Dodaj do ulubionych

Salon Solaris

13.04.07, 08:59
Byłam ostatnio w nowym salonie fryzjersko-kosmetycznym Solaris. Odrazu
uderzył mnie brak kultury osobistej u brynetki "za ladą". Co z tego, że
ładna, skoro niesympatyczna i zdawkowo odpowiada na pytania. Do tego w czasie
rozmowy z klientem piłuje sobie "szpony", bo paznokciami tego nie da się
nazwać. W prasie sa wielkie ogłoszenia, ze solarium 0,50zł, a okazuje się, ze
1,10zł. Rozumiem, ze w reklamie podaje się najniższą wartość, która pobieraja
np. 3 dni, a potem są ceny normalne.Ale niech sprecyzuja, a nie wprowadzają w
błąd.
Edytor zaawansowany
  • 13.04.07, 13:10
    jestem za gixera :))
    wolę znacznie salon "u Ewy"!!Zrobiłam dokładnie tak jak Ty, weszłam i wyszłam
    z "Solaris".
  • 13.04.07, 15:16
    A gdzie mieści się ten nowy salon?

    Bacha
  • 13.04.07, 15:31
    na rogu Kopernika i Armii Ludowej koło ronda (tam były kiedyś delikatesy)
  • 13.04.07, 21:36
    Ja zadzwoniłam do Solais (pare dni temu), żeby zapisać sie na solarium stojące, Pani poinfomowała mnie, że nie ma zapisów tylko wszystko idzie na bieżąco.
    Po pracy poszłam do salonu i zobaczyłam full ludzi, zapytałam jak długo trzeba czekać na solaium stojące a ona mi na to, że nie mają stojącego. To się pytam dlaczego mi tego przez telefon nie powiedzieli, że nie ma stojącego??? Panienka "brunetka" nie wiedziała co odpowiedzieć.
    Solaris już podziękujemy.
    Chodzę sobie do "Ewy" ;) Może wygram weekend w Gołębiewskim
  • 14.04.07, 13:26
    Dziwne... ja byłam w czwartek i gdy zobaczyłam kolejkę zapytałam czy mogę
    zapisać się na inny dzień, to powiedziała, ze tak. Ale jak zapytałam o cenę
    "stojącego", a ona odpowiedziała, że 1,10zł , to podziękowałam. Nie dość, ze
    drogo, to okazuje się, ze jest stojące, czyli inna odp niż do ciebie patysia.
  • 14.04.07, 14:41
    Wiesz co chyba coś mi ściemniła, bo przecież w ich reklamach jest zdjęcie solarium stojącego, albo coś akurat się stało z tym stojącym. Chciała mnie zmyć i jej się udało ;)
    Ewidentnie im nie zależy na kliencie ale to ich problem. Długo z takim podejściem do ludzie nie utzymają się na rynku. Teraz usług kosmetycznych, fryzjerskichi i solaium u nas jak "mrówków".
  • 14.04.07, 16:34
    Dla mnie osobiście wizytówką salonu fryzjerskiego/kosmetycznego są osoby tam
    pracujące. Bo jeżeli fryzjerka nie umie zadbać o swoje włosy to jak ja mam jej
    zaufać????!!!!! To samo kosmetyczka i manicurzystka. Nienawidzę tipsów i słabo
    mi sie robi, jak widzę manicurzystkę, która ma 1,5cm szpony w dodatku z
    ponaklejanymi cekinami i nnymi cudami. Fuj!!!! Uważam, że jest to obleśne i
    obciachowe. Najładniejsze paznokcie wg mnie to te naturalne, choćby nawet
    obcięte tuż przy skórze.

    W salonie byłam - bardzo tam ładnie, ale panie na mnie dobrego wrażenia nie
    zrobiły. Napewno za chwilę posypią się gromy na moją głowę ;-)
  • 14.04.07, 16:44
    >
    > W salonie byłam - bardzo tam ładnie, ale panie na mnie dobrego wrażenia nie
    > zrobiły. Napewno za chwilę posypią się gromy na moją głowę ;-)
    >
    Dlaczego gomy?hihihi
    Ładnie tam jest, trzeba pzyznać ale panie z przypadku wzięte do pracy
  • 14.04.07, 16:46
    ;-) No właśnie.....
  • 26.04.07, 23:05
    Potrzebny mi telefon do dziewczyny która robiła paznokcie w Solaris.Juz tam nie
    pracuje.Dowiedziałam się od właścicielki która nie chciała dac mi do niej
    telefonu.Apropo właścicielki hamska i bezczelna baba omijajcie ten salon z
    daleka mimo niezłego solarium.Proszę o telefon do tej dziewczyny na imie miała
    chyba Irena.Pozdrawiam.
  • 27.04.07, 15:35
    wysłałam nr do Ireny na maila
  • 01.05.07, 11:04
    Proszę o nr do Ireny.Też o niej słyszałam.
    Pozdrawiam.
  • 15.04.07, 09:30
    o ile zgodzę się z tobą a propos paznokci naturalnych to jednak uważam, że
    paznokcie obcięte przyskórze u kobiety to taki sam obciach jak plastikowe
    szpony z cekinami
  • 17.04.07, 20:52
    Solarium ekstra.Żarówki niesamowite tak ja w innych opalasz się 15 min. i ledwo
    cię bierze to tam już przy samym załączeniu czujesz uderzenie, mi wystarczyło 4
    razy raz 10 min i 4 razy po 5min. żeby dojść do satysfakcjonującego efektu.Co do
    obsługi przy wejsciu akurat też mi się nie podobało, ale ogólnie ekstra.
  • 01.05.07, 10:54
    Co do solarium to niezłe-fakt.Obsługa beznadziejna,właścicielka widać, że
    dorwała się do kasy i ją rozpiera.Robiła mi paznokcie,niestety mistrzyni tylko
    na papierku.Nie polecam.
  • 17.04.07, 20:16
    Byłam u Ewy i w innych salonach w Mińsku ale takich paznokci jak tam nikt nie
    potrafi robić.Pracuje tam młoda szczupła dziewczyna,która potrafi doradzić a jak
    zrobi to pierwsza klasa.Mówcie co chcecie, ale to szczera prawda ta dziewczyna
    to skarb.Dostałam namiar od mojej koleżanki, która tam robiła sobie paznokcie i
    również wpadła w podziw że można z taką precyzją to zrobić,są po prostu śliczne
    i niepowtarzalne.Pozdrawiam
  • 13.04.07, 21:49
    Moja koleżanka też nie miała najlepszego zdania po odwiedzinach w tym salonie.
    Jesli chodzi o solarium to ja chodzę do dziewczyn w "Manhatanie" (Salon Urody
    Magda) - obsługa zawsze przemiła :) :) :) Moja siostra robiła tez u nich
    ostatnio pazurki i jest bardzo zadowolona.
  • 14.04.07, 16:33
    uups kurna a ja sie tam zapisalam na sobote a nie wiecie jak oni tam czeszą na
    wesele wlasnie sie zastanawiam czy sie nie przepisac do innego a co myslicie o
    Szok Loku?
  • 05.05.07, 17:41
    Gzie jest salon u Ewy?
  • 05.05.07, 18:25
    Na Warszawskiej - naprzeciwko ZUS.

    W kwestii solarium - polceam studio nad topazem na na kopernika, tam gdzie
    siłownia.
  • 21.05.07, 15:11
    Obsługa w SOLARIS rzeczywiście pozostawia wiele do życzenia, solarium mocne
    (póki nowe)ale jakoś nie mam ochoty korzystać bo atmosfera mi nie odpowiada.
    U Ewy fajnie ale drogo. Mi najbardziej pasuje Bona Dea, można zarezerwować
    godzinkę i nie czekać a lampy też mocne i solarium stojące. Fryzurki u Ewy
    robią barzdzo ładne ale też drogo (średnio 80 zł. za podpięcie) W Bona Dea 60 a
    dla stałych klientów nawet mniej.A i atmosfera bardzo miła panie chętnie coś
    doradzą (w przeciwieństwie do solaris!)
  • 25.08.07, 00:55
    Nie polecam solaris, pracują tam same głąby a najgorsze jest to
    prosie na czerwonych kanapach z rozwaloną du... Ma taką dup.. że z
    chęcią bym w nią... z właścielki jest też niezłe prosie, jest hamska
    i opier.... pracowników przy wszystkich chociaż nie ma racji.
    Ogólnie jest tam nie zły chlew. Bardzo polecam salon "Ewa" jest tam
    miła obsługa, dobre lampy, dobre ceny i nie piją wódki przy
    klientach jak to robi większośc pracowników Solaris. W ogóle to
    chyba całe Solaris powinni zamknąć. Syf, kiła i mogiła
  • 21.05.07, 19:44
    Jeśli chodzi o ten salon to nie wiem jaka jest obsługa solarium, ale byłam u
    fryzjera, jest tam chłopak na prawdę super robi fryzury i co ważne, zależy mu
    aby włosy wyglądały zdrowo.
    Wiem, że każdy lubi co innego, ale ja jestem na prawdę wymagająca.
    A nie lubię jak fryzjer pyta się mnie co chwila czy tak, czy krócej, taki kolor
    czy taki. On doradza jak będzie lepiej i na prawdę się zna. Fryzjera polecam.
  • 29.05.07, 14:03
    Wiecie do jakich godzin są otwarte poszczegolne solaria?
  • 29.05.07, 18:31
    Solarium olimp nad topazem przy kopenika jest otwarte do godziny 21.
  • 29.06.07, 14:28
    solaris - od 9 do 21 i jestem bardzo zadowolona. Dzisiaj też się wybieram :)))
  • 29.06.07, 16:40
    Witam,

    Dużo moich znajomych upiększa się w Salonie Uroda. Jest tam miła obsługa (
    dziewczyny zawsze usmiechniete a to już pół sukcesu ), nie mają żadnych duzych
    szponów i się starają aby klient miał chęć tam wrócić.

    Pozdraiwam,

    Słonik
  • 02.07.07, 13:28
    Dzień dobry:)
    Ja też tam byłam jakość opalenizny oki a co do obsługi... :(Ble..Wiecie
    odkryłam fajny salonik przy targowisku na piętrze co prawda bez fryzjera
    (twierdzą że od września wprowadzą) tanie solarium łóżko 0.90 gr przez cały
    dzień (co prawda stojącego nie mają) a skusiłam się na to co było no i ...
    było super a i obsługa fajna . Wiecie co niektórzy powinni się od tych pań z
    tego saloniku poduczyć kultury.Naprawde polecam usługi . Pozdrawiam:)
  • 02.07.07, 14:49
    gdzie to jest konkretnie i może masz jakiś telefon do nich? Jaka nazwa salonu?
  • 02.07.07, 15:53
    >>>
    To jest obok ronda (11-ego listopada,Boczna)za salonem fiata jest taka bordowa
    brama wjazdowa i w nią trzeba wejść to jest na piętrze a nazywa się Beauty.:)
  • 25.08.07, 22:42
    Witam!! na 11-stego Listopada za salonem Fiata to jest salon
    Oliwia :) a nie Beauty pozdrawiam !!
  • 31.08.07, 16:27
    Dzień dobry!!!!!!!!!
    Salonu Olivia zamknoł się w kwietniu!!!!!!!Tam napewno jes BEAUTY!!!
    Pomyliłeś kierunki Olivia była jadąc od 11-Listopada na rondzie w
    lewo a ten salon jest na rądzie prosto i pierwszy parking po prawej
    nad sklepem z garniturami I już mają fryzjera.Właśnie tam Byłam
    SUPER!!!!!POLECAM!!!!!!!!
  • 06.09.07, 20:09
    A ja polecam solaris. I solarium i paznokcie. Ja jestem bardzo
    zadowolona, z obsługi też. Wystarczy tylko nie wchodzić i nie
    pokazywac jakim jest się ważnym bo się przyszło na solarium, tylko
    moze odrobina uśmiechu...
    Pozdrawiam
    Kamila
  • 06.09.07, 20:26
    kamcias25 napisała:

    > A ja polecam solaris. I solarium i paznokcie. Ja jestem bardzo
    > zadowolona, z obsługi też. Wystarczy tylko nie wchodzić i nie
    > pokazywac jakim jest się ważnym bo się przyszło na solarium, tylko
    > moze odrobina uśmiechu...
    > Pozdrawiam
    > Kamila

    Mało wyszukana autoreklama.
    Poza tym, nie sądzę, że w dzisiejszych czasach ktokolwiek jest dumny
    z chodzenia na solarium, hehehehe.
  • 04.02.09, 15:45
    zgadzam sie z toba usmiechu wiecej!!! mi w solaris tez bardzo sie
    podoba obsługa bomba,moj facet jak poszedl tam nie wiedzial kiedy
    wyjsc masaze glowy cuda poprostu dziewczyny sie rozwijaja w dobrym
    kierunku gdzie znajdziecie fryzjera-rke ktora w cenie strzyzenia
    zrobi masaz...usmiech pomaga!!!w zyciu
  • 15.11.07, 13:24
    podobno nasz klient nasz pan....
    moze jeszcze sie trzeba klaniac i przepraszac ze sie przyszlo?
  • 17.09.07, 10:28
    zgadzam sie z rose187. poszłam do Solaris w tydzien po otwarciu,i to
    był o jeden raz za dużo. Obsługa nie symapatyczna. Nie wiem skad oni
    wytarzasnęli te dziewuchy do osbługi skoro im się pracować nie chce.
    Przynajmniej na początku powinni robić sobie dobrą reklamę.
  • 23.09.07, 10:51
    ja polecam salon natura i beauty tam maja nawet super masaz i nie drogi :)
  • 26.12.07, 14:08
    witam was serdecznie ja wiem najlepiej u ewy jest moze i ok ale ten
    jej maz jest straszny ostatnio podgladal mnie jak sie opalalam
    zboczeniec jeden wiecej tam nie pujde hamow wiec solaris jest gora i
    nie narzekajce tam sie chodzi sie opalac a nie dupe obrabiac.
