Dodaj do ulubionych

Top Gear: miała być parodia z Polski, wyszła pa...

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.09, 13:46
TEn kościół na początku, to chyba Kościół Mariacki nie? A co z rejestracjami? Ja na nich nie zauważyłem flagi polski. I te tabliczki na budynkach.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.09, 13:55
    flegmatyczne cioty nie postarały się aby było 100% "polskie" cały ten topgjer to jedna parodia...
  • lukas63 05.08.09, 14:18
    Autobus i pociąg też nie jest polski
  • Gość: sf IP: *.chello.pl 05.08.09, 14:24
    szkoda że kiedy my naśmiewamy sie z reszty świata jest ok.
    Szczerze to jak zachowujemy się za granicą i pokazujemy swoje wieśniactwo sprawia, że zawsze będą się z nas naśmiewać i nie dziwię się temu.
  • Gość: dor IP: *.chello.pl 05.08.09, 14:27
    mi się top gear podoba nie to co nasze gó...ane programy motoryzacyjne
  • Gość: gosc IP: 194.151.14.* 05.08.09, 14:44
    Top Gear wymiata, reklama smieszna jak trzeba, choc niestety ucieli im budzet i musieli radzic sobie domowymi sposobami czyli internet, patchwork i prowizorka. POLSKIE PANIKI to tekst bezposrednio z translatora.... PREJSCIE GRANICZNIE to kartka wydrukowana niedbale, powieszona na bramie BBC... coż moze przyszly sezon bedzie lepszy.
  • Gość: Mumin IP: *.kruk-inkaso.com.pl 05.08.09, 15:24
    Samochód w 21 sekundzie ma chyba węgierską rejestrację
  • Gość: (po)ruta IP: *.chello.pl 05.08.09, 15:25
    Jedno wielkie gó... !!! Nawet sparodiować porządnie nie potrafią ;-) Olać tych angolów :-)
  • Gość: ddf IP: *.oracle.co.uk 05.08.09, 15:27
    Akurat wszyscy wiedza ze Clarkson jest antyniemiecki i to raczej reklama uderzajaca w Niemcow. A to ze pojawily sie bledy? No i co z tego? Szkoda ze polactwo nie potrafi sie z siebie smiac... Pewnie najlepiej by bylo gdybysmy tak jak nasz prezydent dostali wszyscy solidarnie sraczki...
  • Gość: m IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.09, 15:27
    Za to pozytywny polski akcent był w odcinku jak przerabiali wnętrze samochodu na salon z kominkiem ;)
  • Gość: falafel IP: *.chello.pl 05.08.09, 15:27
    "Nie było łatwo. Co to jest "CSEPEL"? Czy ten budynek to dworzec? Może stadion? Po długich poszukiwaniach okazało się, że "Csepel" to nazwa dzielnicy Budapesztu i znajdującej się tam fabryki maszyn."

    Musiały być strasznie długie, skoro to pierwszy wynik po wpisaniu csepel w google.
  • Gość: gienek IP: *.mp.pl 05.08.09, 15:27
    CSEPEL i długie poszukiwania...
    Wyniki 1 - 10 spośród około 885,000 dla zapytania CSEPEL. (Znaleziono w 0,08 sek.)
  • Gość: Autor IP: *.fuw.edu.pl 05.08.09, 15:33
    Widać wyraźnie, jak wygląda polska tożsamość narodowa. Niektórzy 'polacy' są tak zaślepieni uwielbieniem dla Clarksona, że jak będzie im pluł w oczy to będą twierdzili że to deszcz pada. Jak widać, łatwo nas kupić. Jak Clarkson będzie się naśmiewał, że 80% Polaków są wynikiem gwałtów niemieckich żołnierzy na polskich kobietach to ci sami 'polacy' będą klaskali i zachwycali się na 'angielskim' humorem. Wstyd i hańba!
  • Gość: bakłażan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.09, 15:33
    Na jednym baku z Berlina do Warszawy??????!!!!!!!zapraszamy .Postoimy w korkach,pojedziemy objazdami moze jakąś polną dróżką,parę dziur i wybojów ,radary.. ,nieszczęsliwy wypadek ,jeszcze jakaś drobna pomyłka w oznakowaniach i juz WARSZAWA na jednym baku....../pamiętamy /
  • Gość: Gość IP: *.aster.pl 05.08.09, 15:35
    a mi sie nie podoba , ze ktos ma czelnosc nabijac sie w szczeniacki wrecz sposob z okresu historycznego w ktorym pozniej ilu polakow walczylo przeciez za tych pseudo-megalomanckich tchorzy .. dno ..
  • Gość: jacek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.08.09, 15:35
    Czy oburzeni antypolskim dowcipem wiedzą o co chodzi? Wyjaśnijmy: panowie z TopGear wyśmiewają sportowego VW Scirocco z silnikiem na ropę i dowodzą absurdalnymi reklamami, że takie coś nie ma sensu. Mamy reklamę w której Sciroco robi za karawan na cmentarzu (trumnę niesie m. in. panienka w bikini, ale czarnym), jest facet z uciętą ręką, bo skończyło mu się paliwo, jest bankrut-samobójca, który nie wiedział, że zamiast Ferrari można mieć sportowy samochód na ropę robiący 55 mil na galonie i parę innych dowcipów. Reklama nie jest antypolska, bo to znakomity, typowo angielski żart z VW i ekologii!!! Nadymając się patriotycznie i oburzając na coś takiego udowadniamy, że dowcipy o Polakach nie są do końca pozbawione sensu. Niestety, portal Gazety bardzo w tym pomaga.
  • Gość: XYZ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.09, 15:35
    LITOSCI to byl zart z Niemcow nie z Polakow !!
    I TO CALKIEM ZABAWNY !!!!!!!!!!!!!!! ;)
  • Gość: Autor IP: *.fuw.edu.pl 05.08.09, 15:39
    Coś Clarksonowi często zdarzają się żarty z Polaków. W zeszłym roku w maju Polacy nadawali się tylko do kopania ogrodu, a teraz niewinna reklama. No, ale samouwielbienie do Clarksona potrafi wszystko wytłumaczyć i usprawiedliwić - tam samo jest z Rydzykiem.
  • raf4 05.08.09, 15:39
    fajnie zeby zamiast szukania bledow, ktos zrobil podobny filmik o brytyjczykach i ich "bohaterstwie" jak walczac cale 2 /slownie dwa/ dni zwiewali z Dunkierki i umiescil na you tube z dedykacja dla TOP GEAR....napewno bylo by im milo ;)
  • Gość: MartY_PL IP: 82.146.238.* 05.08.09, 15:39
    No nieeeee noooo, czy tylko ja widzę, że ten klip to typowy przykład gry słów, w która akurat przypadkowo zaplątała się Polska? No dajcież spokój, niedługo jak na jakimś murze w Angli pojawi sie napis "F*k police" to się okaże, ze ktoś obraził polskie miasto Police... Jak niskie trzeba miec poczucie własnej wartości, żeby kogoś urażał taki niewinny i w sumie dość zabawny filmik...? I jeszcze to wyszukiwanie na siłę błędów... No luuudzie! Toż to chore!
  • Gość: FC IP: 162.116.29.* 05.08.09, 15:40
    buahahahahahaha, zajebista reklama!
  • Gość: sekt_trinker IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.08.09, 15:40
    wieza jakas taka podobna

    www.panoramio.com/photo/1213944
  • Gość: qba IP: *.compnet.com.pl 05.08.09, 15:45
    od poczatku tego goscia nie lubilem i tak juz zostanie
  • Gość: Gość IP: *.aster.pl 05.08.09, 15:50
    angielski zart najwiekszy jest taki iz kiedys wladal nimi tchorzliwy pijak z cygarem .. i to jest zart, jego deklaracje wobec nas itd.
    jesli juz rozmawiamy o zartach z czasow 2WS oczywiscie.
    Tymczasem kolego madry pusc te reklame tym co zyja jeszcze z tamtych czasow i spytaj sie co sadza na ten temat... natomiast nie wiem jak tepym debilem trzeba byc, aby nie zobaczyc w tym gownianym filmiku 100% analogi wydarzen okraszonych gowniarskimi tekstami ..

  • Gość: iwo IP: 193.118.251.* 05.08.09, 15:50
    bo fajnie jest jak sie opowiada dowcipy o chciwym zydzie, rusku-pijaku albo glupim szkopie ale od nas wara, tak ? :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka