Dodaj do ulubionych

Smutno ... czyzby ?

IP: *.unl.edu 07.05.04, 15:12
bo zginal polski dziennikarz,
bo zginal 19-latek
bo zginelo tysiace Irakijczykow,
setki marines,
bo jutro zginie kilkadziesiat przechodniow,
bo 20 tysiecy dzieci umrze z glodu,
bo tysiace ludzi sie powiesi,
bo miliony bedzie zrec trawe
inni
zakluja innych nozem,
zgwalca,
utopa,
otruja ....

oto MY
jak zwykle glupi,
beznadziejni,
niewdzieczni
nikomu za nic,
uzurpatorzy wstretni,
pyszni,
wyprofilowani i wypudrowani
oprawieni w ramki debowe
do ostatniej chwili nie wierzacy ...

oto MY,
zeslani do piekiel ziemskich ...
Imagine.
Edytor zaawansowany
  • kokesz1 07.05.04, 15:14
    Lasciate ogni Speranza. Voi ch'entrate... ;)
  • Gość: Imagine IP: *.unl.edu 07.05.04, 15:28
    dokladnie. zamiast tortu na pierwsze urodziny z glupkowatym STO LAT powinnismy
    dekorowac to wlasnie napisem jak podajesz ... i pomyslec, ze wiekszosci sie
    wydaje, iz do piekla dopiero pojdziemy po smierci , hahahahahahahahaha.
    krolestwo diabla jest na wyciagniecie ... karabinu, tu, wokol nas, nie TAM,
    POTEM.
    Imagine.
  • kokesz1 07.05.04, 15:37
    Wymienimy sie widlami? Moje ladne - oksydowane... ;)
  • Gość: Imagine IP: *.unl.edu 07.05.04, 15:44
    sorry, ale ja z innego swiata przybywam. nie wiem o czym mowisz.
  • kvinna 07.05.04, 15:46
    bywa, że mocno pachnie psychotycznie.
    Przepraszam za zwrócenie uwagi.
  • Gość: Imagine IP: *.unl.edu 07.05.04, 15:54
    nie musisz za nic przepraszac, ten watek jest odpowiedzia na twoj.
    rozszerzeniem, poglebieniem. psychotycznie, powiadasz ? powiedzialbym REALNIE.
    Imagine.
  • kvinna 07.05.04, 15:58
    Pogłębieniem?
    Żartujesz.

  • Gość: Imagine IP: *.unl.edu 07.05.04, 16:00
    nie, nie zartuje. jesli dodanie do listy nieszczesc kilku milionow zabitych
    z roznych powodow nie jest poglebieniem, to moze powinnas przestac pisac
    wiersze... jak myslisz ?
  • kvinna 07.05.04, 16:16
    Wiersz to "coś, co ma wersy"?

    Ja ich nie piszę. Może na szczęście.
  • Gość: Imagine IP: *.unl.edu 07.05.04, 16:27
    moze masz racje, ze nie bawisz sie poezje ... no bo jesli wiersz to cos, co ma
    wersy, hm ?
  • kokesz1 07.05.04, 15:49
    Gość portalu: Imagine napisał(a):

    > sorry, ale ja z innego swiata przybywam. nie wiem o czym mowisz.

    Swiat zza krat? Capisco ;)
  • Gość: Imagine IP: *.unl.edu 07.05.04, 15:58
    siedzac w klatce czulbym sie wolniejszym niz ci SPOZA ... ale to juz wyzsza
    szkola jazdy.
  • kokesz1 07.05.04, 15:59
    Gość portalu: Imagine napisał(a):

    > siedzac w klatce czulbym sie wolniejszym niz ci SPOZA ... ale to juz wyzsza
    > szkola jazdy.

    Wolny jak taczanka na stepie? :)
  • Gość: Imagine IP: *.unl.edu 07.05.04, 16:01
    tamta czanka, nie ta ... hihihihi
  • kokesz1 07.05.04, 16:04
    Gość portalu: Imagine napisał(a):

    > tamta czanka, nie ta ... hihihihi

    ta... :)
  • Gość: Imagine IP: *.unl.edu 07.05.04, 16:05
    ta ta ra ta ... a co to jest ta taczanka ?
  • kokesz1 07.05.04, 16:07
    Gość portalu: Imagine napisał(a):

    > ta ta ra ta ... a co to jest ta taczanka ?

    :)))

  • kvinna 07.05.04, 15:44
    Buddysta zapytany, dlaczego płacze na pogrzebie odpowiedział:

    - Kiedyś muszę płakać.

    I uśmiechnął się.

  • komandos57 07.05.04, 16:36
    Gość portalu: Imagine napisał(a):

    > bo zginal polski dziennikarz,
    > bo zginal 19-latek
    > bo zginelo tysiace Irakijczykow,
    > setki marines,
    > bo jutro zginie kilkadziesiat przechodniow,
    > bo 20 tysiecy dzieci umrze z glodu,
    > bo tysiace ludzi sie powiesi,
    > bo miliony bedzie zrec trawe
    > inni
    > zakluja innych nozem,
    > zgwalca,
    > utopa,
    > otruja ....
    >
    > oto MY
    > jak zwykle glupi,
    > beznadziejni,
    > niewdzieczni
    > nikomu za nic,
    > uzurpatorzy wstretni,
    > pyszni,
    > wyprofilowani i wypudrowani
    > oprawieni w ramki debowe
    > do ostatniej chwili nie wierzacy ...
    >
    > oto MY,
    > zeslani do piekiel ziemskich ...
    > Imagine.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Tylko nie dobzdzij tu karm.List jest madry,jakby nie od Ciebie.
    --
    Na posezonowej wyprzedazy kup se walonki na wysokich obcasach.
  • jmx 07.05.04, 17:07

    A da się porównywać czyjś ból, tagedię, życie?
    Co większe, wartościowsze, boleśniejsze?
    Imagine?

    --
    :-)))
  • komandos57 07.05.04, 17:12
    Nie,nie da sie porownac.Z.................autopsji.
    --
    Na posezonowej wyprzedazy kup se walonki na wysokich obcasach.
  • jmx 07.05.04, 18:14

    choć ciekawa jestem opinii Imagina....

    --
    :-)))
  • Gość: Imagine IP: *.unl.edu 07.05.04, 18:19
    oczywiscie, ze mozna porownywac. dokonujemy tego wyboru codziennie.
    zjadamy pszenice i nie zabijamy krowy gdyz porownujemy bol zadawany komus czy
    czemus. damy w morde zamiast zabic. oplujemy zamiast utopic. czujemy skale bolu
    wyrzadzanego i ta skala sie poslugujemy w zyciu.
  • komandos57 07.05.04, 17:17
    12 osob dziennie umiera od hamburgerow,czy wiesz ze 1200 osob dziennie jest
    hospitalizowanych od hamburgerow.
    --
    Na posezonowej wyprzedazy kup se walonki na wysokich obcasach.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka