pks, rorbi tour, bags...

Mińsk Mazowiecki

założyciel: rose187

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • dojeżdżam codziennie do pracy autobusem i strach mnie ogarnia kiedy widzę jak
    kierowcy niektórych firm przewozowych traktują pasażerów.z życiu już chyba
    nie wsiądę do rorbi toura.kierowcy jeżdżą jak szaleni.przynajmniej na trasie
    warszawa - mrozy.między samochodami,rowerzystami a pieszymi pędzą
    slalomem.dobrze że w cegłowie jest rondo bo inaczej nie wiem czy zdążyłby się
    zatrzymać w mrozach.bo nie wspomnę, że nie jest dla nich przeszkodą przejazd
    kolejowy w mieni czy ograniczenie prędkości w miejscach zabudowanych.a
    przecież wszyscy chcą dojechać cali i żywi do domu. bagsy też są nie lepsze
    jak trzeba je łapać na drugim pasie w starej miłosnej bo nie raczą zjechać na
    przystanek.pks nie zawsze punktualny, ale kierowcy przynajmniej trochę
    bardziej zrównoważeni.już nie raz jak jechałam i mijał nas rorbi tour z taką
    prędkością, że człowiek nie zdążył się obejrzeć,zachowywali trochę umiaru i
    nie pędzili na złamany kark żeby ich wyprzedzić.może gdyby policja się
    zainteresowała i stanęła parę razy na trasie mrozy-mińsk pasażerowie
    zostaliby traktowani wreszcie jak ludzie a nie kartofle.ciekawe jak
    funkcjonują rapity.nimi jeszcze nie miałam przyjemności jechać...
  • 14.06.07, 23:07 Odpowiedz
    hmmm, myślę że ludzie po kilku godzinach pracy chcą też szybko dojechać do domu...
    Nie chcę zachwalać jazdy niezgodnej z przepisami, ale myśle że część pasażerów cieszy się ze może być co dziennie pół godziny wcześniej w domu...
  • 14.06.07, 23:39 Odpowiedz
    Tyle razy ten temat był już przerabiany, tyle było narzekań, że ciasno, ze za
    szybko kierowcy jeżdżą, że korki, że śmierdzi, że coś-tam...
    Sztuka wyborów. Każdy sam ich dokonuje.

  • 15.06.07, 09:33 Odpowiedz
    A propo wyborow ?
    Juz mamy polowe czerwca, a wiele osob z forum zapowiadalo przejscie z autobusow
    do pociagow.
    Jak Wam sie teraz jezdzi ?

    pozdrawiam
    pociagowiec M :)
  • 15.06.07, 10:05 Odpowiedz
    Ja zacząłem jeździć pociągiem rano jadę PKS na stacje a potem pociągiem z
    Siedlec o 6.45 w pracy jestem szybciej o pół godziny z powrotem jest gorzej
    powrót trwa tyle samo co poprzednio. Na stację dojeżdżam autobusem a czasami
    piechotą wolę to niż samochodem gdy słyszę o tych problemach z parkowaniem koło
    niej.
  • 15.06.07, 10:08 Odpowiedz
    A jestem ciekaw jak tam korki na trasie czy coś się zmieniło? Od 16 czerwca
    zacznie remont torowiska w Jerozolimskich w Warszawie to dopiero zaczną się
    korki! centrum będzie nieprzejezdne
  • 15.06.07, 12:21 Odpowiedz
    Ja od czerwca właśnie jeżdze pociągami, żałuję ze wczesniej sie nie
    zdecydowałam. zero korków więc zero nerwów - wczesniej myślałam ze zwariuje na
    Płowieckiej, przed pętelka z powrotem i w paru innych miejscach. W ogóle nie
    męcza mnie dojazdy, w pociągu jest czym oddychać, ludzie nie sa tak stłoczeni
    jak w autobusie w związku z czym zapachy tez nie sa tak intensywne ;-)
    Rewelacyjny jest ten pociąg przyspieszony o 6.45, wysiadam koło 7.30 na
    środmieściu i mam jeszcze czas żeby isc do sklepu, wczesniej gnałam z autobusu
    jak szalona żeby zdążyć jeśli były większe korki. Teraz wstaje co najmniej 10
    minut później. Bilet mam tańszy o ponad 40 zł bo kupuje do Woli Grzybowksiej.
    Jedyny minus że musze iśc 10 minut na stacje, zwłaszcza po pracy niezbyt mi się
    chce dreptać... No i mogłoby byc więcej pociągów po 16.
  • 15.06.07, 21:17 Odpowiedz
    tak ciesza sie z wczesniejszego powrotu...pod warunkiem ze w ogole dojada do
    domu...kierowcy chyba zapominaja ze ponosza odpowiedzialnosc za tych wszystkich
    pasazerow ktorych wioza, a o nieszczescie bardzo latwo...sama jadac ostatnim
    razem rorbi tourem walnelam glowa o wczesniejsze siedzenie bo kierowca pedzil
    jak szalony tylko dlatego bo za pozno stwierdzil ze nie zdazy wyprzedzic
    samochodu.a pobocze lapalismy ze 2 razy.za waskie drogi?dziwne ze innym sie to
    nie zdaza...
  • 15.06.07, 21:46 Odpowiedz
    rozalka81 napisała:
    > No i mogłoby byc więcej pociągów po 16

    Zgadzam sie. Był taki pociąg o 16.32 i nie wiem co się z nim stało. Ktoś wie?
    Dziś wracałam o 16.42 do łukowa i było strasznie dużo ludzi (pewnie z tych
    dwóch pociągów), dużo osób stało, zero wentylacji... Aż zatęskniłam za moim
    autkiem. Czasami udaje mi sie podjechać klimatyzowaną skm-ką do woli
    grzybowskiej ;-) i dopiero potem w pociąg.
  • 15.06.07, 23:11 Odpowiedz
    Emeelko, z tego co wiem ten pociąg 16.32 od 16 czerwca bedzie jeździł właśnie o tej godzinie, teraz przez jakiś czas jeżdził 2 minuty po tym do Łukowa, na peronie go zapowiadali jako opóźnionego.
  • 16.06.07, 11:34 Odpowiedz
    c43 napisał:

    > A jestem ciekaw jak tam korki na trasie czy coś się zmieniło?
    -->Korki są ogromne, wyjeżdżając o 6.00-6.15 z MM stajemy w Koniku i toczymy się
    w korku do Ostrobramskiej.

    Od 16 czerwca
    > zacznie remont torowiska w Jerozolimskich w Warszawie to dopiero zaczną się
    > korki! centrum będzie nieprzejezdne
    -->Eee tam, zaczynają się wakacje i ruch maleje o połowę.

