Dodaj do ulubionych

Popękane naczynka w oczach - CO ROBIĆ?!!!! Pomocy!

22.09.05, 10:42
Moje oczy wyglądają jak u wampira... Interesują mnie wszelkie sposoby
likwidacji oppękanych naczynek (domowe, farmakologiczne). Dodam, że prowadzę
zdrowy tryb życia i wysypiam się codziennie (8 godzin).
Edytor zaawansowany
  • 22.09.05, 11:04
    to moze być objaw nadcisnienia moja mama tak miała
    Kup jakieś krople obkurczające naczynia doradza ci w aptece ale radziąłbym
    wizytę u lekarza, jesli nie stwierdzi zadnego choróbska przynajmniej dostaniesz
    receptę na dobre krople
  • Gość: dwa_buciki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.09.05, 14:30
    Nie siedź przed komputerem- serio:) To bardzo wpływa na powstawanie wylewów w
    oczach.
  • Gość: olunia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.09.05, 14:53
    tez tak czasem mam, to dla mnie znany problem- u mnie jest to efekt
    podraznienia oczu od soczewek;
    oczy moga w ten sposob reagowac na wszelkie podraznienie (zarowno spojowki, jak
    i rogowki) lub po prostu sa przesuszone. Polecam kropelki wybielajace Berberil
    (ale chyba sa na recepte), nawilzajacy i regenerujacy zel do oczu Corneregel, a
    jezeli to zwykle przesuszenie oczu (mysle, ze to najbardziej prawdopodobne,
    jezeli oczy Cie nie bola) to wystarcza zwykle kropelki nawilzajace,
    tzw. "sztuczne lzy" (np. Systane- sa wg mnie najlepsze, poniewaz ich data
    waznosci nie uplywa po miesiacu od otwarcie opakowania, jak bywa w przypadku
    wiekszosci, ale jest duzo roznych, uzywalam kilku i nie pamietam nazw, spytaj w
    aptece, sa bez recepty, polecam Systane za ok. 25-30 zl).
    Ale tak na dobra sprawe powinnas pojsc do lekarza. Krop[elki nawilzajace Ci na
    pewno nie zaszkodza, ale jesli nie pomoga, moze sie to okazac zbednym
    wydatkiem, a przyczyna o wiele powazniejsza. Radze wiec pojsc do okulisty:)
    Dobrze Cie rozumiem, to okropna rzecz... Ja z tym walcze okolo pol roku, po 8
    latach noszenia soczewek moje oczy zaczely sie w ten sposob "buntowac". Ale ja
    nie eksperymentowalam- chodze do okulistki. Regularnie musze zakraplac oczy
    (kilka razy dzinnie) Systane, a raz w tyg. robie kuracje jednodniowa
    Corneregelem.
    Tzw. "zespol suchego oka" moze byc spowodowany wieloma czynnikami-
    klimatyzacja, dymem papierosowym, siedzeniem pzred monitorem itp.
  • Gość: maxi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.09.05, 15:10
    Mibalin wybiela białka i zamyka naczynka.
  • 22.09.05, 15:30
    Co to jest? Tabletki, żel czy krple? Dzięx!
  • Gość: heksa IP: *.in-addr.btopenworld.com 22.09.05, 16:05
    witamina c na kruche naczynka??
  • Gość: maxi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.09.05, 16:18
    Mibalin to krople do oczu. Mają niebieski kolor wiec musisz uważać żeby niczego
    nie poplamić (ciężko sie zmywa). Są chyba na receptę ale jak ładnie poprosisz w
    aptece to powinni ci sprzedać. Bardzo ładnie wybielają białko oka.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.