Dodaj do ulubionych

wypadanie włosów...

07.09.10, 14:01
mam spory problem z wypadaniem włosów. zauważyłam,że w ciągu 3miesięcy ubyło mi włosów w objętości o jakieś 20%. przyczyną jest przeogromny stres,jaki przeżywam od maja. wszelkie badania mam w normie,więc tym razem nie o chorobę chodzi.
stąd moje zapytanie do Was,co stosować na wzmocnienie cebulek włosów? jakieś preparaty do smarowania skóry głowy? odżywiam się jak zawsze,od miesiąca znów łykam belissę (robiłam sobie przerwę kilku miesięczną). a ilość włosów,jakie zostają na szczotce po zwykłym rozczesaniu jest ogromna. po umyciu włosów-szkoda słów.
nigdy mi nie wypadały w takich ilościach. jedynie jak bylam mała-miałam anemię. wtedy mama mi smarowała włosy takim płynem,ale już go nigdzie nie ma.
doradźcie,co stosować...

PS.Wiem,że podobne wątki już były,ale nigdzie nie znalazłam odpowiedzi,jak powstrzymać włosy przed wypadaniem z powodu stresu.
Edytor zaawansowany
  • lupa_87 07.09.10, 15:15
    Dermatolog.
    Ja biorę zincas forte, czyli cynk.
  • czarownica_ja 07.09.10, 18:13
    o,mam znajomą lekarkę,więc poproszę o receptę na ten lek. czytałam pozytywne opinie o nim.
  • maggi9 07.09.10, 16:17
    Idź do dermatologa.Mi tez tak wypadały włosy, żadne tabletki itp nic nie pomagało.Dostałam leki na receptę i pomogło.Włosy przestały wypadać, wyrastają nowe.A i badania też miałam w normie.
  • letmesee 07.09.10, 18:59
    do niedawna tez wypadaly mi okropnie :(
    jedyne co robilam to codziennie 'psikalam' wlosy takim plynem Radical
    nie wiem czy akurat to mi pomoglo, czy jakies czynniki naturalne, jak mniejsze promieniowanie sloneczne ;) - nie wiem nie znam sie na tym i nie wiem czy to mogloby miec jakikolwiek wplyw ;)
    w kazdym razie jest duuuzo lepiej
    pozdrawiam
  • czarownica_ja 07.09.10, 19:23
    o,dzięki :) napewno spróbuję tego płynu.
  • littlefrog 07.09.10, 20:00
    mi dużo nowych włosów rośnie po gdy używam wax:
    wizaz.pl/kosmetyki/produkt-267-opis-Richards-Appleby-Natural-Classics-Henna-Treatment-Wax.htm
    mimo że zaraz po użyciu maseczki włosy nie są za ciekawe i ciężko je rozczesać, dlatego używam zawsze wieczorem a rano myję znów włosy.
    ostatnio jednak, również po stresującym okresie w życiu, stwierdziłam że objętość mojej grzywki zmniejszyła się o połowę, i mimo że już widać efekty około 2-miesięcznego stosowania waxu w postaci małych włosków to postanowiłam jeszcze troszkę sobie pomóc i zakupiłam zestaw Neril szampon+tonik:
    wizaz.pl/kosmetyki/szukaj.php?slowa=neril&gdzie=produkty
    używam od około tygodnia więc jeszcze nie potrafię powiedzieć nic o efektach.
    a od wewnątrz silica+herbatka z pokrzywy 2x dziennie.
  • ssaannddrraa 07.09.10, 23:23
    Magnez + wit.B6
  • claratrueba 08.09.10, 06:03
    Inneov Gęste Włosy- rewelacja.
  • aga_ata 08.09.10, 10:59
    odżywka Waxa - u mnie działa cuda, rośnie mi mnóstwo małych włosków, aż mi się grzywka zrobiła :-)
  • dolce_bacio 08.09.10, 16:02
    aga_ata: ktorej konkretnie odzywki wax uzywasz?l'biotica czy tej zagranicznej?do blond wlosow/zwyklej czy tej p/wypadaniu wlosow?b. duzo jest rodzajow tych odzywek;)
    pozdrówki!:)
  • aga_ata 11.09.10, 16:02
    l'biotica
    taka zielona, do włosów skłonnych do wypadania.
  • czymkowski 12.09.10, 04:56
    Ja używam magnezu+b6, u mnie przyczyną wypadania włosów jest zbyt duży stress i wysiłek umysłowy (jak wiadomo na mądrej głowie włosy nie rosną) ale jednak trzeba o nie zadbać, więc skoro mowa o wysiłku umysłowym to zawsze kupuję w promocji w aptekach internetowych, jak znajdziesz coś tańszego od tej:

    moclekow.pl/products/details/magnefar_b6_2_za_1/
    to daj znać.


    --
    czy_wiesz_że_quad_kosztował_5PLN?
  • 3.hi.nela 13.09.10, 11:54
    Polecam Silica- tanie i skuteczne tabletki. Raz do roku robię 3-miesięczną kurację. Radical pod każdą postacią też jest OK. Próbowałam również ampułek Joanny- tanie jak barszcz, ale działają!
    Trzymam kciuki!
  • czarownica_ja 13.09.10, 12:42
    dziękuję Wam za rady :) napewno z nich skorzystam,bo chcę odzyskać swoje gęste włosy :). a pierwsze co,lecę po radical.
  • purrpura 14.09.10, 09:25
    ja szczerze polecam wizytę u dermatologa, też mam ten problem i stosuje leki do wcierania w skórę głowy-na noc, jeden jest robiony na receptę, a drugi to loxon, dodatkowo tabletki vitapil-które również bardzo wzmocniły paznokcie, pozdrawiam
  • martvica 17.09.10, 12:36
    A jeśli powodem wypadania włosów jest stres, to dermatolog coś na to poradzi? Przecież te kudły i tak się będą denerwować i tak...

    Mam podobny problem, sierść leci garściami (a długa jest, to potęguje efekt), przy czym ładna jest, wygląda zdrowo i się błyszczy. Stres wydaje mi się najbardziej oczywistą przyczyną trudną do zwalczenia. Kupiłam sobie pokrzywę do picia oraz Wax i rycynę do wcierania, ale nie wiem czy to coś da, jeśli stres trwa nadal i bywa że się potęguje.
    --
    Moja dłubanina
    73/93
  • dama.sama 14.09.10, 10:53
    ja już testowałam masę tych kosmetyków i wiem z doświadczenia że lepiej zainwestowac w jakiś zabieg, np. mezoterapię niż wydawac pieniądze na preparaty które nic na dłuższą metę nie dają!! Moja znajoma korzystała ostatnio z zabiegu mezoterapii w Ce-Ce w Warszawie i teraz tak zazdroszczę jej włosów że chyba sama skorzystam jak odłozę pieniądze!
  • ronda_p 14.09.10, 17:11
    zabieg mezo - to już troszkę siana jest...
    dużo tańsze a tez nie tak radykalne są zabiegi z zastosowaniem ampułek koxidil firmy kosswell.

    prosta sprawa - po umyciu szamponem kosswell regenerate wmasowuje się ampułeczki koxidil (ruchami kolistymi) w skórę głowy i nie spłukujemy (wydłużamy czas wchłaniania się lotionu i przez to także czas działania; lotion jest bezwonny)

    sam zabieg przyjemny, któż nie lubi masażu -nawet migrena może przejść ;-)
  • whitediamond 16.09.10, 14:48
    VICHY DERCOS AMINEXIL SP94 FEMME treatment against hair loss for women

    rewelacja, kupic mozna w aptece, to takie kapsulki z plynem ktore wciera sie 2x w tygodniu, u mnie podzialaly
    --
    [url=http://www.suwaczek.pl/][img]http://www.suwaczek.pl/cache/3f884dbe80.png[/img][/url]
  • p_estka1 16.09.10, 18:06
    Przy okazji mam dwa pytania, czy istnieje zależność pomiędzy wypadaniem włosów a narkozą? Czy utratę włosów może powodować niedobór żelaza w organizmie?
  • dolce_bacio 16.09.10, 21:53
    hej!
    tak, czasem zdarza sie ze po operacji(narkozie) wypadaja wlosy.rowniez z powodu anemii( niedokrwistosc,brak zelaza)-dochodzi do namiernej utarty wlosow:(
  • maggpie 18.09.10, 07:54
    i jeszcze choroby jajników:/
    one nie dają innych objawów jak właśnie wypadanie włosów

    ja robię naturalne maseczki, bardziej im ufam niż chemii - 3 żółtka + nafta kosmetyczna z pokrzywą + sok z cytryny + olej rycynowy lub oliwa z oliwek - wmasować i zostawić na pół godziny
  • p_estka1 27.09.10, 12:35
    Z tą narkozą to sama już nie wiem. Zasięgnęłam opinii anestezjologa, który zaręczył, że nie wpływa ani na stan paznokci, ani włosów.
  • zenon5678 28.09.10, 13:48
    Spróbuj coś takiego jak Vatika, albo zgłośc sie do lekarza lub zapytaj w aptece:)
    bezgustu.blogspot.com/
  • pink_ninja 03.10.10, 17:04
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • olawitkowska3 14.12.18, 10:27
    Stosowałam wiele różnych preparatów przeciw wypadaniu i nic nie pomagało. Włosy były tragiczne - słabe, cienkie, suche. W internecie przeczytałam o odżywce Hasna na wypadające włosy. Po 3 tygodniach stosowania włosy przestały wypadać, nie były już tak suche i bardzo ładnie się rozczesywały. Po 2 miesiącach kuracji zapomniałam o problemie polecam.
  • joanka2k19 03.01.19, 14:20
    Najpierw lekarz i badania krwi i hormonów. Na skórę głowy mogą być jakieś wcierki z apteki, do tego kompleks witamin ze skrzypem i pokrzywą.
  • zosianowicka 04.01.19, 11:50
    osobiście stosuję i polecam szampon Revitax, widzę poprawę, włosy tak nie wypadają, zwalcza łupież oraz szybciej rosną

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.