Dodaj do ulubionych

nawilżanie przy Differinie

23.01.12, 17:30
Stosuję Differin od prawie 2 tygodni i skóra zaczyna być przesuszona. Do tej pory na noc nakładałam tylko Differin, a na dzień zestaw z biochemii urody: żel hialuronowy pomieszany z olejem tamanu mniej więcej 2:1. Jednak po 8 godzinach w pracy, skóra jest ściągnięta i widać łuszczące się skórki. Nakładać jeszcze po Differinie taką mieszankę czy poszukać jakiegoś dodatkowego nawilżacza? Nie osłabię działania Differinu kładąc jeszcze dodatkowy krem na noc?
Edytor zaawansowany
  • issey_miyake 23.01.12, 19:28
    missinformatic napisała:

    > Nakładać jeszcze po
    > Differinie taką mieszankę czy poszukać jakiegoś dodatkowego nawilżacza? Nie os
    > łabię działania Differinu kładąc jeszcze dodatkowy krem na noc?

    Nie osłabisz działania Differinu jak dorzucić coś w ciągu dnia mocno nawilżającego lub natłuszczającego (zależnie od wskazań). Np. Elo baza krem lekki lub ta do ciała. Mozesz stosować co drugi dzień wymiennie z Differin lub rano pod makijaż.


    --
    isseymiyakeuroda.blogspot.com/
  • missinformatic 23.01.12, 20:12
    Rozumiem, trochę nieprecyzyjnie się wyraziłam - czy nakładając differin + nawilżacz na noc nie osłabię działania? Czy przetrzymać i nawilżać tylko w dzień? Buzia ściąga się po Differinie już wieczorem, rano efekt da się złagodzić, ale właśnie na jakieś 8 godzin - potem znowu jest sucha i biało-łuszcząca.
  • issey_miyake 27.01.12, 13:43
    missinformatic napisała:

    > Rozumiem, trochę nieprecyzyjnie się wyraziłam - czy nakładając differin + nawil
    > żacz na noc nie osłabię działania?

    Tak jak napisałam powyżej. Jeśli już - nawilżacz nakładaj 30 minut przed położeniem Differin, nigdy odwrotnie.

    > Czy przetrzymać i nawilżać tylko w dzień?

    W dzień + to co powyżej. Najlepiej do tego służy Cetaphil MD (ułatwia wchłanianie się leków)




    --
    isseymiyakeuroda.blogspot.com/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka