.* 05.03.18, 18:00
    jAK ZAKOŃCZYŁA SIĘ SPRAWA z edom?
  • Gość: Magda IP: 213.138.63.* 11.04.18, 14:37
    Proszę przed dokonaniem rezerwacji zapoznawać się dokładnie z regulaminem najmu, edom.pl to międzynarodowy system rezerwacji gdzie znajdują się oferty wielu różnych touroperatorów.
  • besson12 09.11.14, 20:27
    hmm ja znalazłem różne opinie o tym serwisie. Są one dość zróżnicowane, wiec juz sie sam pogubilem... a mają taką fajna oferte. Szperalem nawet w necie w poszukiwaniu informacji o obsludze, ale nie znalazlem, natomiast natknalem się tylko na artykul w tym miejscu co o tym sądzicie ???
  • africa5 24.02.15, 21:56
    Ano sądzę, że to kit.........
  • sz-3 17.11.15, 12:12
    Nigdy nie korzystajcie z usług tego portalu, zamawiasz miasto, wysyłają Cię na wieś i to 300km dalej !!! Potem odkładają telefon kiedy domagasz sie wyjaśnień, nie respektują praw klienta obwiniając go że nie czyta ze zrozumieniem korespondencji. Stony internetowe nie mają prawdziwych informacji.
    Posiłkują się tabelą Kopenhadzką w wyliczaniu odszkodowania ale naliczają te najniższe. Nie odpowiadają na korespondencję. BIuro mają w Niemczech i wiedzą że klienci nie odzyskają więcej niż to co oni chcą dać.
    NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG, OSZUŚCI !!!
  • www.edom.pl 19.11.15, 19:16
    W potwierdzeniu rezerwacji, którą otrzymała Pani zaraz po zarezerwowaniu apartamentu oraz w dokumentach podróży otrzymanych przez Panią przed samym wyjazdem znalazła się informacja na temat miejscowości, w której znajdował się wybrany przez Panią apartament. Na stronie pojawił się błąd, ale nie otrzymaliśmy informacji, że chciałaby Pani anulować rezerwację, co oczywiście było możliwe. Otrzymała Pani również odszkodowanie, choć oczywiście w dalszym ciągu jest nam niezwykle przykro z powodu pomyłki i dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie powtarzały się w przyszłości.
  • sz-3 19.11.15, 23:01
    Tak się składa, że nie dostałam żadnego !!! odszkodowania. To które mi proponujecie nawet nie mieści się w Waszej tabeli, po wizycie u prawnika postanowiłam nie denerwować się sytuacją, którą Wy macie głęboko w poważaniu i tylko dlatego zgodziłąm się na grosze które chcieliście mi oddać. Niestety do tej pory nie wpłynęła ani złotówka !!!
  • Gość: KLIENT IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.16, 17:37
    NIE POLECAM KORZYSTANIA Z CZATU, PONIEWAŻ KONSULTANT ANDRZEJ NIE ODPOWIADA NA ŻADNE PYTANIE, UDAJE JE ICH NIE WIDZI. CHYBA DOSTAŁ TĘ PRACĘ PO ZNAJOMOŚCI, ALBO JEST KREWNYM SZEFOSTWA. PORAŻKA NA CAŁEJ LINII, NA KAŻDE PYTANIE JEDEN SZABLON "NIE MAM WGLĄDU DO TYCH DANYCH" LUB "PRZEKAŻE ZAPYTANIE DO ODPOWIEDNIEGO DZIAŁU". ZROBIŁ MI OFERTĘ I PRZESŁAŁ MA MAILA. PROSIŁEM O CHORWACJĘ W KWOCIE DO 1600 ZŁ, A DOSTAŁAM WSZYSTKIE OBIEKTY POWYŻEJ 3.500 ZŁ - NACIĄGACZ.
  • olivkavokado 13.08.16, 21:51
    To jest krzywdząca opinia jeżeli chodzi o czat. Kiedy jest Pani Beata lub Pan Kamil to jest pełna profeska. Są życzliwi i pomocni z dużą wiedzą. Nie miałam styczności z Panem Andrzejem na całe szczęście, ale dobrze wiedzieć kogo omijać. A czat jest naprawdę pomocny i super, że jest.
  • doorciiaa 18.08.16, 23:47
    Kilka dni temu i ja miałam kontakt na czacie z panem Andrzejem. Przysłał mi ofertę obiektów na ferie 2017r. Jestem zszokowana dopiskiem w mailu, w którym poinformował mnie, że ceny na rok 2017 wzrosną po zakończeniu bieżącego sezonu. Nie dam się naciągnąć na dodatkowe kilka set złotych. To jest nie fair w stosunku do klientów, że inną cenę edom przysyła, a potem trzeba dopłacać. Pan Andrzej podał mi inną cenę na czacie i nie wspominał nic o tym co potem dopisał w mailu. Nie polecam. Wolę konkurencję, gdzie nie ma dopisków do maila, że cena będzie wyższa. I tak się traci klienta. Nie dajcie się nabrać i czytajcie dokładnie co piszą w mailach.
  • Gość: Monika IP: *.play-internet.pl 21.08.16, 19:52
    Po rozmowie z konsultantem Andrzejem również weszłam na fora i nie jestem odosobniona w swoich odczuciach. Widzę, że EDOM nie czyta opinii o sobie, a szkoda. Ja osobiście już będę wszystko załatwiała z firmą telefonicznie, bo nie chcę być traktowana jak uczennica, a tak się po rozmowie z panem Andrzejem czułam. Dzięki naszym wakacjom Wy macie wypłaty i proszę o tym pamiętać!!!
    Ale do konkretów.
    Chcę ze znajomymi wyjechać w lutym do Włoch na narty, ale jest pewien problem. Dostałam taką samą odpowiedź jak Doorciiaa z forum, no może prawie taką samą. U mnie Pan Andrzej dopisał, że że ceny na 2017 rok zostaną zaktualizowane po zakończeniu bieżącego sezonu. To znaczy, że EDOM wystawia oferty obiektów z zaniżonymi cenami, by klient się skusił, a potem mu każą dopłacać!!! To jest skandal!!!
  • sabinaiadam 21.08.16, 21:41
    Korzystałam z edomu i jestem zadowolona. Już w lutym wykupiłam na lipiec wczasy w Chorwacji. Po powrocie zostałam poproszona o pozostawienie opinii i wystawiłam bardzo dobrą:). A co do czatu to polecam Pana Kamila i Panią Beatę. Jak dla mnie edom jest ok i polecam innym. Nikt mnie nie oszukał, a cena była bez zmian. Natomiast nie wiem jak to wygląda, bo nie korzystałam jeszcze z ferii zimowych. Ale jak skorzystam, to napiszę, by inni mieli jasność.
  • sabinaiadam 21.08.16, 23:02
    muszę poprawić nie w lutym wykupiłam wczasy, a w marcu :)
  • aniaa39 24.08.16, 10:50
    Czy może mi ktoś wytłumaczyć co to znaczy, że ceny na 2017 rok zostaną zaktualizowane po zakończeniu bieżącego sezonu. Czy to znaczy, żeby teraz nie decydować się na zakup, bo będę musiała dopłacać??? Proszę o odpowiedź, bo nie wiem co robić czy szukać obiektów na przyszły rok i rezerwować czy odczekać aż ceny zaktualizują, by nie dopłacać. Jestem w kropce.
  • Gość: KLIENT IP: *.146.128.37.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 25.08.16, 11:52
    Polecam edom, bo już 2 razy korzystałem i wszystko było prefekt. A co do czatu. to rano są ludzie. Bardzo miła Pani Ania i Pan Kamil. a popołudniu jest chatbot. Mam transkrypcje rozmów na maila i mają tą samą formulkę. Ba nawet * przy wyrazie robią w tym samym miejscu. Ogólnie chwale edom i ludzi tam pracujących.
  • wislok1 25.08.16, 14:00
    aniaa39 napisała:

    > Czy może mi ktoś wytłumaczyć co to znaczy, że ceny na 2017 rok zostaną zaktuali
    > zowane po zakończeniu bieżącego sezonu. Czy to znaczy, żeby teraz nie decydować
    > się na zakup, bo będę musiała dopłacać??? Proszę o odpowiedź, bo nie wiem co r
    > obić czy szukać obiektów na przyszły rok i rezerwować czy odczekać aż ceny zakt
    > ualizują, by nie dopłacać. Jestem w kropce.

    To oznacza tylko tyle, co napisano...
    Czyli są 3 opcje: podrożeje, potanieje, cena będzie ta sama

    Czyli należy poczekać spokojnie i nie wpadać w panikę
  • aniaa39 25.08.16, 15:18
    mnie chodzi o coś innego. Jeżeli już teraz wykupię wczasy i wpłacę zaliczkę to czy po zaktualizowaniu cen mogą w edomie mi kazać dopłacić? Skoro konsultant Andrzej udzielił takiej informacji, to niech teraz się wypowie i wyjaśni jak to faktycznie wygląda. I nie jest to panika, a elementarna wiedza przy rezerwowaniu obiektu. Pozdrawiam.
  • wislok1 25.08.16, 15:25
    Skoro konsultant Andrzej takiej informacji udzielił, to sprawa jest jasna:
    mogą kazać dopłacić !

    Po zakończeniu sezonu biura turystyczne robią podsumowanie sezonu, liczą zyski i koszty
    oraz robią kalkulację na następny sezon przygotowując następnie ofertę, to jest normalna sprawa. Czy cena wzrośnie, to oni sami zapewne jeszcze nie wiedzą.
  • aniaa39 25.08.16, 15:37
    Dziękuję teraz wszystko jest jasne. Bo przysłali mi ofertę z obiektami i tam były podane ceny za przyszły rok. I już chciałam rezerwować, ale teraz to odczekam, bo skoro sezon się nie skończył to te ceny są nieaktualne. Niepotrzebnie przysłali mi ofertę. Wislok1 uratowałeś mnie od dużego błędu. A może znasz jakieś inne firmy, które też tym się zajmują, a ceny mają prawdziwe?
  • Gość: Podróżnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.08.16, 16:09
    warto poczytać wczasyna6.pl/vacansoleil
    tutaj opisano większość biur turystycznych.
  • wislok1 25.08.16, 17:25
    Ceny mają prawdziwe, tylko nie mają jeszcze kalkulacji na następny sezon !
    Ja bym poczekał do października, listopada...
    Wtedy powinny być już oferty różnych biur na 2017 rok
  • aniaa39 25.08.16, 18:18
    Wislok1 dzięki za wytłumaczenie, skorzystam z Twojej rady. Ale musisz przyznać, że to jest skandal i olewka klientów dać na czat niedouczonego pseudo konsultanta, by go nie nazwać ćw***em, który powinien mieć największą wiedzę, by wytłumaczyć klientowi, a nie takiego który zrobi zamęt w głowie!!! Przypuszczam, że infolinia a czat to jeden pies ten sam siedzi. Koszmar, a niby niemiecka firma to solidność. Niby...
  • Gość: Remek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.08.16, 18:31
    Ja też Wislok1 dziękuję za wytłumaczenie, teraz odczekam 3 miesiące i ruszę do boku, powinieneś robić w turystyce :-). i zgadzam się z tym co napisała aniaa39, że nie traktują nas poważnie.
  • dzwooneczekk 25.08.16, 20:06
    a ja bym chciała na czacie uzyskać wszystkie informacje związane z obiektem, a nie odsyłanie mnie na infolinię lub mam czekać na maila z odpowiedzią. Przecież to są utrudnienia dla każdego klienta. A potem są odmowy rezerwacji, bo na odpowiedź czeka się 12 godzin albo i więcej i nie można rezerwować bez pewnych informacji przecież to oczywiste, a potem jest odpowiedź ze strony edomu, że ktoś wyprzedził, bo to baza międzynarodowa. A może nie wyprzedziłby, gdyby nie ta zwłoka czasowa i konsultant odpowiedziałby czy są np. sztućce i garnki.
  • Gość: KLIENT IP: *.146.128.37.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 25.08.16, 21:30
    Już dzisiaj raz pisałem na forum i powtórzę jeszcze raz. Dzwooneczkuu Pani Ania i Pan Kamil odpowiedzą Ci na każde pytanie. Po prostu musisz looknąć kto siedzi na czacie i wtedy wchodzić. Prościej już chyba nie można.
  • duzywrobel 26.08.16, 10:03
    Ludzie opamiętajcie się na 100% nie ma tam chatbota, bo rozmawiałem telefonicznie z Panią Beatą. Były problemy z rezerwacją to znaczy w ostatniej chwili się zdecydowaliśmy na wyjazd i nie było wszystkich potwierdzeń, ale potem zadzwonił do nas jeszcze Pan Kamil i wszystko załatwili w ciągu 10 minut. Starają się o klienta jak tylko mogą. Ja jestem z obsługi czata bardzo zadowolony, a obiekt był zgodny z opisem i niczego nie trzeba była dopłacać, tylko za psa 35 euro.
