Dodaj do ulubionych

a gdzie na narty?

10.10.14, 15:51
Może
funfan.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=157&Itemid=170
Edytor zaawansowany
  • 19.10.14, 21:26
    W Pl najlepiej wybrać się na południe - Wisła, Szczyrk, Zakopane, Białka Tatrzańska, Zieleniec. Dla potrzebujących można też w okolicy stoków znaleźć szkółki narciarskie www.week4u.pl/oferty/miasto/bielsko-biala-slaskie/tag/squash;1.html
  • 19.10.14, 21:28
    W Pl najlepiej wybrać się na południe - Wisła, Szczyrk, Zakopane, Białka Tatrzańska, Zieleniec. Dla potrzebujących można też w okolicy stoków znaleźć szkółki narciarskie www.week4u.pl/oferty/tag/narty;1.html
  • 01.11.14, 23:59
    www.przedszkolegorskie.pl :)
  • 03.12.14, 15:46
    Polecam zakopane jeżdżę tam od lat .
  • 05.02.15, 21:37
    W tym roku wybieram się do Zakopanego na narty. Poradźcie mi, jak bezpiecznie przewieźć narty? Myślę o zakupie takiego pokrowca www.marbo.pl/product-pol-13289-Pokrowiec-na-narty-max-175cm-Ski-czerwony.html. Warto kupić coś takiego?
  • 04.03.15, 13:24
    Ja tradycyjnie polecam Zakopane www.bookapart.com/pl/turystyka-zakopane :) Nie ma lepszej miejscówki na zimowe szaleństwo.
  • 02.10.17, 19:39
    cześć,
    szukam firm, które organizują wyjazdy narciarskie takie jak te. Zależy mi na wyjazdach w wyższe góry z większą, zgraną grupką osób. Będę wdzięczna za opine.
  • 10.10.17, 09:12
    O tak, Zakopane jest świetne, ale ogólnie w Polsce jest wiele dobrych miejsc na narty, a sezon już powoli się zaczyna.
  • 16.10.17, 15:45
    W Himalaje najlepiej :)
  • 18.10.17, 23:12
    Jeśli chodzi o wyjazd za granicę to zdecydowanie polecam Włochy - Livigno. Trasy są długie i świetnie przygotowane. Natomiast w Polsce polecam Białkę Tatrzańską i Szczyrk :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka