• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

odcisk z korzeniem..:/ jak sie go pozbyc? Dodaj do ulubionych

  • IP: *.elwico.pl 10.02.05, 15:04
    Mam na podeszwie stopy odcisk z korzeniem...smaruje go plynem na odciski,
    stosowalam tez plastry. Wyszedl mi juz prawie na 1cm ze stopy i teraz nie
    moge stanac na ta noge, a odcisk wyjsc dalej nie chce. Nie moge teraz za
    bardzo smarowac tego plynem na odciski, bo tam jest juz "mieso" i to
    strasznie szczypie przy nakladaniu. Czy ktoras z Was miala problem z
    usunieciem korzenia?Mozecie mi cos polecic?
    Zaawansowany formularz
    • Gość: Jola IP: *.internetdsl.tpnet.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.05, 15:15
      Musisz nogi wymoczyć 30 minut w wodzie, następnie wysuszyć i nałożyć preparat
      acerin dwa razy dziennie przez 4 dni,znów wymoczyć nogi z godzinę i zrywać
      odcisk i znów smarować aż do skutku.
      • Gość: marta IP: *.elwico.pl 10.02.05, 15:29
        Nakladalam acerin przez 2 dni, potem wymaczalam nogi, ale rdzeń sie bardzo
        mocno trzyma..
        • Gość: Jola IP: *.internetdsl.tpnet.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 11.02.05, 09:15
          Musisz go trochę skubać paznokciem aż trochę odejdzie.Cały od razu nie zejdzie
          tylo trochę no i dalej go posmaruj.
        • 11.02.05, 10:13
          czesc tez mam taki problem stosowalam juz wszystkie mozliwe srodki i nic mam
          zamiar ponownie wybrac sie do dermatologa, bo przy ostatniej wizycie wspomnial
          cos o mechanicznym-laserowym usunieciu odcisków.Zabieg jest wykonywany przy
          miejscowym znieczuleniu, podobno pozniej strasznie boli no i przez jakis czas
          trzeba unikac chodzenia, tak wiec lepiej poddac sie zabiegowi gdy Bedziesz
          miala troche wolnego czasu(mysle, że weekend nie wystarczy)troche to wszystko
          odstrasza ale poboli, przestanie a problem bedzie z głowy ja sie chyba
          zdecyduje bo mam juz dosyc tych odcików(mam wiecej niz jeden!)życzę powodzenia
          pozdrawiam
    • Gość: Albina IP: 193.30.160.* 11.02.05, 10:20
      Może to nie odcisk ale kurzajka? Przyplątało mi się coś takiego a myślałam że
      to odcisk. U mnie plastry i płyn na odciski nie poskutkowały, a że ból podczas
      chodzenia był okropny poszłam do lekarza-chirurga, króry usunął laserem
      domniemany odcisk który okazał sie kurzajką.

      Sam zabieg jest bezbolesny i wykonywany w miejscowym znieczuleniu. Nieprzyjemny
      jest tylko zastrzyk ze znieczuleniem w stopę :(
      Po zabiegu znieczulenie utrzymuję się jeszcze przez jakiś czas i nic nie boli.
      Potem też nie boli w każdym razie ból zrastającej się rany jest o wiele
      mniejszy niż ten który odczuwałm przy bolesnym chodzeniu!
      Noga się wygoiła po 1 msc. nawet nie ma śladu :)
    • 11.02.05, 10:20
      W dawnych czasach (pod koniec podstawówki) miałam taki odcisk na dużym palcu.
      Ból przy chodzeniu przeogromny, dlatego pamiętam co zrobiłam, że odcisk
      usunełam. Smarowałam go płynem na odciski, chyba wspomnianym tu Acerinem przez
      kilka dni (ok. tygodnia). Pamietam, że wg ulotki w tym czasie nie mozna było
      smarowanego miejsca moczyć wodą więc przy myciu wyczyniałam różne akrobacje,
      żeby tylko nie daj Boże zmoczyć tego palca. Od tego płynu miałam na palcu taką
      jakby białą skorupkę. Po tygodniu trzeba było nogi wymoczyć i cały odcisk z
      korzeniem wyszedł
    • Gość: marta IP: 81.219.113.* 11.02.05, 18:20
      jest coraz gorzej...juz nie moge stanac na ta noge tak mnie to boli:( w
      poniedzialek "ide" do lekarza. A jak wyglada kurzajka na nodze:> To, co ja mam
      najpierw wygladalo jak kulka pod skora. Jakby zabieg byl konieczny, to musze
      poczekac az zdam egzamin,bo jakos sie dowlec na niego musze!
      • Gość: Zefirek IP: *.multicon.pl / *.multicon.pl 11.02.05, 20:31
        Mi tez to wyglada na kurzajke, mialam cos takiego na piecie i usuwalam u
        dermatologa.
        • Gość: marta IP: 81.219.113.* 11.02.05, 20:58
          A jak wyglada kurzajka, ktora sie robi na podeszwie? Jak zaczal mi korzen
          wychodzic, to w nim byly takie kropki czarne...mam nadzieje, ze dotrwam do
          poniedzialku:////
          • Gość: justy IP: *.ynet.pl / 213.241.34.* 11.02.05, 21:13
            te czarne kropki mogą rzeczywiście sugerować kurzajkę. ale domowe metody
            usuwania kurzajek i odcisków pokrywają się- złuszczyć kwasem, odmoczyć, usunąć.
            • Gość: ja IP: *.lublin.sdi.tpnet.pl 11.02.05, 21:47
              na kurzajki bylo kiedys cos takiego jak lapis czy jakos tak, mialam cos takiego
              kilkanascie lat temu na piecie, wygladalo to jak "wulkan" hehe glupio brzmi ale
              tak bylo, wepchnelem sobie do srodka, jakby w krater, ten lek i zeszlo, niegdy
              juz nie wrocilo.

              :)
              zapytajcie w aptece, moze cos pomoga, lapis czy cos podobnie.
              • Gość: jasna_79 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.02.05, 22:13
                Ja mam kurzajkę na stopie i trochę z nią walczę takimi pręcikami 33,33% azotanu
                srebra i 66,67 azotanu potasu, Argentum nitricum cum Kalio nitrico, ok. 3 zł z
                groszmi za sztukę. Po prostu przykładam do kurzajki a ona biedaczka robi się
                czarna, potem schnie i kawałek z niej odpada. Trochę jestem niekonsekwentna w
                tej walce, ale wiosna idzie a ja od kwietnia do października obnoszę gołe
                stopy, to muszę się zmobilizować ;)
                W każdym razie pręcik wart jest polecenia, trochę piecze. Na samym początku
                trzeba zeskrobać z niego wosk. Warto kupić od razu dwa, bo bardzo się łamie.

                Acha, mój brat kupił kiedyś w aptece domowy preparat do wymrażania kurzajek i
                odcisków - taki pistolet w kształcie inhalatora. Kosztowało ok. 30 zł za 20
                nabojów, jeśli duża i uparta kurzajka to trzeba zużyć dwa naboje na jedną. Nie
                mam pojęcia jak się nazywa, ale aptekarze to zazwyczaj bystrzy i pomocni
                ludzie :) acha, tylko trzeba być odpornym na ból - bo przyciska się to do
                kurzajki i liczy do 20 (wolno), a w międzyczasie skóra skwierczy (tj. kurzajka).
                • Gość: justy IP: *.ynet.pl / 213.241.34.* 11.02.05, 22:35
                  Acha, mój brat kupił kiedyś w aptece domowy preparat do wymrażania kurzajek i
                  > odcisków - taki pistolet w kształcie inhalatora. Kosztowało ok. 30 zł

                  Wartner
                  • Gość: jasna_79 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.02.05, 23:20
                    Dzięki justy, jesteś najlepsza :*
                    • Gość: Jola IP: *.internetdsl.tpnet.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 12.02.05, 09:04
                      Na kurzajki jest dobry płyn o nazwie duofilm.
                      • Gość: kasia IP: *.attu.pl 12.02.05, 14:46
                        oraz plyn Brodacid.
                        • Gość: marta IP: 81.219.113.* 12.02.05, 15:40
                          Bylam u lekarza..to jednak odcisk! Podlubala mi lekarka w tym igla- juz mi to
                          nie przeszkadza tak przy chodzeniu i kazala smarowac na okolo acerinem i robic
                          oklady z rivanolu. Zobaczymy jakie beda efekty! Dzieki za wszystkie odpowiedzi!
                          • Gość: plasynka IP: *.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl 12.02.05, 16:49
                            Nie wierze, ze to odcisk... Jesli nie mozesz chodzic,to na 100% jest to
                            brodawczak. Pewnie złapałaś na basenie. Mialam to swinstwo pare lat temu. I
                            dopiero drugi z lekarzy, u których byłam poprawnie to zdiagnozował. To na
                            poczatku wyglada jak odcisk,ale im wiecej dlubiesz, tym bardziej widac korzeń,
                            i tym bardziej boli. Kup sobie Verrumal w formie lakieru, nakladaj (to powoduje
                            martwienie skory w miejscu nakladania-robi sie biala) i wycinaj odkazonymi
                            nozyczkami. Uwazaj, bo to sie rozsiewa i mozesz zarazac innych (mi z jednego
                            rozsialo sie w 4 innych miejscach), inni domownicy też mogą to złapać, jeśli
                            staną w moejscu, gdzie przebywał wcześniej Twój rozdrapany "odcisk".

                            Na kurzajki polecam maść KERATOLYSIN za 2.50zł. Verrumal jest lepszy na stope,
                            bo zastyga i można po chwili swobodnie chodzić.

                            Acha, swoje brodawczaki miałam też wycinane ciekłym azotem, ale lepiej
                            wcześniej spróbuj Verrumal, bo azot w fazie zamrażania korzenia boli jak
                            cholera!!!

                            Jak masz jakieś pytania, pisz na prv: plasynka@wp.pl
                • 12.02.05, 21:40
                  Jasna_79, a może wymrozisz sobie u dermatologa? 5 minut i po kurzajce. Nie
                  boli,trochę szczypie.
                  • Gość: jasna_79 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.02.05, 22:02
                    Dzięki za pomysł, muszę o tym pomyśleć. Przyszła odwilż, tylko patrzeć i będzie
                    lato :D
                  • 13.02.05, 17:53

                    A mnie wymrażanie tak bolało, że prawie zemdlałam.
                    Ale kurzajka była na palcu ręki, może dlatego...Okropne
                  • 14.02.05, 14:27
                    kurzajki nie zawsze schodzą po pierwszym wymrażaniu :(
                    --
                    Forum Nu Skin
                    Zanim zapytasz...
    • Gość: anka IP: 80.53.168.* 12.02.05, 16:00
      Zdecydowanie polecam aloes- musisz tylko przykładac non stop. Wytrwałosci:)
      Mnie pomógł:)
    • Gość: bozena IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.02.05, 01:43
      Na kurzajkę najlepsza jest skórka cytryny wymoczona przez dobę w occie. Trzeba
      ją przyłożyć do kurzajki, przykleić albo zabandażować i tak zostawić na 24
      godz - piecze!
      Ja znalazłam taką metodę na jakimś forum i po roku leczenia swojej kurzajki
      rozmaitymi lekami, postanowiłam spróbować. Podobno czasem zabieg trzeba
      powtarzać. Ja pozbyłam się swojej kurzajki za pierwszym razem.
      Pozdr.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.