• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Guma do żucia a odchudzanie..?

  • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.05, 16:03
    Czy mozna jesc gume do zucia w trakcie odchudzania? Ja w swojej diecie
    calkowicie wykluczylam węglowodany i zastanawiam się co z gumą? To samo jest z
    pastą do zębów Blend-a-med white impressions Exotic Energy? OPasta chyba nie
    moze zawierac cukru, ale jakoś mnie to dręczy, bo jej smak jest slodki...
    Prosze o pomoc:)
    Edytor zaawansowany
    • Gość: dziubek IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 03.08.05, 16:19
      nie przesadzaj z ta pasta.
      A co do gumy, listek ma podobno ok.7 kcal,z tym ze gdzies czytalam,ze wzmaga
      apetyt.
      • Gość: paulinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.05, 16:21
        Nie pytałam ile ma kcal tylko czy ma w sobie cukier? I nie przesadzam, bo przy
        mojej diecie to akurat jest BARDZO wazne.
        • Gość: dziubek IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 03.08.05, 16:30
          no to kupuj gume do zucia bez cukru
        • Gość: monika IP: *.acn.waw.pl 03.08.05, 19:41
          Gość portalu: paulinka napisał(a):

          > Nie pytałam ile ma kcal tylko czy ma w sobie cukier? I nie przesadzam, bo przy
          > mojej diecie to akurat jest BARDZO wazne.

          kobieto na litosc boską, nie umiesz czytac etykiet i skladów na produktach, czy
          naprawde zeby sie dowiedziec czy guma do zucia (swoja droga sa ich dziesiatki
          na rynku z i bez cukru) i pasta do zebów mają cukier musialas napisac na tym
          forum?
          • Gość: paulinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.05, 19:50
            A Ty musisz odpowiadac na ten post skoro Cie to tak bardzo zirytowało. co do
            skladu to czasem jest przesadzony, dlatego myslalam ze ktos mi poda wiarygodne dane.
            • Gość: monika IP: *.acn.waw.pl 03.08.05, 21:28
              geez... jak czytam maile takie jak twoje to wstyd mi ze jestem tej samej płci
              co ty
    • Gość: magda IP: *.aster.pl / *.aster.pl 03.08.05, 16:38
      Guma do zucia nie powinna wpłynąc na odchudzanie, zawiera bowiem aspartam, nie
      cukier. Tak samo w pastą do zebów - przecież jej nie jesz :)
      • Gość: dziubek IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 03.08.05, 16:40
        aspartam jest bardzo szkodliwy dla zdrowia
        • Gość: polala IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.08.05, 17:23
          dokładnie.Na mózg wpływa tak jak alkohol(nie chodzi o przyjemne doznania:)i
          powoduje zwiekszenie ryzyka raka badz chloniaka.Jesli slodzik-to bez aspartamu
          (polecam niektore niemieckie)
          • 03.08.05, 18:21
            Gum do zucia nie dosc ze zawiera szkodliwy aspartam to jak wczesniej ktoras
            pisala pobudza apetyt z prostej przyczyny-kiedy "miedlimy" sobie w ustach gume
            automatycznie pobudzane jest wydzielanie sliny,co jest bardzo logiczne.A
            wzmorzone wydzielanie sliny powoduje ze w zoladku wydzielane sa kwasy trawienne
            co powoduje uczucie glodu.Wiec zucie gumy wystawia na probe Twoja silna wole;)
            • Gość: ciotka kartofelka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.05, 19:24
              oj z tym glodem to zalezy. ja wlasnie jak zuje i czuje smak miety to mi ochota
              na male conieco przechodzi.
              a aspartam tez mnie martwi, no ale co robic? nie bede myla zebow 6 razy
              dziennie bo se zedre szkliwo :/ chociaz czasem i tak mi sie zarza to robic
      • Gość: monika IP: *.acn.waw.pl 04.08.05, 19:04
        czemu uogolniasz? czy guma Juicy Fruit tez wg Ciebie ma aspartam? Bo wg mnie
        cukier
    • Gość: ./';][ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.05, 19:26
      tyle slyszalam o szkodliwosci tego slodzika, to dlaczego jesst on legalny? moze
      troche przesadzamy? tak samo glutaminian sodu- oskarza sie go o niewiadomo co,
      a jest ogolnie stosowany tzn do wszystkiego co w proszku[zupy, sosy, kostki
      rosolowe tez]
      nie wiem juz czego sie trzymac//////////
      • Gość: a IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.05, 19:30
        po gumie bardziej sie chce jesc!! to pewne!! a orbit nie ma cukru;) pasty
        przeciez nie zjadasz więc...
        • 03.08.05, 21:40
          Aspartam JEST bardzo szkodliwy i potwierdzi to kazdy kto chocioaz troszke w tym
          siedzi.Niestety dzisiaj mnustwo jest takich substancji,ktore chociaz bardzo
          niezdrowe-sa powszechnie dostepne.wszystkie konserwanty,nawet margaryna jest
          tluszcze nie zdrowym(przez to ze przy utwardzaniu jej do postaci stales stosuje
          sie nikiel katalizator ktorego pozostalosci mozna w margarynie odnalezc,a
          wiadomo ze nikiel jest rakowtworczy).Tak niestety ulozony jest swiat;)
          • Gość: kotecek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.05, 00:49
            slyszalam juz rozne przegiecia co do odchudzania ale zaby ktoz sie bal o cukier
            w pascie do zebow t przebija wszystko :|ogolnie dziewcze jakies zestresowane.
            moze glodne? :P no chyba ze to zart jakis to dalam sie nabrac
            • Gość: paulinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.05, 15:21
              A słyszałas "dziewcze" o czymś takim jak dieta Atkinsa? Jesli nie to chyba warto
              sięgnac do literatury na ten temat.
          • Gość: Ania IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.08.05, 08:49
            "Mnustwo"?????????????? Gratuluję.
      • Gość: dziubek IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 04.08.05, 10:16
        jest legalny,poniewaz po jednej gumie nie umzesz,jednak w nadmiarze bardzo
        szkodzi.zaczyna sie od bolow glowy, a pozniej moze doprowadzic do zwiekszenia
        ryzyka raka mozgu.
        • Gość: __stacey__ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.05, 11:19
          lepszy aspartam od sacharynianu sodu(ktory podnosi poziom cukru we krwi i
          mimo,iz słodzik ma mało kalorii tłuszcz może sie odkładać).

