IP: *.aster.pl / *.aster.pl 17.09.04, 18:54
Bylam dzisiaj po poludniu w Sephorze.Chcialam kupic kolezance jakis upominek
z okazji tego iz zostala mama.Zdecydowalam sie po dlugim szperaniu wsrod
polek na zestaw dla kobiet po porodzie Clarinsa.Cena na polce wynosila
bagatela 290 zl ale to w koncu nie bylo wazne.Przy kasie jednak kiedy gotowa
bylam do placenia Pan(!!!) przy kasie powiedzial 360zl.Powiedzialam ze na
polce byla inna cena i chce ja kupic za cene z polki .facecik cos tam zaczal
przepraszac i pwoeidzial ze pojdzie po kierowniczke.Kierowniczka(mala,wredna)
poweidzial ze to jakis blad w bazie danych i ze nie moze mi tego sprzedac
taniej bo tak jej" wchodzi na kase".Zagotowala sie we mnie krew i
powiedzialam ze chce to kupic za 290zl i koniec.ai na to odpowiedzial ze "nie
sprzeda mi tego po takiej cenie bo nie ma takiego obowiazku i moge to kupic
za 360zl a lbo zrezygnowac z zakupu"Oburzona rzucilam jej to na kase i
wyszlam.Chamstwo i oszustwo!Czy mialam racje targujac sie o cene?Chce zglosic
to do ich siedziby,centrali ale nie znam adresu...Co z tym fantem zrobic?
Obserwuj wątek
    • Gość: Ness Re: SKANDAL! IP: *.acn.waw.pl 17.09.04, 19:03
      Zgłosić to koniecznie!! I to nie tylko do ich centrali (też nie znam adresu),
      ale do rzecznika praw konsumenta!

      Jest to oszustwo i wyłudzanie pieniędzy. Ktoś mniej asertywny od ciebie pewnie
      położyłby uszy po sobie i grzecznie zapłacił. :(

      Nie znoszę zakupów w Sephorze. To wyjątkowo źle prowadzone sklepy z arogancką i
      niesympatyczną obsługą.
    • mikams75 Re: SKANDAL! 17.09.04, 19:05
      Hmm, mnie sie czesto zdarzylo, ze cena na polce byla inna od tej w kasie
      (oczywiscie w kasie wyzsza), ale to byly male sumy a nie 70 zl!!
      Jesli kupowalam kilka rzeczy, to nie bylam w stanie zapamietac dokladnie ceny,
      tylko w przyblizeniu. Po zaplaceniu szlam z powrotem do polki, porownywalam z
      ta na paragonie i w kasie zawsze zwracali mi roznice i przepraszali za pomylke.
      No ale licza na to, ze nie kazda zauwazy, albo nie kazda sie upomni, bo to
      niewielka suma. W skali roku sklep moze miec cos z tego.
    • Gość: e.kalin. Re: SKANDAL! IP: *.aster.pl / *.aster.pl 17.09.04, 19:05
      oczywiście że masz racje - maja obowiazek ci to sprzedac po takiej cenie, jaka
      jest wywieszona!!! Co za bezczelność! Sephory przechodzą juz same siebie! jak
      najbardziej zgłoś to do centrali
      Sephora Polska Sp. z o.o.
      Al. Jerozolimskie 92
      00-807 Warszawa

      na numer infolinii telefonicznej 0-801 801 400 czynnej w godzinach od 10.00 do
      21.00

      dobrze by było gdybyś znała nazwisko tej pani kierowniczki, chociaz jak im
      powiesz w ktorej drogerii to bylo, to juz oni beda wiedzieli. Obsmaruj ja rowno
      po calosci!
      3mam kciuki

      ewa kalinowska
    • Gość: mw35 Re: SKANDAL! IP: 80.48.229.* 18.09.04, 06:26
      jest przepis ,że jeśli cena na paragonie rózni się od tej na półce sprzedawca
      ma obowiązek sprzedać po cenie półkowej. często się tak dzieje w b.dużych
      sklepach (zwrot na stoisku obsługi klienta) lecz panie w kasach dostają po
      głowie jeśli poinformują klienta o takim prawie.
      • dominika8 Re: SKANDAL! 18.09.04, 09:57
        tak wlasnie. Moj maz kupowal sobie okulary przeciwsloneczne w Diversie, ktore
        przy kasie okazaly sie 2 razy drozsze, niz cena polkowa. Tez oczywiscie byla
        dyskusja, ale ja zobaczylam obok taka naklejke-w kwestiach spornych, tel do
        jakiegos tam okregowego kierownika sprzedazy, i nr komorki. No wiec my za tel,
        i milutkim glosikiem mowimy, ze jak pani nie wie co ma biedna zrobic, to pewno
        ten kierownik doradzi, to sie szybko sprawa zalatwila, pani mowi, ze nie ma co
        dzwonic, da rabat i cena bedzie taka jak na polce. I juz! Mysle wiec, ze takie
        sprawy najlepiej zalatwiac od razu, poprosic przy kasie o nr tel do centrali,
        przy nich dzwonic!
        a tak w ogole, to moj maz jest mistrzem negocjowania w sklepach jakis obnizek,
        promocji, gsdzetow. Mi by sie nie chcialo, no i bym chyba nie umiala;)
      • Gość: Lenka Re: SKANDAL! IP: *.chello.pl 18.09.04, 09:59
        Dziewczyny nie ma sie co oburzac,takie sytuacje niestety moga sie zdarzyc.
        U mnie w sklepie tez kilka razy zdarzylo sie,ze cena na metce byla nizsza niz
        ta w komputerze(nie ja za to odpowiadam i trudno mi w zasadzie powiedziec jak
        to sie stalo).Informowalam wczesniej klienta ze nastapila pomylka i ze
        obowiazuje mnie cena podana w komputerze.Za nic w swiecie nie sprzedalabym
        towaru po nizszej cenie nawet jesli jakis tam przepis o tym mowi bo roznice
        musialabym pokrywac z wlasnej kieszeni(a niby dlaczego mialabym to robic?).
        Z drugiej strony po odkryciu pomylki obsluga powinna poprawic cene na metce by
        juz nie wprowadzac innych klientow w blad.
        Pozdrawiam
        • Gość: a Re: SKANDAL! IP: *.dip.t-dialin.net 18.09.04, 10:51
          rzecznik praw konsumenta i inspekcja handlowa powinny sie zainteresowac taka
          sprawa. rozmowa z centrala sephory tez nie zaszkodzi. to, ze pomylki sie
          zdarzaja, to oczywiste. ale sklep ma przestrzegac okreslonych przepisow i
          klienta nie obchodzi, co jest w komputerze na kasie.
          mialam podobna sytuacje w Reserved. chcialam kupic kurtke i przy kasie
          dowiedzialam sie, ze te kurtki wlasnie podrozaly, tylko jeszcze nie zdazyli
          zmienic cen na metkach. postraszylam ich PIHem i przestali dyskutowac.
        • Gość: dalloway Re: SKANDAL! IP: *.chello.pl 18.09.04, 13:39
          prawo to prawo
          wypowiedź, że za nic w śiwecie bym nie sprzedała jest dla mnie skandaliczna i
          oburzająca
          jesli ktoś prawo łamie, to musi ponosić tego konsekwencje i takie kwaitki
          trzeba jak najszybciej zgłaszać, oprócz centrali czy rzecznika po prostu do PIHu
          za to są grzywny
          zależy czy ktoś woli dopłacić różnicę w cenie czy grzywnę, chyba tylko kwestia
          osobistych preferencji, bo finansowo może wyjść tak samo

          btw za różnice odpowiada właściciel sklepu, który może potrącić pracownikowi z
          pensji - temu, który winny jest błędu w cenie, więc dlaczego to Ty miałabyś
          dokładać

          gotuje się we mnie jak wszyscy narzekają, a nikt nic nie robi. ale żeby
          egzekwować swoje prawa, trzeba je najpierw poznać, a to już sie mało komu chce,
          lepiej ponarzekać
          • Gość: Lenka Re: SKANDAL! IP: *.chello.pl 18.09.04, 13:54
            Wiesz co dalloway, zejdz na ziemie.Wlasciciel nie bedzie nawet szukal osoby
            faktycznie odpowiedzialnej za blad,poprostu pojdzie na latwizne i obciazy
            bezposrednio sprzedawce za sprzedaz towaru po cenie nizszej niz faktyczna.
            Mnie akurat nie stac by z wlasnej pensji pokrywac cudze bledy dlatego na wlasna
            reke nie zdecydowalabym sie na sprzedaz po cenie z metki.Nie widze w swoim
            zachowaniu nic skandalicznego.
            • mankalita Re: SKANDAL! 18.09.04, 14:18
              Są przepisy które regulują takie sprawy i mówią, że klient ma prawo ządać a
              sprzedawca ma obowiązek sprzedać dany towar po takiej cenie jaka widnieje na
              półce, metce itp. Sprzedawca ma obowiązek (!) więc nie robi ci zadnej łaski. A
              jeżeli poplenił bląd i przyczepil złą cenę, to jego wina i on powinien poniesc
              koszty, nie klient. Takie jest prawo i nie ma żadnej dyskusji.
              • Gość: hiolka Re: SKANDAL! IP: *.starogard.dialup.inetia.pl 18.09.04, 22:50
                Konkretnie to art 543 k.c.:

                "wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny
                uwaza sie za oferte sprzedazy."

                i 66 k.c.:

                "Kto oświadczyl drugiej stronie wole zawarcia umowy, okreslajac w oswiadczeniu
                jej istotne postanowienia (oferta), i oznaczyl termin, w ciagu ktorego
                oczekiwac bedzie odpowiedzi, ten jest oferta zwiazany az do uplywu oznaczonego
                terminu."

                Czyli w duuuuzym uproszczeniu - dopoki kartka z cena wisi przy towarze, dopoty
                sprzedawca jest nia zwiazany.
            • Gość: dalloway Re: SKANDAL! IP: *.chello.pl 18.09.04, 17:52
              chciałby sie mieć lepiej, ale jak ktoś próbuje to sie mu każe zejść na ziemię

              niby na jakiej podstawie miałby Cie obciążyć? Potrącenia z pensji dosyć
              szczegółowo reguluje Kodeks pracy, poza tym istnieje PIP

              ja widzę coś skandalicznego, bo abstrahując od mojego wykształcenia, tak
              zostałam wychowana, że prawa się przestrzega, a nie łamie, niezależnie od tego
              czy to jest na rękę czy nie

              jeśli boisz sie kłócić z szefem, w ostateczności możesz przyjść wcześniej do
              pracy i sprawdzić czy będów nie ma - problem sam zniknie
              • Gość: kika Re: SKANDAL! IP: *.aster.pl 19.09.04, 00:20
                mnie chamstwo sprzedawcow tez bardzo oburza. pamietam jak kiedys w PROMOD na
                wyprzedazy upatrzylam sobie bluzke, ktorej cena na metce wynosila 59zl. po
                przymierzeniu poszlam do kasy i kiedy panna zeskanowala kod okazalo sie ze cena
                byla nizsza - 29 zl. stwierdzilam ze to jeszcze lepiej i tym bardziej biore ten
                towar. pani sprzedawczyni, ktora rowniez podobno byla kierowniczka sklepu
                stwierdzila ze te bluzki kosztuja nie 29 ani 59 ale 89zl!!! ja stwierdzilam
                jakim cudem wynika taka rozbierznosc. a ona bezczelnie uznala ze moglam zamienic
                metki !!!??? i sprzeda mi tylko po najwyzszej cenie. oczywiscie nie dokonalam
                zakupu i obiecalam sobie NIGDY WIECEJ N I C NIE KUPIC W TEJ SIECI
                (wydarzenie mialo miejce w sklepie w Carrefourze na Targowku) i jak na razie 2
                lata omijam ich z daleka
                walczmy o swoje prawa - jako klienki a nie pozwolmy na trakitowanie z PRLu
                pozdrawiam
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka