Dodaj do ulubionych

Męski problem z tymi sprawami

03.02.17, 12:59
Chodzi o problemy z erekcją. Chce mi się, ale nie mogę. I nawet jak się umówię z jakąś kobietą, to w końcu dochodzi do sytuacji intymnych. I wtedy całkowita klapa ;/
To nie jest tak, że wcale nie ma erekcji. Jest, ale nie taka jaka powinna być.
Edytor zaawansowany
  • 345tr 03.02.17, 16:44
    Sprawdz na ulotkach leków, ktore spożywasz czy nie ma tam takich skutków ubocznych. Chodzi mi bardziej o leki przyjmowane na stałe (problemy z nerkami itd). A najlepiej udac się do seksuologa. Im młodszy tym lepiej i najlepiej seskuolog-mężczyzna.
  • herakles-one 05.02.17, 20:31
    Jeśli nie jesteś chory, to prawdopodobnie przyczyna tkwi w Twojej psychice- jakiś lęk Cię paraliżuje. Ten lęk może być skutkiem jakiejś stłumionej złości do ważnej dla Ciebie kobiety. Jeśli fizycznie wszystko w porządku z Tobą, to potrzeba się poddać psychoterapii. Są terapeuci, którzy się w tych sprawach specjalizują.
  • duchswiety6 06.02.17, 11:16
    Został ci już tylko kościół bucha cha cha nie ma czegoś takiego jak energia seksualna jest tylko energia i hormony.
  • duchswiety6 06.02.17, 11:23
    I jak nie możesz nie chcesz kopulowac to wykorzystaj tą energię w inny sposób (byle nie w taki sposób jak znany netowy troll lila z multipasko) bo krzywdę sobie tylko zrobisz. Przyjemność psychiczna :)
  • duchswiety6 06.02.17, 11:56
    Nie wiem czy wiesz ale ta lila to chłop któremu się wydaje że kobieta krzywdzi innych nie mogąc dać upustu swojej energii i hormona. Mnie skutecznie zniechęciła do jakichkolwiek relacji i zapłaci mi za to.
  • duchswiety6 06.02.17, 13:12
    SKUTECZNIE ZNIECHĘCILA !!! BAJ
  • duchswiety6 06.02.17, 13:29
    Jeszcze może tylko wysłać mi sms,co by mi zrobiła gdyby mnie złapała cha cha cha pośpiesz się nim odetna mnie od sieci bucha cha cha cha cha cha
  • 2elfons 06.02.17, 13:53
    Proponuję zastanowić sie co może mieć wpływ na taki stan rzeczy. Czy jest to może nieodpowiednia dieta stres, aktywność fizyczna. Tak jak tutaj piszą moze mieć to również podłoze psychiczne. Stresujesz sie czy nie sprostasz swojej nowej partnerce i ten stres powoduje u Ciebie obniżenie erekcji. Im bardziej penis opada, tym bardziej się stresujesz. Im bardziej się stresujesz tym bardziej penis opada. Jak widzisz jest to bledne koło. Nie zaszkodzi równiez zrobic sobie podstawowych badań krwi. Takich jak morfologia czy testosteron. No i możesz sobie spróbować srodków z L argininą. Czy na Ciebie działają.
  • radomy 07.02.17, 12:54
    Robiłem sobie badania 3 miesiące temu w ramach badań pracowniczych. No to,ze się stresuję to fakt.Szczgólnie,ze wcześniej takich problemow nie miałem. Niedługo szykuje się nam wspólny wyjazd w góry i chciałbym aby wszystko było ok. Co do środkow to probowalem tabletek olimp i dzialanie takie sobie ;/ praktycznie zerowe
  • ludekpk 08.02.17, 12:10
    wyprobowales sobie najgorszy mozliwy srodek to nic dziwnego ze na ciebie nie dziala. To co jest zwylke najbardzej reklamowane nie jest zwykle najbardizej skuteczne. ejst wiele innych o wiele lepszych tabletek na erecje. Sam jak mialem podobne problemy to brałem potency therapy. Mozesz je ewentualnie polaczyc z man tabs i eromen. Potency therapy daja efekt w dluzszej perspektywie. man tabs i eromen to mniej wiecej dzialanie tak jak sildenafil.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.