Dodaj do ulubionych

Groupon co sądzicie?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.03.11, 17:08
Kupujecie może jakieś usługi w serwisie Groupon albo MY Deal, Fast Deal czy Gruper czy inne?
Co sadzicie o jakości usług i zakupionych produktów?
Inne forum o Groupon :blog.groupon.pl/2010/10/05/zbieramy-wasze-opinie/
Obserwuj wątek
        • Gość: wiktoruno Re: Groupon co sądzicie? IP: 150.254.82.* 11.05.12, 15:13
          Tego typu portale są dobre pod jednym warunkiem - że dokładnie czytamy ofertę, ale ponieważ coraz więcej ludzi czyta dokładnie i oferty są już często bardzo skomplikowane, warto czytać bardzo dokładnie. Dotyczy to szczeólnie wszystkich wczasów, wakacji itp. - trzeba sprawdzić, czy ten super tani pobyt w hotelu w Egipcie nie jest np. 50 km od plaży ;)
          ----
          Najtańsze hotele - porównywarka cen hoteli
    • macgoni123 Re: Groupon co sądzicie? 10.03.11, 21:43
      Kupowlaem pare razy i jest ok

      Psy to najlepszy przyjaciel czlowieka
      --------------------------------------------------
      buldog angielski, fioletowe forum buldoga angielskiego

      www.buldog-angielski.org.pl
      • Gość: Jasio Re: Groupon co sądzicie? IP: 212.160.172.* 24.04.13, 20:53
        A mnie nabrali na prawie stówę.
        Skradli mi z karty taką kwotę, w rozmowach telefonicznych obiecywali zwrot, odpisywali na maile. To wszystko do upływu 10 dni, kiedy stwierdzili, że nie złożyłem odstąpienia od umowy i mogę się bujać.
        Sęk w tym, że dokonałem jednego zakupu, a z karty obciążyli mnie za dwa.
        Po upływie tych 10 dni obsługa z miłej i udającej zainteresowanie klientem zmieniła się na chamską i arogancką.
        Nie ma się co dziwić. Debila, którego tak łatwo się okrada można spokojnie olać.
        Uważajcie więc. To złodzieje i oszuści - dobra rada - nie pozostawiajcie na ich serwerze danych swojej karty. Inaczej skończycie jak ja.
    • pwrc Re: Groupon co sądzicie? 31.07.11, 22:31
      Sądzę, że początkowo można było tam coś kupić w atrakcyjnej cenie. Sam dokonałem kilku zakupów, z których byłem zadowolony. Teraz jednak jest to jedynie nowa forma naciągania konsumentów. Ceny pierwotne są zawyżane - no cóż, zwiększyły się prowizje na gruponie, ktoś za to musi zapłacić.
      W chwili obecnej nie polecam, lepiej poszukać okazji na allegro czy gumtree
      --
      ryzyko kolejnego zakrętu daje wyzwolenie
      adrenalina
      i nic cię nie ogranicza
      poczuj moc odcinka specjalnego
    • ladiaa Re: Groupon co sądzicie? 01.08.11, 09:52
      Z własnego przykładu mogę powiedzieć że dużo zależy od firm jakie oferują swoje usługi. Czasem promocje są opłacalne i faktycznie takie jak są przedstawiane. Niestety bywa również inaczej. :/
      • marta_msz Re: Groupon co sądzicie? 19.01.12, 15:13
        Ja akurat zawsze korzystam z usług gastronomicznych i muszę powiedzieć, że wiele firm nie rozumie, po co jest grupon. Zamiast zareklamować swój produkt, idą na łatwiznę i osoby z grupona dostają mniejsze i gorsze porcje. Kiedyś wykupiłam także karnet na fitness. I nie tylko ja - było tak wiele osób, że problemem było zapisanie się na zajęcia.
        --
        kalkulator oc
    • alv_in Re: Groupon co sądzicie? 02.08.11, 13:57
      kilka razy sie nie gruponie zawiodlem ;( kupilem taniej wejsciowke do restauracji, a potem okazalo sie ze to bubel, bo wejsciowka byla juz nie wazna, mimo tego ze termin wskazywal inaczej :(
      • worldofwoman Re: Groupon co sądzicie? 05.08.11, 09:57
        Faktycznie, ostatnio Grouponowi zdarza się nawalać. Dlatego zaczęłam korzystać z innych portali wyszukując oferty poprzez www.godealla.pl. Mają tam fajną wyszukiwarkę zniżek i naprawdę pokaźną liczbę portali, z których wyświetlają promocje.
      • internetowyhit_pl Re: co sądzicie..? 10.08.11, 11:19
        Ja widziałem, że ostatnio gruppon cos wywija. Ceny wyższe niż w sklepach, ale to tylko na niektórych przedmiotach
        ---------------------------------
        Czy wiesz, że?
        Drukarnia Internetowa Warszawa
        akcesoria kuchenne
    • boreczek11 Re: Groupon co sądzicie? 14.11.11, 14:58
      ja kupiłam już kilka usług na grouponie - stomatologiczne, kosmetyczne. Ceny są bardzo korzystne, ale różnie bywa z wykonaniem, ale to osobna kwestia rzetelności firmy, która się przez groupon reklamuje.
      Ostatnio trafiłam np. na mega-nierzetelną. Kupiłam bieliznę termoaktywną Thermo-Dry z firmy Extermus. Na kuponie groupona mam napisane ze dostanę towar w 10 dni, a czekam ponad miesiąc. Po prostu żenada. Groupon oczywiście umywa ręce, bo to wina firmy Extremus.....
      Pewnie, że wina tej firmy, ale skoro Groupon na tym zarabia, to wymagać uczciwości od swoich kontahentów, prawda?
        • smilo2 firma extremus nie kupujcie tam 27.12.11, 21:59
          Witam w klubie .Apropo firmy extremus ja juz czekam na 2 kaplety bielizny ponad 2 miesiace i to jest dopiero zenada.Pisane byly maile i wszystkie odpowiedzi opieraly sie na jednym"prosimy o chwilke cierpliwosci "od pierwszego takiego maila uplynal sobie juz ponad miesiac,od tamtej pory zaczolem regularnie raz w tygodniu dzwonic do nich na infolinie ,niestety slyszalem to samo co w mailach i ze ktos niby zajal sie ta sprawa i dowiaduje sie co sie dzieje z ta przesylka.I tak mija tydzien za tygodniem .Dzisiaj jak zadzwonilem do nich rozmawialem z gosciem i dowiedzialem sie tego samego wiec juz mu powiedzilem ze zglaszam sprawe do biura ochrony konsumenta bo do tego mamy prawo.kilka godzin temu dostalem odpowiedz ze odziez nie zostala wyslana tylko dlatego ze nie podalismy drugiego rozmiaru odziezy.Gowno prawda to sa idioci bo do zakupu wiekszej ilosci odziezy stworzyli specjalny formularz ktory musielismy wypelnic bo inaczej bysmy nie zamkneli formularza bez tych informacji a na dodatek odrazu wyslalismy im jeszcze maila z rozmiarami(strzesznie mnie zagotowalo)Jutro zamierzam tam znowu zadzwonic i sobie kogos z tej milej obslugi wyporzyczyc na slowko bo to jest smieszne.Maja taki burdel w papierach ze nie wiedza z czego zyja pajace.Mam wrazenie ze jutro uslysze to samo ale wtedy to juz nie ma ze boli zorientuje sie jak wyglada takie cos od strony prawnej i zloze im sprawe do sadu albo do biura praw konsumenta,bo z tego co sie dowiedzialem to w tym wypadku firma EXTREMUS jesli nie wywiaze sie z umowy do 2 tygodni od zgloszenia sprawy do BPK to maja na starcie 2,5 tys zł kolegium .jak ktos wie cos wiecej to piszcie .pozdrawiam
      • Gość: SpirionX Re: Groupon co sądzicie? IP: 62.244.147.* 08.12.11, 13:16
        Ja zamówiłem 17 października! Extremus odpisał, że od 19-stego zaczną wysyłki. Wg kolejności zamówień bieliznę powinienem otrzymać max do końca miesiąca. Czekam.. 8 listopada Groupon napisał, żeby jeszcze chwilkę poczekać. Czekam.. 2 tyg później zapytałem co się dzieje. Odpisali, że max do 30-stego towar będzie u mnie. Dziś mija ponad 50 dni!!! i nic. Czekam.. bielizna termoaktywna Extremus. chyba doczekam wiosny, albo lata.. albo wybuchnę...
    • brokatynka Re: Groupon co sądzicie? 16.11.11, 16:20
      To jedna wielka sciema: wystarczy dobrze poszukać w internecie i znajdzie się usługę za podobną cenę a ktoś, kto ją będzie wykonywał będzie się przynajmniej starał... Moja sąsiadka kupiła na gruponie usługę u fryzjera i pani była tak niekompetentna, że spaliła jej włosy... i powiedziała, że jak jest niezadowolona to niech napisze reklamację do groupona- tak zrobiła i odesłali ją do firmy, gdzie była wykonywana usługa.... i tak kółko się zamyka...
    • magdawieczorek26 Re: Groupon co sądzicie? 17.11.11, 10:50
      ja ostatnio odkryłam, że grupowo można kupowac nawet płyty CD w internecie
      Jest taki portal www.cdroller.pl gdzie cyklicznie wrzucaja płyty świetnych zespołów
      teraz jest The Beatles, a ostatnio byli Pink Floyd.

      naprawdę polecam, sama już kupiłam parę albumów

      pozdr.
      magda
    • aliyah33 Re: Groupon co sądzicie? 24.11.11, 11:30
      Dość często korzystam z zakupów grupowych - głównie z Groupona. To zależy na kogo się trafi tak naprawdę - na dentystów nie narzekam (aczkolwiek ciężko o odpowiednie terminy dla osób z grouponami :/). Najgorzej wspominam Wola Park i tamtejsze sushi z kuponem - dali 2x mniejsze od typowego zestawu. Sami zrobili sobie antyreklamę. Też jestem zadowolona ze zniżek na Firminie. Zależy po prostu na kogo się trafi :)
    • buona_sera Re: Groupon co sądzicie? 25.11.11, 15:56
      Głównie korzystam z restauracji i jest ok, choć nie ma reguły. Jedne rozumieją po co grupon jest i chcą się na tym wypromować, inne przeciwnie - robią wszystko po kosztach. A to przecież nie o to chodzi. Fajne jest to, że zawsze można wyhaczyć coś smacznego i fajnego. Nie polecam natomiast kuponów na fitness, fryzjera itd... straszne kolejki, długo się czeka, a wejście na fitness graniczy z cudem. Ale poza tym nie jest źle. I radzę kupować z tych mniej znanych, mają mniej klientów przez co są mniejsze problemy z rezerwacją terminów :-)
    • Gość: RUUDAWA Re: Groupon co sądzicie? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.11.11, 20:02
      dla mnie groupon 1rokj temu był jeszcze może jakiś innowacyjny i rzeczywiście mozna było złapać okazję.
      teraz GROUPON TO WIELKA ŚCIEMA!!!!! firmy nie dają rabatów , a groupon udaje ze tego nie widzi- kiedyś to sprawdzał , dzisiaj idzie na kase.
      wszystkie ogłoszenia są takie same. wcale NIE JEST TANIEJ!!! na allegro mop parowy wystawiony dzisiaj jest oi 50% TANIEJ....A WCZASY W EGIPCIE W GRUDNIU ZA 1800,00 ZŁ tydzień!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! żenada-taniej sama wynegocjuję!!!! dla mnie groupon zszedł na psy!!!!bdziękuję szkoda czasu!~!!!!!!
      • veox Re: Groupon co sądzicie? 29.11.11, 12:23
        Moim zdaniem to pic na wodę. Wszystkie te promocje są tak skonstruowane że wcale nie są promocjami. Ja się na to nie dam nabrać. pozdrawiam,
        --
        foteliki samochodowe Duży wybór fotelików samochodowych.
    • Gość: Rob Re: Groupon co sądzicie? IP: 212.160.172.* 29.11.11, 14:20
      To zależy od konkretnej oferty.
      Niestety, często oferty są celowo zawyżane, żeby potem dać "interesujący" rabat.

      Generalnie warto sprawdzać ostateczną cenę zakupu i porównać ją z tym co jest na rynku.
      Często znajdziesz produkty w tych samych cenach (czasami nawet taniej) a przynajmniej możesz sobie wybrać sprzedawcę.

      --------------------
      Karpacz noclegi
    • Gość: zawiedziona Re: Groupon co sądzicie? IP: *.itsa.net.pl 12.12.11, 16:03
      ja kupilam kiedys fryzjera i byulam bardzo niezadowolona - pozniej sie okazalo ze strzygl mnie STAZYSTA! wiec groupony i inne takie to nie zawsze okazja...czasem w miejscach uslugowych takich jak wlasnie fryzjer czy restauracje traktuje si e klientow duzo gorzej:/ radze byc ostroznym a z uslug takich portali korzystac tylko jesli idzie o sprzedaz jakichs rzeczy (np krawat, noze czy inne). To tak jak ziTunes, gdzie tyle było słychac o tym że będzie tania legalna muzyka do sciagania a tymczasem cena z kosmosu ...(www.youtube.com/watch?v=-57pSjBmBUA&feature=youtu.be)....

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka