• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

perfumy KOOKAI - ???

  • IP: *.echostar.pl 29.07.04, 20:24
    Były kiedyś takie perfumy Kookai (opakowania pomaranczowe albo zolte).
    Te w kolorze pomaranczowym były boskie. Czy ktoś wie, gdzie je można dostać
    albo dlaczego przestali je produkować?
    Edytor zaawansowany
    • Gość: Emm IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.04, 20:55
      pamietam je, bylam wtedy nastolatka a to byly moje pierwsze powazne perfumy :)
      qui non kookai.Nie wiem czemu przestali je wypuszczac na rynek, ale z tego co
      kojarze, to stalo to sie chyba dosc dawno temu, z jakies 3 lata minimum beda.
      • Gość: Kasja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.04, 21:00
        Także ich używałam. Były boskie, szkoda, że już ich nie produkują. Może ktoś zna jakiś "odpowiednik"???
    • Gość: mona IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.04, 21:19
      reklamowane jako pierwsze perfumy dla nastolatki. nie było mnie na nie stać ale
      kupiłam sobie dezodorant:)
      • Gość: lalique IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.04, 21:39
        Na fali nostalgii - były kiedyś perfumy Naf Naf. ślicznie pachniały i miały
        ciekawy flakonik. W wieku 14 lat kupiłam sobie dezodorant Naf Naf, bo tylko na
        to było mnie wtedy stać.

        A Kookai też pamiętam.
        • 19.08.04, 13:26
          ja tez pamietam, i kookai i naf naf. mialam oui-non kookai i szkoda, ze juz ich
          nie ma w sklepach, chetnie bym kupila z samego sentymentu...
          --
          ***

          all in the golden afternoon,
          full leisurely we glide...
    • Gość: lalique IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.04, 22:05
      • Gość: laique IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.04, 22:21
        Kilka lat temu kosztowały ok. 40pln w Rossmannie, a teraz widzę, że są za 60
        dolców! Ale nawet za tę cenę bym je kupiła.
        www.perfumestation.com/fragrances_product.asp?gender=w&fragrance=GRAFFITI+VANILLA+de+NAF+NAF+by+Naf+Naf
        • Gość: jaga IP: *.echostar.pl 29.07.04, 23:38
          Kupiłabym te perfumy zagranicą, ale się boję kupować na zagranicznych portalach.
          Może ktoś w Polsce je ma?
    • Gość: Kika IP: *.arcor-ip.net 30.07.04, 09:03
      znalazlam na niemieckiej aukcji E-bay perfumy NAF NAF (kookai nie ma ),na tej
      aukcji po zalogowaniu i sprawdzeniu czy sprzedajacy ma dobre opinie we
      wczesniejszym sprzedawaniu mozna bezpiecznie kupowac ,najlepiej zeby zrobil to
      ktos kto zna dobrze niemiecki -ceny sa w miare przystepne -podaje link do
      Perfum Naf naf w nastepnym poscie
    • Gość: Kika IP: *.arcor-ip.net 30.07.04, 09:04
      search.ebay.de/naf-naf_Damen_W0QQbsZFindenQQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopage
      numZ1QQfromZR2QQloglZ0QQsacategoryZ47954QQsbrftogZ1QQsofocusZbsQQsosortorderZ1QQ
      sosortpropertyZ1QQsotrZ2
    • Gość: dan IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.08.04, 20:46
      Droga jago zgadzam sie, że te perfumy były boskie i z tego co wiem to nadal je
      produkują, tylko że w Polsce ich nie kupisz bo nie ma już firmy która je
      rozprowadza, szukaj na promie w Gdyni lub Francja, Niemcy :(
      • 19.08.04, 13:22
        Witam. Pisalam juz o tym na forum perfumy, ale nie bylo odzewu. Tez kiedys zachorowalam na te perfumy, siostra przywizla mi je z zagranicy. Nadal mi sie podobaja, ale jes t jedno ale. Troche mi sei znudzily... Mam do zaoferowania 1/4, moze 1/3 ( nie mam teraz tej butelki przy sobie, wiec nie moge sprawdzic, bede miec za 2 tygodnie), chetnie wymienie na cos innego, pachnacego lub do malowania sie. Jezeli ktos lubi zamiany - zapraszam serdecznie. Pzdr z zalanego sloncem miasta w poludniowo-wschodniej Polsce, w ktorym znalazlam ostatnio tez 15 ml naf naf!
        • Gość: dodrulkabezlogow IP: *.zamosc.mm.pl 19.08.04, 19:14
          up up up. nie ma chetnych???
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.