Dodaj do ulubionych

Moje odkrycia ostatnie :)

21.01.03, 09:09
rewelacją jest dla mnie krem pod oczy na dzaień i na noc Kolastyny z serii
Piękno Natury.Mam 21 lat i duzo czasu spoędzam przed komperm z racji mojej
pracy . Nie lubie żeli więc szukałam kremu ten jest leciutki , nawilza,
zmniejsza obrzęki, łagodzi cinie tez jakby mnijsze :)) no i cena jedyne
11,50 :)) nie wiem czy promocja czy nie ale za 50 ml to bardzo dobra cena :)
A teraz coś co może wydac sie dziwne olowka jonhsona mnie wysusza :(. Kupiłam
z nadzieją ze poprawi moją wysuszoną przez to ogrzewanie skórę szczególnie na
nogach. Chyba stosuje ją na prawidłowo . Smaruję mokre jescze ciało czekam az
sie troche wchłonie i delikatnie wycieram . Reszta ciała oki -ładnie
nawilzona ale nogu suche i swędzące :((( moze ja robie coś nie tak ???
Edytor zaawansowany
  • mika_1 22.01.03, 00:13
    Może ta ilość oliwki jest niewystarczająca - zazwyczaj na nogach skóra jest
    najbardziej przesuszona.
  • klakierka 22.01.03, 09:04
    hmm właśnie dlatego ze jest przesuszona zaczełąm używać oliwki- daje jej ałkiem
    spora ilośc na nogi ( kupiłam promocyjne opakowanie oiwki jonhsona 300 ml za 12
    zł :)) ) wydawało mi sie ze nawet może za duzo . Rano kiedy wstaje nogi są
    suche szczególnie uda :( swędzą i musze smarować balsamem bo oliwki rno nie
    użyje bo praca :)) no wiec sama juz nie wiem ....
  • mo.k 22.01.03, 12:17
    O, matko! Ja mam to samo! Tylko że nie z oliwką Johnsona, ale Ziai. Wydawalo mi
    się to tak idiotyczne, że oliwka może wysuszać, ale jak widać nie jestem
    sama :) I własnie na nogach najbardziej daje się we znaki, już przestałam jej
    używać bo uda z tej suchości miałam aż białe ...:(
    Co oni do tych oliwek dodają?? ;)
  • sublustris 20.02.03, 16:00
    Ja mialam to samo - z jonhsonem "zielonym" - (+ chyba aloes - mial byc jeszcze
    bardziej nawilzajac i delikatny, o ironio). Po prostu porazka.
    --
    Ablue, pecte canem, canis est et plermanet idem...
  • Gość: sasanka IP: *.x-net.gliwice.pl 22.01.03, 08:02
    Może nie takie ostatnie ale naprawde fajne- Maseczka Ujędrniająca do szyi,
    dekoltu i biustu Evy Natury z lnem, retinolem wit.C i E. Stosuje ją na noc jako
    krem. Działa idealnie,mam dwiepoziome zmarszczki na szyi naprawde mam wrazenie
    ze stają sie mniej widoczne :).cena cos ok 10 zl, kupilam w promocji za 6.
  • Gość: penelope_75 IP: 213.17.175.* 22.01.03, 11:49
    Z tych tanich wynalazków pod oczy chętnie polecę krem pod oczy Aretina Q.
    Kosztuje ok. 7 zl. jest lekki i jak dla mnie super.

    Jeśli oliwka nie odpowiada Tobie to jej nie używaj. Skoro swędzi Cie po niej
    ciało to znaczy, że uczula i Ci nie służy. Polecam balsam Dove albo Nivea.

    pozdrawiam
  • klakierka 22.01.03, 13:03
    nie sądze żeby ta oliwka mnie uczulała poniewaz na reszcie ciala jest ok :) nic
    nie swędzi nic nie piecze nie jest zaczerwienione :) czyzby na moich łapkach
    była inna skóra ??? :D
  • vikcia 22.01.03, 13:52
    Z moich obserwacji oliwkowych wynika, że:
    - oliwka jest dobra tylko na skórę w miarę normalną, nie przesuszoną, wtedy ją
    chroni i zatrzymuje w niej wilgoć
    - bardzo przesuszonej skórze jakby czegoś brakowało- ja mam wrażenie, że
    oliwka jedynie natłuszcza ją na powierzchni i chroni, ale jako, że nie wnika
    głęboko w skórę, nie rozwiązuje problemu.
    - ja przesuszoną skórę najpierw doprowadzam trochę do porządku balsamem, a
    dopiero jak już jest w miarę normalnie przechodzę na oliwkę.
    --
    vikcia
  • jorin 22.01.03, 15:10
    Moje doswiadczenia 'oliwkowe' sa w grupie tych niesatysfakcjonujacych.

    Skore na nogach mam normalna, ale skoro oliwke kiedys tam zakupilam, to
    postanowilam troche jej pouzywac. Czas sobie mijal, a na moich lydkach tuz
    przed koscmi piszczelowymi pojawily sie suche placki. Oczywiscie faktow nie
    skojarzylam, a jak juz troche kojarzylam, to wydawalo mi sie to tak
    niedorzeczne...! Tak czy siak zakupilam balsam Garnier do bardzo suchej skory
    (swietny) i pomogl - choc tak naprawde pomoglo to, ze uzywajac balsamu
    darowalam sobie oliwke. Teraz lenistwo wygrywa i nie uzywam zwykle nic - jest
    dobrze, wiec kierunek 'oliwka wysusza' jest dla mnie poprawny. Choc myslalam,
    ze tylko ja tak mam.

    J.
    PS. Balsam mi juz niepotrzebny - uzywam olejku w kremie (?) Nivea. Na pewno nie
    skonczy sie na jednej butelce, chocby dlatego, ze to juz druga :)
  • Gość: Magda IP: *.lancut.sdi.tpnet.pl 19.02.03, 12:05
    up:)może cos nowego ?? :)
  • Gość: Salja IP: *.starogard.dialup.inetia.pl 19.02.03, 12:28
    A co ta za olejek w kremie Nivea? Mozna go kupic w Polsce? Ile kosztuje? Na
    jednym z watkow dziewczyny pisaly cos o nowym balsamie L'oreala SPA?? Ile
    takie cudo kosztuje? Napiszcie cos wiecej :)
  • Gość: ania IP: 217.98.124.* 19.02.03, 13:03
    A ja polecam kapsułki dwufazowe z serii Re-Lipid - prawdę mówiąc moja skóra
    polepszyłe się od samego czytanie ich zawartości , ale tak serio to na prawdę
    świetnie odżywiają skórę,ja wyczułam to szczególnie bo mam suchą skórę=suche,
    łuszczące się płaty .Baardzo mi pomogły.
  • Gość: ada IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 19.02.03, 13:26
    Jaka to firma i ile kosztują te kapsułki
  • Gość: ania IP: 217.98.124.* 20.02.03, 13:14
    Sorry , zapomniałam...to Dax Cosmetix a kosztują cos ok.30zł...są
    dwufazowe:najpierw stosuje sie kapsułkę nr 1 a po chyba 5min nr2..pozdr
  • jorin 19.02.03, 14:39
    > A co ta za olejek w kremie Nivea? Mozna go kupic w Polsce? Ile kosztuje?

    Chodzi o zolto-pomaranczowy zel pod prysznic z zakrecona nazwa ze slowem 'krem'
    i 'olejek', ktorej jednak nie podejme sie odtworzyc, coby raz jeszcze nie
    zbladzic. Kosztuje jakies 12 zlotych. Fajny jest :)

    J.
  • Gość: salja IP: *.starogard.dialup.inetia.pl 20.02.03, 13:07
    A to znam ten olejek :)) myslalam, ze moze wymyslili jakies nowe cudo. A co to
    za balsam L'oreal SPA??
  • Gość: konyo IP: 193.190.100.* 19.02.03, 14:04
    vikcia napisała:

    > Z moich obserwacji oliwkowych wynika, że:
    > - oliwka jest dobra tylko na skórę w miarę normalną, nie przesuszoną, wtedy

    > chroni i zatrzymuje w niej wilgoć
    > - bardzo przesuszonej skórze jakby czegoś brakowało- ja mam wrażenie, że
    > oliwka jedynie natłuszcza ją na powierzchni i chroni, ale jako, że nie wnika
    > głęboko w skórę, nie rozwiązuje problemu.
    > - ja przesuszoną skórę najpierw doprowadzam trochę do porządku balsamem, a
    > dopiero jak już jest w miarę normalnie przechodzę na oliwkę.


    hej,
    braaaavo, ile mozna czytac posty: luszcze sie wiec posmarowalam sie
    oliwka...co to jest oliwka? kombinacja olejow mineralnych. Jakie jest
    dzialanie nawilzajace olejow mineralnych? zadne....
    oliwka-swietna jak trzeba ochronic skore, uzywam np przed basenem, takze pod
    rajstopy:), chroni w miare przed odparzeniami (od roweru i pieluch, jesli ktos
    nadal uzywa) ale nigdy nie "wyprowadzi" suchej luszczacej sie skory.Jesli
    oliwka zatrymuje nieco wode w skorze to co ma zatrzymac w suchej i
    popekanej????
    do mojej skorki-jaszczurki na nogach i ciele mam za okolo 25 zl rewelacyjny
    balsam miodowy REVLON do exxxtra dry skory (400 ml!!!) i bardzo sobie chwale.
    Jest lzejszy niz slynna niebieska Nivea, skora sie nie swieci jak czaszka
    Oleksego, a w dotyku jest - miodzio...:) naprawde polecam.
    konyo
  • koko8 20.02.03, 14:45
    mnie oliwka aloesowa johnsona piekielnie uczulila - a skore na nogach mialam
    jeszcze bardziej podrazniona i wysuszona... lekarka polecila mi apteczny
    LIPIKAR BAUME la roche posay.... bardzo, bardzo dobry balsam! dla mnie z serii
    kosmetykow "cudotworczych" - stan skory nie tylko poprawil, ale zupelnie
    naprawil :-)
    pozdr
  • Gość: matylda IP: *.astercity.net 20.02.03, 18:27
    ja stosuję oliwkę w żelu. Oprócz tego, że nie nawilża, strasznie się źle
    wchłania. Jestem śliska, nawet jak wytrę nadmiar ręcznikiem.Nie wspominam już o
    problemach z jej rozprowadzeniem. Też wszystko mnie po niej swędzi, ale nie
    zauważam jakiś zmian na skórze. Jedna z moich znajomych załatwiła nieźle twarz
    ta oliwką w żelu.
  • Gość: Aga IP: 217.153.87.* 21.02.03, 17:56
    Może przesuszona skóra nie umie wchłaniac oliwek? Polecem preparaty typu olej w
    wodzie przeznaczone dla alergików. Smaruję piszczele wieczorem i rano są miłe w
    dotyku i nie swędzą. Do kupienia w aptece firmy chyba "Balenatum"
  • 01leh 25.08.14, 15:07
    Namierzyłem że swędzą mnie po zjedzeniu Orzeszków ziemnych (arachidowych) i wszędzie gdzie występują np. Snickers w następnym dniu.
  • orchidea76 28.08.14, 21:19
    OOO, dzięki za informację.
  • mag88da 11.09.14, 17:09
    fakt, ta seria jest bardzo fajna, i ten zapach.... glownie chyba ten zapach bo utrzymuje sie na mnie bardziej niz perfumy ktorych uzywam:)
  • nigolla 04.10.14, 19:45
    A próbowałyście maseł z Victoria's Secret? Wiem, że drogie i trudno dostępne, ale polecam, mega są!
  • kluska-2 07.11.14, 11:47
    zamień chemiczne oliwki na naturalne, np olej kokosowy. Można też mieszać zwykły balsam do ciała z 1/3 oleju rzepakowego
  • s.jeszka 28.12.14, 20:54
    Może już nie takie nowe ale ja nadal jestem zauroczona wonderfull. Efekt jaki pozostawia na moich rzęsach jest rewelacyjny! Rzęsy są rozdzielone i wydłużone, a do tego wyglądają bardzo naturalnie :)
  • metamorphosis4 28.12.14, 22:30
    Oliwkę/olej w przypadku bardzo suchej skóry należy dodawać do dobrego balsamu. Ja zawsze mieszam na dloni balsam nivea (granatowy) z olejem arganowym i taką mieszanką smaruje ciało. Efekt jest niewiarygodny. Stosowalam ten sposób przez całe lato podczas intensywnego opalania (jeździłam bardzo duzo na rowerze) i skóra nawet mi się nie łuszczyła nie mówiąc o schodzeniu. Przez całe wakacje była elastyczna i pięknie nawilżona, pomimo że mam problemy z tarczycą. Od tego czasu codziennie po kąpieli stosuje balsam wymieszany z olejkiem i polecam ten sposób każdemu. Problem suchej skóry przestał dla mnie istnieć.
    --
    Niektórzy szczycą się tym, że mówią to, co myślą nie wiedząc o tym, że... nie myślą
  • anikssa 29.12.14, 19:16
    a jaki kupujesz olej arganowy i gdzie?
  • s.jeszka 30.12.14, 07:37
    Jeśli potrzebujesz do rzęs to polecam dwa w jednym czyi tusz do rzęs w składzie z olejkiem. Świetnie odżywia rzęsy. Moje stały się gęstsze i nabrały połysku.
  • metamorphosis4 31.12.14, 08:51
    Olej arganowy kupuję na Allegro. Szukam jakiejś niedrogiej i wiarygodnej aukcji. Staram się kupować wiekszą ilość i przelewam potem po trochę do buteleczki z pompką :)
    --
    Niektórzy szczycą się tym, że mówią to, co myślą nie wiedząc o tym, że... nie myślą
  • pyk-nik 05.02.15, 15:22
    A ja czytałam ostatnio, że większość ofert oleju arganowego w internecie to podróbki :(. Masz jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę może?
  • tamiza.1 06.02.15, 14:19
    Moim odkryciem jest krem do ciała z eveline :) nazywa się "odżywczy krem do twarzy i ciała" nie ma w składzie parafiny, a bardzo fajnie sie wchłania i nawilża.
    I jeszcze z lakierów do paznokci zaryzykowałam i kupiłam biedronkowy be-beauty i o dziwo jest całkiem niezły :) na nogach bez problemu trzyma sie już ponad tydzień.
  • mag88da 17.02.15, 09:43
    moim ostatnim odkryciem jest seria Argan Makadamia Marula bielendy do twarzy, mają fajną konsystencję i apach, na efekty wiadomo, trzeba poczekac, ale jestem bardzo dobrej myśli:P
  • tamiza.1 17.02.15, 19:58
    a co wchodzi w skład tej serii?
  • blondyna888 18.02.15, 23:20
    słyszałam o tej serii, jutro luknę w rossmanie co można z niej kupić:)
  • kasidysisko 20.01.16, 13:10
    Moje ostatnie odkrycia? Cała seria MAMA CARE Efektimy. Dla każdej kobiety z trudną skórą, nie tylko tych w ciąży i po porodzie.
  • stargateatlantis 01.02.16, 14:17
    Ja też używam MAMA CARE, sprzedałam go też siostrze i własnej córce :)
  • patria5 02.02.16, 08:17
    u nas ostatnio otwarli salon firmowy Ziai; wypróbowałam serię na trądzik różowaty oraz zielona serię trądzikową . Bardzo przyzwoita jakość za nieduże pieniądze. Najlepszy - moim zdaniem - krem z zielonej serii z kwasem migdałowym.
  • olewka100procent 02.02.16, 11:25
    oliwka z jonhsona ma parafine , która powleka i zatyka pory skóry , parafina to pochodna ropy naftowej która nijak nie współgra ze skórą . stosuj naturalne oleje
  • frenchie1 30.03.16, 11:30
    moje ostatnie odkrycie : tusz z l'oreal false lash wings sculpt, ma swietną po prostu swietną szczoteczkę !
  • kingaprzybyl 04.04.16, 17:16
    ja właśnie długo się zastanawiałam przed kupnem czy ta szczoteczka zda egzamin, ale przyznam że efekt super
  • frenchie1 04.04.16, 19:53
    już pare razy czytalam,że się dziewczyny boja kupić, ale dlaczego??
  • kingaprzybyl 11.04.16, 12:13
    bo ta szczoteczka (a właściwie grzebień) ma taki specyficzny kształt że bałam się że nie będę umiała tym malować, ale strach ma wielkie oczy a efekt jest WOW
  • kalinta 17.04.16, 19:06
    Dajcie spokój szczoteczka jest banalnie łatwa w użyciu - jest dokładnie taka jak każda inna - nie panikujcie, a efekt jest bardzo fajny, grubiutkie fajniutkie rzęsy.
  • edekwrob 04.04.16, 19:39
    Moim odkryciem są kosmetyki z oeparolu, wczesiej nie kupowałaam kosmetyków w aptece, ale tem krem polecila mi kolezanka i się skusiłam, byłam pozytywnie zaskoczona i działniem i składem, bo jest w nim nasz rodzimy olej z wiesiołka.
  • czarnymerlin 07.04.16, 08:50
    Dla mnie niedawnym odkryciem jest antyperspirant w kulce nivea. Ma całkiem fajne zapachy i nie podrażnia skóry.
    edekwrob, nie znam się za bardzo na kosmetykach, ale od trzech lat używam oeparol balance do rąk, cóż czasem skóra mi się nadmiernie przesusza. Jest o tyle dobry, że ma przyjemny zapach, dobrze pielęgnuje i stosunkowo szybko się wchłania - dla kogoś często siędzącego przed lapkiem i tabletem to istotna sprawa.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.