  • 29.12.07, 10:20
    ojejku ale co Ty tutaj napisałaś? nic nie rozumiem??
    Kurcze mamy XXI wiek!!! Angelina musisz chyba częsciej zacząć
    chodzić do szkoły nie na solarium.
  • 20.01.08, 14:11
    witam,
    chodze do solaris na paznokcie do p kasi i nie narzekam ,robi
    dokładnie,jest mila chociaz osobiscie moglaby wygladac troche
    inaczej tzn tez wole jak obsluga salonu wyglada bardziej
    naturalnie,subtelnie?a co do wlascicielki to chyba nie wazne jak
    wyglada trzeba jej przyznac ze salon jest extra,jest czysto! troche
    za glosna muza,jest przestrzen a nie jak u ewy klita mala,wszystko
    na kupie i wlascicielka usmiecha sie wrednie i podsluchuje a maz ewy
    niejaki marcin jest ok,chociaz rozumiem ze niektore panie moga czuc
    sie skrepowane przeciez mieszkamy w minsku!a ceny U EWY SA WYSOKIE!
  • 03.03.08, 20:30
    hmmm ja właśnie dziś byłam w solarisie chyba 3 raz pani za lada nawet mila w
    sumie co mnie ta pani...ważne jest to że lampy są mocne w innym miejscu musiałam
    chodzić na 15 min,a tu na 10 i efekt ten sam,co do Ewy solarium może i ok.ale
    fryzjerstwo...bez słów nie dość ze nie uzyskałam tego efektu co chciałam
    (chociaż robiłam tylko 1 kolor pasemek) to jeszcze szanowna pani zrobiła mi plamy...
  • 06.05.08, 13:31
    Solarium jest zajebiste ale ta fryzjerka (blondyna) jest beznadziejna kur**
    żebym miał tak uszy pocięte no bez przesady i jeżeli ma taki dobry sprzęt to
    czemu mam igły w tak widocznych miejscu to tak fryzjerka a takie robi
    niedociągnięcia jeżeli ta właścicielka chce miec porządny salon to niech
    pozbędzie sie tej fryzjerki bleee okropna. Jedyna wielka zaleta to pani
    recepcjonistka (grubsza blondyna z włosami do szyi) takich ludzi więcej bardzo
    miła i mozna z nią miło pogadac:)
  • 10.05.08, 18:24
    ten salon to jedna wielka zenada....szefowa ma nieprofesjonalne
    podejscie do pracownikow, wrzeszczy i kłóci sie z nimi przy
    klientach a racji ma zero... a ta gruba recepcjonistka tak slodzi
    wszystkim klientom że az sie nie dobrze robi.....
  • 10.05.08, 18:37
    Dla uzasadnienia dodam że chyba troche jest nie na miejscu mówienie
    do nieznajomej osoby "kochanie", "słonko", "niuniu" itp.... aż nie
    dobrze się robi!!!
  • 27.06.08, 09:52
    czy ta dziewczyna w solarisie z czarnymi długimi włosami, mocno opalona, to nie
    schudła strasznie, bo nie wiem czy jest to ta sama co w zeszłym roku, głos niby
    podobny, ale jak to ona to chciałabym wiedzieć jak to zrobiła, była taka przy
    tuszy, a teraz ma talię osy
  • 28.06.08, 11:05
    heheh pewnie praca w solarisie tak na nia podziałała :D:D
  • 04.02.09, 15:29
    zobaczcie tez ze szefowa sie stara duzo nowych rzeczy wprowadza
    wejdzcie na strone www.salonsolaris.pl wyprubojcie i oceniajcie sami
    a nie kierujecie sie bo ktos byl widzial slyszal.pozdrawiam
  • 11.08.09, 09:22
    Byłam i spróbowałam sama i teraz gorzko żałuje. Dziewczyny nie zakładajcie tam
    tipsów i nie róbcie paznokci!!! Nie dość że drogo (140 zł za zwykłe żele) to po
    dwóch dniach zaczynają się doklejać - na super-glue lepiej by się lepiej
    trzymały. Nie wiem co mnie podkusiło, ale innym odradzam usługi bardzo bardzo
    marne a sama obsługa też niezbyt miła.
  • 03.08.08, 22:06
    A skorzystałyście z usług tego Salonu??
    A co to znaczy "brak kultury"? Może od Was bije coś takiego?
    Jestem stałą klienktą tego salonu i jakoś nie zauważyłam u dziewczyn
    tam pracujących braku kultury.