          Ja gume żuje cały czas(na dzien przeznaczam sobie około 4 paczki)i wliczam je
          do bilansu kalorii....

          Co do pasty...Heh to byłby dopiero skandal-pasta z cukrem:D,słodka bo sorbitol
          dodali...
          • Gość: polala IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.08.05, 11:23
            Mam słodzik w ręku - skład - 40mg natriumcyclamat 4mg sacharin natrium
            (sach.sodu?) - i co?szkodliwy czy nie?Słodzik niemiecki sussli.Myslalam ze
            tylko aspartam jest szkodliwy.
            • Gość: _-stacey__ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.05, 11:45
              Hmm ja uzywałam sussina gold bardzo długo-najmniej kaloryczny,stosunkowo tani
              itp.,az lekarka mnie nie oswieciła jak bardzo sacharynian sodu jest
              szkodliwy.Stwierdziła,że juz lepiej na bazie aspartamu(poleciła diaspam,ale ja
              na sweet topach jade;/)
    • Gość: annnka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.05, 11:48
      hah Pani polonistko tak mnie to denerwuje to twoje sprawdzanie bledow,kadzy
      moglby to robic,nie chwale sie na forum ze bralam udzial w konkursach
      ortograficznych,to jest internet,czasmi zdarzy sie komus jakis blad,tak cie to
      razi to nie czytaj kobito!!grrr,przejdz na inne forum i poprawiaj bo tutaj
      ejstes w kadzym watku
      • Gość: ann IP: *.crowley.pl 04.08.05, 12:44
        wiec niektore diety wykluczają nawet zucie gumy np dieta kopenhaska, ja sie
        odchudzam na swój sposób i poprostu jem czesto i mało i czasami zuje gdy mnie
        napadnie jakas ochota na duzo jedzonka guma mi pomaga powstrzymac sie :)
        • Gość: migotka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.05, 13:23
          Hihi...Wyzej ktoras forumowiczka pisala ze zuje 4 paczki dziennie_nie wiem czy
          wiesz ale mozesz sobie szczeku uszkodzic-mowiac prosto-zawaisiki Ci sie
          poluzuja;)Serio znalam taka osobe;)
          • 04.08.05, 13:30
            4 paczki dziennie to 40 gum. Zakladajac ze spi 8 godz i spiac nie zuje wychodzi
            jedna guma co 24min! A przeciez sama guma nie mozna zyc, trzeba czasem cos zjesc
            i nie w kazdej sytuacji wypada zuc gume! Jednak co za duzo to niezdrowo!
    • Gość: ja czyli nie ty IP: *.aster.pl / *.aster.pl 04.08.05, 18:52
      Nie przesadzajcie!!!!!
      Guma do zucia to żaden grzech, wręcz przeciwnie kiedy jestem głodna a nie mam
      nic pod ręka, żuje gumę, by "oszukać" swój organizm. poza tym zucie gumy Orbit
      pomaga na zęby to nie jest bzdura bo ja zuje a dziury miałam ostatnio łatane...
      nie pamiętam kiedy.
      Pasta do zębów??? To ile ty tej pasty nakladasz???? niedługo okaże się, że
      także miętowa pasta tuczy i wszystkie dziewczyny na diecie beda chodziły z
      brudnymi zebami.
      Dziewczyny nie popadajcie w paranoje, niedługo dieta będzie juz zabraniała
      wszystkiego !!!!!!!!
      Może np napisza, że całowanie tez jest kaloryczne, bo w końcu ślina partnera to
      tez tyle kalorii... ech
      podczas diety wystarczy odsunąć "grubsze" rzeczy typu słodycze czy tłuszcz ale
      nie gumę
    • Gość: Klara IP: *.4web.pl 04.08.05, 18:58
      Przepraszam, ale czy jesteś na diecie dla cukrzyków, gdzie chodzi o poziom
      insuliny i dlatego pytasz o zawartośc cukru? Bo jesli nie - to sorry, ale masz
      grand prix za naglupsze pytanie, jaki moglo przyjść komus do głowy...
      • 04.08.05, 21:11
        Czy u Ciebie dieta Atkinsa obok utraty kilogramów spowodowała również utratę
        mózgu ? Chyba, że te pytania to żart.
    • Gość: xxxxx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 14:52
      moi rodzice byli na tej diecie jakieś 1,5 roku. teraz starają sie po prostu nie
      jesć duzej ilości węglowodanów.
      obkupili sie książkami i przepisami o tej diecie (Atkinsa) i trwali...
      z tego co w nich wyczytałam guma tez jest zabroniona ale tylko w dwóch
      pierwszych etapach diety.
      później łańcuchy są troche luźniejsze ;)
      • Gość: paulinka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.08.05, 01:52
        Dziekuje xxxx wreszcie za konkretną odpowiedz :) Bo inni chyba nie rozumieja ze
        tu trzeba skrupulatnie liczyc węglowodany. Dzieki :)
        • Gość: Klara IP: *.4web.pl 07.08.05, 09:00
          no to jako wegetarianka od parunastu lat ci coś powiem....Weglowodany czyli
          inaczej warzywa, owoce i zboża sa podstawowymi zapasami, z których organizm
          czerpie energię. Diety ubogoweglowodanowe mszczą się o wiele szybciej niż
          ubogobiałkowe, o ubogotłuszczowych nie wspominając...Organizm zacznie bardzo
          szybko spalać własne...mieśnie, nie tłuszcz...Powodzenia, bo ograniszyłaś zdaje
          sie rzecz, na której oparta jest zdrowa dieta - i nie mówię tu o cukrze, który
          nie jest traktowany jako wysokooenergetyczny zestaw weglowodanów, ale jako
          osobny skladnik.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.