  • pelpak 11.09.16, 22:15
    Byłem na stronie Travelplanet, bo zawsze korzystam z ich ofert. Nie wiem jak to się stało, że zostałem przekierowany na strone edom. No i obsługiwał mnie Pan Andrzej. Nigdy nie spotkałem się z taką obsługą. Ten człowiek jest albo pijany albo ma zwis na swoją pracę. Muszę zadzwonić do Travelplanet, bo nie chcę by kierowali mnie i do mnie podobnych na stronę, gdzie odpowiedź na proste pytanie, to dla konsultanta wejście na Mont Everest.
  • pelpak 12.09.16, 15:27
    Napisałem maila do siedziby Travelplanet z prośbą o przeszkolenie konsultantów z eDomu. To jest niedopuszczalne, by marnować czas na rozmowę z niedouczonym konsultantem i na końcu i tak trzeba dzwonić na Infolinię po informację. Na tym kończę zapytania przez czat. Pozdrawiam forumowiczów :-)
  • adiuro 15.09.16, 13:07
    Polecam wszystkim portal, bo obiekty są zgodne z opisem, otrzymuje się kupon rabatowy jeden przy zapisie i drugi po powrocie za opinie. Obsługa na czacie i Infolinii na najwyższym poziomie. Konsultantki przemiłe i we wszystkim pomagają i doradzają. Jak dla mnie najlepszy portal turystyczny w Polsce. Polecam z czystym sumieniem!
  • pawilonek 25.09.16, 16:20
    Chcę się podzielić moim spostrzeżeniem na temat edomu. Korzystałam z ich usług i gdyby nie moja determinacja na wybrany obiekt i dzwonienie na infolinię, to pewnie poszłabym do konkurencji. Natrafiłam na czacie raz na P. Kamila, a drugim razem na P. Andrzeja. No i teraz wiem skąd są złe opinie o P.Andrzeju i domyślał się kim on tam jest. P. Kamil to wyjątkowo kulturalny konsultant i profesjonalista w 100%, grzeczny i uprzejmy, a P.Andrzej to chyba kierownik lub szef tej firmy, bo nie zna się zupełnie na tym co robi, nie rozumie pytań i prosząc o ofertę za 2000 tys. on pisze, że przyśle oferty z różnymi cenami. A ja nie chciałam różnych tylko do 2000 tys. zł. A wszystkie pytanie kieruje do działu rezereacji nawet pytanie typu o której godzinie jest check-in i chech-out. Obiekt, który wybrałam mogę polecić i wszystkie dokumenty też przyszły szybko i sprawnie, ale obsługa pozostawia wiele do życzenia, chyba, że rozmawia się z Panem Kamilem to inna bajka:-)
  • pelpak 25.09.16, 17:09
    pawilonek twoja opinia to kwintesencja edomu. Trafna ocena.
  • dzwooneczekk 25.09.16, 18:09
    Ale się uśmiałam czytająć twoją opinie Pawilonek :-)), to podobnie jak w filmie "Poszukiwany poszukiwana" i kultowe cytaty pasujące jak ulał to szefa Andrzeja, który z nudów siedzi na czacie :-)
    " Marysiu mój mąż jest z zawodu... dyrektorem" :-), albo "a nie dobrze... to jezioro się postawi tu, a to będzie tutaj" Pozdrawiam wszystkich, a tobie Pawilonek to gratuluję wypowiedzi :-). To było the best!
  • sabinaiadam 25.09.16, 18:28
    właśnie dostałam powiadomienie o nowych wpisach i wiem na pewno, że ten konsultant o którym się rozpisujecie nie jest szefem. Po prostu nie czuje tej roboty i wali byki. A kto by chciał pracować w weekendy? A po drugie to chyba szef ma duże zaufanie do konsultantów, że nie czyta rozmów z czatu z klientami i dlatego tak się forum rozpisało. Więcej kontroli wynika z tego. A ja edom chwalę i powtarzam to jeszcze raz.
  • olivkavokado 25.09.16, 18:57
    ja też dostałam powiadomienie o nowych wpisach i szczerze się uśmiałam. Ludzie przecież te błędy pana konsultanta świadczą o tym, że nie jesteśmy obsługiwani przez czatbota. A tak nawiasem mówiąc to Controlling personalny by się przydał, ale nie moja firma i nie mój problem. A portal polecam jak najbardziej.