    Jeśli chodzi o ich usługi to robią oni dużo dobrego, mają świetnych
    fryzjerów, kosmetyczkę oraz dziewczynę, która robi paznokcie...
    One zawsze są uśmiechnięte, życzliwie nastawione do klientów i dbają
    o nich.

    Pozdrawiam serdecznie niecierpliwe Panie, którym nie chciało się
    czekać spokojnie w kolejce. (tak, tak, są kolejki bo to naprawdę
    dobry salon i żeby skorzystać z solarium to trzeba swoje odczekać,
    bo aż tylu mają klientów ! ) ;)
  • 08.08.08, 11:39
    Słyszałam, że pani Bożenka robi dobrze makijaż permanentny. Czy ma
    ktoś może do niej telefon - w salonie oczywiście mi nie podali.
  • 08.08.08, 18:59
    witam do solarisu chodze juz od trzech miesiecy i moge sie zgodzic
    zinnymi osobami z forum lozka w salonie sa czesto nie myte po
    opalajacych sie klijentach sama dwa razy na takie lozko o malo co
    bym sie niepolozyla a osob stojace za pseudo recepcja sa sztucznie
    mile jak cala ich szefowa nawiazujac do niej jako do osy???widac ze
    ktos tu robi sobie jakis zart napewno osoba pracujaca w tym salonie
    napewno dlugo tam nie popracuje bo zmiany w personelu widac co
    tydzien. ostanio zatrudni chyba praktykantow -czyzby oszczednosci??
    a kolejki sa bo osoby zapisywane sa na ta sama godzine tak jak to
    bylo w moim przypadku u fryzjera . wrecz przeciwnie uwazam ze chodz
    tam coraz mniej osob o czym swiadcza wolne lozka.
  • 08.08.08, 19:32
    hejka ja naszczescie juz niejestem klijentem tego solarium bylem tam
    na wszystkich lozkach zapewniany przez panie stojaceza recepcja ze
    kazde lozko ma nowe lampy niestety za kazdym razem po wyjsciu nie
    widzialem po sobie roznicy wiec sprobowalem raz u konkurencji na
    warszawskiej i naprawde polecam ten salon kosmetyczny lozka sa
    naprawdesuper i co wazne czyste!!!
  • 08.08.08, 20:31
    a Państwo spokrewnieni, czy tylko styl pisania bliźniaczy? a może
    konkurencja z ...warszawskiej?
  • 09.08.08, 16:32
    oj widac ze chyba wyschniete szefostwo sie odezwalo ;-)
    tat tak tak pani szefowo widze ze prawda w oczy kole
  • 09.08.08, 17:30
    oj, szkoda że nie wyschnięte i ( na szczęście) z fabryki o nieco
    innej branży:), ale uwielbiam ten wątek i swoistą walkę klanów :)
  • 10.08.08, 18:41
    z jakiej fabryki?? chyba fabryki niespelnionych mazen !!!
    atak na marginesie czy faktycznie nie zmienil sie wlasciciel tego
    upadjacego salonu bo cos milkna plotki o imprezowaniu i piciu wodki
    w ciagu dnia
  • 11.08.08, 10:07
    A CO WY WSZYSCY MOZECIE WIEDZIEC NA TEMAT SOLARISU CO TAM SIE
    DZIEJE???
    JA TO MOGE SIE NA TEN TEMAT WYPOWIEDZIEC BO PRZEZ JAKIS OKRES TAM
    PRACOWALAM!!! I POWIEM WAM JEDNO CI CO CHODZA TAM NA SOLARIUM I
    LUDZA SIE ZE SIE OPALOM TO TYLKO MOZNA IM WSPOLCZUC BOPRAWDA JEST
    TAKA ZE LAMPY NIEBYLY WYMIENIANE OD SAMEGO POCZATKU!!!! ZAS MOI
    KLIJENCI NA FRYZJERSTWIE BYLI I SA W DALSZYM CIAGU PRZEKONANI ZE
    STOSOWANE SZAMPONY I ODZYWKI SA NAJWYZSZEJ JAKOSCI ZNANYCH
    RENOMOWANYCH PRODUCENTOW- A PRAWDA JEST TAKA ZE W TYM LADNYM
    OPAKOWANIU W SRODKU ZNAJDUJA SIE NAJTANSZE ZLEWKI KUPOWANE W
    POBLISKIM SKLEPIE ZASTANAWIAM SIE JAK DLUGO SZEFOSTWO BEDZIE
    OSZUKIWAC NAIWNYCH KLIJENTOW!!! NAJWYZSZY CZAS ABY KTOS SIE TYM
    ZAINTERESOWAL I COS Z TYM ZROBIL . BO TAKIE ZAKLADY TYLKO PSUJA
    RENOME INNYM PROFESJONALNYM ZAKLADOM W MINSKU MAZOWIECKIM
  • 12.08.08, 14:11
    Dzięki za wyznanie nam wszystkim prawdy o solarisie.
    Ostatnio jak byłam z koleżanką na 15 minut w 3 i 4, to tylko nas
    strasznie poparzyło, a z opalenizny nici, ale byłam wkur.....
    Nie mogłam się wieczorem wykąpać, bo mnie wszystko bolało, chodze
    juz na solarium trochę i wiem, że 15 minut mi nie szkodziło gdzie
    indziej np w Partnerze, Panie miłe, czysto przyjemnie super.
  • 12.08.08, 18:21
    zgadzam się z emi - w partnerze jest ok i co nie bez znaczenia jest
    to miejsce urządzone z gustem. Jakoś tak nieswojo czuję się wśród
    purpury i luster solarisa, ale to rzecz gustu!
  • 13.08.08, 13:39
    ktos sie musi tym w koncu zajac tak dalej byc nie moze przeciez oni
    jawnie oszukuja ludzi.........beszczelne gnidy
  • 13.08.08, 15:14
    Zgadzam się, płaci się,a efekty mizerne, a już w solarisie to
    porażka, może na poczatku mieli dobre lampy, ale teraz to dzadostwo.
    Powiem wam wszystkim, że w partnerze naprawdę jest super
    (wypowiadam się jako zwykły klient) jestem fajnie opalona, ale
    wybieram łóżka z bryzą, bo to zwykłe po 1 zł, to tez mają kiepskie.
  • 13.08.08, 16:27
    WITAM O FORUM NA TEMAT TEGO SMIESZNEGO SALONIKU DOWIEDZIALEM SIE OD
    BYLYCH PRACOWNIKOW KTORYM DO TEJ PORY NIE WYPLACONO ZALEGLYCH PENSJI.
    OSTRZEGAM WSZYSTKICH CHCACYCH KOZYSTAC ZE STOJACEGO LOZKA!!!
    ZAMIAST OZEZWIAJACEJ BRYZY SPRYSKANI ZOSTANIEMY ZWYKLA
    POPERFUMOWANA WODA!!! PRZYZNAM SIE ZE SAM RAZ DALEM SIE OSZUKAC!
    CALY TEN ZAKLAD I ZWYCZAJE PANUJACE W NIM NADAJA SIE DO OPISANIA W
    GAZECIE ZEBY BRAWDA W KONCU WYSZLA NA JAW I TRAFILA DO WSZYSTKICH
    KLIJENTOW SOLARISU!!
    OBY MNIEJ TAKICH OSZUSTOW!!
  • 22.08.08, 20:43
    jaki upadek... ludzie co wy mówicie!! Ja chodze do tego salonu bardzo często i
    jestem bardzo zadowolona z usług, z których korzystam, oraz z personelu:)
    obsługa zawsze miła, szefowa również:) zawsze można liczyć na dobra rade:) a
    łóżka nigdy nie były nie umyte! może ktoś z was podczas korzystania z solarium
    się spocił i od razu winę zrzuca na te panie z personelu.

    Ludzie opanujcie się!!
  • 27.08.08, 09:56
    Nidgy nic nie pisałam, ale tych bredni nie da się nie skomentować.
    Ja też byłam w solarisie może ze trzy razy i o te trzy za dużo.
    Łóżka są naprawdę nie myte. Wystarczy chwilkę posiedzieć i
    poobserwować. Ale niektórzy chyba nie są spostrzegawczy. A co do
    obsługi jest chaotyczna, niemiła i nie wie jak zachowac sie w
    stosunku do klienta. Osobiście znam dwie osoby które tam kiedyś
    pracowały!!!I ich opinie też nie są zaciekawe.I raczej nie byłoby
    tylu negatywnych opinii jeśli to byłaby nieprawda, że ten cały salon
    to tylko przykrywka jakiegoś ciemnego interesu.
  • 30.08.08, 00:44
    Moim zdaniem nie chodzi tutaj o czystość lub nie czytość jaka panuje
    w salonie. Według mnie zawsze panował tam porządek, a łóżka po
    klientach zawsze były myte przynajmniej wtedy kiedy tam chodziłam...
    Jeżeli chodzi o usługi fryzjerskie to nie będe się wypowiadać bo nie
    korzystałam, a pazurki zaś robiono bardzo dobrze. Moim zdaniem
    problem tkwi w szefostwie (czyt. czarownicach:) z tego co mi
    opowiadano szefowa tego całego śmiesznego saloniku jest
    niewypłacalna płaci pensję kiedy się jej podoba, a niektóry byłym
    pracownikom podobno jeszcze zalega. Oszukuje przy tym... jest
    wulgarna, chamska. A wcześniej opisane pijaństwo w salonie podczas
    pracy to rzeczywiście prawda wiem z bardzo dobrych zródeł:)
  • 16.09.08, 18:28
    Dziwię sie że ludzie sa tak naiwni i wieżą w takie bzdury. Byłam ostatnio w
    solarisie z polecenia od koleżanki korzystałam z solarium i są napewno nowe
    lampy poniewaz po 15 minutach jestym opalona i jako jedyn salon w minsku posiada
    bieznie na odchudzanie i spadek celuitu jestem zadowolona i polecam jak jak nie
    wierzycie to sprawdzcie sami
  • 06.10.08, 22:30
    bzdura lampy na prawie wszystkich łóżkach są stare czociaż szefowa twierdzi że
    są nowe hehehehehe a wiem bo sprawdziłam osobiście 15 minut i dupa blada hehehhe
    powodzenia w dalszym oszukiwaniu ludzi:)
  • 15.10.08, 21:11
    DZIWIE SIE PO CO KTOS WTMYSLA TAKIE BZDURY NA TEMAT SOLARISU POWIEM
    SZCZEZE ZE NA SOLARIUM CHODZILAM DO PLANETY ALE CHCIALAM SPRAWDZIC
    CZY TO CO WY TUTAJ WYPISUJECIE JEST PRAWDA
    BYLAM W PONIEDZIALEK I POSZLAM DO KABINY R 2 BYLAM MILO ZASKOCZONA
    FACHOWA POMOCA W OBSLUDZE LOZKA
    LOZKA SA NAPRAWDE W SWIETNYM STANIE I BARDZO ZADBANE A LAMPY DUZO
    MOCNIEJSZE NIZ W PLANECIE
    POSTANOWILAM ZOSTAC STALA KLIJENTKA SOLARISU GORACO POLECAM
  • 04.12.08, 11:29
    OSTATNIO BYLAM W TYM PSEUDO SALONIE KOSMETYCZNYM Z KTOREGO KAZDY SIE
    SMIEJE PRZYNAJMNIEJ ODNOSZE SIE DO MOICH ZNAJOMYCH KTORZY TAK JAK JA
    BYLI NAIWNI I CHODZILI KLASC SIE I OPALAC POD STARYMI LAMPAMI -
    NIEOPALAJACYMI!!!!!!!!!!!!!!
    I CO ZOBACZYLAM??? PUSTO ZERO ZYWEJ DUSZY A NAIE PRZEPRASZAM PRZY
    RECEPCJI STALO KILKA OSOB TO FAKT TYLKO ZE TO BYLO SZEFOSTWO I
    PRACOWNICY ZMECZENI ZYCIEM KTORZY MAJA SIE ZA FACHOWCOW
    JEST TO NAPEWNO PRZYKRE PATRZAC W DZRZWI I CZEKAJAC AZ SIE OTWORZA
    PRZEZ JAKIEGOS NAIWNEGO KLIJENCIKA

    ODRADZAM KAZDEMU TEN SALON!! STOP OSZUSTOM!!! ZLODZIEJA!!!!
  • 04.12.08, 23:08
    SLYSZALAM OD KOLEZANKI KTORA CHODZI DO SOLARISU NA PAZNOKCIE I JEST
    ZADOWOLONA ALE PRZY PIWKU OSTATNIO JAK SOBIE PLOTKOWALYSMY TO
    POWIEDZIALA MI ZE W KONCU ZMIENIL SIE WLASCICIEL
    TERAZ ZA RECEPCJA CZESTO MOZNA SPOTKAC STARSZA RUDĄ FARBOWANĄ PANIE
    KTORA WIDAC ZE NA SILE PROBUJE SIE ODMLODZIC
    PRZYZNAM ZE MUSI BYC TO PRAWDA BO POPRZEDNI WLASCICIL JEZDZIL SREBNA
    TERENOWKA WZJETA W LEASING GDYZ MIALA NUMERY WX PEWNIE ODSPRZEDALA
    TEN NIERENTOWNY ZAKLAD KOMUS Z PRUSZKOWA GDYZ TERAZ NA TYM SAMYM
    SAMOCHODZIE SA REJESTRACJE WPR
    NOWA WLASCICIELKA PEWNIE CHCE SOBIE DOROBIC DO EMERYTORKI ALE SZYBKO
    SIE OCKNIE I ODSPRZEDA TEN ZEPSUTY OPINIA LOKALIK
  • 30.12.08, 14:24
    Widzę,że amazonką targa zazdrośc o srebrnego jeepa, którym jezdzi
    Pani Monika z solarisu...więc najpierw musisz podszkolic swoje
    wodogłowie w sprawach leasingu, bo twoja wiedza na ten temat jest
    zerowa. Ja też mam rejestrację WX i jestem właścicielką auta.
    Więc?.... A po drugie- starsza ruda pani to mama właścicielki.
    Ogółem mówiąc opinie na temat tego salonu powinny wyrażac
    osoby,które w nim były!!!a nie słuchały "coś" od "kogoś" przy
    piwku!!!! Rozsiewasz ploty, a nam chodzi o opinie konkretne!!!
  • 30.12.08, 23:08
    U lalala.....
    W celu załagodzenia sporu i zaprzestania zaśmiecania forum (to jest
    skadal, żeby najczęściej odwiedzanym wątkiem był wątek o takim
    poziomie - co może pomyśleć sobie o nas, Mińszczanach, ktoś obcy kto
    chciałby zasięgnąć informacji na tym forum) wszystkim osobom z
    wysokim ciśnieniem proponuję coś na obniżenie, a przede wszystkim
    zakupić słowniczek ortograficzny (najlepiej taki dla dzieci do lat
    10) w celu zapoznania się z regułami stosowania u, ó, ż, ź.
    Następnie osobie której chciało się zakładać konta na gazeta.pl w
    celu napisania jednego postu, proponuję zapoznać się z klawiaturą
    komputera: w szczególności radzę opanować klawisz CapsLock, spację
    oraz wprowadzanie polskich znaków. Rozumiem, że tipsy w tym
    przeszkadzają, ale aby być damą nie wystarczy opalić się i nakleić
    plastik na paznokcie, trzeba reprezentować odpowiedni poziom.
    Kolejny krok: polecam jako lekturę savoir-vivre. Dostępny również w
    internecie - każdemu się przyda. Zwłaszcza s-v w biznesie.
    Proponuję również przestać się ośmieszać, bo pisząc żenujący post o
    konkurencyjnym salonie głównie wydajecie opinię sobie. Myślę, ze
    klienta nie nie przyciągnięcie wzajemnym obrzucaniem się błotem na
    tym forum.
    Mnie jako klienta (choć od dawna nie jestem klientem żadnego z
    mińskich salonów urody) nie obchodzą relacje pracownik-
    pracodawca.Nie obchodzi mnie terminowość wypłaty, odmładzanie się
    pracowników, historie finansowe i prywatne właściciela, jego
    zainteresowania, numery rejestracyjne samochodu i inne podobne
    historie. Obchodzi mnie to, żebym wyszła z salonu zadowolona. I
    tyle. Arrivederci!!!
  • 31.12.08, 23:00
    Nie czytam tych wątków dotyczących salonów pięknośći, fryzjerów tipsów ,kosmetyczek zespołów muzycznych,dyskotek i solariów może dlatego że facetów nie interesują takie bzdety ale przypadkowo zajrzałem tutaj i potwierdzam to co napisała koleżanka poprzednio jak ktoś wejdzie na forum Mińska Mazowieckiego to pomyśli że w tym mieście mieszkają same puste plastikowe lale
  • 12.10.09, 15:01
    Czytam i czytam i wciąż nie mogę uwierzyć czy ja napewno chodzę do
    tego samego Solarisu. Jestem tam częstym bywalcem, chodzę na
    solarium, paznokcie robię balejaż i nie mam do czego się przyczepić.
    Po solarium mam ładną opaleniznę i wątpię żeby lampy były stare,Pani
    Magda robiąca mi paznokcie suuper dziewczyna i paznakcie robi też
    ładnie jest jeszcze jedna fryzjerka, którą lubię najbardziej to pani
    Marta młoda dziewczyna ale umie doradzić co z włosami można zrobić i
    uczesała mnie ślicznie na wesele. Na recepcji obsługa przemiła. Więc
    nie wiem skąd te durne komentarze. Pozdrowienia dla całej ekipy
    Solaris :)
  • 12.10.09, 23:43
    wątek nad podziw długi, dopiszę się więc i ja.
    Byłam niedawno w tym salonie, tak kontrolnie, zobaczyć na własne
    oczy.
    Moje wrażenie było takie - bar szybkiej obsługi.
    Salon nastawiony na młodego klienta o krzykliwym guście.
    Pani, która do mnie podeszła, miała ciekawie zrobione włosy ale jej
    makijaż mnie poraził - mocno wieczorowy - a było południe.
    Nie zdecydowałam się na skorzystanie z ich usług, bo nie czułam się
    tam dobrze. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. W Solarisie było
    negatywne.


  • 30.11.09, 17:59
    Byłam w salonie 7 pażdziernika u pani Kasi.Wyszłam bardzo zadowolona.Chciałam
    się tam wybrać ponownie ale się okazuje że pani Kasia już tam nie pracuje.W
    którym salonie jej szukać.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.