    Pozdrawiam

    NieMy

    --
    Co złego to NieMy
  • 16.06.07, 16:51 Odpowiedz
    OK, wielkie dzięki za tę informację.
  • 18.06.07, 01:51 Odpowiedz
    Zakładam, że posiadasz w dzisiejszych czasach telefon komórkowy. Nic zatem
    prostszego, jak wybrać numer 112 i poinformować policję o sposobie jazdy
    kierowcy. Dbałość o własne bezpieczeństwo trudno uznać za donoszenie, to tak
    gwoli uprzedzenia ewentualnych wątpliwości, czy wypada coś takiego zrobić ;-)
    Efekt takiego posunięcia będzie na pewno większy, niż jedynie pisanie o
    problemie na forum. To nic nie kosztuje (dosłownie i w przenośni) a może
    rzeczywiście uratować komuś życie.
  • 19.06.07, 17:41 Odpowiedz
    skoro PKS jest taki dobry to korzystaj tylko z PKS, nikt nie bedzie płakał, że
    nie jedziesz..... A najlepiej to przesiądź się do własnego auta, wtedy zupełnie
    nie bedziesz miała problemu! Każdy sam decyduje o tym w jaki sposób dojeżdża do
    pracy, no chyba, że masz wpisane w umowie, że musisz jeździć tym autobusem, no
    wtedy to współczuję...........
  • 26.06.07, 12:58 Odpowiedz
    Kierowca zatłoczonego autobusu ostro nim manewruje. Pasażerowie przewracają
    się, walą głowami w szyby itp. Jeden z pasażerów:
    - Panie, k***a, świnie pan wieziesz, czy co?!
    Na to kierowca:
    - A co? Ktoś się w ryj uderzył?
    *****
    ... pewnie za to obskoczę parę ładnych słów, ale nie mogłam się powstrzymać ;)
  • 29.06.07, 21:52 Odpowiedz
    dobre dobre:)
  • 29.06.07, 22:00 Odpowiedz
    ogolnie jezdze tylko pks. skoro place to wymagam i tyczy sie to wsz.firm
    przewozowych.a jesli chodzi o tel.na policje to nawet dobry pomysl.lepsze to
    niz zastanawiac sie potem czy moglam cos zrobic zeby uniknac tego nieszczescia.
    swoja droga to rorbi tour ladnie traktuje swoich klientow jak omija pks i nie
    zatrzymuje sie dla ludzi ktorzy czekaja na niego bo maja wykupiony
    miesieczny.dobrze ze pan z pks jest o tyle mily ze jeszce na nich czeka...
  • 16.02.08, 18:34 Odpowiedz
    Ja uwielbiam jezdzic rorbi tourem. Lubie sobie usiasc na tyle i posluchac jak
    kierowca wyciska siodme poty z silnika, ahh. PRZECIEZ TO SZTUKA BY TAK JEZDZIC!
    Dla mnie to oni jezdza jak wariaty ale bezpiecznie. TO SIE NAZYWA JAZDA! a nie
    to co w pksie - az sie zygac chce od ich jazdy, przykladowo maja takiego samego
    MAN'a UL242 co w rorbiturze i wole wsiasc do rorbitura bo lepsza jazda
    (fajniejsza, szybsza). Dzwonienie na policje - robta co chceta konfidenty! Nie
    musi mi nikt mowic ze to niebezpieczne i wogule, ale zauwazcie ze sie jezdzi 12
    metrowym sprzetem, szczegolnie ta BOVA - sliczna i szybka (nigdy nie pomyslalbym
    ze taki wielki kolos jak ta BOVA FUTURA moze tak szybko jechac i przyspieszac, a
    przy tym tak pieknie brzmi silnik na wysokich obrotach (szczegolnie turbina :)).
    DLA MNIE DOBRZE JEZDZA, BA NAJLEPIEJ ZE WSZYSKTICH I TAKIE GLEDZENIE MOZE TYLKO
    CZLOWIEKA ZDENERWOWAC, bo szybciej wypadek stanie sie w pekaesie, gdyz tam
    jezdza gruchoty, ktore niewiem jak przechadza przeglady (przypomne tu ze
    przeglad nie wyglada jak ten do osobowych aut) .PKS = rupieciarnia i te ich
    pozal sie boze flagowe autobusy jakie racza puszczac na trase MMz-Mrozy (mowa tu
    o DAB-ach i Autosanach - po podrozy tymi zlomami chce mi sie puscic pawia), choc
    maja niektore dobre autobusy ale to wciaz za malo. PRZYKLADOWO: KURS Z MIŃSKA
    MAZOWIECKIEGO o godz 17:30 (autobus DAB 00048) (pomijam ze jest spozniony ostro
    zawsze), przeciez to ledwo jezdi, przy hamowaniu wpada w jakies niezrozumiale
    turbulencje, mimo ze to automat kierowca musi robic przerwy przy zmianie biegow
    bo by wyrwalo skrzynie biegow przy przelozeniu, niedosc ze rzuca to jest
    niewygodnie i cuchnie! RORBI-TOUR RLZ! - nigdy nie bedzie szybszego trasportu
    do mrozow (procz pociagow). Pozdrawiam, fan Rorbi-tour'a! Kocham ich Man-y
    (szczegolnie ten w paski), Bovę, Setrę!
  • 18.02.08, 09:33 Odpowiedz
    Ty zięć czy synowa bossa rorbi-tura? Bo chyba nie wynajęty, bo on by
    przecież nie zapłacił, prędzej by się pochlastał.A sam napisać nie
    potrafi bo komp to dla niego statek kosmiczny...
  • 22.04.08, 23:45 Odpowiedz
    TE! nie bądź taki hop do przodu. Mówię jak jest! JAK SIE COS NIE PODOBA TO PO
    H*J SIE UDZIELASZ?
  • 01.05.08, 20:51 Odpowiedz
    Te, bystrzacha!! Długo nad tym myślałeś!!
  • 02.05.08, 02:02 Odpowiedz
    nie tak długo jak ty... po za tym rzadko odwiedzam to miejsce
  • 14.11.08, 16:01 Odpowiedz
    W przyszłym roku najprawdopodobniej zostanie sprywatyzowany miński
    PKS. Więcej można zobaczyć na wideo z TVP Info program Kurier
    Mazowiecki z dnia 13.11.2008
    ww6.tvp.pl/6724,20081113827629.strona
    P.S. Proszę zwrócić uwagę podzczas wypowiedzi burmistrza Mińska na
    podpis Wiesław Grzesiak ??? czyżbyśmy mieli nowego burmistrza,
    przecież obecny nazywa się Zbigniew Grzesiak. Ach ta nasza publiczna
    telewizja :-)
  • 14.11.08, 18:00 Odpowiedz
    I bardzo dobrze dawno powinien być sprywatyzowany może wreszcie zrobią porządek z dworcem i jego otoczeniem
  • 10.07.09, 22:26 Odpowiedz
    W związku z okresem wakacyjnym w okresie od 11.07.2009 do 13.09.2009
    zostają zawieszone n/w kursy odjeżdżające z:
    Dobrego do Warszawy:
    - soboty: 5:00, 5:45, 6:15
    - niedziele: 5:45 , 6:15
    Mińsk Maz. dworzec do Warszawy:
    - dni robocze: 17:15
    - soboty: 5:40, 6:30, 6:50, 9:15, 10:50, 12:45, 14:15, 17:15
    - niedziela: 6:30, 6:50, 9:15, 10:50, 12:45, 17:15
    Warszawy Ochota do Mińsk, Dobre:
    - dni robocze: 15:25(M), 18:45(D)
    - soboty: 7:00(M), 7:40(M), 9:10(M), 12:00(M), 12:15(M), 14:30(D),
    15:25(M), 18:45(D)
    - niedziele: 7:40(M), 9:10(M), 11:45(M), 13:00(D), 14:30(D), 18:45(D)
    Kursy odjeżdżające z W-wa do Dobrego:
    - w dni robocze 15:25
    -w soboty 7:15 zostają skrócone i będą jechały tylko do Mińska.

    M- kursy do Mińska
    D – kursy do Dobrego
    źródło informacji:
    www.bags.com.pl/index.php5?link=Gorące wiadomości&id_news=25

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.