  • Gość: Igor IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.09.16, 18:35
    czy Casamundo to jest firma siostrzana Edomu czy nie?
  • Gość: Kari IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.09.16, 08:05
    to są zupełnie inne firmy. Mnie osobiście lepiej jest w edomie. Mają apartamenty z opiniami, a to pomaga.
  • Gość: Paweł IP: *.146.35.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 28.09.16, 21:25
    Kompetentna firma. Podchodzą do klienta rzetelnie. Dostaje się dużą ilość ofert. Przykładają się do propozycji. Polecam.
  • Gość: Mariusz IP: *.146.69.27.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 15.04.17, 16:06
    Korzystałem rok temu i w tym roku też. Mam wrażenie, że firma schodzi na dno. W ubiegłym roku ofertę otrzymałem w ciągu pół godziny. A teraz wszedłem na czat w piątek późnym popołudniem, a oferta przyszła dopiero w poniedziałek, a wyjazd miał być we wtorek. I taka mała dygresja. Kiedyś rozmowa na czacie była przyjemnością, a teraz lepiej zadzwonić do biura. Coś się zmieniło, tylko szkoda, że nie na plus.
  • Gość: Renia IP: *.146.163.10.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 09.09.17, 19:58
    Korzystałam rok temu i było super, a w tym roku masakra. Konsultantka na czacie odpowiada na pytanie po 10 minutach. Ofertę na pobyt 3-dniowy dla 3 osób w Gdańsku dostałam za 1500 zł. Czułam, że Pani na czacie mnie olewa.
  • Gość: Magdalena IP: 213.138.63.* 21.11.17, 14:12
    Pani Reniu, być może był jakiś problem z internetem w biurze, bardzo mi przykro, że czekała Pani na odpowiedź tyle czasu. Ciężko mi usosunkować się do oferty, którą Pani otrzymała... być może nie było innych obiektów dostępnych w podanym terminie.
  • Gość: JOANNA IP: *.146.111.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 11.10.17, 10:49
    Ja korzystałam w ubiegłym roku i w tym również. Widocznie zmienił się właściciel, bo w ubiegłym roku Pani z czatu pomagała we wszystkim nawet pomogła w wyszukiwaniu noclegu blisko autostrady, a w tym roku, to kontakt zerowy i uprzejmość zerowa. Na odpowiedź czeka się bardzo długo.
  • Gość: Magdalena IP: 213.138.63.* 21.11.17, 14:06
    Witam Pani Joanno, czy kojarzy może Pani godność osoby na czacie?
  • joasia.joanna 18.12.17, 16:02
    Witam Pani Magdaleno, dopiero dzisiaj odczytałam wiadomość od Pani. Oczywiście, że pamiętam godność Pani z czatu. W ubiegłym roku była to bardzo miła i pomocna Pani Beata, ale nie wiem czy mogę podać nazwisko. Mam maila z jej podpisem. A w tym roku była to Pani Ania. Sprawdziłam na poczcie godzinę rozmowy i była to 19.50 gdy weszłam na czat, a odpowiedź, że Pani Ania jest z drugiej strony otrzymałam o 20.03.
  • Gość: Magdalena IP: 213.138.63.* 01.02.18, 09:51
    Pani Joanno, bardzo mi przykro z tego powodu, być może było dużo osób na czacie i koleżanka nie mogła szybko odpowiedzieć. JEszcze raz przepraszam.
  • Gość: Piotr J. IP: 213.138.63.* 15.04.18, 12:39
    JA już 3ci raz korzystam z ich usług i jestem mega zadowolony, obiekty zgodne z opisem i zdjęciami, konsultanci bardzo mili i chętni pomóc.
  • daria275 15.04.18, 18:53
    Pacanku, który rozmawiasz sam z sobą pod różnymi nickami - zdradza cię adres IP... Brawo, antyreklamę zrobiłeś sobie świetną, bo nie wierzę, by ktoś zechciał skorzystać z usług takiego geniusza marketingu.
  • Gość: Piotr J. IP: 213.138.63.* 30.04.18, 11:09
    Daria275 IP jest to samo z uwagi na to, iż moja narzeczona pracuje w edomie :) a niestety używamy tego samego komputera :) Wyrażaj się dziewczyno :)

    P.S Opinie również mogę wyrazić swoją :)
  • marcin.siwinski 30.04.18, 11:40
    Korzystam z e-dom od 2 lat. Portal oferuje wszelką, niezbędną obsługę w zakresie wyboru interesującego nas miejsca wypoczynku lub wynajmu kwatery, osoby konsultanci doradzają profesjonalnie , szybko i wybierają najbardziej interesujące oferty. Mogę w pełni polecić ten portal jako jeden z najlepszych, a korzystałem już z wielu.
  • ann_j 02.05.18, 17:07
    Polecam korzystanie z portalu. Opis obiektu zgodny z rzeczywistością, obsługa bez zastrzeżeń- bardzo szybko otrzymałam propozycję dostosowanych do moich potrzeb ofert.
  • nk84 06.07.18, 12:50
    w czerwcu 2018 byłam na wakacjach organizowanych przez firmę E-dom w Chorwacji, po zarezerwowaniu okazało sie ze płatności mamy dokonywać przez ich partnera firmę Villapartner (wszystkie informacje otrzymywaliśmy w j. angielskim) o czym nikt wcześniej nas nie poinformował a jak prosiłam o pomoc e-dom to kazali mi korzystać z translatora. Villaprtner po przyjęciu płatności organizowała w dalszym ciągu wypoczynek, przed wyjazdem otrzymałam adres oraz dane właściciela domku w Chorwacji, po przyjeździe na miejsce okazało się że adres i nr telefonu do właściciela jest błędny, telefony do firmy e-dom jak i villapartner nie odpowiadały, domku szukaliśmy około 3h udało się znaleźć dzięki uprzejmości Chorwatów. Nie polecam tych firm i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i każdego przestrzegam żeby na własną rękę jeszcze raz sprawdził adres a nie polegał na informacjach od niby rzetelnej firmy bo przeżyliśmy horror.
  • Gość: edom.pl IP: 213.138.63.* 19.07.18, 13:13
    Edom.pl nie jest Biurem Podróży lecz działa jako zaawansowana wyszukiwarka ofert oraz portal rezerwacyjny i prezentuje oferty europejskich firm zajmujących się wakacyjnym wynajmem a Firma VILLAPARTNER, którego ofertę Państwo wybrali, jest jedna z nich.
    W trakcje procesu rezerwacji w tzw. „kroku drugim”, inaczej podsumowaniu, każdy klient jest informowany, że w przypadku rezerwacji edom.pl występuje jako pośrednik oraz w jakiej firmie klient dokonuje rezerwacji. Obok tej informacji w załączonym pliku znajduje się umowa najmu, określająca zasady rezerwacji, są w niej również podane informacje w jakim kraju znajduje się firma obsługująca rezerwację. Aby dokonać rezerwacji należy zaakceptować przedstawione w niej warunki, inaczej złożenie rezerwacji nie jest możliwe. Umowa, którą Państwo akceptowali była w j. angielskim.
    Domniemamy , iż decydując się na zawarcie umowy w języku obcym byli Państwo świadomi jej treści a co za tym idzie, posługują się na tyle dobrze językiem aby ją zrozumieć.
    Większość klientów dokonuje rezerwacji w sposób szybki, nie zwracając uwagi na przedstawione informacje I w obawie przed utratą wybranego obiektu akceptując każdy punkt nie zwracając uwagi na istotne dla nich informacje.
    W dniu 19 kwietnia grzecznościowo przetłumaczyliśmy Pani informacje z rachunku, natomiast dane z Vouchera, który Pani otrzymała, naszym zdaniem nie wymagały tłumaczenia.
    Na Voucherze znajdował się bowiem adres obiektu, numer kontaktowy, współrzędne GPS oraz Pani dane.

    pozdrawiamy serdecznie

    Edom.pl :)


  • Gość: Ola IP: *.dynamic.chello.pl 03.08.18, 13:23
    Witam , ja bardzo polecam , byłam ze znajomymi w Chorwacji w tym roku korzystając z ich usług. Wszystko w jak najlepszym porządku , organizacja i kontakt super , wybrany przez nas domek zgodny ze zdjęciami. Właścicielka bardzo pomocna, ogólnie wakacje mega udane :-) napewno następnym razem również skorzystam bo maja bardzo szeroka ofertę.

    Pozdrawiam
    Ola
  • Gość: Marta IP: *.play-internet.pl 03.08.18, 13:29
    Polecam. Szczegolnie sprawnie dziala czat, gdzie szybciutko mozna uzyskac odpowiedzi na wszysykie swoje pytania

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka